GEESTELIJK UITGEDAAGDE BIERHOER!!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ACHTERLIJKE BESSENTEEF!
Kerstavondvreugde voor u, Leannemais
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[quote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, stel fucking bokmongolen, zoek een leven ofzo, kansloze tiefushoeren!
Jij moet je gewoon douchenquote:
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.quote:Op maandag 24 december 2007 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[
wat moet je nou,achterlijke bergviool, wil je een paar klappen?
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?quote:Op maandag 24 december 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.
Schraap je behaarde reet van die tweedehandse bureaustoel en zoek een baan, bijstandsmongool!
Wehehe, zelfpwnage!quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?
En mijn behaarde reet kun je kussen, ezelsveulen.
DoubleSelfPwnificationzors!quote:Op maandag 24 december 2007 23:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ge kunt me de kloten kussen
1 persoon noemt je Peter, en alle Huubfans zijn geobsedeerd door Peter.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Who the fuckin hell is Peter? Waar al die Huubfans zo geobserdeerd door zijn?
Wehehe, achterlijke n00bquote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik weet dat december altijd een zware maand voor je is... (al die dames zijn dan al snel boven de 60quote:
Heeej groupie..... GA ES DOODquote:Op woensdag 26 december 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.
quote:
quote:
Ga jij eens even deaud of zo....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |