abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:38:32 #276
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52308223
Ik merk sowieso dat altijd wanneer je over een vergelijking rept, uit alle hoeken en gaten mensen komen die beweren dat je de betreffende spelers absoluut niet mag vergelijken met elkaar, terwijl je vaak alleen een bepaalde overeenkomst probeert te benoemen.

Vreemd, heel vreemd.
je moeder is m'n broer
pi_52308412
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Ik merk sowieso dat altijd wanneer je over een vergelijking rept, uit alle hoeken en gaten mensen komen die beweren dat je de betreffende spelers absoluut niet mag vergelijken met elkaar, terwijl je vaak alleen een bepaalde overeenkomst probeert te benoemen.

Vreemd, heel vreemd.
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52308436
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Fetai het volgende:

[..]

Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.
En bedankt he.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:52:33 #279
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52308460
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
De overeenkomst is hier dat ze allebei in aanmerking komen voor de positie van rechtermiddenvelder bij AZ. Juist omdat ze zo verschillend zijn, is het interessant ze te vergelijken.
je moeder is m'n broer
pi_52308528
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ze moeten zich inderdaad richten op dezelfde positie, dus is het helemaal niet vreemd om ze met elkaar te vergelijken, aangezien zij zullen gaan uitmaken wie er op die positie komt.

Agustien vond ik gister best aardig spelen, Jenner ben ik al een klein tijdje beu.
pi_52308846
Jenner is denk ik technisch niet goed genoeg, en fysiek niet wendbaar genoeg om het echte topvoetbal aan te kunnen. Hij heeft maar twee dingen die voor hem werken, een aardige schijnbeweging en een voorzet. Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:17:57 #282
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52308866
Jenner heeft net als van der Meyde een hoofd waaraan je al kunt zien dat hij geestelijk niet helemaal in orde is.
je moeder is m'n broer
pi_52308921
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Jenner is denk ik technisch niet goed genoeg, en fysiek niet wendbaar genoeg om het echte topvoetbal aan te kunnen. Hij heeft maar twee dingen die voor hem werken, een aardige schijnbeweging en een voorzet. Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
Tis op zich een aardige speler, alleen niet basisplaatswaardig. Je zou hem kunnen gebruiken als alle acties op zijn zijde met de vaste speler spaak lopen. Wellicht tovert hij dan net 1-2 geslaagde acties uit de hoge hoed waaruit wellicht doorslaggevende kansen komen.
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:46:23 #284
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52309402
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:17 schreef DeSiever het volgende:
Jenner heeft net als van der Meyde een hoofd waaraan je al kunt zien dat hij geestelijk niet helemaal in orde is.

Hij lijkt een beetje arrogant, ja. En iemand die het hoofd laat hangen als het niet goed gaat. Maar hij heeft wel de beste voorzet vanaf rechts in de eredivisie. Jammer dat hij nooit zijn man voorbij komt.
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
Hoezo?

Ik zie toch hele grote verschillen hoor.
Confidence through competence
pi_52316745
AZ scoutte dit weekend blijkbaar Fabien Camus (aanvallende middenvelder Charleroi).
pi_52316788
Heb ik al aardig wat goede verhalen over gehoord. De topclubs in België hebben hem ook al verschillende keren op het oog gehad, en Steaua Boekarest zou hem voor 3 miljoen kopen. Schijnt een technisch en tactisch sterke middenvelder te zijn.
pi_52317102
AZ is in is principe financieel krachtiger dan elke Belgische club. Als hij niet naar Steaua wil, maakt AZ een goeie kans denk ik.
pi_52332360
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Het is nou eenmaal een vervelende aanblik als het stadion al voor een kwart leeg is als de scheidsrechter affluit. Dat lijkt op desinteresse of zelfs ontevredenheid met de wedstrijd.
Bovendien is het altijd leuk als het nog vol is als de spelers hun rondje maken!
Een beetje geduld zeg... kom op de fiets of nog beter, pak een biertje in het supportershome na afloop
pi_52332422
Koller definitief niet naar AZ volgens Brands in Studio Voetbal.
Kan ie naar F'noord want daar willen ze hem graag hebben
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52332502
Stiekem zie ik jullie eigenlijk als grootste kanshebber dit seizoen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52333271
Wat deed Brands bij Utrecht - Espanyol ?

Komen jullie Peter Kopteff ophalen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_52333469
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat deed Brands bij Utrecht - Espanyol ?

Komen jullie Peter Kopteff ophalen ?
Voor George denk ik. Of Erik Pieters.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52333545
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Voor George denk ik. Of Erik Pieters.
Zoekt AZ nog een linksback dan ?

En voor George lijkt me heel sterk, die is nog zo groen als gras.

Pieters zal wel duur zijn denk ik, die heeft afgelopen winter een nieuw contract getekend tot 2011.
pi_52334432
Albert Riera natuurlijk .
pi_52334445
Ik denk eerder Garcia van Espanyol
pi_52334511
Ik hoop inderdaad dat het voor iemand van Espanyol was.
pi_52335776
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zoekt AZ nog een linksback dan ?

En voor George lijkt me heel sterk, die is nog zo groen als gras.

Pieters zal wel duur zijn denk ik, die heeft afgelopen winter een nieuw contract getekend tot 2011.
Misschien zien ze in Pieters een opvolger van Opdam.

Andere Utrechters kan ik me niet bedenken, dan moet t wel iemand van Espanyol zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52336157
Medujanin naar Ajax...

weet niet of het al gemeld is...bron is uiteraard voetbalzone
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:25:43 #299
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52336631
Laat Ajax zelf weer eens gaan opleiden a.u.b.
je moeder is m'n broer
pi_52336724
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef DeSiever het volgende:
Laat Ajax zelf weer eens gaan opleiden a.u.b.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')