quote:Pelle: ''Spelen bij AZ geeft me vleugels''
Graziano Pelle heeft het tot nu toe heel erg goed naar zijn zin bij AZ. De nieuwe spits die overkwam van Lecce heeft zijn draai al gevonden in het elftal van van Gaal. "Dit is tot op heden een fantastische ervaring voor me", aldus de jeugdinternational.
Pelle tekende een contract van vijf jaar bij AZ maar wil over drie jaar -als het zou kunnen- weer naar het buitenland verhuizen naar een grotere competitie. "Ik wil over drie jaar naar een grote competitie. Engeland, Spanje, Italië, het maakt me niet uit. Ik denk dat ik er dan aan toe ben", aldus Pelle.
nee is een vraag, want als je zegt dat je een kans mist dat je het dan niet goed doet, je hebt van die mensenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Trek jij altijd zo snel conclusies?
Hij speelde in het eerste gedeelte van zijn tijd niet lekker. Punt.
Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is christen. En christenen zijn altijd aardig. Zelfs Duitse christenen.![]()
En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo was een topwedstrijd, alleen ik stoor me wel aan het publiek.
Ze zingen niet tot nauwelijks, terwijl er de hele tijd geprobeerd wordt om de boel aan de gang te houden, en het ergste vind ik mensen die in de 80ste minuut al weggaan.
Flikker ff op zeg, wat een kutfans zijn dat:" Haha, ik ben al voor de files uit"![]()
Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:16 schreef xFriendx het volgende:
Leuk als iedereeen zo snel mogelijk weg wil, maar vaak sta je dan toch maar met draaiende motor stil in een rij.
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.
Waarom wil je dan eerder wegquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.
Maar ieder zijn mening en keuze
wat een vergelijkingquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef Solstice het volgende:
Hoe deed Agustien het eigenlijk? Versterking t.o.v. Jenner?
Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.quote:
Ah, daarom heet je Mutsaers__78quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.
Jenner is een rechtsbuiten met een individuele actie en een voorzet. Augustien is een centrale middenvelder. Zo kun je ook een linksback en een rechstback gaan vergelijken hequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef DeSiever het volgende:
Allebei middenvelders met aanvallende impulsen toch, vind het niet zo'n gekke vergelijking hoor.
Bij Roda speelde Agustien achter de spitsen, en bij Oranje u-21 zelfs in de spits, hij was zelfs niet meegenomen door Foppe naar het EK omdat hij zijn verdedigende werk niet goed deed. Dus ik snap niet helemaal waar je dat weg haalt. En MichaelWuyts, als ze bij AZ allebei als rechtshalf gebruikt worden lijkt het me niet zo'n onlogische vraag als jij d'r nu van probeert te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.
Logisch als je met 4-4-2 speelt..
Dus vandaar de "verdediger" en aanvaller.
Ik vond Jenner niet zo geweldig gisteren trouwens, de laatste wedstrijden van hem bij AZ was ie niet zo leuk/goed als dat ie wel was in het begin van de competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |