quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
volgende keer beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef saban het volgende:
Jero, ik had direct moeten toeslaan ja, maar was te druk had eigelijk niet direct door dat ze me zo lief aankeek
Eind augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef Jero het volgende:
ok, lijkt me leuk, wanneer?
Mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef Jero het volgende:
is goed, dan zou ik kunnen
lekker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:01 schreef Jero het volgende:
nee voorlopig niet maar heb eind augustus een weekje vrij
goed van jequote:
Ik bel je wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef Jero het volgende:
moeten we eigenlijk wel doen hoor
Het gaat erom dat je die momenten hebtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je die momenten hebt![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:19 schreef saban het volgende:
Speciaal voor Emel!
http://www.youtube.com/watch?v=b3I3EVWTFxU
Zolang jij hem maar lief vindtquote:
schattigquote:
Waarom speciaal voor haar een hagedissen filmpjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:19 schreef saban het volgende:
Speciaal voor Emel!
Het is een beetje een luilak, maar wel cool hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:19 schreef saban het volgende:
Speciaal voor Emel!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef Emel het volgende:
als ik een huisdier wil, neem ik wel een poes
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, een alleenstaande vrouw met een poes, dat is zoooooo triest. Niet doen Emel, dat is het begin van het einde.
![]()
Gegrild met een beetje kruidenboter. Laatst nog gehad bij een Australisch specialiteiten restaurant hier in de buurtquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gegrild met een beetje kruidenboter. Laatst nog gehad bij een Australisch specialiteiten restaurant hier in de buurt![]()
via trigger eigenlijk...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Emel het volgende:
Hoe komt skip in dit topic terecht eigenlijk?![]()
Ik ken jero
scorp kent slayage...via slayage ken ik scorp
saban is later erbij gekomen
oh wist ik nietquote:
Nu echt een brunette!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:43 schreef Jero het volgende:
je was toch al een brunette?
hij spreekt geen Turksquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:42 schreef saban het volgende:
[..]
Sanane koccum, bu Emelle benim aramda bisey
Vanaf deel 3-4 zoietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef Emel het volgende:
Hoe komt skip in dit topic terecht eigenlijk?![]()
Ik ken jero
scorp kent slayage...via slayage ken ik scorp
saban is later erbij gekomen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ben trouwens weer bezig msn op te zetten![]()
tja..boeit nietquote:
ken je Turken? Heb je iets met Turken?quote:
mooiquote:
ik weet dat iedereen denkt dat wij een stel zijn...nee, ik ben je vriendin nietquote:
Inderdaad! Wij hadden wel lolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:52 schreef Jero het volgende:
nee hoor, dat is alleen maar omdat de rest doodsaai is
Boeit me niet, her biseyde bokluk cikartiyo.quote:
evet, dogruquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:55 schreef saban het volgende:
[..]
Boeit me niet, her biseyde bokluk cikartiyo.
Ne bicim laflar ediyo bazen sanada, terbiyesiz.
ik heb geen bericht van je gehadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Werkt volgens mij iets niet, berichtjes komen niet aan
![]()
jij ervaarde het niet zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:54 schreef Jero het volgende:
ja?
Oh nou vertel eens iets leuks dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:52 schreef Jero het volgende:
nee hoor, dat is alleen maar omdat de rest doodsaai is
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef IHVK het volgende:
Ik reageer op posts van een paar uur geleden zie ik.![]()
Ik ga trouwenquote:
En?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef IHVK het volgende:
Ben naar de kapper geweest vandaag, voor de verandering een Nederlands kapper.
Laatste keer dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
En nu heb ik korter haar en heb wel 3x meer betaald als bij de Turkse kapper.![]()
In Turkijequote:
Serieus? Kime verdiler seni.quote:
Ik ken hem nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Serieus? Kime verdiler seni.![]()
Ik ben verloofd met een collega, maar het gaat niets worden ben ik bang.![]()
Foto!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Heb wel meer complimenten dan gewoonlijk gehad.![]()
Adettir toch? Gewoon tot de huwelijksdag elkaar niet zien?quote:
Evet adettir. Merak ettim ama, kimiN nesi..neyin nesi ayimi kurtmuquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Adettir toch? Gewoon tot de huwelijksdag elkaar niet zien?
Mijn zus gaat echt trouwen trouwens, in december.
Ik ben online hoor, jij nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgende keer dat je online komt krijg je foto.![]()
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Evet adettir. Merak ettim ama, kimiN nesi..neyin nesi ayimi kurtmu![]()
![]()
Wat leuk!!! in NL?
Hic birsey bilmiyorum hakkinda..yani buyuk bir supris olacak banaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, logisch.![]()
Ne is yapiyo?
Majah, ze gaan hier trouwen ja.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
oh misschien heb ik een oude foto dan, kan nu echt geen foto maken.![]()
je kan ook niet zonder me hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:22 schreef Emel het volgende:
saban!
kom eens hierheen..jaja we praten ook op msn
Nooitquote:
miste jequote:
Jij blijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef Da.Rock het volgende:
Phoe, deel met de vreselijk vervelende titel is gesloten..![]()
Doe je bestquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:29 schreef Da.Rock het volgende:
nu gaan we wel snel richting 100 schat ik zo..
Vertel eens watquote:
Bir varmis bir yok, evel zaman icinde, kalbur zaman icinde, bir beyaz atli prens ve prenses varmis.........quote:
Ik heb nog geen auto, die ga ik nog kopen. Ik spaar voor een Peugeot 207quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:32 schreef Da.Rock het volgende:
Heb je je TomTom al ingesteld?
amma dramatik ettin haquote:
Nou dan doen we het samenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:32 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
In m'n eentje red ik het ook niet hoor..
Ach, met jou erbij moet het wel lukken.![]()
Oh, nog geen autoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen auto, die ga ik nog kopen. Ik spaar voor een Peugeot 207![]()
Ik kom met de trein![]()
Guzel tatli cici hikayelerquote:
Tuurlijk nietquote:
Ik heb rijbewijs!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:35 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oh, nog geen auto![]()
Heb je wel een rijbewijs?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:38 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ad0jDql_j3s
Ben je dat niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:40 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ik een goede moslim ben![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:40 schreef saban het volgende:
Da Rock yengesiiii
Join the club dus..NEP TURKEN en onvoldoende praktiserende moslims?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Naar wat ik hier lees over je, schat ik mezelf in de zelfde niveau als jij in...![]()
Echte Turk echter onvoldoende praktiserend..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:42 schreef Emel het volgende:
[..]
Join the club dus..NEP TURKEN en onvoldoende praktiserende moslims?![]()
Hoezo echte Turk??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Echte Turk echter onvoldoende praktiserend..![]()
Ik vast, ik drink geen alcohol, ik bid zelden..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:44 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo echte Turk??
Je vast wel toch? Drink je alcohol? Bid je?
just like me..naja ik drink niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik vast, ik drink geen alcohol, ik bid zelden..
Zucht, inderdaad..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef ClioSporT het volgende:
Kansere birturlu tedavi bulamadilar ya bu devirde...![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Merhaba, Azul, As Salaam Aleikoem, goedemorgen en al die sjit
heyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:56 schreef saban het volgende:
oi
wat dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:42 schreef zarGon het volgende:
Ik heb hier wat achtergelaten dacht ik.
Beetje ziekjes vandaag, maar verder wel okquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets. Verschikkelijk. Och, hoe is het, Emeltje?
ik zie het in zijn profielquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:07 schreef saban het volgende:
zG is bijna jarig
Jolijt alom, hm? Ik vier het niet eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:07 schreef saban het volgende:
zG is bijna jarig
Wat heb je? Beterschap,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Beetje ziekjes vandaag, maar verder wel ok![]()
Met jou?
Het blijft gewoon terugkomen. Tieft eens op, na een keer is het wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:09 schreef Emel het volgende:
ik vind verjaardagen helemaal niet leuk.
Hoofdpijn, beetje beroerd...komt wel weer goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je? Beterschap,.
Dagje luieren, het kan niet beter met mij gaan.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Beetje ziekjes vandaag, maar verder wel ok![]()
Met jou?
Te laat naar bed gegaan? Of gewoon te veel alcohol consumptie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoofdpijn, beetje beroerd...komt wel weer goedsagol, Selim
![]()
Jah, precies. Ik vind er helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het blijft gewoon terugkomen. Tieft eens op, na een keer is het wel leuk geweest.
Als je geluk hebt, heb je er nog wel baat bij. Lekkernij,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Jah, precies. Ik vind er helemaal niets aan.
op werk moeten ze je ook allemaal zo nodig feliciteren![]()
Wel te laat naar bed. Nee ik drink niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaan? Of gewoon te veel alcohol consumptie?
Of komt het wel vaker voor?
Mijn collega's hadden de hele boel versiertquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het blijft gewoon terugkomen. Tieft eens op, na een keer is het wel leuk geweest.
Is dat wel zo maatschappelijk verantwoord tegenover je clienten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Wel te laat naar bed. Nee ik drink niet meer.
En het komt niet vaak voorheel soms
Effe niet zo fit vandaag.
Vaak krijg je ook hoofdpijn als je je ritme ineens omgooit (bv het weekend), of vochttekort (nu met het warme weer). Goed blijven drinken en een beetje bezig blijven en een paracetamolletje wil wel helpen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Wel te laat naar bed. Nee ik drink niet meer.
En het komt niet vaak voorheel soms
Effe niet zo fit vandaag.
Schijnt sowieso dat vrouwen zich een paar dagen echt goed voelen in een maandquote:
Ik heb ook hoofdpijn en ben beroerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoofdpijn, beetje beroerd...komt wel weer goedsagol, Selim
![]()
Hmm lekker hoor, helemaal niets doen.![]()
Ik moet voor gebak zorgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, heb je er nog wel baat bij. Lekkernij,.
Bij ons is het anders. Superieure genen en bouw, hm?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Schijnt sowieso dat vrouwen zich een paar dagen echt goed voelen in een maandde rest van de maand
![]()
![]()
Gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:16 schreef ClioSporT het volgende:
en ik ben morgen jarig![]()
Wil het helemaal niet vieren, oud worden is niet leuk
Gelukkig hoef ik niet te werken vandaag dus clienten hebben er geen last vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat wel zo maatschappelijk verantwoord tegenover je clienten?
Stel je voor dat je verkeerde dingen zegt, joh!.
Precies, ze moeten wel terug blijven komen, als ze genezen heb jij geen werk meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te werken vandaag dus clienten hebben er geen last van![]()
Ik let heel goed op wat ik zeg tegen mensen![]()
Ik denk beide ja..+ tijd van de maandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Vaak krijg je ook hoofdpijn als je je ritme ineens omgooit (bv het weekend), of vochttekort (nu met het warme weer). Goed blijven drinken en een beetje bezig blijven en een paracetamolletje wil wel helpen.![]()
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik denk beide ja..+ tijd van de maand![]()
Ik doe wel rustig aan![]()
Wij hebben last van vrouwelijke hormonen..en tobben teveel over minste en geringstequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij ons is het anders. Superieure genen en bouw, hm?.
Dit jaar heb ik ze getrakteerd op browniesquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik ze getrakteerd op brownies![]()
Ik ben nog aardig hoorquote:
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:16 schreef ClioSporT het volgende:
Op werk moet ik hoogstwaarschijnlijk een speech houden op mn laatste dagquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Jah, precies. Ik vind er helemaal niets aan.
op werk moeten ze je ook allemaal zo nodig feliciteren![]()
Ook gek op brownies?quote:
Moruklamisin sen abi, arabani bana ver sen artikquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:16 schreef ClioSporT het volgende:
Ik krijg meer voldoening als ik ze genees...er zijn nog genoeg zieke mensenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Precies, ze moeten wel terug blijven komen, als ze genezen heb jij geen werk meer![]()
Nounouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hahahaha, nou, we geven je wat ruimte vandaag, lijkt me toch verstandig![]()
Moet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:22 schreef saban het volgende:
[..]
Op werk moet ik hoogstwaarschijnlijk een speech houden op mn laatste dag![]()
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
In Engeland heb je hele lekkere M&M brownies, die waren machtigCappocinootje erbij
![]()
We zoeken meteen een meisje voor hemquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:22 schreef saban het volgende:
[..]
Moruklamisin sen abi, arabani bana ver sen artik![]()
How come?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb ook hoofdpijn en ben beroerd![]()
Verleden keer toen ee collega weg ging moest hij dat ook doen ja. Kreeg ook een hele speech terug van de directie/management. Helemaal geen zin inquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:26 schreef Emel het volgende:
[..]
We zoeken meteen een meisje voor hem![]()
Lekker negatief, sabanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef saban het volgende:
[..]
Verleden keer toen ee collega weg ging moest hij dat ook doen ja. Kreeg ook een hele speech terug van de directie/management. Helemaal geen zin in![]()
Collegas, ik vond het hartstikke leuk en gezellig hier, ik heb weinig geleerd, kan ook niet anders met zo een niveau, daarom heb ik een ander baan gevonden waar ik me wel verder kan ontwikkelen. Succes hier allemaal
ik ken niet zulke meisjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
en fazla 1.70 boy olsun, bruin haar blond haar maakt opzich niet uit als het maar een lief koppie heeft![]()
.
en grote tieten en een lekkere kont
Hoezo kritisch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:32 schreef ClioSporT het volgende:
oh jah en onemlisi Fenerbahceli olacak.
Whehehehequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef saban het volgende:
[..]
Verleden keer toen ee collega weg ging moest hij dat ook doen ja. Kreeg ook een hele speech terug van de directie/management. Helemaal geen zin in![]()
Collegas, ik vond het hartstikke leuk en gezellig hier, ik heb weinig geleerd, kan ook niet anders met zo een niveau, daarom heb ik een ander baan gevonden waar ik me wel verder kan ontwikkelen. Succes hier allemaal
Dat is geen probleem, buluruz. Sen arabadan haber ver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
en fazla 1.70 boy olsun, bruin haar blond haar maakt opzich niet uit als het maar een lief koppie heeft![]()
.
en grote tieten en een lekkere kont
Je moet eerlijk zijn toch, of niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Lekker negatief, saban
Iedere ervaring is mooi meegenomen!![]()
Ik heb zelf geen interesse hoorquote:
Ik zou positief afsluitenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:34 schreef saban het volgende:
[..]
Je moet eerlijk zijn toch, of niet?
sarcasme zou ik niet doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Doet ie toch, hij wenst zijn collega's succes(beetje op een sarcastische manier, maar toch)
Waarom niet? Hij heeft in ieder geval een mooie blitse bak, kun jij mooi het vrouwtje er naast zijnquote:
as usualquote:
Ik heb gewoon geen interesse! auto boeit me nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft in ieder geval een mooie blitse bak, kun jij mooi het vrouwtje er naast zijn![]()
zoveel drugs is niet goed voor je hequote:
"Geen interesse".quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen interesse! auto boeit me niet
Nog wat cocaine gehad de laatste tijd skip? Moet je toch eens proberen, ik heb gehoord dat er tegenwoordig goed spul op de markt isquote:
Alsof dat helpt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:41 schreef Emel het volgende:
Vanmorgen heeft een lieve Turkse oma voor mij gebeden![]()
Ik weet het. Bij iedere toenadering van een jongen, zeg ik meteen 'Geen interesse'quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Geen interesse".
Je begint jezelf te herhalen, Emel..
Seni isteyen kimquote:
Dat is ook niets neequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Seni isteyen kim![]()
Zit ik straks thuis met een vrouw die de hele dag op fok zit.
Niet naar luistern skip, je lichaam went er vanzelf aan, en flink combineren kan ook geen kwaad. Begin elke dag gewoon met een fliinke pint en dan een lijntje tussen de middagquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:39 schreef Emel het volgende:
[..]
zoveel drugs is niet goed voor je he
Ze was liefquote:
nounouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niet naar luistern skip, je lichaam went er vanzelf aan, en flink combineren kan ook geen kwaad. Begin elke dag gewoon met een fliinke pint en dan een lijntje tussen de middag![]()
Prima toch? Minnaresje buiten de deur en je vermaakt je welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Seni isteyen kim![]()
Die jongen kan beter ermee stoppenquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:45 schreef -scorpione- het volgende:
Goed, ik ga even boodschapjes doen![]()
Ik zou niets anders willen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Seni isteyen kim![]()
Ik weet wel wat andere leuke spelletjes te doen hoor.quote:
Zoveel bier nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:39 schreef Emel het volgende:
[..]
zoveel drugs is niet goed voor je he
goedzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zoveel bier nietHeb de afgelopen weken niet geblowd
![]()
Op FOK! zitten alleen maar seksueel gefrustreerden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik weet wel wat andere leuke spelletjes te doen hoor.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niet naar luistern skip, je lichaam went er vanzelf aan, en flink combineren kan ook geen kwaad. Begin elke dag gewoon met een fliinke pint en dan een lijntje tussen de middag![]()
Fijn, wees eens nuttig inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja ja ik ga trouwens het gras maaien![]()
![]()
Sen ne isi yapiyosun, gangistermisin felan, paralisinquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb gisteren Fenerium leeggekocht![]()
14 augustus Fenerbahce - Anderlecht champions league voorronde's. Ik ga erheen.![]()
succesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja ja ik ga trouwens het gras maaien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Fijn, wees eens nuttig inderdaad.
Findik satiomquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef saban het volgende:
[..]
Sen ne isi yapiyosun, gangistermisin felan, paralisin
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga maar liever voor Galatasaray in dit geval, ja.
Dat is uit de mode. Hier in Izmit-Degirmendere zie je langs de weg 100 stuks findik kraampjes. Ik sta ergens in het middenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:00 schreef Emel het volgende:
Simit satmiyormusun?
Simit uit de mode?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat is uit de mode. Hier in Izmit-Degirmendere zie je langs de weg 100 stuks findik kraampjes. Ik sta ergens in het midden![]()
Gangisterlikle isim olmaz. Turk gencligi ugrassin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:02 schreef saban het volgende:
Gangister clio
Ja, ik heb alle findik zakjes op het dak van mn auto staan, makkelijk te herkennen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Simit uit de mode?![]()
We herkennen je vast wel![]()
Sinds wanner heeft FB zo een achterlijke lelijke kleur wannabe groenblauw als shirtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gangisterlikle isim olmaz. Turk gencligi ugrassin.![]()
We herkennen JOU wel, met je felle kleurenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle findik zakjes op het dak van mn auto staan, makkelijk te herkennen.![]()
Turkiye'nin rengi olarak kabul edilmis bi renktir o, Turkuaz.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:04 schreef saban het volgende:
[..]
Sinds wanner heeft FB zo een achterlijke lelijke kleur wannabe groenblauw als shirt![]()
Napiyorsun ya.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:07 schreef ClioSporT het volgende:
[afbeelding,link] Misterieus mannetje op het scherm
Galatasarayquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Turkiye'nin rengi olarak kabul edilmis bi renktir o, Turkuaz.
quote:Ik hoor graag van je. ( en kom niet met info over het behalen van een uefa cup in het jaar 234 v Chr.)
Ik mag de zogenaamde Uefa cup welke 243 jaar voor Christus behaald is niet opnoemen maar jij heb het nog over 6-0?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:19 schreef ClioSporT het volgende:
Shitt, wees eens origineel
14-0 is toch een mooi bewijs voor je
Wat denk jezelf?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:20 schreef ClioSporT het volgende:
Arabami versem Fenerbahceli olurmusun.
Ik heb het hier niet over 6-0 hoor. galatasaray, hou opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:21 schreef saban het volgende:
[..]
Ik mag de zogenaamde Uefa cup welke 243 jaar voor Christus behaald is niet opnoemen maar jij heb het nog over 6-0?
Wees jij eens origineel![]()
[afbeelding]
Sen arabani ver ben sana 10 tane Galatasarayliyi 7enerli yapimquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over 6-0 hoor. galatasaray, hou opNerde kaldi ezeli rekabet
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef ClioSporT het volgende:
Dacht ik al, typisch iets voor een gs fan, para/mal icin takim satar
Neeuhquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:33 schreef ClioSporT het volgende:
Emel herkent zich in de uitspraken van saban
Preciesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:37 schreef saban het volgende:
[..]
Heb ook weinig met voetbal, liever een auto
* saban is jaloersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:13 schreef renz0r het volgende:
Ben van de week in Turkije geweest
3 dagen Instabul
Dikili
Kusadasi
Fethye
Antalya
Was tof
ik ookquote:
is goed, thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef renz0r het volgende:
Heb veel fotos, die gooi ik online in een fotoalbum. Post de link dan hier oke?
Mooi hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb gisteren Fenerium leeggekocht![]()
14 augustus Fenerbahce - Anderlecht champions league voorronde's. Ik ga erheen.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:55 schreef saban het volgende:
Zouden mensen me raar aankijken als ik met Tatar naar buiten ga?
Romantisch, hand in hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |