Zoiets kan je ook voor je houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
Ah! Ik was hem al kwijt!
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets kan je ook voor je houden![]()
Dank je voor het delen van je domheid![]()
Ik wist dat je het kon![]()
Geen sterk repliek!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....![]()
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....![]()
Afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Paupers die niets-zeggende kudtjostiposts zetten die geen ene fucking zak met het topic te maken hebben en daar dan ook nog eensch ontzettend veel woorden voor gebruiken zodat het net lijkt alsof ze wél echt wat te zeggen hebben maar de gemiddelde lezer de tijd niet wil nemen om het door te lezen zodat het veel minder snel opvalt dat je eigenlijk niets te melden had maar gewoon geen zin had om gepakt te worden op je sneue tvp.
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dit ook zo'n stompzinnige nutteloze tvp. Je denkt toch werkelijk niet dat mensen die hele lap tekst van jou gaan lezen he.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Paupers die niets-zeggende kudtjostiposts zetten die geen ene fucking zak met het topic te maken hebben en daar dan ook nog eensch ontzettend veel woorden voor gebruiken zodat het net lijkt alsof ze wél echt wat te zeggen hebben maar de gemiddelde lezer de tijd niet wil nemen om het door te lezen zodat het veel minder snel opvalt dat je eigenlijk niets te melden had maar gewoon geen zin had om gepakt te worden op je sneue tvp.
![]()
![]()
![]()
Je snapt 'em?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook zo'n stompzinnige nutteloze tvp. Je denkt toch werkelijk niet dat mensen die hele lap tekst van jou gaan lezen he.![]()
Ouwe lullen moeten doodquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
Ouwe(lijke) l*llen die samen een tijdje komen rondhangen [afbeelding]
Dát bedoel ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jwonxZQwtnA
quote:
IK HAAT KNUFFELENquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
Flikker nu ff lekker allemaal na de sc ga lekker`cyber knuffelen![]()
cyber droog neuqen dan !quote:
Ga eens een COS openen, doe je nog wat nuttigsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
Flikker nu ff lekker allemaal na de sc ga lekker`cyber knuffelen![]()
OK !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga eens een COS openen, doe je nog wat nuttigs![]()
quote:
Mens ga cyber ......uhmmm FIETSEN !quote:
Ik ga helemaal niet cybers doen!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mens ga cyber ......uhmmm FIETSEN !
Krijg jij eigenlijk gratis streams van de redactie?quote:
Ja natuurlijk, domme user.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk gratis streams van de redactie?
Door die blauw-gele én die groen-gele staan we niet op rijquote:
'User' voor jou.quote:
Wat slim van je. Ik hoop dat het zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
'User' voor jou.![]()
Gewoon een mailtje naar Tien sturen dat de klok fout stond en je krijgt een maandje gratis.![]()
Hmmz, ik heb tot 2 september, gaan de streams dan toch door?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Wat slim van je. Ik hoop dat het zo is.
Een beetje meer BB (saaier) zou me nog wel passen, bij mij is het meer dat de types beroerd gekozen zijn (en de verbondjes ook).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Moet haast wel, want ze bieden nog steeds streams voor een maand aan....
Van mij mag het stoppen als het niet snel leuker wordt.
Ik vond het leuk om te volgen omdat zoveel mensen dachten dat het echt was, maar nu blijkt het een beetje 'echt' te worden omdat de 'Pim-zou-het-zo-gewild-hebben' kijkers hun zin krijgen.![]()
Er is totaal geen spanning meer.
Het zijn allemaal laffe hondjes die binnen het RTL format moeten passen.
Dennis en Nadia vind ik inderdaad inmiddels weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Een beetje meer BB (saaier) zou me nog wel passen, bij mij is het meer dat de types beroerd gekozen zijn (en de verbondjes ook).
Gaat het daar om???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:17 schreef petraa het volgende:
[..]
So what!!!Heb je die tekst gedeponeerd ?
Geen gezeik tegen mijn sig-provider hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef dieenebart het volgende:
Die PumaStreamer toch, he?
Corrupte fuckmod!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen gezeik tegen mijn sig-provider hè.![]()
Ga even een uurtje in de COS rondhangen, en geef onze grote vriend PunaniStreamer een pak rammelquote:
Sterf eens dan, gaan wij je (misschien) verheerlijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:46 schreef Polonium-120 het volgende:
...hooligans worden veels te veel verheerlijkt, vooral als er een op een 'heldhaftige' manier sterft...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga even een uurtje in de COS rondhangen, en geef onze grote vriend PunaniStreamer een pak rammel![]()
Hij is weer bezig hoor, onze afgewezen bus-adept. Verkeerde paddo's of een mislukte slaappillencocktail - ik weet het niet. Maar wellicht helpt het als iemand hem nog een keer uitlegt waar COS ook al weer voor staat: Commentaren Op de Streams.
*zet martelwerktuig klaar, stuurt PM*
mijn moeder zegt dat ik aan tafel moet komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sterf eens dan, gaan wij je (misschien) verheerlijken.![]()
Laat hem nou ff, hij zit in het park. Af te koelen van drie minuten aandacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is mijn eerste hooligan ervaring, ik heb een zwak voor de zwakkere onder ons, maar als ik er een virtueel door midden kan zagen
![]()
Puma ga terug naar je fotolab en ga je ballen belichten![]()
kookt ze zo goed???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik aan tafel moet komenvandaag gaat het niet lukken
![]()
door puma moet er weer een nieuw maatschappelijk onderzoek uitgevoerd worden. misschien komt zijn gedrag voort uit en drank- en drugsgebruik. ik seg :laten we passende maatregelen treffen en hem een taakstraf opleggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Laat hem nou ff, hij zit in het park. Af te koelen van drie minuten aandacht.
(ik vond het nog een beetje zwakjes van je, maar je doet het natuurlijk volgens de regeltjes van Gert, nietwaar?)
de laatste maaltijd is meestal beter, maar vandaag leef ik nogquote:
die 16de eeuwse zangerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef PC eend het volgende:
Heeft hidiho soury weggejaagd?
Ik moest het verdomme zelf opzoeken, want die kutBart kan niet quoten![]()
Hidiho, Soury of Bartquote:
Nou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hidiho, Soury of Bart
Wees eens wat duidelijker![]()
maar deze hoefde nou ook weer niet...quote:
Kun je effe in het kort uiteggen wie die Tillman vogel is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
maar deze hoefde nou ook weer niet...
Truth About Tillman ... Murder's Not 'Friendly Fire'
http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=view_all&address=103x298503
Hmm, links maken lukt nog niet zo geweldig, dunkt me.
edit: valt mee.
Huh? Ik dacht dat alleen die nare wielrenners onsportief waren! Onaangepaste cycloneuroten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je effe in het kort uiteggen wie die Tillman vogel is?
So far vind ik die fixed tennispartij van Davydenko veel erger.![]()
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je effe in het kort uiteggen wie die Tillman vogel is?
So far vind ik die fixed tennispartij van Davydenko veel erger.![]()
Oh er is er nog 1 wakker die doet of hij het snaptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaan
Nee dan is het echte wereldleed niet aan jou besteed![]()
Ja, groene mannetjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Effe chill Bartman, hier is davydonkey.
Nu ga ik even jouw shit lezen en daarna ga ik je -wat er ook te lezen is- helemaal dood wensen.![]()
Enzo.![]()
Gaat over aliens of zoiets, toch?
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaan
Ik ben een ramptoeristquote:
Geen sterk repliekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een ramptoerist
Daarom stalk ik je ook![]()
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen sterk repliek![]()
De gemiddelde mavomutscosser zou er meer van gemaakt hebben.![]()
Zonnebankkuur, check.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef PH52 het volgende:
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.
Kwakje van af de gracht brug , checkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zonnebankkuur, check.
Plaats op boot van de Cockring, check.
Dat kan niet meer fout gaan.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kwakje van af de gracht brug , check![]()
Had nog een stukje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Effe chill Bartman, hier is davydonkey.
Nu ga ik even jouw shit lezen en daarna ga ik je -wat er ook te lezen is- helemaal dood wensen.![]()
Enzo.![]()
Gaat over aliens of zoiets, toch?
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
LUL!quote:
Welk programma?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
Een progje waar je als impotente oosterbuur nog van kan genieten door met 1 hand te typen cappenquote:
Hoi KZ.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:47 schreef Jappie het volgende:
LUL!![]()
Gisteren toen je dat schreef was ik echt tot in mijn tenen gekwetst...pas uren later zag ik waar het vandaan kwam.![]()
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?quote:
Omdat je dan je bril opdoet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?
Als ik een bril zie moet ik schijten....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
Als je moet schijten, moet je op de bril gaan zitten![]()
Een beetje vreemd, maar okayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik een bril zie moet ik schijten....![]()
M'n laptop werkt prima op de wc hoor....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar okay
[afbeelding]
En nu wil ik je voorlopig hier niet meer zien
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Je ziet wel weer wie er het eerst hier zitten he: Ik mis alleen eend nog![]()
gaan we matten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee.
Laat die rel nu maar losbarsten![]()
Ja hoor, even iets bedenkenquote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben in de kerststemming. Kan iemand me daar vanaf helpen?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Het wil nog niet echt van de grond komen hè hier!
quote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij doet óók niet echt je best buuf, hand in eigen boezem!
En als je daar een foto van plaatst, dan wil dat vast helpen.![]()
Wrom nie?quote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg! doe n's niet tegen mij rellen!
![]()
![]()
en je hand in je boezem doet heul erg pijn volgens mij, en bloederig enzo...
mijn eigense bloed niet!quote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wrom nie?Zie jij hier iemand anders?
![]()
Jij bent zuster, dus een beetje bloed moet je wel kunnen hebben.
Da's dan weer niet zo snugger, om je enige relpartner uit te willen schakelen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn eigense bloed niet!![]()
Dat van jou daarentegen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben in de kerststemming. Kan iemand me daar vanaf helpen?
Jij ook een fijne kerstavondquote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, stel fucking bokmongolen, zoek een leven ofzo, kansloze tiefushoeren!
Jij ook, dudequote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook een fijne kerstavond.
Strakke rel-yellquote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, stel fucking bokmongolen, zoek een leven ofzo, kansloze tiefushoeren!
GEESTELIJK UITGEDAAGDE BIERHOER!!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ACHTERLIJKE BESSENTEEF!
Kerstavondvreugde voor u, Leannemais
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[quote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij moet je gewoon douchenquote:
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.quote:Op maandag 24 december 2007 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[
wat moet je nou,achterlijke bergviool, wil je een paar klappen?
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?quote:Op maandag 24 december 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.
Schraap je behaarde reet van die tweedehandse bureaustoel en zoek een baan, bijstandsmongool!
Wehehe, zelfpwnage!quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?
En mijn behaarde reet kun je kussen, ezelsveulen.
DoubleSelfPwnificationzors!quote:Op maandag 24 december 2007 23:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ge kunt me de kloten kussen
1 persoon noemt je Peter, en alle Huubfans zijn geobsedeerd door Peter.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Who the fuckin hell is Peter? Waar al die Huubfans zo geobserdeerd door zijn?
Wehehe, achterlijke n00bquote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik weet dat december altijd een zware maand voor je is... (al die dames zijn dan al snel boven de 60quote:
Heeej groupie..... GA ES DOODquote:Op woensdag 26 december 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.
quote:
quote:
Ga jij eens even deaud of zo....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...quote:
Sommige bestemmingen hoor je gewoon per trein te doen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:00 schreef dieenebart het volgende:
(ik zou met kerst in Auschwitz zitten, maar halverwege Duitsland ging de auto stuk. Kutduitsers altijd.)
Ja maar dan konden we niet meer terugquote:Op donderdag 27 december 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige bestemmingen hoor je gewoon per trein te doen.
Nee nu ging dat lekker.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja maar dan konden we niet meer terug
Wie de grafpleuris ben je en waarom sta ik in die lijst van COSmongolen, goor stuk kutresidu.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om een ieder die kerst heeft overleefd, alsnog dood te wensen?
Met name:
64-bit
beequeer
pumastreamer
ian Nick
peter6000 ()
pumastreamer
pumastreamer
64-bit
pumastreamerpumastreamerpumastreamerpumastreamer
pumastreamer
64-bit
alle huisvrouwen
en
pumastreamer
Dank u wel.
(ik zou met kerst in Auschwitz zitten, maar halverwege Duitsland ging de auto stuk. Kutduitsers altijd.)
Hij is dieenebart natuurlijk..je weet wel..die zo ubervrolijk het 1e BBhuis kwam uitgehuppeld.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie de grafpleuris ben je en waarom sta ik in die lijst van COSmongolen, goor stuk kutresidu.
Ja, und?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is dieenebart natuurlijk..je weet wel..die zo ubervrolijk het 1e BBhuis kwam uitgehuppeld.
Mij doodwensen vind ik meer dan prima.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is iig al 1 van je 2 vragen beantwoord.
Mjah...u heeft waarschijnlijk ergens wel een punt.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij doodwensen vind ik meer dan prima.
Maar ik wil niet in een lijst met de grootste kutmongolen uit de COS die maar te vinden zijn.
En al helemaal niet van een of andere UI-loze, breezerprogramma's voor omroep Utrecht makende bokjosti
Nog altijd beter dan een wannabee Duitser zijn...... Sterb, du arschlog!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij doodwensen vind ik meer dan prima.
Maar ik wil niet in een lijst met de grootste kutmongolen uit de COS die maar te vinden zijn.
En al helemaal niet van een of andere UI-loze, breezerprogramma's voor omroep Utrecht makende bokjosti
Care, ik krijg nog liever de gierende kutschurft dan dat ik een een lijst met die achterlijke bosmongool van een pumastreamer in een lijstje sta.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...u heeft waarschijnlijk ergens wel een punt.
Aan de andere kant word u wel weer genoemd en negatieve reclame is ook reclame zoals u weet en uiteindelijk gaat het er toch om om het product Ian_Nick zo duur mogelijk te verkopen.
Gaarne, maar niet met die idioten om mij heenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een wannabee Duitser zijn...... Sterb, du arschlog!
Die hoeft niets te doen... er alleen al zijn is voldoendequote:Op donderdag 27 december 2007 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heeft pumastreamer gedaan dan?
en val zelf ook lekker dood.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Care, ik krijg nog liever de gierende kutschurft dan dat ik een een lijst met die achterlijke bosmongool van een pumastreamer in een lijstje sta.
Denk je dat je nu wel reclame maakt voor jezelf... Ik heb nu een visual van een schurftige, puisterige dikke heks met een afwas van 3 jaar en voetschimmel in haar neus. Daarnaast geen verstand van koken, persoonlijke hygiene en verjaardagen. Het zou kunnen zijn dat je je onbedaarlijk laat gaan tijdens de sex, en daarom niet op een huisvrouw lijkt, maar met de bovenstaande beschrijving zul je ook geen volle zalen trekken. Vertel, heks, hoe zie je er uit?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
YES!!! Ik sta niet in het lijstje![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen huisvrouw![]()
Sterker nog: Ik ben zo ongeveer de slechtste reclame voor een huisvrouw die je zou kunnen bedenken
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
YES!!! Ik sta niet in het lijstje![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen huisvrouw![]()
Sterker nog: Ik ben zo ongeveer de slechtste reclame voor een huisvrouw die je zou kunnen bedenken
mag ik je daarop quoten (naar m'n exquote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
a clean house is a sign of a wasted life!
Jij wou mij dood hebben hoor, niet andersom.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en val zelf ook lekker dood.
Oh ja, my bad.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij wou mij dood hebben hoor, niet andersom.
Nein, jij zet mij tussen cosmongolen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, my bad.
Nou ja, wat maakt het uit. Laten we met z'n allen dood gaan!![]()
(sommigen wat eerder, naturellement)
Hi-Ha-Hooligans deel fucking 9quote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, jij zet mij tussen cosmongolen.![]()
Ik wil een verklaring.
zeker....quote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
mag ik je daarop quoten (naar m'n ex)
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hi-Ha-Hooligans deel fucking 9
en jij wil nog steeds uitgelegd krijgen wat dat betekent?![]()
Dan hoor je gewoon op die lijst.
Jaja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik heb allang aangegeven dat je mag schelden wat je wil.
Doodwensen is prima![]()
Maar tussen pumastreamer en beequeen in een lijstje gezet worden gaat gewoon té ver.![]()
(heb je al door dat dit stuk voor stuk hooli-waardige posts over pumastreamer en bq zijn?)
Echte hooligans zitten in staan buiten een voetbalstadion. Rellen met de politie.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:18 schreef Py het volgende:
Échte hooligans durven in de cos een grote bek op te zetten
Als je niet zulke lekkere lippen had, had ik je geslooptquote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Echte hooligans zitten in staan buiten een voetbalstadion. Rellen met de politie.
Wat een gezeik in de cos. Ik voel me soms een onderdeel van een kleuterklas, met al die spelletjes die er met elkaar worden gespeeld. kansloos. Net als Ian_Nick en Pumastreamer
Maar ik snap niet dat je Ian_quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Echte hooligans zitten in staan buiten een voetbalstadion. Rellen met de politie.
Wat een gezeik in de cos. Ik voel me soms een onderdeel van een kleuterklas, met al die spelletjes die er met elkaar worden gespeeld. kansloos. Net als Ian_Nick en Pumastreamer
Die affaire heb ik gemist helaas. Maar ben op voorhand voor Ian.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik Ian_Nick en die lelijke streamert op een hoop gooi. Ik ben juist een voorstander van Ian, omdat hij lekker scherp en droog uit de hoek komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef Py het volgende:
[..]
Die affaire heb ik gemist helaas. Maar ben op voorhand voor Ian.
Ik had trouwens verwacht dat jij wel om kon gaan met mensen die door die oogkleppen en plaat voor hun hoofd, blind posten.
Valt me toch een beetje tegen
Dude, je verontschuldigt je in een Hooligans topicquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik Ian_Nick en die lelijke streamert op een hoop gooi. Ik ben juist een voorstander van Ian, omdat hij lekker scherp en droog uit de hoek komt.
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik hem, nota bene in dit topic, niet een beetje te grazen mag nemen?
Reclame maken voor mezelf hoef ik niet te doen door een opsomming van mijn kwaliteiten, maar omdat je er op staat en ik jou graag een plezier doe, even een overzicht van wat wel en niet goed is van je gokje...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Denk je dat je nu wel reclame maakt voor jezelf... Ik heb nu een visual van een schurftige, puisterige dikke heks met een afwas van 3 jaar en voetschimmel in haar neus. Daarnaast geen verstand van koken, persoonlijke hygiene en verjaardagen. Het zou kunnen zijn dat je je onbedaarlijk laat gaan tijdens de sex, en daarom niet op een huisvrouw lijkt, maar met de bovenstaande beschrijving zul je ook geen volle zalen trekken. Vertel, heks, hoe zie je er uit?
of wil je ook in een lijstje met Pumastreamert...
Zo klopt ie wel ongeveer... verder heb ik een fotoboek, maar daar staat geen foto van m'n afwasmachine in, dus je zult me wat dat betreft op m'n woord moeten geloven.quote:Ik heb nu een visual van een schurftige, puisterige dikke heks met een afwasMiele van 4 jaar en voetschimmel en een welgevormde neus. Daarnaast geen verstand van koken persoonlijke hygiene en verjaardagen. Het zou kunnen zijn dat je je onbedaarlijk laat gaan tijdens de sex.
Die van mij is ingebouwd en hoop niet dat ie op de kast gaat. Of eruit komtquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:35 schreef Py het volgende:
Hehehe![]()
Zitten alle hooligans nu al op de kast?
enge foto's manquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reclame maken voor mezelf hoef ik niet te doen door een opsomming van mijn kwaliteiten, maar omdat je er op staat en ik jou graag een plezier doe, even een overzicht van wat wel en niet goed is van je gokje...
[..]
Zo klopt ie wel ongeveer... verder heb ik een fotoboek, maar daar staat geen foto van m'n afwasmachine in, dus je zult me wat dat betreft op m'n woord moeten geloven.
Tief es op zeikerdquote:
Ik vind alles best, iedereen dood,.... als ian maar als eerst gaatquote:Op donderdag 27 december 2007 16:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om een ieder die kerst heeft overleefd, alsnog dood te wensen?
Met name:
64-bit
beequeer
pumastreamer
ian Nick
peter6000 ()
pumastreamer
pumastreamer
64-bit
pumastreamerpumastreamerpumastreamerpumastreamer
pumastreamer
64-bit
alle huisvrouwen
en
pumastreamer
Dank u wel.
Moet je vooral in duitsland gaan wonenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaarne, maar niet met die idioten om mij heen
Korte lontjes graagquote:Op zaterdag 29 december 2007 04:09 schreef OssieMan het volgende:
Bommen op dit topic
In je reet graagquote:
Steek maar niet aan hoorquote:
en een dubbele pleuritis voor jou!quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind alles best, iedereen dood,.... als ian maar als eerst gaat![]()
Bij nader inzien laat ik mike en de huurvrouw er misschien met een agressieve tyfus vanaf komen![]()
Tsskquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij is ingebouwd en hoop niet dat ie op de kast gaat. Of eruit komt[ afbeelding ]
Yep.. doodswens enzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is hier de moderator inmiddels een tijdje dood
Ik lust geen honingquote:Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
als er nog iemand kwaadspreekt over beequeen, neuk ik 'm dood(geen bluf)!
jullie zijn gewoon jaloers(geen grap)!
[ afbeelding ]
Belofte maakt schuldquote:Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je voor je Bij-dragequote:Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
WTF....welke steenquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dank je voor je Bij-drage
Ik snap wel dat je haar hier ff gaat BIJvallen
Maar als je zo een veelposter bent speel je je nou eenmaal automatisch in de kijker, mensen gaan zich een mening over je vormen, vooral in een forum over dgk, omdat dit nou eenmaal DE hobby is van de mensen die er rondhangen (vraag maar aan voormalige topposters, die hebben ook genoeg over hun heen gehad).
JA, ik ben dus heel jaloers, daarom ben ik zo blij met dit topic, hier kan ik ongegeneerd mijn frustratie uiten zodat ik haar niet in de cos hoef lastig te vallen
Ik ben trouwens niet alleen heel jaloers op haar (postcount) maar ook op die hele zwerm die er zo irritant omheen zoemt,je kent ze wel, ze dansen meestal vreemd om haar heen en vertellen elkaar slechte grappen.... de hofnarren van beequeen zeg maardie met, meestal door waanideeen gecreeerde haatmantra's, lekker gezamelijk elkaar BIJvallen en haat zaaien richting redactie, of alles wat niet huub is.
Zo anti-redactie zijn, maar hun 'product' toch zo intensief blijven consumeren, dat is net zoiets als heel erg van patat houden, maar anti-aardappel zijn-
Ik kan er echt met mijn verstand niet BIJ![]()
Ik word er helemaal emotioneel van
Maar dit is hooligans, dus ik HOEF helemaal niks uit te leggen
Dus die complottrut bee-scheme mot haar hoedje eens afzetten
[ afbeelding ]
En uiteraard aan het gas niet te vergeten
[ afbeelding ]
Naast een insectisidecoctail, wens ik die BEEatch verder nog een BIJholte-ontsteking en als ze er niet van terug heeft betaald ze maar BIJ
Dus we motten ff een gaatje prikken vrindzet ik de vaseline vast warm
Ondertussen steek ik er nog maar 1 op, je weet maar nooit waar het goed voor is...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dank je voor je Bij-drage
Ik snap wel dat je haar hier ff gaat BIJvallen
Maar als je zo een veelposter bent speel je je nou eenmaal automatisch in de kijker, mensen gaan zich een mening over je vormen, vooral in een forum over dgk, omdat dit nou eenmaal DE hobby is van de mensen die er rondhangen (vraag maar aan voormalige topposters, die hebben ook genoeg over hun heen gehad).
JA, ik ben dus heel jaloers, daarom ben ik zo blij met dit topic, hier kan ik ongegeneerd mijn frustratie uiten zodat ik haar niet in de cos hoef lastig te vallen
Ik ben trouwens niet alleen heel jaloers op haar (postcount) maar ook op die hele zwerm die er zo irritant omheen zoemt,je kent ze wel, ze dansen meestal vreemd om haar heen en vertellen elkaar slechte grappen.... de hofnarren van beequeen zeg maardie met, meestal door waanideeen gecreeerde haatmantra's, lekker gezamelijk elkaar BIJvallen en haat zaaien richting redactie, of alles wat niet huub is.
Zo anti-redactie zijn, maar hun 'product' toch zo intensief blijven consumeren, dat is net zoiets als heel erg van patat houden, maar anti-aardappel zijn-
Ik kan er echt met mijn verstand niet BIJ![]()
Ik word er helemaal emotioneel van
Maar dit is hooligans, dus ik HOEF helemaal niks uit te leggen
Dus die complottrut bee-scheme mot haar hoedje eens afzetten
[ afbeelding ]
En uiteraard aan het gas niet te vergeten
[ afbeelding ]
Naast een insectisidecoctail, wens ik die BEEatch verder nog een BIJholte-ontsteking en als ze er niet van terug heeft betaald ze maar BIJ
Dus we motten ff een gaatje prikken vrindzet ik de vaseline vast warm
Ondertussen steek ik er nog maar 1 op, je weet maar nooit waar het goed voor is...
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je ze verrekt hebtquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Lieftallige eend, mijn lachspieren, wat doe je....![]()
![]()
![]()
oh nee....
alleen wat unfair dat je eens hebt gezegd: "niemand op fok interesseert me geen ene moer, ik doe het alleen uit verveling".quote:Op maandag 7 januari 2008 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Toevallig heb ik wel de 1e prijs bij de FOKawards als meest lieve user
Aids, je hebt me doorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef PC eend het volgende:
Wat een gedoe he die fora
wie vrij van zonde is werpe de eerste steen, dus ik gooi danmaar weer... een knuppel in het hoenderhok
Die ian kan soms wel grappig zijn en het lijkt me niet iemand die zich zo maar laat wegjagen door iemand in de SC
Zal dan ook wel een kutsmoes zijn om de hele SC leeg te trekken en als rattenvanger van hamelen naar zijn eigen forum te lokken
En nu zitten alle huilies huilie te doen op hun eigen huilie forum
Dat is op zich al lachen (om een grap met een baard) maar dan gaat ie nog goedkoop zijn gram halen en komt nog even terug om de desbetreffende persoon ordinair verrot te schelden
Dat is zo goedkoop op zichzelf, daar hoef je niet eens tegenaan te rellen![]()
Het grootste verwijt dat ik hem zag maken is overigens dat er teveel geslijmd werd richting oa Gert en APK.... maar ik heb hem zelf niet anders zien doen![]()
![]()
Gert hapte niet erg, dus volgens mij is hij gewoon jaloers lol
Volgens mij is het gewoon een machtswellusteling, die gefrustreerd is omdat hij zichzelf hier niet eens fatsoenlijk kan inlikken om zo mod te worden![]()
Het is maar goed dat Gert dat doorzag, maar het was dan ook niet te missen
Ik wil op z'n minst een subforumquote:Op maandag 7 januari 2008 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aids, je hebt me door![]()
Nu haat ik je voor altijd![]()
*gaat een haattopique over Eendt schrijven op zijn eigenste veel toffere forum
Bronchitis kan je krijgenquote:
Ja ik ga geen jaren wachten op een kom-alstjeblieft-terug-topicquote:Op maandag 7 januari 2008 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bronchitis kan je krijgen![]()
Mevrouw ik-blijf-een-half-jaar-weg-zodat-iedereen-me-gaat-missen-en-ik-fucking-populair-kan-doen-als-ik-eindelijk-terugkom
Ik had een speciaal forum voor je gemaakt maar het moest dicht van Scanman omdat hij vond dat jij niet méér credit verdiende dan hijquote:Op maandag 7 januari 2008 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ga geen jaren wachten op een kom-alstjeblieft-terug-topic
Kutusers hier
Ik vond scanman leuker met al die comebacksquote:Op maandag 7 januari 2008 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had een speciaal forum voor je gemaakt maar het moest dicht van Scanman omdat hij vond dat jij niet méér credit verdiende dan hij
Bovendien had hij het erover dat je iemand die "pas 1 keer weg is gegaan" eigenlijk moet ontgroenen door het te negeren.
Enne, je kan zeggen wat je wil maar die gast is expert op het gebied van weggaan
en dat je maar zwemvlieseczeem mag krijgen. En dan de meest jeukende variantquote:
You whatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef PC eend het volgende:
Het grootste verwijt dat ik hem zag maken is overigens dat er teveel geslijmd werd richting oa Gert en APK.... maar ik heb hem zelf niet anders zien doen![]()
![]()
ik heb de laatste twee paginas gelezen en ik vroeg mij af wat ik er mee te maken had en was ook wel benieuwd naar de url van dat loserforum.quote:
Jij hebt iedereen weggejaagd door dat ranzige geslijm met lobascaquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
ik heb de laatste twee paginas gelezen en ik vroeg mij af wat ik er mee te maken had en was ook wel benieuwd naar de url van dat loserforum.
Ik zie het al, da's niks.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:58 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij zitten ze nu hier ofzo http://be-sad.multiforum.nl/index.php?mforum=besaid
Veel uitvaartgrijsquote:
Dat 'scripten' lijkt wel steeds meer naar voren te treden, maar dat hoeft op zich nog niet te betekenen dat dit eerder niet gebeurde, het kan ook zo zijn dat de deelnemers er steeds makkelijker over beginnen te praten en dat het voor de redactie op den duur ondoenlijk is om dit buiten beeld te houden dat ze er ook makkelijker in worden en er niet altijd een streamlock op gooien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef dieenebart het volgende:
Tijd om ff bij te zeiken over al die mongolen die maar niet snappen waar ze mee bezig zijn, en derhalve steeds dezelfde domme en onnodige fouten maken, waar steeds dezelfde nietsvermoedende personen de dupe van zijn. Klootzakken en domme bitches, dat zijn ze!
En verder wil ik me ook graag ergens inlikken. Is er een cursus voor?
Die hele gouden kooi is rijp voor de sloop. De deelnemers zijn verworden tot oliebollenzombies - alles voor de kijkcijfers.
"Hoeveel ben je bereid op te geven?" Hoeveel dat ook moge zijn, het is nooit genoeg. De tv eist altijd meer.
ps. Het nieuwe ziekte beleid:![]()
iedereen een fijn griepje van mij!
Ik word pas blij als de ordehandhavers van hun paard flikkerenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Veel uitvaartgrijs![]()
Maar wat een kommer en kwel weer.
Als ik jou was zou ik het toch via tv gaan volgens, dat is misschien beter te verhapstukkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:57 schreef CARLAK het volgende:
Wie leert mij een echte hooligan te worden op DGK van FOK?
Ik zal zelf mijn best doen door er een nachtje over te slapen. Streams heb ik niet, lees alleen nog maar mee en die in elkaar geflanste uitzendingen bekijk ik zeker niet.
Iets wat zo leuk was opgezet is echt vern**kt door achter en consorten.
Hoe word ik een goede hooligan en waar kan ik mijn frustraties kwijt?![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:57 schreef CARLAK het volgende:
Wie leert mij een echte hooligan te worden op DGK van FOK?
Ik zal zelf mijn best doen door er een nachtje over te slapen. Streams heb ik niet, lees alleen nog maar mee en die in elkaar geflanste uitzendingen bekijk ik zeker niet.
Iets wat zo leuk was opgezet is echt vern**kt door achter en consorten.
Hoe word ik een goede hooligan en waar kan ik mijn frustraties kwijt?![]()
srry ik zal m na gebruik weer terug gevenquote:
alle huisvrouwen zijn kuthoeren!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:25 schreef APK het volgende:
Hé, Bart!
Rellen doe je met one liners of op de melodie van 'De zak van Sinterklaas'.
Zoiets ga je toch niet op de statribune reciteren?
Bijna goed, alleen nog iets specifieker over fok en een bepaald subforum.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:20 schreef dieenebart het volgende:
alle huisvrouwen zijn kuthoeren!!!![]()
![]()
![]()
zo beter?
Ik begrijp er niets mee van...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
En dieenebart ook.
En de rest mag fantoompiemelpijn krijgen.
Maar zo dat het stiekem ook wel een beetje lekker is.
Dat begrijp ik wel... maar daarom hoef dat gezuig toch niet getoleerd te worden? Je zou bijna denken dat ze hiervoor geld van de redaktie krijgen omdat de helft van hun post kant nog wal raken (Goh, is dat nu suggestief?). Ik kom hier voornamelijk om bij te lezen en met te mengen in leuke discussie en niet hetzelfde gemekker over en over again.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:42 schreef itsme het volgende:
Akveor. Dat noem je zuigers.
En ik heb gemerkt dat steeds meer mensen ze negeren. Zou jij echt ook eens moeten proberen.
Ze posten juist omdat ze een reactie van je willen.![]()
Mischien hebben ze lang niet meer op een lekkere manier gezogen.
Ik had het daar laatst over met een van deze posters. Die zei dat h/zij gewoon niet zo goed kon schrijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets mee van...
Er werd verslag gedaan van wat er gebeurt op de streams en als het niet helemaal klopte dan werd dat vaak gecorrigeerd... Daarnaast liepen er wat leuke discussies.
Zelf volg ik 1 stream per keer en gebruik de Cos om te volgens wat er op de andere gebeurt. Maar door de enorme bagger met halve suggestieve waarheden lukt dat bijna niet. Bij sommige posters krijg je huh, zo zit dat toch niet, het is toch anders gegaan? Nu krijg je vaak een scheef beeld van de werkelijk omdat sommige poster het niet laten bij eenHuub maar er altijd een negatieve post omheen gebouwd word. Maar er vaak niet bij verteld wordt dat zij dat zo zien. En zo wordt het dus gepresenteerd als bijna waarheid waar niemand wat aan heeft.
Waarom kunnen sommige poster niet vanuit zichzelf spreken of werkelijk verslag doen wat ze zien op de streams zonder dit te vermengen met hun eigen interpretaties?
Daar word ik dus pissed of van.
Maak daar maar 90% van. De meest domme gevolgtrekkingen, de meest kromme vergelijkingen en de meest stomme suggesties komen in die posts voorbij. Keer op keer dezelfde ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef akveor het volgende:
Dat begrijp ik wel... maar daarom hoef dat gezuig toch niet getoleerd te worden? Je zou bijna denken dat ze hiervoor geld van de redaktie krijgen omdat de helft van hun post kant nog wal raken
Maar dat maakt mij niets uit... ik lees ook vaak een post van mezelf terug waarvan ik denk wat een belachelijke zinsopbouw en wat doen al die d's en t's daar eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst over met een van deze posters. Die zei dat h/zij gewoon niet zo goed kon schrijven.
Zelf heb ik vrijwel nooit zin die zogenaamd streamverslaande posts te corrigeren; het lokt alleen maar een discussie uit met persoonlijke aanvallen en nog meer verdraaiingen. Sorry dus als dit het voor jou met slechts 1 stream verwarrend maakt, maar ik kies voor de relatieve vrede in de COS want ik ben hun gedram ook meer dan zat.
Ja, zo'n post geeft duidelijk aan dat provoceren de bedoeling is. Wat is het antwoord? Negeren. Da's echt het beste.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij niets uit... ik lees ook vaak een post van mezelf terug waarvan ik denk wat een belachelijke zinsopbouw en wat doen al die d's en t's daar eigenlijk.
Het gaat mij dan ook meer omdat gedram en sommige onzin die gepost wordt... het is te overheersend..
Ik durf rustig negatief over Huub te posten maar grijp dat niet aan in elke post om negatief te doen en soms is het gewoon niet relevant. Voor mij drijven ze het zover op de spits dat ik me gewoon totaal tegen die users en daarbij Lieke afzet.
Bijvoorbeeld een post als: Nu Lieke weg is ben ik voor Brian en Amanda... daarmee geef die, in mijn ogen aan, dat het hem geen reet interressert als ie maar tegen Huub kan blijven posten. Dat lijkt me gewoon niet de bedeoling van de COS.
Weet je dat vind ik eigenlijk zo zonde... want iedereen heeft z'n eigen manier van kijken naar DGK... alleen door de manier van posten zorgen ze er juist voor dat ze genegeerd worden en dat lijkt me niet de bedoeling van dit forum.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo'n post geeft duidelijk aan dat provoceren de bedoeling is. Wat is het antwoord? Negeren. Da's echt het beste.
Akeor, Even heb ik gedacht moet ik nou reageren op zulke post, of zal ik ze links laten liggen. Gelukkig heb ik het fatsoen in me, om toch maar te reageren. Net zo schijtziek als jij van ons word, word ik van jou agresieve, kindertachtige, doordrammen, schijtziek. Je moet en zal gelijk hebben in deze en daar ben ik het helemaal niet mee eens. Het geen wat je hier post snijdt geen hout. Hoe haal je het in je hoofd, te veronderstellen dat ik mensen op de kast jaagt en halve waarheden vertel. Dat jij je op de kast gejaagt voelt hoort bij jou. Het is toch van de zotten dat jij gaat bepalen voor een user wat hij/zij wel en niet mag posten, enkel en alleen omdat jij niet kan hebben dat ik het met de praktijken van jou Huubje niet eens ben? Ik vraag me af of jij de post van je zelf wel eens goed leest. Bij ieder post die van jou afkomt, lees je alleen maar slecht over, dan weer Brain, dan weer amanda, dan weer Lieke. De enige smile die je bij jou post mee send, is de kotserquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef akveor het volgende:
riri, coldstar, neehe...
Spreek eens vanuit jezelf in plaats van die algemene halve suggestieve waarheiden.... Schijtziek wordt ik van dit soort posts... al weken erger ik me er kapot aan...![]()
![]()
Wat is je doel hier... iedereen hier pissed of maken?
In vele post uit je een beschuldiging, een halve waarheid.... om mensen hier bewust op de kast te jagen....? Om reacties uit te lokken.... wat is je doel? Elke discussie gaat over het zelfde keer op keer...
Probeer eens te genieten van de streams ipv maar door te blijven zeiken.
Je bent tegen Huub da's al lang duidelijk...
Disana de discussie die wij hadden ging heel ergens anders over als de discussie die ik van de week met akevor had. Waar wij het samen over hadden was goed bedoeld van jou en vond ik alleen maar leerzaam. Er vroeg iemand, waa ris huub. Toen schreef iemand, die is naar het ziekenhuis, waarop ik schreef die krijgt de uitslag van de SOA test of zoiets schreef ik. Voor mij was dat meer een geintje, maar had er niet bij na gedacht dat dit bij mensenn die mee lezen wel is zouden kunnen denken dat dit echt was. Daar had ik gewoon echt niet bij stil gestaan. Vervolgens schrijf jij dat de manier waarop ik het geschreven had niet echt goed was. En je gaf een voorbeeld. Dat is Heel wat anders als Akevors kritiek op de post van mij. Daar schreef ik, Huub zei dat Brain t-shirts het pupliek in gooide en dat er gewoon om gevochten werd. Huub vond dat zo gek en zei, het zij maar T- shirts. Dit schreef ik in de COS, ik voegde er als laatste toe.....kennelijk heeft Brain meer fans buiten de villa als hier. Hierop reageerde akevor behoorlijk agressief vond ik. Hij vond dat ik flut dingen schreef en nog wat. Ik vind niet dat hij het recht heb, mij op deze manier te corriceren. Enkel en alleen omdat hij zich zit te ergeren dat er ook mensen zijn die Huub nou eenmaal niet zo hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst over met een van deze posters. Die zei dat h/zij gewoon niet zo goed kon schrijven.
Zelf heb ik vrijwel nooit zin die zogenaamd streamverslaande posts te corrigeren; het lokt alleen maar een discussie uit met persoonlijke aanvallen en nog meer verdraaiingen. Sorry dus als dit het voor jou met slechts 1 stream verwarrend maakt, maar ik kies voor de relatieve vrede in de COS want ik ben hun gedram ook meer dan zat.
Toch denk ik wel dat de 'klacht' van akveor en mij en wie weet van wie nog meer, neerkomt op het volgende:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Disana de discussie die wij hadden ging heel ergens anders over als de discussie die ik van de week met akevor had. Waar wij het samen over hadden was goed bedoeld van jou en vond ik alleen maar leerzaam. Er vroeg iemand, waa ris huub. Toen schreef iemand, die is naar het ziekenhuis, waarop ik schreef die krijgt de uitslag van de SOA test of zoiets schreef ik. Voor mij was dat meer een geintje, maar had er niet bij na gedacht dat dit bij mensenn die mee lezen wel is zouden kunnen denken da tdit echt was. daar had ik gewoon echt niet bij stil gestaan. Vervolgens schrijf jij dat de manier waarop ik het geschreven had niet echt goed was. En je gaf een voorbeeld. Dat is Heel wat anders als Akevors kritiek op de post van mij. Dar schreef ik, Huub zei opp de streams dat Brain t-shirts het pupliek in gooide en dat er gewoon om gevochten werd. Huub vond dat zo gek en zei, het zij maar T- shirts. Dit schreef ik in de COS, ik voegde er als laatste toe.....kennelijk heeft Brain meer fans buiten de villa als hier. Hierop reageerde akevor behoorlijk agresief vond ik. hij vond dat ik flut dingen schreef en nog wat. Ik vind niet dat hij het recht heb, mij op deze manier te coriceren. Enkel en alleen omdat hij zich zit te ergeren dat er ook mensen zijn die Huub nou eenmaal niet zo hoog in het vaandel hebben staan.
Waar zie jij staan dat users in dit topic commentaar op de streams moeten geven?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
Is het de bedoeling, dat wij users( die commentaar zouden moeten geven op de streams) deze lappen tekst gaan lezen ofzo?
Inderdaad daar heb je gelijk in. Helaas ben ik nog niet zo erg goed met de dingen hier zoals ze misschien behoren te gaan. Al doende leert men, ik zal er de volgende keer rekening mee houden. Ik hoop dat het zonder wit regeltje, toch overkomt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:44 schreef Copycat het volgende:
Een witregeltje her en der had wellicht iets geholpen.
Daar heb je gelijk in, maar waarom wordt dit alleen gezien van de users die niet op de hand van Huub zijn. Je gaat mij nou toch niet vertellen dat dit alleen door ons gebeurd? Zodra ik iets vekeerd over Huub post krijg ik de wind al van voren. En geloof me het zijn altijd de zelfde. Er zit er een bij die doet zelf niet anders, maar maakt anderen er wel op attent.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat de 'klacht' van akveor en mij en wie weet van wie nog meer, neerkomt op het volgende:
het is storend als er dingen als feiten worden gepresenteerd die het niet zijn
het is vervelend dat sommigen steeds user op user spelen.
Ik heb al een probleem met dit 'wij' en 'zij' denken. Ik zie dat niet zo. Iedereen die vervelend doet, doet afbreuk aan de sfeer in de COS.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar waarom wordt dit alleen gezien van de users die niet op de hand van Huub zijn. Je gaat mij nou toch niet vertellen dat dit alleen door ons gebeurd? Zodra ik iets vekeerd over Huub post krijg ik de wind al van voren. En geloof me het zijn altijd de zelfde. Er zit er een bij die doet zelf niet anders, maar maakt anderen er wel op attent.
En nogmaals, ik vond jou op merking helemaal terecht, met die van akevor ben ik het niet eens.
Het wij en zij komt van akevor zelf af. Zijn post begint met drie namen van users. Hij is degene die alles in het wij/zij trekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb al een probleem met dit 'wij' en 'zij' denken. Ik zie dat niet zo. Iedereen die vervelend doet, doet afbreuk aan de sfeer in de COS.
Bedankt dat je reageert.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Akeor, Even heb ik gedacht moet ik nou reageren op zulke post, of zal ik ze links laten liggen. Gelukkig heb ik het fatsoen in me, om toch maar te reageren. Net zo schijtziek als jij van ons word, word ik van jou agresieve, kindertachtige, doordrammen, schijtziek. Je moet en zal gelijk hebben in deze en daar ben ik het helemaal niet mee eens. Het geen wat je hier post snijdt geen hout. Hoe haal je het in je hoofd, te veronderstellen dat ik mensen op de kast jaagt en halve waarheden vertel. Dat jij je op de kast gejaagt voelt hoort bij jou. Het is toch van de zotten dat jij gaat bepalen voor een user wat hij/zij wel en niet mag posten, enkel en alleen omdat jij niet kan hebben dat ik het met de praktijken van jou Huubje niet eens ben? Ik vraag me af of jij de post van je zelf wel eens goed leest. Bij ieder post die van jou afkomt, lees je alleen maar slecht over, dan weer Brain, dan weer amanda, dan weer Lieke. De enige smile die je bij jou post mee send, is de kotserhij staat minimaal 2 x in je post, of er staat een hele rits onder je post. Noem jij dat genieten. Het kan toch niet zo zijn dat jij samen met een handje vol andere users gaat bepalen wat wij wel en niet mogen posten over Huub ???? Ik heb net de COS terug gelezen en begrijp onder geen enkel voorwaarde wat je hiemee wil bewerkstelligen. Als jij vind dat ik mensen op de kast wil jagen vraag ik me af wat die mensen dan met mij willen. Zij en jij zijn op de hand van Huub, posten allerlei smerigheid over de ander bewoners, ook jij doet daar aan mee. Het is jou goed recht voor Huub te zijn, maar het is mijn recht tegen hem te zijn. En een forum is nou eenmaal bedoeld om te discuseren en je uit te laten hoe jij er over denkt en niet aangevallen te worden door een aantal extremisten voor Huub. Helaas kan ik het niet anders omschrijven. Ook ik erger me wel eens aan de post van iemand, wat denk je van iemand die om 23.30 uur post dat hij/zij naar bed gaat, wenst iedereen weltrusten en om 23.46 uur toch maar even terug komt om te vertellen dat hij/zij zich afvraagd of de pruik van amanda nou zo scheeft zit. Als er iemand twee keer een mooie foto van Brain en/of Amanda plaats, raken ze in paniek en moeten ze commentaar geven dat die foto's al een paar keer voorbij gekomen zijn. Als wij dat van die schapenkop (Huub) doen krijgen we commentaar. Ik heb je van de week al gezegd, als je mijn post niet leuk vind, lees hem dan niet. Jij geeft zelf aan dat je mijn post juist wel wil lezen omdat je het waardeerd dat ik zo tegen de stroom in moet gaan. Omdat ik niet zo wil posten als jij wilt, kom je nu ineens met dat ik mensen op de kast jaag en halve waarheden schrijf. Heel vreemd. Dat ik tegen Huub ben, heb je helemaal goed. Ik geloof dat dit mijn goed recht is en denk dat ik daar bij jou geen verantwoording hoeft af te leggen. Een lang vehaal, maar ik hoop dat jij er wat aan hebt.
Het 'wij' en 'zij' komt van iedereen af die een tegenstelling wil scheppen, hier of in de COS, tussen posters met verschillende favorieten. Akveor noemt daarentegen duidelijk met welke posters hij moeite heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het wij en zij komt van akevor zelf af. Zijn post begint met drie namen van users. Hij is degene die alles in het wij/zij trekken.
Ik vraag me af wat jij onder vevelend verstaat. Want uiteindelijk worden zowel rir, Neehee en ik toevallig alle drie geen liefhebbers van Huub, van voor mij best naare dingen beschuldigd. Ik vind onder geen enkel beding dat ik in de COS vervelend ben, als ik enkel en alleen mijn bevindingen post. Wat ik vervelend vind is, mensen die andere mensen vertellen dat ze flut dingen posten. Mensen die andere mensen zonder dat dit een aanleiding heeft, uit te schelden. En mensen die denken altijd alles beter te weten dan een ander en dit heel graag van te toren af blazen hoe goed ze zelf wel niet zijn. Dat vind ik vervelende mensen.
Ik kan prima begrijpen dat mensen een bloedhekel aan Huub hebben. Zijn mijn post soms gemist toen ik tegen Huub's gedrag postte zoals Huub tegen Lieke deed? Im sta geheel open voor discussie maar niet in de afzeik modus die sommige users constant hanteren. Voor mij is daar niet tegen aan te posten en daar raak ik geirriteerd van. En dan spreek ik mede fokkers daar op aan zoals ze ook mij kunnen aanspreken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:47 schreef kybe het volgende:
Ik heb lang zitten twijfelen of ik zou reageren of niet.
Toch maar wel dus.
Ik ben sinds BB1 een lurker maar ben bij dgk toch af en toe gaan posten.
Het is zo storend dat bepaalde users zoveel commentaar over zich heen krijgen.
Het leuke van fok vond ik ,dat iedereen maar dan ook iedereen een eigen mening mag hebben.
De users die het meest klagen over negatieve posts t.o.v. Huub,zijn vaak de users die bij elke post vermelden dat Lieke een kutwijf o.i.d. is..Bijna alles wat Huub doet wordt goed gepraat of begrepen.Dat er mensen zijn met een andere mening mag dus niet?Mensen die zich daar aan storen zouden eens wat objectiever moeten gaan kijken.
Ik vind het fantastisch dat posters zoals Riri,Coldstar en Neehe lekker door blijven posten.
Akveor schrijft het volgende:
Nu Lieke weg is ben ik voor Brian en Amanda... daarmee geef die, in mijn ogen aan, dat het hem geen reet interressert als ie maar tegen Huub kan blijven posten. Dat lijkt me gewoon niet de bedeoling van de COS.
Dat heeft volgens mij niets te maken met het feit dat diegene maar tegen Huub kan blijven posten.Ik denk eerder dat posters zo'n bloedhekel aan Huub hebben dat zij liever willen dat een ander wint.
Ik doe niet andersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Open een 'ik heb zelden iets te zeggen' topic
ik wil het niet op de user spelen... en ik heb je nooit uitgescholden, alleen geuit dat ik het een bagger post vind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar waarom wordt dit alleen gezien van de users die niet op de hand van Huub zijn. Je gaat mij nou toch niet vertellen dat dit alleen door ons gebeurd? Zodra ik iets vekeerd over Huub post krijg ik de wind al van voren. En geloof me het zijn altijd de zelfde. Er zit er een bij die doet zelf niet anders, maar maakt anderen er wel op attent.
En nogmaals, ik vond jou op merking helemaal terecht, met die van akevor ben ik het niet eens.
Je wilt niet op de user spelen, maar je doet het wel en vervolgens zeg je, je mag niet op de user spelen. Dat is helemaal een leuke.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
ik wil het niet op de user spelen... en ik heb je nooit uitgescholden, alleen geuit dat ik het een bagger post vind.
Ik kan me prima vinden in Disana's post en dat is ook mij grootste irritatie.
Je post zijn soms te algemeen en niet compleet. Daardoor voelt het voor mij alsof je iets presenteert als waarheid en daardoor uitlokt tot een reaktie om iets te corrigeren omdat je post niet compleet is. Het voelt als steeds een stap terug ipv met de streams bezig te zijn. Voor mij is het Cossen niet het bashen van de wannabees maar meer hoe ze in het spel staan. Vooral reageren op wat er gebeurt en dan pas relevante info daarbij te halen. En niet alleen maar ouwe koeien enzo.
En toch nog even een sneer geven.... jammer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je wilt niet op de user spelen, maar je doet het wel en vervolgens zeg je, je mag niet op de user spelen. Dat is helemaal een leuke.
Het feit dat jij vind dat ik te algemeen en niet compleet post , is jou mening. Alhoewel ik het wel vreemd vind dat je mijn post eerst wel leuk vond om te lezen. Maar goed dat kan, iemand kan van gedachte veranderen. Ik post dingen van de steam zo goed en zo kwaad als dit kan. ik begrijp dat dit voor jou wat moeilijker te begrijpen is omdat jezelf zegt maar op een stream te kijken.
Wat voor jou het gossen is intreseerd me eigenlijk niet zoveel. Ik wil heel graag posten wat en hoe ik dat zelf wil. Ik sta ten alle tijden open voor mensen waar ik wat van kan leren. Dominaten mensen daar erger ik me aan.
Ik vind echt dat jij dingen over mij schrijft, die je op geen enkele manier kan rechtvaardigen. Doe me een lol, post lekker je eigen mening en laat mij dat ook doen. Mocht je toch nog kritiek op me hebben, zegt dat dan gewoon, maar ga niet proberen over de rug van een ander de popie joppie uit te hangen. Ik hoop in ieder geval dat ik duidelijk over gekomen ben en wil het hier graag bij laten.
Dat is ook een sneerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch nog even een sneer geven.... jammer.
Waar ik open in de discussie probeer te staan smijt jij de deur dicht. Helaas.
Jij wil gewoon niet begrijpen wat mijn irritatie naar jou toe is. En dat is ook wat ik van jou mis in de COS: Inlevingsvermogen... een plaat voor je kop.... ikke ikke ikke en de rest kan stikke...
Ik sluit de discussie dan ook niet af.quote:
Amanda zou waarschijnlijk zeggen dat Stier en Steenbok niet samen gaan....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er al een samenvatting voor mensen die geen zin hebben om die bijbel hier boven te lezen?
Dus het is gewoon slap wijvengezeik?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda zou waarschijnlijk zeggen dat Stier en Steenbok niet samen gaan....
Nee hoor dit is het Hooligan topic... je bent in de war met de SC....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het is gewoon slap wijvengezeik?
Jij bent in de war, teef.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor dit is het Hooligan topic... je bent in de war met de SC....
Owww, nou je komt maar langs hoor... maar als je denkt een wife te kunnen beaten heb je het mis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent in de war, teef.![]()
Moet ik je gebit er even uit hoeken ofzeaux?
Kijk, als je nou zó relt kan iedereen het gewoon volgen
Deze reactie had ik natuurlijk kunnen verwachten van zo'n costeefjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww, nou je komt maar langs hoor... maar als je denkt een wife te kunnen beaten heb je het mis.
Vraag maar aan je moeder....
Wat een kudt topic... ik moet alleen maar lachen....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze reactie had ik natuurlijk kunnen verwachten van zo'n costeefje
Weet ik veel, jij zit je zo druk te maken dat je hele pagina's vol loopt te lullen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een kudt topic... ik moet alleen maar lachen....
Of is het uitlachen meneer de voorspellert....?
Over Huub.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik veel, jij zit je zo druk te maken dat je hele pagina's vol loopt te lullen.
ga gossen, dominaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
beetje laat, maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en snel naar je eigen topic!!!![]()
dominaat? something new everyday enzow...quote:
Ik ben het helemaal met je eens dat users elkaar niet af moeten zeiken als zij van mening verschillen.Het leuke aan fok blijft toch dat het geen forum ala nowlive is waar je allemaal dezelfde favoriet hebt of moet hebben..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan prima begrijpen dat mensen een bloedhekel aan Huub hebben. Zijn mijn post soms gemist toen ik tegen Huub's gedrag postte zoals Huub tegen Lieke deed? Im sta geheel open voor discussie maar niet in de afzeik modus die sommige users constant hanteren. Voor mij is daar niet tegen aan te posten en daar raak ik geirriteerd van. En dan spreek ik mede fokkers daar op aan zoals ze ook mij kunnen aanspreken.
Goed punt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat users elkaar niet af moeten zeiken als zij van mening verschillen.Het leuke aan fok blijft toch dat het geen forum ala nowlive is waar je allemaal dezelfde favoriet hebt of moet hebben..
Het is me wel opgevallen dat er users zijn die regelmatig andere waarschuwen om niet persoonlijk te worden maar dat dan zelf wel doen.
En waarom de fuck zou ik mij aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:40 schreef dieenebart het volgende:
Maar als je je aangesproken voelt, des te beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |