AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringaquote:'Iemand op basis van een goed EK kopen, ik vind dat kortzichtig'
Louis van Gaal had Royston Drenthe nooit gekocht alleen op basis van een goed EK Onder-21 (NOS Langs de Lijn)
Ambitieuze mensen zijn tofquote:AZ wil beste ploeg van Nederland worden
"Het is onze ambitie om de beste ploeg van Nederland te worden", zo opende voorzitter Dirk Scheringa van AZ donderdag de presentatiedag van de club. AZ brandt van ambitie en daarbij hoort ook de uitbreiding van het DSB Stadion naar veertigduizend plaatsen. Over de andere doelstellingen wilde Scheringa nog niets zeggen.
"Onze doelstellingen voor komend seizoen presenteren we pas op 1 september, als de transfermarkt gesloten is", aldus de preses op de clubsite. "We hebben afgelopen seizoen op drie fronten meegestreden om de hoofdprijzen. Wie had dat gedacht na de overstap van de Alkmaarder Hout naar dit nieuwe stadion? Dit stadion is enorm belangrijk geweest voor AZ. We bewaren dierbare herinneringen aan De Hout, maar deze nieuwe thuishaven biedt ons meer mogelijkheden."
Van Gaal heeft het goed gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa
Van Gaal is er ook weer zo te horenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ is half zo leuk niet zonder Van Gaal en Scheringa
Vorig jaar hebben ze anders wijze lessen geleerd. Ze weten nu hoe het niet moetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef DonnyBB het volgende:
Kesler bewijst maar weer dat in de top van de KNVB geen verstand van voetbal zit. Vorig seizoen stelde iedereen dat AZ geen kampioen werd door gebrek aan ervaring. We hebben nu de meest ervaren spelers (Arveladze, De Cler) verkocht en hebben er alleen maar jongeren voor teruggehaald. Niks mis mee hoor, maar AZ zal nog wel even nodig hebben...
Sure thingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze anders wijze lessen geleerd. Ze weten nu hoe het niet moet![]()
quote:Doel: Julio Cesar, Francesco Toldo.
Verdedigers: Cesar, Cristian Chivu, Marco Materazzi, Maxwell, Nelson Rivas, Walter Samuel.
Middenveld: Olivier Dacourt, Luis Figo, Luis Jimenez, Ibrahim Maaroufi, Dejan Stankovic, Santiago Solari, Patrick Vieira.
Aanval: Adriano, Julio Cruz, Zlatan Ibrahimovic, David Suazo.
als ik jou was zou ik maar komen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, er zijn nog kaartjes beschikbaar. Zal ik dan toch de trein pakken richting Alkmaar en naast xfriendx op de Victorietribune gaan zitten?
Moet eigenlijk tentamens leren thuis
[..]
Ik heb mijn kaartje gewoon gehaald bij een sigarenboer die een ticketboxverkooppunt heeft. Ik zit zelf op de Victorietribune vak E.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net op ticketbox.nl gekeken, maar geen kaartjes te koop? Wtf?
Vaak is er op online ticketbox al gauw geen plek meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net op ticketbox.nl gekeken, maar geen kaartjes te koop? Wtf?
Whehehequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[afbeelding]
òh!
skitterend niewaar?![]()
Op basis waarvan heb je Pelle dan gekocht, Louis?quote:'Iemand op basis van een goed EK kopen, ik vind dat kortzichtig'
Louis van Gaal had Royston Drenthe nooit gekocht alleen op basis van een goed EK Onder-21 (NOS Langs de Lijn)
Schitterend die volle tribune bij topclub AZ.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[afbeelding]
òh!
skitterend niewaar?![]()
*attentie* *attentie*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schitterend die volle tribune bij topclub AZ.
Een YouTube-filmpje natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je Pelle dan gekocht, Louis?
Klopt. Heb het niet zo op AZquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*attentie* *attentie*
Eerste afgunst in dit topic gesignaleerd
En hij bekende dat hij Ari op basis van DVD-beelden had beoordeeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je Pelle dan gekocht, Louis?
Ja, en Frits Philips was een held.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt. Heb het niet zo op AZ
En mensen die hier zeiden dat AZ niet zo heel erg afhankelijk was van het geld van Scheringa omdat ze Mathijsen en nog een speler verkocht hadden komen nu ook bedrogen uit, of willen jullie beweren dat AZ altijd al in staat is geweest om een spits voor ruim 6 miljoen en een andere spits voor ruim 4 miljoen te kopen zonder dat er flink verkocht is?
Ik had altijd sympathie voor AZ, jammer dat het de afgelopen 2 a 3 jaar stukken minder is geworden.
sjimz, ben jij de matchtracker aan het volgen of ergens anders?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:19 schreef sjimz het volgende:
Figo
zelfs in dit potje was dat gewoon rood hoor.
Zlatan
hihihi. Wordt een leuk potje zo.quote:'15 Commentaar Internazionale Vieira weigert de hand van Martens na kleine overtreding van de Belg. Het verschil (ook in lengte) is groot
Ik ben het op RTV NH aan het kijken, gewoon live op de tv dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sjimz, ben jij de matchtracker aan het volgen of ergens anders?
IK WOON IN BRABANT!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het op RTV NH aan het kijken, gewoon live op de tv dus
Ik woon in Amsterdam maar kan Omroep Brabant en TV Drenthe ook gewoon zien hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
IK WOON IN BRABANT!!!![]()
![]()
Heb jij een webcam en MSN?
![]()
Ik vind clubs die langzaam aan groeien en daardoor gelijdelijk aan een topclub worden nu eenmaal veel mooier dan die clubs die afhankelijk zijn van het geld van 1 persoon. Voor AZ is het natuurlijk schitterend, maar door de huidige ontwikkelingen vind ik het eigenlijk dat de club haar identiteit verliest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en Frits Philips was een held.
In plaats van dat je zegt dat het mooi is voor het Nederlandse voetbal dat er een top 4 gevormd heeft, zit je te miezeren en af te geven.![]()
Mind you, Inter met zijn sterkste elftal.quote:
AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
Goede prestatie hoor van AZ.
Voor mij de favoriet voor de titel.
Alleen als de traditionele top 3 blessures krijgt raker ze zeer verzwakt, dit is bij AZ niet het geval.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |