abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52189303
AZ-doelman Romero in Argentijnse selectie
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 8 augustus om 08:20

AZ heeft er weer een international bij. De onlangs overgekomen Sergio Romero is door de Argentijnse bondscoach Carlos Basile beloond voor zijn goede optreden op het WK -20 met een plaats in de selectie van de Albicelestes voor de oefenwedstrijd tegen Noorwegen.

De 20-jarige goalie veroverde afgelopen maand met zijn land de wereldtitel, door in de finale af te rekenen met Tsjechië. Opvallend is dat de topscorer van dat toernooi, Atlético Madrid-spits Sergio Aguero, niet is opgeroepen door Basile.

Gabriel Heinze, Juan Roman Riquelme, Juan Sebastian Veron, Carlos Tévez, Robert Abbondanzieri en Hernan Crespo zullen eveneens niet van de partij zijn op 22 augustus. Het zestal krijgt rust na de afgelopen Copa América, waar Argentinië in de finale onderuit ging tegen aartsrivaal Brazilië (3-0).

De volledige selectie:

Doel: Juan Pablo Carrizo (Lazio), Oscar Ustari (Getafe), Sergio Romero (AZ Alkmaar)

Verdediging: Gabriel Milito (Barcelona), Fabricio Coloccini (Deportivo La Coruña), Javier Zanetti (Internazionale), Nicolás Burdisso (Internazionale), Daniel Díaz (Getafe), Ezequiel Garay (Racing Santander)

Middenveld: Luis González (Porto), Maximiliano Rodríguez (Atlético Madrid), José Sosa (Bayern München), Javier Mascherano (Liverpool), Fernando Gago (Real Madrid), Cristian Ledesma (Olympiakos Piraeus), Federico Insúa (América)

Aanval: Diego Milito (Real Zaragoza), Lionel Messi (Barcelona), Ezequiel Lavezzi (Napoli), Javier Saviola (Real Madrid).

Waterman gaat het nog moeilijk krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobRooney op 08-08-2007 09:31:14 ]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:22:42 #98
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52189349
De Nederlandse competitie wordt toch ook steeds sterker zo? Een Braziliaanse international (Alex, Alves, soms Gomes) en nu een Argentijnse! Dat is nog niet vaak voorgekomen denk ik.
je moeder is m'n broer
pi_52189378
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef DeSiever het volgende:
De Nederlandse competitie wordt toch ook steeds sterker zo? Een Braziliaanse international (Alex, Alves, soms Gomes) en nu een Argentijnse! Dat is nog niet vaak voorgekomen denk ik.
Marcio Santos , Ronaldo, Romario, Julio Cruz en Mauro Rosales zijn de enige andere denk ik.

Alex speelt trouwens niet meer in Nederland he
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:56:24 #100
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52190049
Juan en Gabrich waren geen internationals? Graff en Sanchez ook niet waarschijnlijk..
je moeder is m'n broer
pi_52190090
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef DeSiever het volgende:
Juan en Gabrich waren geen internationals? Graff en Sanchez ook niet waarschijnlijk..
Gabrich
pi_52190373
Ari is ook al eens geselecteerd voor het Braziliaanse elftal dacht ik te hebben begrepen.
pi_52190404
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef Fides het volgende:
Ari is ook al eens geselecteerd voor het Braziliaanse elftal dacht ik te hebben begrepen.
Heeft alleen mee mogen trainen toen het Braziliaans Elftal in Zweden was.
pi_52191380
Zaterdag in het stadion?
Of met een koud biertje op de bank?

Ik zal met een Lite in mijn klauwen lopen schreeuwen en hopen op een mooie pot.
Inter Milan vind ik echt geweldig man, Zlatan eens live aan het werk mogen zien.
Pellè IRL, ik ben erg benieuwd, zal wel een mooie pot gaan worden.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:43:18 #105
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52192806
Komt dat nog op televisie, in ieder geval in samenvatting?
je moeder is m'n broer
pi_52193502
Live op RTV Noord-Holland
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_52194671
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Live op RTV Noord-Holland
Bizar is het wel...
RTV Noord Holland, waarom niet op Talpa ofzo.

Prima match lijkt me zo, tis niet tegen LSVV
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52194837
Beetje oud misschien

Louis van Gaal haalt uit naar Middlesbrough

AZ-coach Louis van Gaal neemt nooit een blad voor zijn mond. Een eigenschap die maar zelden gewaardeerd wordt en zeker niet in Nederland. Maar ook in Engeland moesten de dames en heren van de media even wennen aan de ongenuanceerde opmerkingen van de coach. Zo haalde Van Gaal vernietigend uit naar Middlesbrough. De club had zo'n 1,5 miljoen euro geboden op rechterverdediger Gretar Steinsson en dat was tegen het zere been van de coach uit Schermerhorn. Hun bod stelt helemaal niets voor, voor zo'n speler is 1,5 miljoen euro niet meer dan een fooi, aldus Van Gaal. Zo, die komen zeker niet meer teug met een beter bod.

PRACHTIG!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:09:03 #109
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52195287
Van Gaal heeft wederom groot gelijk.

Steinsson wordt echt onderschat. Ik vind het een geweldenaar en ook helemaal geen beroerde voetballer, naast al die halve zaalvoetballers.
je moeder is m'n broer
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:10:04 #110
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52195320
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:47 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Bizar is het wel...
RTV Noord Holland, waarom niet op Talpa ofzo.

Prima match lijkt me zo, tis niet tegen LSVV
Als Feyenoord - Porto en Ajax - Atletico worden uitgezonden door landelijke vrienden, dan mag AZ - Internazionale zeker ook uitgezonden worden.

Volgens de laatste berichten is RTV Noord Holland niet te ontvangen in Groningen, althans niet door mij.
je moeder is m'n broer
pi_52195348
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef DeSiever het volgende:

[..]

Als Feyenoord - Porto en Ajax - Atletico worden uitgezonden door landelijke vrienden, dan mag AZ - Internazionale zeker ook uitgezonden worden.

Volgens de laatste berichten is RTV Noord Holland niet te ontvangen in Groningen, althans niet door mij.
Landelijk heeft Feyenoord en Ajax gewoon meer aantrekkingskracht en is dus lucratiever voor een commerciele omroep.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:16:27 #112
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52195480
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Landelijk heeft Feyenoord en Ajax gewoon meer aantrekkingskracht en is dus lucratiever voor een commerciele omroep.
Klopt wel. Op deze manier blijft dat natuurlijk ook zo.

Er zijn genoeg voetballiefhebbers die al dit soort wedstrijden kijken. Ik heb ook Ajax-Atletico redelijk aandachtig zitten kijken. Wedstrijd van niks natuurlijk.
je moeder is m'n broer
pi_52195705
Ja maar dom is het wel.
Nu gaan die pannekoeken Bundes Liga uitzenden.

Ik denk dat een voetballiefhebber liever naar AZ-Inter zal kijken dan naar naar de BL?
pi_52195736
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar dom is het wel.
Nu gaan die pannekoeken Bundes Liga uitzenden.

Ik denk dat een voetballiefhebber liever naar AZ-Inter zal kijken dan naar naar de BL?
Vriendschappelijke wedstrijden vind ik minder interessant dan competitiewedstrijden uit een respectabele competitie.
pi_52196259
Schaars voltooid training pijnvrij

Stijn Schaars heeft dinsdag zijn rentree gemaakt op het trainingsveld van AZ. De international trainde de laatste tijd apart om zijn geopereerde enkel te ontzien. "Het herstel verloopt goed. Ik heb pijnloos kunnen trainen", zei Schaars tegen De Wedstrijden. "De laatste keer dat ik mijn rentree maakte, kreeg ik weer last van pijnscheuten. Nu niet."

"Ik durf nog niet te zeggen wanneer ik weer wedstrijden kan spelen", vervolgde Schaars. "Ik heb normaal gesproken weinig ritme nodig, maar het duel met Internazionale van komende zaterdag komt sowieso nog te vroeg. Ik ga eerst een paar keer meespelen in het tweede elftal."
pi_52196961
Nog even afwachten dus. Voor de wedstrijd in Bremen trainde hij ook pijnvrij, maar ging het toch weer mis toen het er op aankwam, ik hoop maar dat dit nu niet het geval is...
pi_52201039
Tis niet te geloven, weer een international. We lijken het wel aan te trekken. Als ze ons maar niet weer gaan overschatten...
pi_52205113
FC Omniworld heeft belangstelling voor Santy Hulst van Jong AZ (bron VI: http://www.rcl2.nl/axnaaromniworld.JPG

Brands vertelde hem dat AZ hem graag wil houden, maar als hij graag zou willen, dat hij weg mocht naar FC Omniworld (net als Mitchel Kappenberg) Maar Hulst wilde liever blijven. Dus de deal gaat niet door voor FC Omniworld
wie zaait zal oogsten.....
pi_52205730
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef DonnyBB het volgende:
Tis niet te geloven, weer een international. We lijken het wel aan te trekken. Als ze ons maar niet weer gaan overschatten...
En toch snap ik het niet echt, waarom je twee van zulke jonge keepers aankoopt. Het had me handiger geleken wanneer er een ervaren doelman aan was getrokken, in Waterman heb je namelijk al een zeer puike keeper voor de komende jaren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chivu op 08-08-2007 19:34:57 ]
pi_52206168
Denk het niet, Sanchez was volgens mij een Mexicaan trouwens.
pi_52206256
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Chivu het volgende:

[..]

En toch snap ik het niet echt, waarom je twee van zulke jonge keepers aankoopt. Het had me handiger geleken wanneer er een ervaren doelman aan was getrokken, in Waterman heb je namelijk al een zeer puike keeper voor de komende jaren.
Het is niet alsof zulke keepers aan bomen groeien, een gevestigde keeper betaal je voor.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:52:41 #122
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52208721
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef Chivu het volgende:

[..]

Mja, ik vraag me soms ook af hoe blij mensen op de bank van AZ zijn, want iedereen is aan elkaar gewaagd. Waterman en Romero zeker.
Confidence through competence
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:58:20 #123
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52212978
Ik vind het een goede zaak.

En laten we Didulica ook niet vergeten, he. Gewoon drie behoorlijke doelmannen, dus.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:15:50 #124
55709 Stereotomy
pi_52213639
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef Devano het volgende:
Ik vind het een goede zaak.

En laten we Didulica ook niet vergeten, he. Gewoon drie behoorlijke doelmannen, dus.
Didulica is KO. Was een harde trap van Culina, en dan vol op je bakkes.

Mooi jaarboek van NHD. Erg goede titel. Heb genoten vorig jaar, hopelijk dit jaar weer zo (maar dan wel met een prijsje).

[ Bericht 22% gewijzigd door Stereotomy op 08-08-2007 23:21:59 ]
pi_52215259
Didulica traint al weer met bal, las ik vandaag in de AZ Krant.

Hoe laat is AZ-Inter op RTVNH?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52216960
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Didulica is KO. Was een harde trap van Culina, en dan vol op je bakkes.

[afbeelding]

Mooi jaarboek van NHD. Erg goede titel. Heb genoten vorig jaar, hopelijk dit jaar weer zo (maar dan wel met een prijsje).
Inderdaad een mooi boek, maar ik vind het vreemd dat het pas vanmiddag werd gepresenteerd. Ik heb de mijne al minstens een week in huis.
pi_52217084
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat is AZ-Inter op RTVNH?
17.30 begint de uitzending, 18.00 de wedstrijd.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 02:02:14 #128
55709 Stereotomy
pi_52217935
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Didulica traint al weer met bal
Dan moet ie zijn handen uit zijn broekzakken halen.
pi_52219518
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef cohen het volgende:
FC Omniworld heeft belangstelling voor Santy Hulst van Jong AZ (bron VI: http://www.rcl2.nl/axnaaromniworld.JPG

Brands vertelde hem dat AZ hem graag wil houden, maar als hij graag zou willen, dat hij weg mocht naar FC Omniworld (net als Mitchel Kappenberg) Maar Hulst wilde liever blijven. Dus de deal gaat niet door voor FC Omniworld
Verhuur hem dan
pi_52220866
Didulica kan je niet belachelijk maken, die jongen is er fysiek echt slecht aan toe.
Die hing tijdens een training kotsend over het hek omdat zijn hoofd nog lang niet goed is.

Man, die heeft echt een snoeiharde knal gehad.

Ik zat wat te tuben en kwam nog 2 leuke doelpunten tegen van Cziommer

http://www.youtube.com/watch?v=P3Ni4jsg4_M&mode=related&search=
Het hakje..

http://www.youtube.com/watch?v=FTwFvQMJg-g
de streep.

Leuk dansje wat ie trouwens iedere keer doet voordat ie de aanloop neemt.
pi_52221045
Jan Koller in beeld bij AZ
ALKMAAR - De Tsjechische reus Jan Koller is zowel bij AZ als FC Twente in beeld. De spits, die mag vertrekken bij AS Monaco, heeft wel oren naar een overgang naar de Nederlandse competitie.

De Tsjech heeft het niet meer naar zijn zin bij AS Monaco, waar hij op een zijspoor terecht is gekomen. Koller, die eerder voor onder meer Anderlecht en Borussia Dortmund speelde, is met zijn lengte van 2.02 meter een plaag voor iedere defensie en zou bij uitstek geschikt zijn voor een rol als pinchhitter.

Hoewel AZ zich al met de spitsen Graziano Pellè en Ari versterkte, is het logisch dat de club zich oriënteert op een dergelijk type, omdat de beoogde pinchhitter Danny Koevermans nog altijd zint op een vertrek. Koevermans wil naar Feyenoord. Koller werd enkele maanden geleden al met AZ in verband gebracht

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prima vervanger voor Koevermans.
Koller zal toch niet zoveel meer moeten kosten denk ik zo, en Brands zei dat ie nog met 1 international bezig was.

Tis wel een beest hoor!
Eerder een freefighter dan een pinchhitter.

http://www.youtube.com/watch?v=faTVdgfcWEI
Beetje jammer van die muziek, maar highlights van AS Monaco seizoen 06/07
pi_52222658
Als AZ deze kan binnenhalen.... Echt een topper. Een spits zoals hem zijn er maar weinig, ideale teamspeler, scoort redelijk, kopsterk(Duh!)

Nadelen zijn alleen dat hij vrij blessure gevoelig is en waarschijnlijk erg duur gaat worden...
- verwijderd door admin -
pi_52224490
quote:
'Misschien denken mensen dat ík Jan Koller ben'
AZ-directeur Toon Gerbrands spreekt alle geruchten over de komst van de Tsjechische spits tegen
pi_52225008
Wat een spitsen zou AZ dan hebben als koller ook nog eens komt .

Wat zou nu het spitsenkoppel gaan worden Pelle - Dembele of Pelle - Ari
Ik ga er maar even vanuit dat Koevermans nog gaat vertrekken.
pi_52226331
Pellè en Dembèlè vermoed ik zo!
Maar 4 spitsen is fuckin goed, dan KAN je nog 4/3/3 spelen indien je een blessuregeval hebt.
Mocht het nodig zijn
pi_52226418
4-3-3 met deze spelers? Tsja, misschien Ari van links, Dembele van rechts en Pelle / Koevermans (Koller) in 't centrum. Ik weet niet of dat nou echt zo goed zal gaan werken, je moet je veld voorin toch wat breder houden met 3 spitsen.
pi_52226544
Gerbrands

Koller en Ari lijkt me ook te veel van het goede...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:54:30 #138
55709 Stereotomy
pi_52227031
quote:
Franky Dury wil praten met Louis van Gaal

Frankcy Dury is trainer van het Belgische Zulte Waregem en wil in september naar Alkmaar afreizen om met Van Gaal te praten over voetbal en trainingen. De trainer heeft ook al bij AC Milan rond gekeken.

"Ik wil de persoon Louis van Gaal ontmoeten", zegt Dury in Het Laatste Nieuws. "Om over voetbal en de manier van trainen te praten. Van Gaal werkte bij Barcelona en Ajax. En hij was ook bondscoach van Nederland."

"Ik ga in september. Het is de bedoeling dat ik één dag naar Alkmaar trek, liefst op een dag met twee trainingen, en dat ik van Gaal 's middags of na de tweede training kan spreken", zegt Francky Dury nog.

forza-az.nl
Fuckin' groupies ook altijd
pi_52227044
‘Arveladze en Koevermans herenigd bij Levante’

Ondanks het aantrekken van Shota Arveladze en de aanwezigheid van Mustapha Riga wil Levante alsnog twee aanvallers aan de gelederen toevoegen. Volgens de Spaanse sportkrant AS wil de Oost-Spaanse club opnieuw op de deuren van het DSB Stadion aankloppen.

Danny Koevermans is namelijk in beeld om komend seizoen de doelpuntenproductie van Les Granotes te verzorgen, evenals Albert Luque van Newcastle United. Ook op het Iberische schiereiland is men inmiddels op de hoogte van de uitzichtloze situatie van de éénmalig Oranje-international in Noord-Holland.

De oud-Spartaan moet volgend seizoen genoegen nemen met een vierde plaats in de spitsenhiërarchie van Louis van Gaal. De trainer ziet in Koevermans een goede pinchhitter en zal daardoor eerder beroep doen op Ari Da Silva, Moussa Démbélé en nieuwkomer Graziano Pellè. Naar verluidt biedt Levante maar drie miljoen euro, terwijl de Alkmaarders vast blijven houden aan de vraagprijs van zes miljoen euro.

Ook Luque is in beeld in het Ciutat de Valencia, al vormt het jaarsalaris van de vleugelaanvaller een probleem. Op St. James Park verdient Luque 2,7 miljoen euro per jaar, terwijl in de sinaasappelstad het salarisplafond anderhalf miljoen euro bedraagt. Het feit dat het maken van doelpunten ook geen specialiteit is van de Spaanse international maakt de transfer erg onzeker.
pi_52234602
KNVB-directeur Kesler: 'AZ wordt kampioen'

Henk Kesler waagt op de website van de KNVB een voorspelling over de kampioensstrijd in de Eredivisie. De algemeen directeur gokt op AZ.
'Ik denk dat AZ kampioen wordt. Die ploeg was er vorig seizoen dichtbij en heeft de selectie aardig op peil gehouden. Ajax wordt tweede, PSV derde en Feyenoord vierde. Ik denk dat het voor Feyenoord nog iets te vroeg is om voor het kampioenschap te gaan.'

'Maar eerst staat zaterdag in de Amsterdam Arena de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV op het programma. De eerste prijs van het nieuwe seizoen. De wedstrijd wordt gespeeld voor 46 duizend toeschouwers, zo is mij verteld. Sinds 1999 waren dat er niet zoveel. Een mooie voorbode voor een nieuw voetbalseizoen met hopelijk weer volle stadions.'
pi_52234949
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Pellè en Dembèlè vermoed ik zo!
Maar 4 spitsen is fuckin goed, dan KAN je nog 4/3/3 spelen indien je een blessuregeval hebt.
Mocht het nodig zijn
Idd zo heeft van gaal tal van mogelijkheden , Ik zie het Zaterdag de 25ste wel
quote:
KNVB verplaatst Vitesse - AZ naar zaterdag 25-08 20:00 uur

Voetbalbond KNVB heeft de eredivisiewedstrijd tussen Vitesse en AZ verplaatst. Het duel stond gepland voor zondag 26 augustus, maar wordt nu een dag eerder afgewerkt.
De KNVB zit vast aan de regel dat er op zondag minimaal vier wedstrijden moeten plaatsvinden. Omdat Ajax op woensdag 29 augustus tegen Slavia Praag in de Champions League speelt, kan de thuiswedstrijd van de Amsterdammers tegen SC Heerenveen op zondag 26 augustus blijven staan.

Als Ajax dinsdag tegen Praag had moeten spelen, schoof Ajax - Heerenveen door naar zaterdag 25 augustus. Nu mag Vitesse van die mogelijkheid gebruikmaken. De Arnhemmers hebben een voorkeur voor het spelen op zaterdag.
pi_52234979
Godverdomme, zaterdagavond is kut!
Hoewel AZ altijd goed speelt 's avonds...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:31:39 #143
55709 Stereotomy
pi_52235093
even offtopic: waar komt jouw avatar vandaan, fuckbuddy?
pi_52235234
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
even offtopic: waar komt jouw avatar vandaan, fuckbuddy?
Foto van me zusje...

Nope van een site, hoezo vindt je haar leuk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')