Ik zie bijna niemand beter als Dembelequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvvquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zit je wel aan tot denken.
PSV verslaat AC Milan en Real Madrid.
Ajax verslaat Atletico Madrid. AZ verslaat Inter Milan.
Feyenoord had de overwinning tegen Chelsea en Liverpool voor het oprapen ware het niet voor de gemiste penalty's.
Het gat tussen de Nederlandse topclubs en de buitenlandse topclubs lijkt steeds kleiner te worden. Hopelijk komt dit ook tot uiting in de UEFA coefficientie dit jaar.
maar als je naar de selecties van de topploegen kijkt kun je alleen maar conluderen dat ze de laatste jaren vertsrekt zijn t.o.v bv 5 jaar geleden , die ontwikkeling is al een aantal jaar aan de gang. Ook Heerenveen en Twente bijvoorbeeld hebben steeds betere selecties(bv Nilsson, Alves en Pranjic zouden als trio voorin bij een subtopper in Spanje of Engeland niet misstaan. maar die uitslagen zeggen niet alles natuurlijk, maar Europees doen we het de laatste jaren toch ook behoorlijk, het is niet meer zo dat er slechts 1 club ofzo sporadisch overwinterd(ff afkloppen)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvv
Het zijn maar oefenwedstrijden![]()
Het gaat Europees de laatste paar jaren juist minder, we moeten niet voor niets vrezen voor nog een CL plaats.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:43 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
maar als je naar de selecties van de topploegen kijkt kun je alleen maar conluderen dat ze de laatste jaren vertsrekt zijn t.o.v bv 5 jaar geleden , die ontwikkeling is al een aantal jaar aan de gang. Ook Heerenveen en Twente bijvoorbeeld hebben steeds betere selecties(bv Nilsson, Alves en Pranjic zouden als trio voorin bij een subtopper in Spanje of Engeland niet misstaan. maar die uitslagen zeggen niet alles natuurlijk, maar Europees doen we het de laatste jaren toch ook behoorlijk, het is niet meer zo dat er slechts 1 club ofzo sporadisch overwinterd(ff afkloppen)
Wellicht speelde AZ gewoon ongeinspireerd tegen Middlesbrough. Met dat excuus kwam Inter toch goed weg?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
AZ verliest van M'brough, Ajax verliest van Falkirk, psv speelt gelijk tegen vvv
Het zijn maar oefenwedstrijden![]()
Dan doe je de prestatie van AZ tekort tegen Inter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wellicht speelde AZ gewoon ongeinspireerd tegen Middlesbrough. Met dat excuus kwam Inter toch goed weg?
wat een onzin. 3 jaar geleden Az en Psv halve finale, alle ploegen overwinterden behalve Utrecht, jaar erna AJax en PSv 2de ronde cl, Az 8ste finale glf ik in uefa Cup. vorig jaar Psv Kwartfinale CL en Az ook kwartfinale.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat Europees de laatste paar jaren juist minder, we moeten niet voor niets vrezen voor nog een CL plaats.
Ik vind spelers als De Zeeuw, Dembelé, Waterman, Bonk en Cziommer eerlijk waar niet minderwaardig aan veel vergelijkbare spelers bij de 'traditionele' top. En Ari kan een geweldenaar worden als z'n spel van vanavond representatief is.quote:AZ heeft een heel gebalanceerde selectie, maar de topspelers van AZ zijn stuk voor stuk minder dan die van de traditionele top 3. Kortom, het is kijken wat de doorslag geeft. Individuele kwaliteit of een gebalanceerde selectie.
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pellé moet trouwens nog wel wennen bij AZ. Echt lekker vond ik hem nog niet spelen, alhoewel hij op het eind wel beter in het veld stond. Maar die kans van hem...die had gewoon moeten zitten...
Het is tot nu toe in ieder geval steeds goed gegaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hehe, klopt ja. Godzijdank doet hij het wel beter dan Sinouh
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Als je een kans mist speel je dan niet lekker? ben je zo iemand of was zijn spel ook slecht?
Nu ook veel routine terug, zoals Stam, Gio, Davids en nog vele anderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:52 schreef BobRooney het volgende:
Nederlandse voetbal barst van het talent....
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef Gatalin het volgende:
Zo, de eerste klapper van het seizoen is binnen
Heerlijk weer, heerlijke wedstrijd. Inter had duidelijk niet verwacht dat AZ zo goed zou gaan spelen, en eerlijk gezegd ik ook niet. Mooie combinaties, al liepen ze nog niet allemaal lekker, maar er zit duidelijk potentie in. Ari en Cziommer waren in mijn ogen de beste spelers aan de kant van AZ. Pelle speelde nog niet naar behoren, maar uit interviews met hem kwam naar voren dat hij lichamelijk nog niet helemaal op het niveau van AZ zit. Verder vond ik Jaliens niet echt goed spelen, was een aantal keer te laat en greep niet altijd goed in.
Grootste minpunt van de avond was toch wel het dagjesvolk dat niet wist hoe de toegangpoortjes werkten, waardoor ik het afscheid van Shota heb gemist...
Heel aardig. Minder aardig waren de mensen die duidelijk werd uitgelegd hoe ze het kaartje onder de scanner moesten doen om het vervolgens alsnog fout te doen. Uiteindelijk werden er extra stewards naar de poortjes gestuurd om deze mensen te helpen, want het was een drama...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.
Ik zat half 5 op m'n stoeltjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben expres een kwartier te laat gekomen om jullie je afscheid te gunnen, aardig he.
Wel grappig, ik vond hem op TV niet zo sterk. Maar denk je dat Koenders een betere rechtsback is dan Steinsson?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Koenders vond ik overigens ook tof spelen. Flinke conditie, fel (zat vastgelijmd aan zijn tegenstander) en bleef heel goed naar die bal kijken zodat hij zich niet in de luren liet leggen.
Ik zat aan de juiste zijde waar ik hem best goed kon bekijken. Of hij een betere rechtsback is dan Steinsson...hmm. Ik denk dat Steinsson qua fysiek wat meer in te brengen heeft, aan de andere kant vond ik Koenders wat beweeglijker. Leek af en toe of hij de aanval al helemaal doorhad, verdedigde en ook meteen door verdedigde op de volgens pass. Tegelijkertijd ligt denk ik hier ook meteen zijn zwakte, door zoveel te bewegen en te willen doen kan hij uiteindelijk toch het overzicht verliezen en komen er op andere plekken gaten. Steinsson is wat dat betreft wat meer gefocused op wat hij moet doen en laat het daar dan ook bij. Zo heb je wat minder last van verrassingen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig, ik vond hem op TV niet zo sterk. Maar denk je dat Koenders een betere rechtsback is dan Steinsson?
Niet te goed, maar ook niet te slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Speelde Pellè mee? Hoe deed hij het?
Klopt. Kruisband gescheurd. Zes tot negen maanden uitgeschakeld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef sjimz het volgende:
Luirink is toch geblesseerd?
Oh.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Klopt. Kruisband gescheurd. Zes tot negen maanden uitgeschakeld.
Wat een vreemde foto.. kweet niet waarom ziet er gewoon maf uit..quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Shota, bedankt voor alles
De fotograaf had een moeilijke middag. De ene helft van het veld was vol licht, de andere helft schaduw. Da's kut, want als je een foto maakt heb je natuurlijk maar 1x belichting over je plaat. Daarnaast heeft Shota een wit T-shirt aan terwijl de heren naast hem zwart aan hebben. Niet leuk om een goeie belichting te vinden. Daarnaast zat zijn witbalans ook compleet fout als je naar de foto's op de AZ-site kijkt. Het gras is mintgroen op enkele foto's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat een vreemde foto.. kweet niet waarom ziet er gewoon maf uit..![]()
Gefeliciteerd trouwens, mooie overwinning dit gaat een mooi jaar worden in de eredivisie..![]()
Hij is christen. En christenen zijn altijd aardig. Zelfs Duitse christenen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb nog altijd iets engs bij Cziommer. Hij is zo aardig en welbespraakt, maar het lijkt wel alsof hij een dubbele agenda heeft. Achja, het blijft een Duitser he.
quote:Pelle: ''Spelen bij AZ geeft me vleugels''
Graziano Pelle heeft het tot nu toe heel erg goed naar zijn zin bij AZ. De nieuwe spits die overkwam van Lecce heeft zijn draai al gevonden in het elftal van van Gaal. "Dit is tot op heden een fantastische ervaring voor me", aldus de jeugdinternational.
Pelle tekende een contract van vijf jaar bij AZ maar wil over drie jaar -als het zou kunnen- weer naar het buitenland verhuizen naar een grotere competitie. "Ik wil over drie jaar naar een grote competitie. Engeland, Spanje, Italië, het maakt me niet uit. Ik denk dat ik er dan aan toe ben", aldus Pelle.
nee is een vraag, want als je zegt dat je een kans mist dat je het dan niet goed doet, je hebt van die mensenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Trek jij altijd zo snel conclusies?
Hij speelde in het eerste gedeelte van zijn tijd niet lekker. Punt.
Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is christen. En christenen zijn altijd aardig. Zelfs Duitse christenen.![]()
En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo was een topwedstrijd, alleen ik stoor me wel aan het publiek.
Ze zingen niet tot nauwelijks, terwijl er de hele tijd geprobeerd wordt om de boel aan de gang te houden, en het ergste vind ik mensen die in de 80ste minuut al weggaan.
Flikker ff op zeg, wat een kutfans zijn dat:" Haha, ik ben al voor de files uit"![]()
Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:16 schreef xFriendx het volgende:
Leuk als iedereeen zo snel mogelijk weg wil, maar vaak sta je dan toch maar met draaiende motor stil in een rij.
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.
Waarom wil je dan eerder wegquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.
Maar ieder zijn mening en keuze
wat een vergelijkingquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef Solstice het volgende:
Hoe deed Agustien het eigenlijk? Versterking t.o.v. Jenner?
Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.quote:
Ah, daarom heet je Mutsaers__78quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.
Jenner is een rechtsbuiten met een individuele actie en een voorzet. Augustien is een centrale middenvelder. Zo kun je ook een linksback en een rechstback gaan vergelijken hequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef DeSiever het volgende:
Allebei middenvelders met aanvallende impulsen toch, vind het niet zo'n gekke vergelijking hoor.
Bij Roda speelde Agustien achter de spitsen, en bij Oranje u-21 zelfs in de spits, hij was zelfs niet meegenomen door Foppe naar het EK omdat hij zijn verdedigende werk niet goed deed. Dus ik snap niet helemaal waar je dat weg haalt. En MichaelWuyts, als ze bij AZ allebei als rechtshalf gebruikt worden lijkt het me niet zo'n onlogische vraag als jij d'r nu van probeert te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.
Logisch als je met 4-4-2 speelt..
Dus vandaar de "verdediger" en aanvaller.
Ik vond Jenner niet zo geweldig gisteren trouwens, de laatste wedstrijden van hem bij AZ was ie niet zo leuk/goed als dat ie wel was in het begin van de competitie
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere typesquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Ik merk sowieso dat altijd wanneer je over een vergelijking rept, uit alle hoeken en gaten mensen komen die beweren dat je de betreffende spelers absoluut niet mag vergelijken met elkaar, terwijl je vaak alleen een bepaalde overeenkomst probeert te benoemen.
Vreemd, heel vreemd.
En bedankt he.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Fetai het volgende:
[..]
Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.![]()
De overeenkomst is hier dat ze allebei in aanmerking komen voor de positie van rechtermiddenvelder bij AZ. Juist omdat ze zo verschillend zijn, is het interessant ze te vergelijken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
Ze moeten zich inderdaad richten op dezelfde positie, dus is het helemaal niet vreemd om ze met elkaar te vergelijken, aangezien zij zullen gaan uitmaken wie er op die positie komt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst dan? Het zijn gewoon heel andere types. Blijkbaar moet AUgustien zich richten op de positie van rechtermiddenvelder?, maar het zijn heel andere types
Tis op zich een aardige speler, alleen niet basisplaatswaardig. Je zou hem kunnen gebruiken als alle acties op zijn zijde met de vaste speler spaak lopen. Wellicht tovert hij dan net 1-2 geslaagde acties uit de hoge hoed waaruit wellicht doorslaggevende kansen komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Jenner is denk ik technisch niet goed genoeg, en fysiek niet wendbaar genoeg om het echte topvoetbal aan te kunnen. Hij heeft maar twee dingen die voor hem werken, een aardige schijnbeweging en een voorzet. Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:17 schreef DeSiever het volgende:
Jenner heeft net als van der Meyde een hoofd waaraan je al kunt zien dat hij geestelijk niet helemaal in orde is.
Hoezo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Solstice het volgende:
Maar in die schijnbeweging kan hij weer zo weinig variëren dat er nu al bijna geen verdediger meer intrapt.
Het is nou eenmaal een vervelende aanblik als het stadion al voor een kwart leeg is als de scheidsrechter affluit. Dat lijkt op desinteresse of zelfs ontevredenheid met de wedstrijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Voor George denk ik. Of Erik Pieters.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat deed Brands bij Utrecht - Espanyol ?
Komen jullie Peter Kopteff ophalen ?![]()
Zoekt AZ nog een linksback dan ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor George denk ik. Of Erik Pieters.
Misschien zien ze in Pieters een opvolger van Opdam.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoekt AZ nog een linksback dan ?
En voor George lijkt me heel sterk, die is nog zo groen als gras.
Pieters zal wel duur zijn denk ik, die heeft afgelopen winter een nieuw contract getekend tot 2011.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef DeSiever het volgende:
Laat Ajax zelf weer eens gaan opleiden a.u.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |