Ik vind Steinsson leuk. En af en toe ook erg goed. Van mij hoeft hij niet weg. Maar als ik de reacties op de fanpage zo hoor, willen mensen liever dat hij weggaat. Ondankbare hondenquote:Newcastle bereidt bod voor op Steinsson
Gepost door: Robbie | donderdag 02 augustus 2007 - 21:50:21 | Reageer: 12
Newcastle United-coach Sam Allardyce werkt aan een bod voor Gretar Steinsson van AZ. De verdediger stond eerder in de belangstelling van Middlesbrough. Die transfer ketste echter af omdat er een te groot verschil bestond tussen het bod van The Magpies en de vraagprijs van AZ.
Volgens de Engelse ochtendkrant The Telegraph is de club uit Newcastle nu bereid om 6 miljoen euro op tafel te leggen voor de IJslandse international, een transfer van Steinsson naar Newcastle lijkt dan ook onafwendbaar.
Ja, echt een kutploeg, dat AZquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hartlepool daar wonnen wij zelfs van
In je dromen zeker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hartlepool daar wonnen wij zelfs van
Waarschijnlijk wel, want het is toch echt 0-0 gewordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:06 schreef Gatalin het volgende:
In je dromen zeker?
Tickets binnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:31 schreef Gatalin het volgende:
Als het goed is, is het nog niet uitverkocht, dus als je bij de sigarenboer langs gaat moet je wel aan kaarten kunnen komen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef DeSiever het volgende:
Ik vind het logischer om te veronderstellen dat de Nederlandse topclub AZ is, ondanks het feit dat AD en de mensen hier aan Ajax denken. Behalve Danny Blind weet iedereen dat Afonso Alves een centrumspits is. Feyenoord heeft Makaay met back up Mols, Ajax heeft Huntelaar met back up Urzaiz. PSV stikt van de spitsen met Kone, Perez, Farfan en Lazovic.
Bij AZ is aanvoerder en zekerheid Arveladze vertrokken. Koevermans is door premature conclusies van LvG in de war en misschien niet in staat meteen zo te presteren als vorig seizoen. Ari en Pellè moeten het nog maar laten zien. AZ wil dit seizoen eens presteren in plaats van de complimenten ontvangen en met Afonso Alves heb je dan een garantie op goals. Ook hoor ik over AZ nooit dat er geen geld is, hoogstens dat ze voor een bepaalde speler niet een bepaald bedrag willen betalen. Een spits die dertig goals maakt, is misschien de 15 miljoen wel waard.
Samenvatting: als er een Nederlandse topclub achter Afonso Alves aan zit, kan dat volgens mij alleen maar AZ zijn.
Jullie zijn er paar keer dichtbij geweest, zoals vorig seizoen. Jullie hadden kampioen kunnen worden én de beker kunnen pakken én CL voorronde.. mja als je elk jaar steeds net naast de prijzen valt is je ploeg geen "top" club, want die pakken namelijk prijzen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef DeSiever het volgende:
In Nederland is AZ de afgelopen jaren een topclub. Met de spelers die op het veld staan, vele internationals, heeft men ook een topploeg.
Dat is voor iedereen duidelijk, behalve voor verstokte Ajaciedjes die de uitvergroting van hun gebrekkige persoonlijkheid, die het Ajax-fan zijn hen zou moeten bieden, in gevaar zien komen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
AZ is geen topclub
Zo, hebben we dat dit topic ook weer gehad.
Wel cute dat je jullie zegt. Ik wil best die denkwijze begrijpen, maar ik ben gewoon een (wat betreft de topploegen) neutrale voetballiefhebber. Ik heb niet meer met AZ dan met Ajax, Feyenoord en PSV.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jullie zijn er paar keer dichtbij geweest, zoals vorig seizoen. Jullie hadden kampioen kunnen worden én de beker kunnen pakken én CL voorronde.. mja als je elk jaar steeds net naast de prijzen valt is je ploeg geen "top" club, want die pakken namelijk prijzen.![]()
Waarom dan niet? Zo makkelijk kom je er niet van af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
AZ is geen topclub
Zo, hebben we dat dit topic ook weer gehad.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:49 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Wel cute dat je jullie zegt. Ik wil best die denkwijze begrijpen, maar ik ben gewoon een (wat betreft de topploegen) neutrale voetballiefhebber. Ik heb niet meer met AZ dan met Ajax, Feyenoord en PSV.
Hier verliest je neutraalheid al zijn geloofwaardigheid.quote:Dat is voor iedereen duidelijk, behalve voor verstokte Ajaciedjes die de uitvergroting van hun gebrekkige persoonlijkheid, die het Ajax-fan zijn hen zou moeten bieden, in gevaar zien komen
Een topclub pakt prijzen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Waarom dan niet? Zo makkelijk kom je er niet van af.
Zie het maar als een quizvraag. Als je deze vraag goed kunt beantwoorden ga je er met de pot vandoor.
Nee, met alle respect voor jou, maar dit komt *ELK* topic weer naar boven, wel of geen topclub. Frankly, my dear, I don't give a damn, en ik weet dat dit ook voor de meeste vaste stamgasten geldt in deze topicreeks. We sluiten een compromis dat AZ een topploeg heeft maar een topclub in wording is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Waarom dan niet? Zo makkelijk kom je er niet van af.
Zie het maar als een quizvraag. Als je deze vraag goed kunt beantwoorden ga je er met de pot vandoor.
eens!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We sluiten een compromis dat AZ een topploeg heeft maar een topclub in wording is.
Dat gaat niet over de club, maar over de supporters. Ondanks de supporters kan ik nog wel genieten van Ajax, hoor. Het overgrote deel is gewoon zielig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:51 schreef sjimz het volgende:
Hier verliest je neutraalheid al zijn geloofwaardigheid.
Ik kan je sowieso niet serieus nemen als je Alves gaat vergelijken met Arveladze.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:59 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat gaat niet over de club, maar over de supporters. Ondanks de supporters kan ik nog wel genieten van Ajax, hoor. Het overgrote deel is gewoon zielig.
Ik schud je daar zeker de hand. Ik vreesde al dat dit een eerder betreden pad was, want er kwam een negatieve, stinkende vibe bij de reacties kijken, die helder denken naar de achtergrond schoof.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, met alle respect voor jou, maar dit komt *ELK* topic weer naar boven, wel of geen topclub. Frankly, my dear, I don't give a damn, en ik weet dat dit ook voor de meeste vaste stamgasten geldt in deze topicreeks. We sluiten een compromis dat AZ een topploeg heeft maar een topclub in wording is.
Waar slaat dat op? Ik vergelijk ze nergens als voetballer, benoem het verschil in leeftijd bij aankomst bij AZ (volgens mij in een ander topic trouwens) en geef aan dat beide wel zekerheidjes zijn qua presteren. Arveladze levert ook nog veel assists, Alves ramt alles wat voor zijn voeten komt tegen het net.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso niet serieus nemen als je Alves gaat vergelijken met Arveladze.![]()
Ik weet ook niet waar dat anti-Ajax en anti-AZ vandaan komt.quote:Ik heb de vraag trouwens niet opgeworpen. Ik beschouwde in mijn Alves-verhaal AZ als een topclub en dat werd vervolgens in twijfel getrokken zonder op de inhoud in te gaan.
Damn, AZ heeft een nog betere bank dan vorig jaarquote:'48 Commentaar AZ Van Gaal wisselt nog niet. Koevermans, Pelle, Vormer, Pocognoli, Jenner en Medunjanin lopen zich wel allemaal warm
Ik maar denken dat ie uit Brazillië kwamquote:'54 Kans AZ Schot Ari gaat over
Snap ik van Van Gaal ook niet goed. Agustien zou daar eventueel ook nog kunnen spelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:16 schreef DeSiever het volgende:
Als je Schaars, Medunjanin en Molhoek hebt, waarom zoek je dan een linkermiddenvelder? Of denk ik nu te simpel?
Moet het om een meer aanvallende speler gaan die hangend aan de buitenkant kan spelen?
Ik zou liever zien dat ze een ervaren verdediger zoeken, ik vind de spoeling achterin erg dun, terwijl het middenveld wel aardig bezet is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
Wie zal de nieuwe laatste aankoop worden?
Aangezien AZ nog steeds een linkermiddenvelder zoekt.
Als hij het nationale team haalt dan heb je Ari Kanarie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ie uit Brazillië kwam
[..]
Snap ik van Van Gaal ook niet goed. Agustien zou daar eventueel ook nog kunnen spelen.
quote:'76 Wissel AZ Van Gaal wisselt vijf spelers: Pocognoli voor Opdam, Vormer voor De Zeeuw, Medunjanin voor Martens, Koevermans voor Dembele en Pelle voor Ari
Damn, jouw analyses zijn nog beter dan die van Hans Kraaij jr.quote:
Ja, da's kutquote:'92 Kans AZ Doelpunt Pelle afgekeurd wegens buitenspel
quote:AZ verliest van Middlesbrough (2-0)
MIDDLESBROUGH- AZ heeft de oefenwedstrijd tegen Middlesbrough verloren. In het Riverside Stadium werd het 2-0 voor de thuisploeg. De doelpunten kwamen voor rust op naam van Stewart Downing en Yakubu. Bij AZ stond de Argentijnse doelman Sergio Romero het hele duel op doel. De nieuwste aankoop Graziano Pellè viel twintig minuten voor tijd in.
De openingsfase van het duel was allerminst rooskleurig voor AZ. De wedstrijd was nog geen drie minuten bezig of AZ keek al tegen een achterstand aan. Na balverlies van Grétar Steinsson schoot Stewart Downing beheerst raak. Dertien minuten later gaf diezelfde Downing de assist op Yakubu, die ongedekt kon inkoppen: 2-0.
Na ruim twintig minuten was het opnieuw Downing die Yakubu met zijn hoofd in stelling bracht. Romero bracht redding. Niet veel later zorgden Rogier Molhoek en Moussa Dembélé voor het eerste doelgevaar van AZ met schoten van afstand. Tien minuten voor rust was het Maarten Martens die met een bekeken bal net naast schoot. De vrije trap van Julio Arca (in de muur) en een kopbal van Martens (naast) in de slotfase veranderden niets aan de 2-0 ruststand.
Meer doelgevaar
In het tweede bedrijf werd AZ gevaarlijker voor het doel van de Engelsen. Nadat Ari over schoot na een kaats van Martens was het Donk die van grote afstand net naast schoot. Twaalf minuten na rust speelde Molhoek Ari goed vrij. De inzet van de Braziliaan ging net naast.
Ruim minuten voor tijd leek AZ te scoren. Een goed opgezette aanval van Jenner op Ari kwam bij Martens terecht. De Belg zag zijn inzet op de paal belanden. Ook de wissels van AZ, met onder meer Koevermans en Pellè, wisten niet te scoren. Pellè werd vlak voor tijd nog wel gevaarlijk met een kopbal en een afgekeurde goal wegens buitenspel.
KARAKTERISTIEKEN
Middlesbrough-AZ 2-0 (2-0)
Scoreverloop: 3. Downing 1-0, 16. Yakubu 2-0.
Toeschouwers: 6.752
Scheidsrechter: N. Miller
Kaarten: geen
Opstelling Middlesbrough: Schwarzer, Young (46. Hines), Davies, Wheater, Taylor, Boateng (67. Euell), Arca (84. Walker), Downing, Tuncay, Aliadiere (67. Lee).
Opstelling AZ: Sergio Romero, Grétar Steinsson, Kew Jaliens, Ryan Donk, Barry Opdam (70. Sebastien Pocognoli), Demy de Zeeuw (70. Ruud Vormer), Kemy Agustien, Maarten Martens (70. Haris Medunjanin), Rogier Molhoek (61. Julian Jenner), Moussa Dembélé (70. Danny Koevermans), Ari (70. Graziano Pellè).
Klopt, leuke foto's op die sitequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vaak geniet van de huisfotograaf van AZ. Plaatjes altijd net op het juiste moment genomen.
The soap continuesquote:Fenerbahce volgt Koevermans
door onze Telesportredactie
ISTANBOEL - Fenerbahce heeft het oog laten vallen op Danny Koevermans van AZ. Hij staat in de belangstelling omdat de Turken een spits zoeken, die Mateja Kezman kan assisteren in de punt van de aanval. AZ wil zes miljoen incasseren voor Koevermans, die dolgraag weg wil uit Alkmaar. Dat bedrag schijnt voor de Turken geen probleem te zijn. Koevermans is op een zijspoor beland nu AZ twee spitsen heeft gekocht en hem is te verstaan gegeven nog slechts als pinchhitter in actie te komen.
Ik zie hem daar ook niet spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Fenerbahce lijkt me niet echt een club voor de Koef.
quote:Molhoek mag vertrekken bij AZ
Rogier Molhoek lijkt niet meer aan veel speelminuten te gaan komen bij AZ. De linkermiddenvelder heeft van de technische staf in Alkmaar te horen gekregen dat hij mag vertrekken wanneer er een club zich meld voor zijn diensten.
Molhoek (26), sinds 2005 in dienst van de Alkmaarse formatie, liet tegenover AZ.tv weten dat zijn langste tijd in het DSB Stadion erop zit. "AZ is weliswaar tevreden over mijn prestaties, maar de staf liet ook duidelijk doorschemeren dat ze een andere weg wilde inslaan. Ik mag in principe vertrekken bij AZ."
Molhoek heeft nooit een vaste basisplaats kunnen veroveren in de formatie van coach Louis van Gaal. Over het algemeen moest hij Stijn Schaars voor zich dulden, terwijl vorig seizoen Nourdin Boukhari vaak de voorkeur kreeg boven hem. Hierdoor kwam de oud-RKC'er op slechts achttien optredens, waarvan zes als invaller.
Waterman en Donkquote:VOORLOPIGE SELECTIE ORANJE:
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United, Eng), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Boy Waterman (AZ).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (Sevilla, Spa), Wilfred Bouma (Aston Villa, Eng), Tim de Cler (Feyenoord), Ryan Donk (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui), Mario Melchiot (Wigan Athletic, Eng) en André Ooijer (Blackburn Rovers, Eng)
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (Hamburger SV, Dui), Denny Landzaat (Wigan Athletic, Eng), Clarence Seedorf (AC Milan, Ita), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Hamburger SV, Dui) en Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Ryan Babel (Liverpool, Eng), Romeo Castelen (Hamburger SV, Dui), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuijt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, Spa), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Arjen Robben (Chelsea, Eng), Andwelé Slory (Feyenoord) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic, Sch).
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
OMFG HEB JIJ NOG GEEN CLUPCARD JIJ BENT GEEN ECHTE FAN GLORYHUNTER TELETXTSUPPORTET![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er nog mensen naar AZ-Inter?
Cyberia? Je bent sarcastisch denk ik?quote:
Nee. Ik had immers een Donk obsessie en nu nog steeds.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cyberia? Je bent sarcastisch denk ik?![]()
quote:'Koevermans in voetsporen Drenthe en Suárez'
In navolging van Luis Suárez en Royston Drenthe lijkt nu ook Danny Koevermans toevlucht te zoeken tot een arbitragezaak. Dit meldde de zaakwaarnemer van de AZ-aanvaller maandagavond aan RTV Rijnmond.
De vraagprijs van Alkmaarders bedraagt nog altijd zeven miljoen euro en dit is in de ogen van Koevermans en zijn belangenbehartiger ‘overdreven’. De speculaties van De Telegraaf dat de eenmalig international in de belangstelling van Fenerbahçe zou staan, worden door Van Noortwijk naar het rijk der fabelen verwezen.
Sinds de komst van Ari da Silva en Graziano Pellè acht Koevermans het zelf beter om te verkassen. Feyenoord, 1. FC Nürnberg en Shakhtar Donetsk toonden vorige maand interesse, maar om verscheidene redenen ketste de deal af.
AZ had eerder een streep gezet door het verlangen van Koevermans om zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. De Noord-Hollandse club wilde niet meewerken aan een overgang, omdat er geen adequate vervanger was gevonden. Met de komst van Pellè lijkt trainer Louis van Gaal nu echter over genoeg opties in de aanvalslinies te beschikken
Het stadion ziet er zo vanuit de lucht zeker beter uit.quote:
Marcio Santosquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef DeSiever het volgende:
De Nederlandse competitie wordt toch ook steeds sterker zo? Een Braziliaanse international (Alex, Alves, soms Gomes) en nu een Argentijnse! Dat is nog niet vaak voorgekomen denk ik.
Gabrichquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef DeSiever het volgende:
Juan en Gabrich waren geen internationals? Graff en Sanchez ook niet waarschijnlijk..
Heeft alleen mee mogen trainen toen het Braziliaans Elftal in Zweden was.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef Fides het volgende:
Ari is ook al eens geselecteerd voor het Braziliaanse elftal dacht ik te hebben begrepen.
Bizar is het wel...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Live op RTV Noord-Holland
Als Feyenoord - Porto en Ajax - Atletico worden uitgezonden door landelijke vrienden, dan mag AZ - Internazionale zeker ook uitgezonden worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Bizar is het wel...
RTV Noord Holland, waarom niet op Talpa ofzo.
Prima match lijkt me zo, tis niet tegen LSVV![]()
Landelijk heeft Feyenoord en Ajax gewoon meer aantrekkingskracht en is dus lucratiever voor een commerciele omroep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Als Feyenoord - Porto en Ajax - Atletico worden uitgezonden door landelijke vrienden, dan mag AZ - Internazionale zeker ook uitgezonden worden.
Volgens de laatste berichten is RTV Noord Holland niet te ontvangen in Groningen, althans niet door mij.
Klopt wel. Op deze manier blijft dat natuurlijk ook zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Landelijk heeft Feyenoord en Ajax gewoon meer aantrekkingskracht en is dus lucratiever voor een commerciele omroep.
Vriendschappelijke wedstrijden vind ik minder interessant dan competitiewedstrijden uit een respectabele competitie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar dom is het wel.
Nu gaan die pannekoeken Bundes Liga uitzenden.
Ik denk dat een voetballiefhebber liever naar AZ-Inter zal kijken dan naar naar de BL?
En toch snap ik het niet echt, waarom je twee van zulke jonge keepers aankoopt. Het had me handiger geleken wanneer er een ervaren doelman aan was getrokken, in Waterman heb je namelijk al een zeer puike keeper voor de komende jaren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef DonnyBB het volgende:
Tis niet te geloven, weer een international. We lijken het wel aan te trekken. Als ze ons maar niet weer gaan overschatten...
Het is niet alsof zulke keepers aan bomen groeien, een gevestigde keeper betaal je voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
En toch snap ik het niet echt, waarom je twee van zulke jonge keepers aankoopt. Het had me handiger geleken wanneer er een ervaren doelman aan was getrokken, in Waterman heb je namelijk al een zeer puike keeper voor de komende jaren.
Mja, ik vraag me soms ook af hoe blij mensen op de bank van AZ zijn, want iedereen is aan elkaar gewaagd. Waterman en Romero zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
En toch snap ik het niet echt, waarom je twee van zulke jonge keepers aankoopt. Het had me handiger geleken wanneer er een ervaren doelman aan was getrokken, in Waterman heb je namelijk al een zeer puike keeper voor de komende jaren.
Didulica is KO.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef Devano het volgende:
Ik vind het een goede zaak.
En laten we Didulica ook niet vergeten, he.Gewoon drie behoorlijke doelmannen, dus.
Inderdaad een mooi boek, maar ik vind het vreemd dat het pas vanmiddag werd gepresenteerd. Ik heb de mijne al minstens een week in huis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Didulica is KO.Was een harde trap van Culina, en dan vol op je bakkes.
[afbeelding]
Mooi jaarboek van NHD. Erg goede titel. Heb genoten vorig jaar, hopelijk dit jaar weer zo (maar dan wel met een prijsje).
17.30 begint de uitzending, 18.00 de wedstrijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat is AZ-Inter op RTVNH?
Dan moet ie zijn handen uit zijn broekzakken halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Didulica traint al weer met bal
Verhuur hem danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef cohen het volgende:
FC Omniworld heeft belangstelling voor Santy Hulst van Jong AZ (bron VI: http://www.rcl2.nl/axnaaromniworld.JPG
Brands vertelde hem dat AZ hem graag wil houden, maar als hij graag zou willen, dat hij weg mocht naar FC Omniworld (net als Mitchel Kappenberg) Maar Hulst wilde liever blijven. Dus de deal gaat niet door voor FC Omniworld
quote:'Misschien denken mensen dat ík Jan Koller ben'
AZ-directeur Toon Gerbrands spreekt alle geruchten over de komst van de Tsjechische spits tegen
Fuckin' groupies ook altijdquote:Franky Dury wil praten met Louis van Gaal
Frankcy Dury is trainer van het Belgische Zulte Waregem en wil in september naar Alkmaar afreizen om met Van Gaal te praten over voetbal en trainingen. De trainer heeft ook al bij AC Milan rond gekeken.
"Ik wil de persoon Louis van Gaal ontmoeten", zegt Dury in Het Laatste Nieuws. "Om over voetbal en de manier van trainen te praten. Van Gaal werkte bij Barcelona en Ajax. En hij was ook bondscoach van Nederland."
"Ik ga in september. Het is de bedoeling dat ik één dag naar Alkmaar trek, liefst op een dag met twee trainingen, en dat ik van Gaal 's middags of na de tweede training kan spreken", zegt Francky Dury nog.
forza-az.nl
Idd zo heeft van gaal tal van mogelijkheden , Ik zie het Zaterdag de 25ste welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Pellè en Dembèlè vermoed ik zo!
Maar 4 spitsen is fuckin goed, dan KAN je nog 4/3/3 spelen indien je een blessuregeval hebt.
Mocht het nodig zijn
quote:KNVB verplaatst Vitesse - AZ naar zaterdag 25-08 20:00 uur
Voetbalbond KNVB heeft de eredivisiewedstrijd tussen Vitesse en AZ verplaatst. Het duel stond gepland voor zondag 26 augustus, maar wordt nu een dag eerder afgewerkt.
De KNVB zit vast aan de regel dat er op zondag minimaal vier wedstrijden moeten plaatsvinden. Omdat Ajax op woensdag 29 augustus tegen Slavia Praag in de Champions League speelt, kan de thuiswedstrijd van de Amsterdammers tegen SC Heerenveen op zondag 26 augustus blijven staan.
Als Ajax dinsdag tegen Praag had moeten spelen, schoof Ajax - Heerenveen door naar zaterdag 25 augustus. Nu mag Vitesse van die mogelijkheid gebruikmaken. De Arnhemmers hebben een voorkeur voor het spelen op zaterdag.
Foto van me zusje...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
even offtopic: waar komt jouw avatar vandaan, fuckbuddy?
[/quote]quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Foto van me zusje...![]()
Nope van een site, hoezo vindt je haar leuk? [afbeelding]
We zijn gejinxedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef fuckbuddy het volgende:
KNVB-directeur Kesler: 'AZ wordt kampioen'
Henk Kesler waagt op de website van de KNVB een voorspelling over de kampioensstrijd in de Eredivisie. De algemeen directeur gokt op AZ.
'Ik denk dat AZ kampioen wordt. Die ploeg was er vorig seizoen dichtbij en heeft de selectie aardig op peil gehouden. Ajax wordt tweede, PSV derde en Feyenoord vierde. Ik denk dat het voor Feyenoord nog iets te vroeg is om voor het kampioenschap te gaan.'
'Maar eerst staat zaterdag in de Amsterdam Arena de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV op het programma. De eerste prijs van het nieuwe seizoen. De wedstrijd wordt gespeeld voor 46 duizend toeschouwers, zo is mij verteld. Sinds 1999 waren dat er niet zoveel. Een mooie voorbode voor een nieuw voetbalseizoen met hopelijk weer volle stadions.'
Leuk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Breezer sletje gewond na botsing met Jan Koller
AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringaquote:'Iemand op basis van een goed EK kopen, ik vind dat kortzichtig'
Louis van Gaal had Royston Drenthe nooit gekocht alleen op basis van een goed EK Onder-21 (NOS Langs de Lijn)
Ambitieuze mensen zijn tofquote:AZ wil beste ploeg van Nederland worden
"Het is onze ambitie om de beste ploeg van Nederland te worden", zo opende voorzitter Dirk Scheringa van AZ donderdag de presentatiedag van de club. AZ brandt van ambitie en daarbij hoort ook de uitbreiding van het DSB Stadion naar veertigduizend plaatsen. Over de andere doelstellingen wilde Scheringa nog niets zeggen.
"Onze doelstellingen voor komend seizoen presenteren we pas op 1 september, als de transfermarkt gesloten is", aldus de preses op de clubsite. "We hebben afgelopen seizoen op drie fronten meegestreden om de hoofdprijzen. Wie had dat gedacht na de overstap van de Alkmaarder Hout naar dit nieuwe stadion? Dit stadion is enorm belangrijk geweest voor AZ. We bewaren dierbare herinneringen aan De Hout, maar deze nieuwe thuishaven biedt ons meer mogelijkheden."
Van Gaal heeft het goed gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa
Van Gaal is er ook weer zo te horenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa
Vorig jaar hebben ze anders wijze lessen geleerd. Ze weten nu hoe het niet moetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef DonnyBB het volgende:
Kesler bewijst maar weer dat in de top van de KNVB geen verstand van voetbal zit. Vorig seizoen stelde iedereen dat AZ geen kampioen werd door gebrek aan ervaring. We hebben nu de meest ervaren spelers (Arveladze, De Cler) verkocht en hebben er alleen maar jongeren voor teruggehaald. Niks mis mee hoor, maar AZ zal nog wel even nodig hebben...
Sure thingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze anders wijze lessen geleerd. Ze weten nu hoe het niet moet![]()
quote:Doel: Julio Cesar, Francesco Toldo.
Verdedigers: Cesar, Cristian Chivu, Marco Materazzi, Maxwell, Nelson Rivas, Walter Samuel.
Middenveld: Olivier Dacourt, Luis Figo, Luis Jimenez, Ibrahim Maaroufi, Dejan Stankovic, Santiago Solari, Patrick Vieira.
Aanval: Adriano, Julio Cruz, Zlatan Ibrahimovic, David Suazo.
als ik jou was zou ik maar komen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, er zijn nog kaartjes beschikbaar. Zal ik dan toch de trein pakken richting Alkmaar en naast xfriendx op de Victorietribune gaan zitten?
Moet eigenlijk tentamens leren thuis
[..]
Ik heb mijn kaartje gewoon gehaald bij een sigarenboer die een ticketboxverkooppunt heeft. Ik zit zelf op de Victorietribune vak E.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net op ticketbox.nl gekeken, maar geen kaartjes te koop? Wtf?
Vaak is er op online ticketbox al gauw geen plek meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net op ticketbox.nl gekeken, maar geen kaartjes te koop? Wtf?
Whehehequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[afbeelding]
òh!
skitterend niewaar?![]()
Op basis waarvan heb je Pelle dan gekocht, Louis?quote:'Iemand op basis van een goed EK kopen, ik vind dat kortzichtig'
Louis van Gaal had Royston Drenthe nooit gekocht alleen op basis van een goed EK Onder-21 (NOS Langs de Lijn)
Schitterend die volle tribune bij topclub AZ.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[afbeelding]
òh!
skitterend niewaar?![]()
*attentie* *attentie*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schitterend die volle tribune bij topclub AZ.
Een YouTube-filmpje natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je Pelle dan gekocht, Louis?
Klopt. Heb het niet zo op AZquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*attentie* *attentie*
Eerste afgunst in dit topic gesignaleerd
En hij bekende dat hij Ari op basis van DVD-beelden had beoordeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je Pelle dan gekocht, Louis?
Ja, en Frits Philips was een held.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt. Heb het niet zo op AZ
En mensen die hier zeiden dat AZ niet zo heel erg afhankelijk was van het geld van Scheringa omdat ze Mathijsen en nog een speler verkocht hadden komen nu ook bedrogen uit, of willen jullie beweren dat AZ altijd al in staat is geweest om een spits voor ruim 6 miljoen en een andere spits voor ruim 4 miljoen te kopen zonder dat er flink verkocht is?
Ik had altijd sympathie voor AZ, jammer dat het de afgelopen 2 a 3 jaar stukken minder is geworden.
sjimz, ben jij de matchtracker aan het volgen of ergens anders?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:19 schreef sjimz het volgende:
Figo
zelfs in dit potje was dat gewoon rood hoor.
Zlatan
hihihi. Wordt een leuk potje zo.quote:'15 Commentaar Internazionale Vieira weigert de hand van Martens na kleine overtreding van de Belg. Het verschil (ook in lengte) is groot
Ik ben het op RTV NH aan het kijken, gewoon live op de tv dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sjimz, ben jij de matchtracker aan het volgen of ergens anders?
IK WOON IN BRABANT!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het op RTV NH aan het kijken, gewoon live op de tv dus
Ik woon in Amsterdam maar kan Omroep Brabant en TV Drenthe ook gewoon zien hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
IK WOON IN BRABANT!!!![]()
![]()
Heb jij een webcam en MSN?
![]()
Ik vind clubs die langzaam aan groeien en daardoor gelijdelijk aan een topclub worden nu eenmaal veel mooier dan die clubs die afhankelijk zijn van het geld van 1 persoon. Voor AZ is het natuurlijk schitterend, maar door de huidige ontwikkelingen vind ik het eigenlijk dat de club haar identiteit verliest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en Frits Philips was een held.
In plaats van dat je zegt dat het mooi is voor het Nederlandse voetbal dat er een top 4 gevormd heeft, zit je te miezeren en af te geven.![]()
Mind you, Inter met zijn sterkste elftal.quote:
AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
Goede prestatie hoor van AZ.
Voor mij de favoriet voor de titel.
Alleen als de traditionele top 3 blessures krijgt raker ze zeer verzwakt, dit is bij AZ niet het geval.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
Ik zie bijna niemand beter als Dembelequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvvquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zit je wel aan tot denken.
PSV verslaat AC Milan en Real Madrid.
Ajax verslaat Atletico Madrid. AZ verslaat Inter Milan.
Feyenoord had de overwinning tegen Chelsea en Liverpool voor het oprapen ware het niet voor de gemiste penalty's.
Het gat tussen de Nederlandse topclubs en de buitenlandse topclubs lijkt steeds kleiner te worden. Hopelijk komt dit ook tot uiting in de UEFA coefficientie dit jaar.
maar als je naar de selecties van de topploegen kijkt kun je alleen maar conluderen dat ze de laatste jaren vertsrekt zijn t.o.v bv 5 jaar geleden , die ontwikkeling is al een aantal jaar aan de gang. Ook Heerenveen en Twente bijvoorbeeld hebben steeds betere selecties(bv Nilsson, Alves en Pranjic zouden als trio voorin bij een subtopper in Spanje of Engeland niet misstaan. maar die uitslagen zeggen niet alles natuurlijk, maar Europees doen we het de laatste jaren toch ook behoorlijk, het is niet meer zo dat er slechts 1 club ofzo sporadisch overwinterd(ff afkloppen)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvv
Het zijn maar oefenwedstrijden![]()
Het gaat Europees de laatste paar jaren juist minder, we moeten niet voor niets vrezen voor nog een CL plaats.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:43 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
maar als je naar de selecties van de topploegen kijkt kun je alleen maar conluderen dat ze de laatste jaren vertsrekt zijn t.o.v bv 5 jaar geleden , die ontwikkeling is al een aantal jaar aan de gang. Ook Heerenveen en Twente bijvoorbeeld hebben steeds betere selecties(bv Nilsson, Alves en Pranjic zouden als trio voorin bij een subtopper in Spanje of Engeland niet misstaan. maar die uitslagen zeggen niet alles natuurlijk, maar Europees doen we het de laatste jaren toch ook behoorlijk, het is niet meer zo dat er slechts 1 club ofzo sporadisch overwinterd(ff afkloppen)
Wellicht speelde AZ gewoon ongeinspireerd tegen Middlesbrough. Met dat excuus kwam Inter toch goed weg?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvv
Het zijn maar oefenwedstrijden![]()
Dan doe je de prestatie van AZ tekort tegen Inter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wellicht speelde AZ gewoon ongeinspireerd tegen Middlesbrough. Met dat excuus kwam Inter toch goed weg?
wat een onzin. 3 jaar geleden Az en Psv halve finale, alle ploegen overwinterden behalve Utrecht, jaar erna AJax en PSv 2de ronde cl, Az 8ste finale glf ik in uefa Cup. vorig jaar Psv Kwartfinale CL en Az ook kwartfinale.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat Europees de laatste paar jaren juist minder, we moeten niet voor niets vrezen voor nog een CL plaats.
Ik vind spelers als De Zeeuw, Dembelé, Waterman, Bonk en Cziommer eerlijk waar niet minderwaardig aan veel vergelijkbare spelers bij de 'traditionele' top. En Ari kan een geweldenaar worden als z'n spel van vanavond representatief is.quote:AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pellé moet trouwens nog wel wennen bij AZ. Echt lekker vond ik hem nog niet spelen, alhoewel hij op het eind wel beter in het veld stond. Maar die kans van hem...die had gewoon moeten zitten...
Het is tot nu toe in ieder geval steeds goed gegaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hehe, klopt ja. Godzijdank doet hij het wel beter dan Sinouh
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?
Nu ook veel routine terug, zoals Stam, Gio, Davids en nog vele anderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:52 schreef BobRooney het volgende:
Nederlandse voetbal barst van het talent....
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef Gatalin het volgende:
Zo, de eerste klapper van het seizoen is binnen
Heerlijk weer, heerlijke wedstrijd. Inter had duidelijk niet verwacht dat AZ zo goed zou gaan spelen, en eerlijk gezegd ik ook niet. Mooie combinaties, al liepen ze nog niet allemaal lekker, maar er zit duidelijk potentie in. Ari en Cziommer waren in mijn ogen de beste spelers aan de kant van AZ. Pelle speelde nog niet naar behoren, maar uit interviews met hem kwam naar voren dat hij lichamelijk nog niet helemaal op het niveau van AZ zit. Verder vond ik Jaliens niet echt goed spelen, was een aantal keer te laat en greep niet altijd goed in.
Grootste minpunt van de avond was toch wel het dagjesvolk dat niet wist hoe de toegangpoortjes werkten, waardoor ik het afscheid van Shota heb gemist...
Heel aardig. Minder aardig waren de mensen die duidelijk werd uitgelegd hoe ze het kaartje onder de scanner moesten doen om het vervolgens alsnog fout te doen. Uiteindelijk werden er extra stewards naar de poortjes gestuurd om deze mensen te helpen, want het was een drama...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.
Ik zat half 5 op m'n stoeltjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.
Wel grappig, ik vond hem op TV niet zo sterk. Maar denk je dat Koenders een betere rechtsback is dan Steinsson?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Koenders vond ik overigens ook tof spelen. Flinke conditie, fel (zat vastgelijmd aan zijn tegenstander) en bleef heel goed naar die bal kijken zodat hij zich niet in de luren liet leggen.
Ik zat aan de juiste zijde waar ik hem best goed kon bekijken. Of hij een betere rechtsback is dan Steinsson...hmm. Ik denk dat Steinsson qua fysiek wat meer in te brengen heeft, aan de andere kant vond ik Koenders wat beweeglijker. Leek af en toe of hij de aanval al helemaal doorhad, verdedigde en ook meteen door verdedigde op de volgens pass. Tegelijkertijd ligt denk ik hier ook meteen zijn zwakte, door zoveel te bewegen en te willen doen kan hij uiteindelijk toch het overzicht verliezen en komen er op andere plekken gaten. Steinsson is wat dat betreft wat meer gefocused op wat hij moet doen en laat het daar dan ook bij. Zo heb je wat minder last van verrassingen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig, ik vond hem op TV niet zo sterk. Maar denk je dat Koenders een betere rechtsback is dan Steinsson?
Niet te goed, maar ook niet te slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Speelde Pellè mee? Hoe deed hij het?
Klopt. Kruisband gescheurd. Zes tot negen maanden uitgeschakeld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef sjimz het volgende:
Luirink is toch geblesseerd?
Oh.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Klopt. Kruisband gescheurd. Zes tot negen maanden uitgeschakeld.
Wat een vreemde foto.. kweet niet waarom ziet er gewoon maf uit..quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Shota, bedankt voor alles
De fotograaf had een moeilijke middag. De ene helft van het veld was vol licht, de andere helft schaduw. Da's kut, want als je een foto maakt heb je natuurlijk maar 1x belichting over je plaat. Daarnaast heeft Shota een wit T-shirt aan terwijl de heren naast hem zwart aan hebben. Niet leuk om een goeie belichting te vinden. Daarnaast zat zijn witbalans ook compleet fout als je naar de foto's op de AZ-site kijkt. Het gras is mintgroen op enkele foto's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat een vreemde foto.. kweet niet waarom ziet er gewoon maf uit..![]()
Gefeliciteerd trouwens, mooie overwinning dit gaat een mooi jaar worden in de eredivisie..![]()
Hij is christen. En christenen zijn altijd aardig. Zelfs Duitse christenen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb nog altijd iets engs bij Cziommer. Hij is zo aardig en welbespraakt, maar het lijkt wel alsof hij een dubbele agenda heeft. Achja, het blijft een Duitser he.
quote:Pelle: ''Spelen bij AZ geeft me vleugels''
Graziano Pelle heeft het tot nu toe heel erg goed naar zijn zin bij AZ. De nieuwe spits die overkwam van Lecce heeft zijn draai al gevonden in het elftal van van Gaal. "Dit is tot op heden een fantastische ervaring voor me", aldus de jeugdinternational.
Pelle tekende een contract van vijf jaar bij AZ maar wil over drie jaar -als het zou kunnen- weer naar het buitenland verhuizen naar een grotere competitie. "Ik wil over drie jaar naar een grote competitie. Engeland, Spanje, Italië, het maakt me niet uit. Ik denk dat ik er dan aan toe ben", aldus Pelle.
nee is een vraag, want als je zegt dat je een kans mist dat je het dan niet goed doet, je hebt van die mensenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Trek jij altijd zo snel conclusies?
Hij speelde in het eerste gedeelte van zijn tijd niet lekker. Punt.
Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is christen. En christenen zijn altijd aardig. Zelfs Duitse christenen.![]()
En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo was een topwedstrijd, alleen ik stoor me wel aan het publiek.
Ze zingen niet tot nauwelijks, terwijl er de hele tijd geprobeerd wordt om de boel aan de gang te houden, en het ergste vind ik mensen die in de 80ste minuut al weggaan.
Flikker ff op zeg, wat een kutfans zijn dat:" Haha, ik ben al voor de files uit"![]()
Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:16 schreef xFriendx het volgende:
Leuk als iedereeen zo snel mogelijk weg wil, maar vaak sta je dan toch maar met draaiende motor stil in een rij.
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.
Waarom wil je dan eerder wegquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.
Maar ieder zijn mening en keuze
wat een vergelijkingquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef Solstice het volgende:
Hoe deed Agustien het eigenlijk? Versterking t.o.v. Jenner?
Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.quote:
Ah, daarom heet je Mutsaers__78quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.
Jenner is een rechtsbuiten met een individuele actie en een voorzet. Augustien is een centrale middenvelder. Zo kun je ook een linksback en een rechstback gaan vergelijken hequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef DeSiever het volgende:
Allebei middenvelders met aanvallende impulsen toch, vind het niet zo'n gekke vergelijking hoor.
Bij Roda speelde Agustien achter de spitsen, en bij Oranje u-21 zelfs in de spits, hij was zelfs niet meegenomen door Foppe naar het EK omdat hij zijn verdedigende werk niet goed deed. Dus ik snap niet helemaal waar je dat weg haalt. En MichaelWuyts, als ze bij AZ allebei als rechtshalf gebruikt worden lijkt het me niet zo'n onlogische vraag als jij d'r nu van probeert te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.
Logisch als je met 4-4-2 speelt..
Dus vandaar de "verdediger" en aanvaller.
Ik vond Jenner niet zo geweldig gisteren trouwens, de laatste wedstrijden van hem bij AZ was ie niet zo leuk/goed als dat ie wel was in het begin van de competitie
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere typesquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Ik merk sowieso dat altijd wanneer je over een vergelijking rept, uit alle hoeken en gaten mensen komen die beweren dat je de betreffende spelers absoluut niet mag vergelijken met elkaar, terwijl je vaak alleen een bepaalde overeenkomst probeert te benoemen.
Vreemd, heel vreemd.
En bedankt he.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Fetai het volgende:
[..]
Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.![]()
De overeenkomst is hier dat ze allebei in aanmerking komen voor de positie van rechtermiddenvelder bij AZ. Juist omdat ze zo verschillend zijn, is het interessant ze te vergelijken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
Ze moeten zich inderdaad richten op dezelfde positie, dus is het helemaal niet vreemd om ze met elkaar te vergelijken, aangezien zij zullen gaan uitmaken wie er op die positie komt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
Tis op zich een aardige speler, alleen niet basisplaatswaardig. Je zou hem kunnen gebruiken als alle acties op zijn zijde met de vaste speler spaak lopen. Wellicht tovert hij dan net 1-2 geslaagde acties uit de hoge hoed waaruit wellicht doorslaggevende kansen komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Jenner is denk ik technisch niet goed genoeg, en fysiek niet wendbaar genoeg om het echte topvoetbal aan te kunnen. Hij heeft maar twee dingen die voor hem werken, een aardige schijnbeweging en een voorzet. Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:17 schreef DeSiever het volgende:
Jenner heeft net als van der Meyde een hoofd waaraan je al kunt zien dat hij geestelijk niet helemaal in orde is.
Hoezo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
Het is nou eenmaal een vervelende aanblik als het stadion al voor een kwart leeg is als de scheidsrechter affluit. Dat lijkt op desinteresse of zelfs ontevredenheid met de wedstrijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Voor George denk ik. Of Erik Pieters.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat deed Brands bij Utrecht - Espanyol ?
Komen jullie Peter Kopteff ophalen ?![]()
Zoekt AZ nog een linksback dan ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor George denk ik. Of Erik Pieters.
Misschien zien ze in Pieters een opvolger van Opdam.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoekt AZ nog een linksback dan ?
En voor George lijkt me heel sterk, die is nog zo groen als gras.
Pieters zal wel duur zijn denk ik, die heeft afgelopen winter een nieuw contract getekend tot 2011.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef DeSiever het volgende:
Laat Ajax zelf weer eens gaan opleiden a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |