Klopt, leuke foto's op die sitequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vaak geniet van de huisfotograaf van AZ. Plaatjes altijd net op het juiste moment genomen.
The soap continuesquote:Fenerbahce volgt Koevermans
door onze Telesportredactie
ISTANBOEL - Fenerbahce heeft het oog laten vallen op Danny Koevermans van AZ. Hij staat in de belangstelling omdat de Turken een spits zoeken, die Mateja Kezman kan assisteren in de punt van de aanval. AZ wil zes miljoen incasseren voor Koevermans, die dolgraag weg wil uit Alkmaar. Dat bedrag schijnt voor de Turken geen probleem te zijn. Koevermans is op een zijspoor beland nu AZ twee spitsen heeft gekocht en hem is te verstaan gegeven nog slechts als pinchhitter in actie te komen.
Ik zie hem daar ook niet spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Fenerbahce lijkt me niet echt een club voor de Koef.
quote:Molhoek mag vertrekken bij AZ
Rogier Molhoek lijkt niet meer aan veel speelminuten te gaan komen bij AZ. De linkermiddenvelder heeft van de technische staf in Alkmaar te horen gekregen dat hij mag vertrekken wanneer er een club zich meld voor zijn diensten.
Molhoek (26), sinds 2005 in dienst van de Alkmaarse formatie, liet tegenover AZ.tv weten dat zijn langste tijd in het DSB Stadion erop zit. "AZ is weliswaar tevreden over mijn prestaties, maar de staf liet ook duidelijk doorschemeren dat ze een andere weg wilde inslaan. Ik mag in principe vertrekken bij AZ."
Molhoek heeft nooit een vaste basisplaats kunnen veroveren in de formatie van coach Louis van Gaal. Over het algemeen moest hij Stijn Schaars voor zich dulden, terwijl vorig seizoen Nourdin Boukhari vaak de voorkeur kreeg boven hem. Hierdoor kwam de oud-RKC'er op slechts achttien optredens, waarvan zes als invaller.
Waterman en Donkquote:VOORLOPIGE SELECTIE ORANJE:
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United, Eng), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Boy Waterman (AZ).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (Sevilla, Spa), Wilfred Bouma (Aston Villa, Eng), Tim de Cler (Feyenoord), Ryan Donk (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui), Mario Melchiot (Wigan Athletic, Eng) en André Ooijer (Blackburn Rovers, Eng)
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (Hamburger SV, Dui), Denny Landzaat (Wigan Athletic, Eng), Clarence Seedorf (AC Milan, Ita), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Hamburger SV, Dui) en Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Ryan Babel (Liverpool, Eng), Romeo Castelen (Hamburger SV, Dui), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuijt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, Spa), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Arjen Robben (Chelsea, Eng), Andwelé Slory (Feyenoord) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic, Sch).
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
OMFG HEB JIJ NOG GEEN CLUPCARD JIJ BENT GEEN ECHTE FAN GLORYHUNTER TELETXTSUPPORTET![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef xFriendx het volgende:
Gaan er nog mensen naar AZ-Inter?
Cyberia? Je bent sarcastisch denk ik?quote:
Nee. Ik had immers een Donk obsessie en nu nog steeds.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cyberia? Je bent sarcastisch denk ik?![]()
quote:'Koevermans in voetsporen Drenthe en Suárez'
In navolging van Luis Suárez en Royston Drenthe lijkt nu ook Danny Koevermans toevlucht te zoeken tot een arbitragezaak. Dit meldde de zaakwaarnemer van de AZ-aanvaller maandagavond aan RTV Rijnmond.
De vraagprijs van Alkmaarders bedraagt nog altijd zeven miljoen euro en dit is in de ogen van Koevermans en zijn belangenbehartiger ‘overdreven’. De speculaties van De Telegraaf dat de eenmalig international in de belangstelling van Fenerbahçe zou staan, worden door Van Noortwijk naar het rijk der fabelen verwezen.
Sinds de komst van Ari da Silva en Graziano Pellč acht Koevermans het zelf beter om te verkassen. Feyenoord, 1. FC Nürnberg en Shakhtar Donetsk toonden vorige maand interesse, maar om verscheidene redenen ketste de deal af.
AZ had eerder een streep gezet door het verlangen van Koevermans om zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. De Noord-Hollandse club wilde niet meewerken aan een overgang, omdat er geen adequate vervanger was gevonden. Met de komst van Pellč lijkt trainer Louis van Gaal nu echter over genoeg opties in de aanvalslinies te beschikken
Het stadion ziet er zo vanuit de lucht zeker beter uit.quote:
Marcio Santosquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef DeSiever het volgende:
De Nederlandse competitie wordt toch ook steeds sterker zo? Een Braziliaanse international (Alex, Alves, soms Gomes) en nu een Argentijnse! Dat is nog niet vaak voorgekomen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |