wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere typesquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Ik merk sowieso dat altijd wanneer je over een vergelijking rept, uit alle hoeken en gaten mensen komen die beweren dat je de betreffende spelers absoluut niet mag vergelijken met elkaar, terwijl je vaak alleen een bepaalde overeenkomst probeert te benoemen.
Vreemd, heel vreemd.
En bedankt he.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Fetai het volgende:
[..]
Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.![]()
De overeenkomst is hier dat ze allebei in aanmerking komen voor de positie van rechtermiddenvelder bij AZ. Juist omdat ze zo verschillend zijn, is het interessant ze te vergelijken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
Ze moeten zich inderdaad richten op dezelfde positie, dus is het helemaal niet vreemd om ze met elkaar te vergelijken, aangezien zij zullen gaan uitmaken wie er op die positie komt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
Tis op zich een aardige speler, alleen niet basisplaatswaardig. Je zou hem kunnen gebruiken als alle acties op zijn zijde met de vaste speler spaak lopen. Wellicht tovert hij dan net 1-2 geslaagde acties uit de hoge hoed waaruit wellicht doorslaggevende kansen komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Jenner is denk ik technisch niet goed genoeg, en fysiek niet wendbaar genoeg om het echte topvoetbal aan te kunnen. Hij heeft maar twee dingen die voor hem werken, een aardige schijnbeweging en een voorzet. Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:17 schreef DeSiever het volgende:
Jenner heeft net als van der Meyde een hoofd waaraan je al kunt zien dat hij geestelijk niet helemaal in orde is.
Hoezo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
Het is nou eenmaal een vervelende aanblik als het stadion al voor een kwart leeg is als de scheidsrechter affluit. Dat lijkt op desinteresse of zelfs ontevredenheid met de wedstrijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Voor George denk ik. Of Erik Pieters.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat deed Brands bij Utrecht - Espanyol ?
Komen jullie Peter Kopteff ophalen ?![]()
Zoekt AZ nog een linksback dan ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor George denk ik. Of Erik Pieters.
Misschien zien ze in Pieters een opvolger van Opdam.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoekt AZ nog een linksback dan ?
En voor George lijkt me heel sterk, die is nog zo groen als gras.
Pieters zal wel duur zijn denk ik, die heeft afgelopen winter een nieuw contract getekend tot 2011.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef DeSiever het volgende:
Laat Ajax zelf weer eens gaan opleiden a.u.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |