abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:49:58 #251
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52300958
Ik durf wel te stellen dat AZ in de breedte de beste selectie van Nederland heeft. Als je toch ziet wat er op het veld staat, wat er met die wissels allemaal inkomt voor kwaliteit, en dan nog te bedenken dat Schaars en Mendes ook nog achter de hand zijn...

AZ heeft Cziommer vorig seizoen een belangrijk gedeelte gemist. Als hij fit blijft, en Schaars ook weer terug is, dan zie ik dit AZ echt wel als serieuze titelkandidaat.
quote:
Pelle: ''Spelen bij AZ geeft me vleugels''

Graziano Pelle heeft het tot nu toe heel erg goed naar zijn zin bij AZ. De nieuwe spits die overkwam van Lecce heeft zijn draai al gevonden in het elftal van van Gaal. "Dit is tot op heden een fantastische ervaring voor me", aldus de jeugdinternational.

Pelle tekende een contract van vijf jaar bij AZ maar wil over drie jaar -als het zou kunnen- weer naar het buitenland verhuizen naar een grotere competitie. "Ik wil over drie jaar naar een grote competitie. Engeland, Spanje, Italië, het maakt me niet uit. Ik denk dat ik er dan aan toe ben", aldus Pelle.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_52301563
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Trek jij altijd zo snel conclusies?

Hij speelde in het eerste gedeelte van zijn tijd niet lekker. Punt.
nee is een vraag, want als je zegt dat je een kans mist dat je het dan niet goed doet, je hebt van die mensen
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:55:20 #253
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52301758
Gisteren speciaal wat langer thuis gebleven om de samenvatting te zien: wat een geweldige wedstrijd. Natuurlijk is Inter geen ploeg voor oefenwedstrijden (getuige ook de 3-0 nederlaag tegen Aston Villa, dat zichzelf op basis daarvan ook overschatte), maar het zag er allemaal heerlijk uit.

In de voorbereiding moet je toch de basis leggen. Als je dan bij 2 graden onder nul uit bij Roda speelt in december, kun je daar altijd op terugvallen.

Op dit moment is het gewoon heerlijk om voetballiefhebber in Nederland te zijn. Jonge spelers, veel Nederlandse spelers, maar liefst vier sterke ploegen..
je moeder is m'n broer
pi_52302850
Zo was een topwedstrijd, alleen ik stoor me wel aan het publiek.
Ze zingen niet tot nauwelijks, terwijl er de hele tijd geprobeerd wordt om de boel aan de gang te houden, en het ergste vind ik mensen die in de 80ste minuut al weggaan.
Flikker ff op zeg, wat een kutfans zijn dat:" Haha, ik ben al voor de files uit"

Ik heb me uitstekend vermaakt, topwedstrijd, en echt mooi voetbal gezien van AZ.
Ik was van te voren met een gelijkspel super tevreden. Beide keepers stonden goed in het doel.
Alleen jezusmina, die kleur van het keepersshirt man!
Die felblauwe van waterman vorig seizoen was 100X beter!

Cziommer was DE man gisteren, snel, scherp en hard schot helemaal goed.
Donk liet zich gekmaken door Zlatan een paar keer, dat was zonde.
Sebastien Pocognoli speelde ook sterk achterin, ik kan zeggen dat AZ hele goede spelers nu heeft staan op plaatsen waar vorig seizoen echt de problemen zaten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52302913
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 08:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij is christen. En christenen zijn altijd aardig. Zelfs Duitse christenen.
Christenen zijn over het algemeen juist vreselijke mensen, hiermee doel ik vooral op protestanten dan.
Ik support gevallen topclubs!
pi_52303216
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo was een topwedstrijd, alleen ik stoor me wel aan het publiek.
Ze zingen niet tot nauwelijks, terwijl er de hele tijd geprobeerd wordt om de boel aan de gang te houden, en het ergste vind ik mensen die in de 80ste minuut al weggaan.
Flikker ff op zeg, wat een kutfans zijn dat:" Haha, ik ben al voor de files uit"
En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.
pi_52303309
Ik ben na de wedstrijd blijven staan tot de ploeg ook langs mijn tribune kwam. Daarna heel rustig naar de auto gelopen. Toen even een tijdje met muziek aan in de auto gewacht. Aangezien ze nog steeds bezig zijn met die wegen daar vind ik het maar lastig om steeds beetje bij beetje in een rij langs die werkzaamheden te moeten. Toen ik wegreed kon ik in 1 keer door zonder stoppen (behalve voor de stoplichten dan).

Leuk als iedereeen zo snel mogelijk weg wil, maar vaak sta je dan toch maar met draaiende motor stil in een rij.
pi_52303357
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:16 schreef xFriendx het volgende:
Leuk als iedereeen zo snel mogelijk weg wil, maar vaak sta je dan toch maar met draaiende motor stil in een rij.
Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.
pi_52303392
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En ik schijt op mensen die anderen daarvoor gaan uitfluiten en kinderlijke teksten als "jodenpubliek" gaan scanderen. Kom op zeg; als ik eerder naar huis wil, dan ga ik eerder naar huis. Heeft niemand wat mee te maken verder.
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.

Maar ieder zijn mening en keuze
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52303570
pi_52303619
Hoe deed Agustien het eigenlijk? Versterking t.o.v. Jenner?
pi_52303635
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Geen enkele last van gehad, maar wij parkeren dan ook nooit op het AZ-terrein zelf.
Waarom wil je dan eerder weg
pi_52303677
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb het niet over uitfluiten en scanderen beste, ik snap niet wat iemand bezield om 80 min te gaan kijken en niet tot het einde willen wachten... wat is het nut daarvan? Dat je 20 min eerder thuis bent dan degene die wel wachten? Of dat je alvast een barkruk te pakken hebt in de kroeg.

Maar ieder zijn mening en keuze
Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
pi_52303688
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wil je dan eerder weg
Omdat de wedstrijd na afloop mij totaal niet interesseert.
pi_52303704
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Als het dan nog een Mercedes ofzo was, maar een Peugeot...
pi_52303928
Wat ik van de samenvatting van de wedstrijd tegen Inter meekreeg was een erg indrukwekkend AZ in ieder geval....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52304110
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef Solstice het volgende:
Hoe deed Agustien het eigenlijk? Versterking t.o.v. Jenner?
wat een vergelijking
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52304192
Agustien deed het prima, hoewel hij nog moet wennen. Maar tis een snelle jongen en een grote vent!
Ik kan er nog niets over zeggen.

Jenner is een aanvaller en Augustien een verdediger
pi_52304394
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

wat een vergelijking
Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:21:17 #270
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52304627
Allebei middenvelders met aanvallende impulsen toch, vind het niet zo'n gekke vergelijking hoor.
je moeder is m'n broer
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:16:11 #271
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52305712
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Was ook niet tegen jou bedoeld hoor, maar toen ik 88ste minuut naar beneden liep en bij het hek het restant ging kijken, kreeg ik ook die hoon over mij heen. Ik ben dat ondertussen al wel langer gewend, maar irritant blijft het wel. En dan nog, degenen die zo vroeg ervandoor gaan, zijn toch niet de gangmakers van het publiek. Echt veel zullen ze er dan zelf ook niet aan missen.
Ah, daarom heet je Mutsaers__78

Maareh, dat weglopen valt in het DSB-stadion nog wel mee als je het bijv. vergelijkt met Arsenal. Daar is in de 88e minuut de hele hoofdtribune echt leeg.
Confidence through competence
pi_52306053
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ze spelen allebei op het middenveld. Jenner kwam d'r zelfs in voor Agustien zag ik in het wedstrijdverslag. Zijn wel andere types. Maar dat zijn Cziommer en Martens bijvoorbeeld ook, en daar kun je waarschijnlijk ook wel van zeggen of de een beter is dan de ander.
Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.
Logisch als je met 4-4-2 speelt..

Dus vandaar de "verdediger" en aanvaller.

Ik vond Jenner niet zo geweldig gisteren trouwens, de laatste wedstrijden van hem bij AZ was ie niet zo leuk/goed als dat ie wel was in het begin van de competitie
pi_52306112
Tjah, ik snap dat nooit. Ik zie ze bij Twente ook wel eens weglopen in de 88ste minuut, en dan zul je net zien dat er 2 minuten later nog een goal valt. Heeft iedereen feest, terwijl jij daar over de parkeerplaats loopt.
pi_52307395
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef DeSiever het volgende:
Allebei middenvelders met aanvallende impulsen toch, vind het niet zo'n gekke vergelijking hoor.
Jenner is een rechtsbuiten met een individuele actie en een voorzet. Augustien is een centrale middenvelder. Zo kun je ook een linksback en een rechstback gaan vergelijken he
pi_52307747
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Je hebt in bovenstaand geval infeite te maken met aanvallende en een verdedigende middenvelder.
Logisch als je met 4-4-2 speelt..

Dus vandaar de "verdediger" en aanvaller.

Ik vond Jenner niet zo geweldig gisteren trouwens, de laatste wedstrijden van hem bij AZ was ie niet zo leuk/goed als dat ie wel was in het begin van de competitie
Bij Roda speelde Agustien achter de spitsen, en bij Oranje u-21 zelfs in de spits, hij was zelfs niet meegenomen door Foppe naar het EK omdat hij zijn verdedigende werk niet goed deed. Dus ik snap niet helemaal waar je dat weg haalt. En MichaelWuyts, als ze bij AZ allebei als rechtshalf gebruikt worden lijkt het me niet zo'n onlogische vraag als jij d'r nu van probeert te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')