abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52290261
4-2....is toch een lekkere uitslag hoor. Inter is op een indrukwekkende manier kampioen geworden vorig seizoen. Tis dan wel een oefenpot, maar toch
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:07:56 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52290307
Zo, statement gemaakt.

Maar had natuurlijk 7-2 moeten worden.
Confidence through competence
pi_52290561
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef Chivu het volgende:

[..]

AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
Ik zie bijna niemand beter als Dembele , maar Az hefet op de bank amper zwakke schakels en allemaal potentiele toppertjes
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52290724
Dit zit je wel aan tot denken.
PSV verslaat AC Milan en Real Madrid.
Ajax verslaat Atletico Madrid. AZ verslaat Inter Milan.
Feyenoord had de overwinning tegen Chelsea en Liverpool voor het oprapen ware het niet voor de gemiste penalty's.
Het gat tussen de Nederlandse topclubs en de buitenlandse topclubs lijkt steeds kleiner te worden. Hopelijk komt dit ook tot uiting in de UEFA coefficientie dit jaar.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52290760
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zit je wel aan tot denken.
PSV verslaat AC Milan en Real Madrid.
Ajax verslaat Atletico Madrid. AZ verslaat Inter Milan.
Feyenoord had de overwinning tegen Chelsea en Liverpool voor het oprapen ware het niet voor de gemiste penalty's.
Het gat tussen de Nederlandse topclubs en de buitenlandse topclubs lijkt steeds kleiner te worden. Hopelijk komt dit ook tot uiting in de UEFA coefficientie dit jaar.
AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvv
Het zijn maar oefenwedstrijden
pi_52291085
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvv
maar als je naar de selecties van de topploegen kijkt kun je alleen maar conluderen dat ze de laatste jaren vertsrekt zijn t.o.v bv 5 jaar geleden , die ontwikkeling is al een aantal jaar aan de gang. Ook Heerenveen en Twente bijvoorbeeld hebben steeds betere selecties(bv Nilsson, Alves en Pranjic zouden als trio voorin bij een subtopper in Spanje of Engeland niet misstaan. maar die uitslagen zeggen niet alles natuurlijk, maar Europees doen we het de laatste jaren toch ook behoorlijk, het is niet meer zo dat er slechts 1 club ofzo sporadisch overwinterd(ff afkloppen)
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52291116
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:43 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

maar als je naar de selecties van de topploegen kijkt kun je alleen maar conluderen dat ze de laatste jaren vertsrekt zijn t.o.v bv 5 jaar geleden , die ontwikkeling is al een aantal jaar aan de gang. Ook Heerenveen en Twente bijvoorbeeld hebben steeds betere selecties(bv Nilsson, Alves en Pranjic zouden als trio voorin bij een subtopper in Spanje of Engeland niet misstaan. maar die uitslagen zeggen niet alles natuurlijk, maar Europees doen we het de laatste jaren toch ook behoorlijk, het is niet meer zo dat er slechts 1 club ofzo sporadisch overwinterd(ff afkloppen)
Het gaat Europees de laatste paar jaren juist minder, we moeten niet voor niets vrezen voor nog een CL plaats.
pi_52291127
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wellicht speelde AZ gewoon ongeinspireerd tegen Middlesbrough. Met dat excuus kwam Inter toch goed weg?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52291176
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Wellicht speelde AZ gewoon ongeinspireerd tegen Middlesbrough. Met dat excuus kwam Inter toch goed weg?
Dan doe je de prestatie van AZ tekort tegen Inter.
De wedstrijd tege boro heb ik niet gezien.
pi_52291215
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het gaat Europees de laatste paar jaren juist minder, we moeten niet voor niets vrezen voor nog een CL plaats.
wat een onzin. 3 jaar geleden Az en Psv halve finale, alle ploegen overwinterden behalve Utrecht, jaar erna AJax en PSv 2de ronde cl, Az 8ste finale glf ik in uefa Cup. vorig jaar Psv Kwartfinale CL en Az ook kwartfinale.
We doen het echt niet slechter , alleen is het zo dat Steau het goed deed de afgelopen jaren waardoor ze ons(omdat hun coefficient door 3 wordt gedeeld) voorbij zijn gegaan. We staan gewoon op een goede plek op de coeficientenlijst en gaan waarschijnlijk geen plaatsen verliezen op korte termijn
pi_52291278
Nederlandse voetbal barst van het talent....
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:54:38 #212
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52291325
Dit was de eerste keer sinds de bekerfinale dat ik AZ weer zag voetballen, en ik zag vooral een ploeg die een stuk volwassener overkwam dan de oude selectie. Stabieler, op alle fronten goed bezet en zelfverzekerd. Dat is een goed vooruitzicht, als ze zo blijven spelen als vanavond worden ze levensgevaarlijk voor de andere drie.
quote:
AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
Ik vind spelers als De Zeeuw, Dembelé, Waterman, Bonk en Cziommer eerlijk waar niet minderwaardig aan veel vergelijkbare spelers bij de 'traditionele' top. En Ari kan een geweldenaar worden als z'n spel van vanavond representatief is.

[ Bericht 2% gewijzigd door De_Postbode op 11-08-2007 22:27:35 ]
Ta mère bien.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:01:20 #213
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52291462

My mind to your mind....
Confidence through competence
pi_52291516
Netjes hoor!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52291681
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=27056&L=en

AK Alkmaar 4-2 Inter: Stankovic, Cruz on target
Saturday, 11 August 2007 20:12:18

ALKMAAR - AZ Alkmaar defeated Inter 4-2 in Saturday's pre-season friendly. The match kicked off with a minute's silence, and the Nerazzurri wore black armbands in memory of team manager Guido Susini who died this morning.

The Dutch side took a 10th-minute lead through Cziommer who slotted in from the middle of the area after collecting a Maartens pass. Steinsson headed in a left-wing corner to double AZ's lead before the half-hour mark.

Dejan Stankovic reduced the arrears before the break with a close-range header from Figo's right-wing cross.

Figo was denied an equaliser by Waterman in the first minute of the second half. AZ Alkmaar took a 3-1 lead four minutes in when Cziommer's effort from the left edge of the Nerazzurri area went in off Materazzi.

Ari fired home AZ's fourth from the middle of the box on 55 minutes. Julio 'El Jardinero' Cruz added Inter's second twenty minutes later with a grasscutter from 20 yards.

AZ Alkmaar 4-2 Inter (HT: 2-1)

Scorers: Cziommer 10, 49, Steinsson 27, Stankovic 30, Ari 55, Cruz 75.

AZ Alkmaar: Waterman (Romero 58), Steinsson (Koenders 58), Jaliens, Donk, Opdam (Pocognoli 58), de Zeeuw (Vormer 72), Agustien (Jenner 58), Cziommer (Medunjanin 58), Maartens (Molhoek 58), Ari (Pellè 58), Dembélé (Koevermans 58).
Coach: Louis van Gaal.

Inter: Julio Cesar; Rivas (Chivu 46), Samuel, Materazzi, Maxwell; Dacourt (Cesar 71), Vieira (Solari 68), Stankovic, Figo (Cruz 71); Ibrahimovic (Adriano 71), Suazo (Jimenez 87).
Subs not used: Toldo.
Coach: Roberto Mancini.

Referee: Pieter Vink.

Booked: Figo, Cziommer, Stankovic, Dacourt, Molhoek.

Sent off: Solari.
Hoe is het verder?
pi_52292295
Geweldige wedstrijd en wat heeft vooral Ari mij positief verrast
Die gozer was echt lekker bezig, speelde heel erg goed. Zeker het eerste elftal dat er speelde, speelde heel erg goed. Heerlijk samenspel, goede steekpasses, mooie doelpunten. Nee, AZ gaat het echt wel redden dit jaar

Topmoment:
Waterman die kinderlijk eenvoudig Ibrahimovic dolde!
als iemand hier een gifje van heeft....graag!
pi_52292321
Pellé moet trouwens nog wel wennen bij AZ. Echt lekker vond ik hem nog niet spelen, alhoewel hij op het eind wel beter in het veld stond. Maar die kans van hem...die had gewoon moeten zitten...
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:45:00 #218
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52292530
Daar heeft Waterman sowieso nogal een handje van, lijkt het, dit was niet de eerste keer dat ie zoiets deed.
Droog, dat wel. Milan werd het eerste half uur sowieso te kakken gezet, dat verbaasde me echt.
Ta mère bien.
pi_52292651
Hehe, klopt ja. Godzijdank doet hij het wel beter dan Sinouh
pi_52292755
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pellé moet trouwens nog wel wennen bij AZ. Echt lekker vond ik hem nog niet spelen, alhoewel hij op het eind wel beter in het veld stond. Maar die kans van hem...die had gewoon moeten zitten...
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:55:13 #221
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52292810
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hehe, klopt ja. Godzijdank doet hij het wel beter dan Sinouh
Het is tot nu toe in ieder geval steeds goed gegaan.
Sinouh.
Ta mère bien.
pi_52292813
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?

Trek jij altijd zo snel conclusies?

Hij speelde in het eerste gedeelte van zijn tijd niet lekker. Punt.
pi_52293153
Net terug uit Alkmaar

Man o man, wat een toffe wedstrijd toch wel! Ik zit op rij 4 dus redelijk dicht bij het veld. Leuk detail, naast mij zaten 2 Italianen, 1 oudere man en 1 van middelbare leeftijd.

Bij elk doelpunt hele tribune omhoog (van AZ dan) en zij maar teneergeslagen blijven zitten. Overigens kwamen zij ook voor Pelle denk ik. Ik zat al op mijn stoel toen die oude man aan kwam en wees naar het plaatje voorop het programmaboekje:

Man: "Look, Pelle"
Ik: "Ehm yes, Pelle"

Overigens geen slechte Italianen dus.

Ari was een positieve verrassing. Gebruikte goed zijn lichaam, draaide aantal malen goed weg en dribbelde lekker met de bal. Helaas alleen wat weinig scoringkansen, maar door zijn actie kwam er ruimte voor anderen. Vooral zijn samenspel met Martens was netjes. Overigens had hij 1 kans die best had mogen zitten.

Pelle speelde niet heel lang. Zo op het eerste gezicht wel technisch begaafd. Had een nog grotere kans (alleen op de keeper) die echt had moeten zitten. Nu tijdens dit oefenpotje kan je zo'n kans missen zonder gevolgen, straks in de UEFA Cup moet die er echt in, dan zal je niet veel van dit soort kansen krijgen en heb je ze ook echt hard nodig.

Koenders vond ik overigens ook tof spelen. Flinke conditie, fel (zat vastgelijmd aan zijn tegenstander) en bleef heel goed naar die bal kijken zodat hij zich niet in de luren liet leggen.

Rest speelde ook prima, spelende als een team, maar wou deze bovenstaande 3 er even uitlichten.
pi_52293367
Poeh, netjes hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52293393
Leuke avond gehad in Alkmaar. Een sterk AZ en een representatief Inter, hoewel ze natuurlijk wel slecht speelden. Toch leuk om die sterren als Figo, Materazzi en Adriano eens te zien spelen. Ari leek me een goede spits en man of the match was wat mij betreft Cziommer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')