Ik vind spelers als De Zeeuw, Dembelé, Waterman, Bonk en Cziommer eerlijk waar niet minderwaardig aan veel vergelijkbare spelers bij de 'traditionele' top. En Ari kan een geweldenaar worden als z'n spel van vanavond representatief is.quote:AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pellé moet trouwens nog wel wennen bij AZ. Echt lekker vond ik hem nog niet spelen, alhoewel hij op het eind wel beter in het veld stond. Maar die kans van hem...die had gewoon moeten zitten...
Het is tot nu toe in ieder geval steeds goed gegaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hehe, klopt ja. Godzijdank doet hij het wel beter dan Sinouh
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?
Nu ook veel routine terug, zoals Stam, Gio, Davids en nog vele anderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:52 schreef BobRooney het volgende:
Nederlandse voetbal barst van het talent....
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef Gatalin het volgende:
Zo, de eerste klapper van het seizoen is binnen
Heerlijk weer, heerlijke wedstrijd. Inter had duidelijk niet verwacht dat AZ zo goed zou gaan spelen, en eerlijk gezegd ik ook niet. Mooie combinaties, al liepen ze nog niet allemaal lekker, maar er zit duidelijk potentie in. Ari en Cziommer waren in mijn ogen de beste spelers aan de kant van AZ. Pelle speelde nog niet naar behoren, maar uit interviews met hem kwam naar voren dat hij lichamelijk nog niet helemaal op het niveau van AZ zit. Verder vond ik Jaliens niet echt goed spelen, was een aantal keer te laat en greep niet altijd goed in.
Grootste minpunt van de avond was toch wel het dagjesvolk dat niet wist hoe de toegangpoortjes werkten, waardoor ik het afscheid van Shota heb gemist...
Heel aardig. Minder aardig waren de mensen die duidelijk werd uitgelegd hoe ze het kaartje onder de scanner moesten doen om het vervolgens alsnog fout te doen. Uiteindelijk werden er extra stewards naar de poortjes gestuurd om deze mensen te helpen, want het was een drama...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.
Ik zat half 5 op m'n stoeltjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.
Wel grappig, ik vond hem op TV niet zo sterk. Maar denk je dat Koenders een betere rechtsback is dan Steinsson?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Koenders vond ik overigens ook tof spelen. Flinke conditie, fel (zat vastgelijmd aan zijn tegenstander) en bleef heel goed naar die bal kijken zodat hij zich niet in de luren liet leggen.
Ik zat aan de juiste zijde waar ik hem best goed kon bekijken. Of hij een betere rechtsback is dan Steinsson...hmm. Ik denk dat Steinsson qua fysiek wat meer in te brengen heeft, aan de andere kant vond ik Koenders wat beweeglijker. Leek af en toe of hij de aanval al helemaal doorhad, verdedigde en ook meteen door verdedigde op de volgens pass. Tegelijkertijd ligt denk ik hier ook meteen zijn zwakte, door zoveel te bewegen en te willen doen kan hij uiteindelijk toch het overzicht verliezen en komen er op andere plekken gaten. Steinsson is wat dat betreft wat meer gefocused op wat hij moet doen en laat het daar dan ook bij. Zo heb je wat minder last van verrassingen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig, ik vond hem op TV niet zo sterk. Maar denk je dat Koenders een betere rechtsback is dan Steinsson?
Niet te goed, maar ook niet te slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Speelde Pellè mee? Hoe deed hij het?
Klopt. Kruisband gescheurd. Zes tot negen maanden uitgeschakeld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef sjimz het volgende:
Luirink is toch geblesseerd?
Oh.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Klopt. Kruisband gescheurd. Zes tot negen maanden uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |