Inderdaad een mooi boek, maar ik vind het vreemd dat het pas vanmiddag werd gepresenteerd. Ik heb de mijne al minstens een week in huis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Didulica is KO.Was een harde trap van Culina, en dan vol op je bakkes.
[afbeelding]
Mooi jaarboek van NHD. Erg goede titel. Heb genoten vorig jaar, hopelijk dit jaar weer zo (maar dan wel met een prijsje).
17.30 begint de uitzending, 18.00 de wedstrijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat is AZ-Inter op RTVNH?
Dan moet ie zijn handen uit zijn broekzakken halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Didulica traint al weer met bal
Verhuur hem danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef cohen het volgende:
FC Omniworld heeft belangstelling voor Santy Hulst van Jong AZ (bron VI: http://www.rcl2.nl/axnaaromniworld.JPG
Brands vertelde hem dat AZ hem graag wil houden, maar als hij graag zou willen, dat hij weg mocht naar FC Omniworld (net als Mitchel Kappenberg) Maar Hulst wilde liever blijven. Dus de deal gaat niet door voor FC Omniworld
quote:'Misschien denken mensen dat ík Jan Koller ben'
AZ-directeur Toon Gerbrands spreekt alle geruchten over de komst van de Tsjechische spits tegen
Fuckin' groupies ook altijdquote:Franky Dury wil praten met Louis van Gaal
Frankcy Dury is trainer van het Belgische Zulte Waregem en wil in september naar Alkmaar afreizen om met Van Gaal te praten over voetbal en trainingen. De trainer heeft ook al bij AC Milan rond gekeken.
"Ik wil de persoon Louis van Gaal ontmoeten", zegt Dury in Het Laatste Nieuws. "Om over voetbal en de manier van trainen te praten. Van Gaal werkte bij Barcelona en Ajax. En hij was ook bondscoach van Nederland."
"Ik ga in september. Het is de bedoeling dat ik één dag naar Alkmaar trek, liefst op een dag met twee trainingen, en dat ik van Gaal 's middags of na de tweede training kan spreken", zegt Francky Dury nog.
forza-az.nl
Idd zo heeft van gaal tal van mogelijkheden , Ik zie het Zaterdag de 25ste welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Pellè en Dembèlè vermoed ik zo!
Maar 4 spitsen is fuckin goed, dan KAN je nog 4/3/3 spelen indien je een blessuregeval hebt.
Mocht het nodig zijn
quote:KNVB verplaatst Vitesse - AZ naar zaterdag 25-08 20:00 uur
Voetbalbond KNVB heeft de eredivisiewedstrijd tussen Vitesse en AZ verplaatst. Het duel stond gepland voor zondag 26 augustus, maar wordt nu een dag eerder afgewerkt.
De KNVB zit vast aan de regel dat er op zondag minimaal vier wedstrijden moeten plaatsvinden. Omdat Ajax op woensdag 29 augustus tegen Slavia Praag in de Champions League speelt, kan de thuiswedstrijd van de Amsterdammers tegen SC Heerenveen op zondag 26 augustus blijven staan.
Als Ajax dinsdag tegen Praag had moeten spelen, schoof Ajax - Heerenveen door naar zaterdag 25 augustus. Nu mag Vitesse van die mogelijkheid gebruikmaken. De Arnhemmers hebben een voorkeur voor het spelen op zaterdag.
Foto van me zusje...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
even offtopic: waar komt jouw avatar vandaan, fuckbuddy?
[/quote]quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Foto van me zusje...![]()
Nope van een site, hoezo vindt je haar leuk? [afbeelding]
We zijn gejinxedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef fuckbuddy het volgende:
KNVB-directeur Kesler: 'AZ wordt kampioen'
Henk Kesler waagt op de website van de KNVB een voorspelling over de kampioensstrijd in de Eredivisie. De algemeen directeur gokt op AZ.
'Ik denk dat AZ kampioen wordt. Die ploeg was er vorig seizoen dichtbij en heeft de selectie aardig op peil gehouden. Ajax wordt tweede, PSV derde en Feyenoord vierde. Ik denk dat het voor Feyenoord nog iets te vroeg is om voor het kampioenschap te gaan.'
'Maar eerst staat zaterdag in de Amsterdam Arena de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV op het programma. De eerste prijs van het nieuwe seizoen. De wedstrijd wordt gespeeld voor 46 duizend toeschouwers, zo is mij verteld. Sinds 1999 waren dat er niet zoveel. Een mooie voorbode voor een nieuw voetbalseizoen met hopelijk weer volle stadions.'
Leuk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Breezer sletje gewond na botsing met Jan Koller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |