quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Je ziet wel weer wie er het eerst hier zitten he: Ik mis alleen eend nog![]()
gaan we matten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee.
Laat die rel nu maar losbarsten![]()
Ja hoor, even iets bedenkenquote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben in de kerststemming. Kan iemand me daar vanaf helpen?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Het wil nog niet echt van de grond komen hè hier!
quote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij doet óók niet echt je best buuf, hand in eigen boezem!
En als je daar een foto van plaatst, dan wil dat vast helpen.![]()
Wrom nie?quote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg! doe n's niet tegen mij rellen!
![]()
![]()
en je hand in je boezem doet heul erg pijn volgens mij, en bloederig enzo...
mijn eigense bloed niet!quote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wrom nie?Zie jij hier iemand anders?
![]()
Jij bent zuster, dus een beetje bloed moet je wel kunnen hebben.
Da's dan weer niet zo snugger, om je enige relpartner uit te willen schakelen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn eigense bloed niet!![]()
Dat van jou daarentegen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben in de kerststemming. Kan iemand me daar vanaf helpen?
Jij ook een fijne kerstavondquote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, stel fucking bokmongolen, zoek een leven ofzo, kansloze tiefushoeren!
Jij ook, dudequote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook een fijne kerstavond.
Strakke rel-yellquote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, stel fucking bokmongolen, zoek een leven ofzo, kansloze tiefushoeren!
GEESTELIJK UITGEDAAGDE BIERHOER!!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ACHTERLIJKE BESSENTEEF!
Kerstavondvreugde voor u, Leannemais
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[quote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij moet je gewoon douchenquote:
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.quote:Op maandag 24 december 2007 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[
wat moet je nou,achterlijke bergviool, wil je een paar klappen?
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?quote:Op maandag 24 december 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.
Schraap je behaarde reet van die tweedehandse bureaustoel en zoek een baan, bijstandsmongool!
Wehehe, zelfpwnage!quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?
En mijn behaarde reet kun je kussen, ezelsveulen.
DoubleSelfPwnificationzors!quote:Op maandag 24 december 2007 23:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ge kunt me de kloten kussen
1 persoon noemt je Peter, en alle Huubfans zijn geobsedeerd door Peter.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Who the fuckin hell is Peter? Waar al die Huubfans zo geobserdeerd door zijn?
Wehehe, achterlijke n00bquote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik weet dat december altijd een zware maand voor je is... (al die dames zijn dan al snel boven de 60quote:
Heeej groupie..... GA ES DOODquote:Op woensdag 26 december 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.
quote:
quote:
Ga jij eens even deaud of zo....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...quote:
Sommige bestemmingen hoor je gewoon per trein te doen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:00 schreef dieenebart het volgende:
(ik zou met kerst in Auschwitz zitten, maar halverwege Duitsland ging de auto stuk. Kutduitsers altijd.)
Ja maar dan konden we niet meer terugquote:Op donderdag 27 december 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige bestemmingen hoor je gewoon per trein te doen.
Nee nu ging dat lekker.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja maar dan konden we niet meer terug
Wie de grafpleuris ben je en waarom sta ik in die lijst van COSmongolen, goor stuk kutresidu.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om een ieder die kerst heeft overleefd, alsnog dood te wensen?
Met name:
64-bit
beequeer
pumastreamer
ian Nick
peter6000 ()
pumastreamer
pumastreamer
64-bit
pumastreamerpumastreamerpumastreamerpumastreamer
pumastreamer
64-bit
alle huisvrouwen
en
pumastreamer
Dank u wel.
(ik zou met kerst in Auschwitz zitten, maar halverwege Duitsland ging de auto stuk. Kutduitsers altijd.)
Hij is dieenebart natuurlijk..je weet wel..die zo ubervrolijk het 1e BBhuis kwam uitgehuppeld.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie de grafpleuris ben je en waarom sta ik in die lijst van COSmongolen, goor stuk kutresidu.
Ja, und?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is dieenebart natuurlijk..je weet wel..die zo ubervrolijk het 1e BBhuis kwam uitgehuppeld.
Mij doodwensen vind ik meer dan prima.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is iig al 1 van je 2 vragen beantwoord.
Mjah...u heeft waarschijnlijk ergens wel een punt.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij doodwensen vind ik meer dan prima.
Maar ik wil niet in een lijst met de grootste kutmongolen uit de COS die maar te vinden zijn.
En al helemaal niet van een of andere UI-loze, breezerprogramma's voor omroep Utrecht makende bokjosti
Nog altijd beter dan een wannabee Duitser zijn...... Sterb, du arschlog!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij doodwensen vind ik meer dan prima.
Maar ik wil niet in een lijst met de grootste kutmongolen uit de COS die maar te vinden zijn.
En al helemaal niet van een of andere UI-loze, breezerprogramma's voor omroep Utrecht makende bokjosti
Care, ik krijg nog liever de gierende kutschurft dan dat ik een een lijst met die achterlijke bosmongool van een pumastreamer in een lijstje sta.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...u heeft waarschijnlijk ergens wel een punt.
Aan de andere kant word u wel weer genoemd en negatieve reclame is ook reclame zoals u weet en uiteindelijk gaat het er toch om om het product Ian_Nick zo duur mogelijk te verkopen.
Gaarne, maar niet met die idioten om mij heenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een wannabee Duitser zijn...... Sterb, du arschlog!
Die hoeft niets te doen... er alleen al zijn is voldoendequote:Op donderdag 27 december 2007 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heeft pumastreamer gedaan dan?
en val zelf ook lekker dood.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Care, ik krijg nog liever de gierende kutschurft dan dat ik een een lijst met die achterlijke bosmongool van een pumastreamer in een lijstje sta.
Denk je dat je nu wel reclame maakt voor jezelf... Ik heb nu een visual van een schurftige, puisterige dikke heks met een afwas van 3 jaar en voetschimmel in haar neus. Daarnaast geen verstand van koken, persoonlijke hygiene en verjaardagen. Het zou kunnen zijn dat je je onbedaarlijk laat gaan tijdens de sex, en daarom niet op een huisvrouw lijkt, maar met de bovenstaande beschrijving zul je ook geen volle zalen trekken. Vertel, heks, hoe zie je er uit?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
YES!!! Ik sta niet in het lijstje![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen huisvrouw![]()
Sterker nog: Ik ben zo ongeveer de slechtste reclame voor een huisvrouw die je zou kunnen bedenken
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
YES!!! Ik sta niet in het lijstje![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben geen huisvrouw![]()
Sterker nog: Ik ben zo ongeveer de slechtste reclame voor een huisvrouw die je zou kunnen bedenken
mag ik je daarop quoten (naar m'n exquote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
a clean house is a sign of a wasted life!
Jij wou mij dood hebben hoor, niet andersom.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en val zelf ook lekker dood.
Oh ja, my bad.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij wou mij dood hebben hoor, niet andersom.
Nein, jij zet mij tussen cosmongolen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, my bad.
Nou ja, wat maakt het uit. Laten we met z'n allen dood gaan!![]()
(sommigen wat eerder, naturellement)
Hi-Ha-Hooligans deel fucking 9quote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, jij zet mij tussen cosmongolen.![]()
Ik wil een verklaring.
zeker....quote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
mag ik je daarop quoten (naar m'n ex)
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hi-Ha-Hooligans deel fucking 9
en jij wil nog steeds uitgelegd krijgen wat dat betekent?![]()
Dan hoor je gewoon op die lijst.
Jaja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik heb allang aangegeven dat je mag schelden wat je wil.
Doodwensen is prima![]()
Maar tussen pumastreamer en beequeen in een lijstje gezet worden gaat gewoon té ver.![]()
(heb je al door dat dit stuk voor stuk hooli-waardige posts over pumastreamer en bq zijn?)
Echte hooligans zitten in staan buiten een voetbalstadion. Rellen met de politie.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:18 schreef Py het volgende:
Échte hooligans durven in de cos een grote bek op te zetten
Als je niet zulke lekkere lippen had, had ik je geslooptquote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Echte hooligans zitten in staan buiten een voetbalstadion. Rellen met de politie.
Wat een gezeik in de cos. Ik voel me soms een onderdeel van een kleuterklas, met al die spelletjes die er met elkaar worden gespeeld. kansloos. Net als Ian_Nick en Pumastreamer
Maar ik snap niet dat je Ian_quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Echte hooligans zitten in staan buiten een voetbalstadion. Rellen met de politie.
Wat een gezeik in de cos. Ik voel me soms een onderdeel van een kleuterklas, met al die spelletjes die er met elkaar worden gespeeld. kansloos. Net als Ian_Nick en Pumastreamer
Die affaire heb ik gemist helaas. Maar ben op voorhand voor Ian.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik Ian_Nick en die lelijke streamert op een hoop gooi. Ik ben juist een voorstander van Ian, omdat hij lekker scherp en droog uit de hoek komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef Py het volgende:
[..]
Die affaire heb ik gemist helaas. Maar ben op voorhand voor Ian.
Ik had trouwens verwacht dat jij wel om kon gaan met mensen die door die oogkleppen en plaat voor hun hoofd, blind posten.
Valt me toch een beetje tegen
Dude, je verontschuldigt je in een Hooligans topicquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik Ian_Nick en die lelijke streamert op een hoop gooi. Ik ben juist een voorstander van Ian, omdat hij lekker scherp en droog uit de hoek komt.
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik hem, nota bene in dit topic, niet een beetje te grazen mag nemen?
Reclame maken voor mezelf hoef ik niet te doen door een opsomming van mijn kwaliteiten, maar omdat je er op staat en ik jou graag een plezier doe, even een overzicht van wat wel en niet goed is van je gokje...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Denk je dat je nu wel reclame maakt voor jezelf... Ik heb nu een visual van een schurftige, puisterige dikke heks met een afwas van 3 jaar en voetschimmel in haar neus. Daarnaast geen verstand van koken, persoonlijke hygiene en verjaardagen. Het zou kunnen zijn dat je je onbedaarlijk laat gaan tijdens de sex, en daarom niet op een huisvrouw lijkt, maar met de bovenstaande beschrijving zul je ook geen volle zalen trekken. Vertel, heks, hoe zie je er uit?
of wil je ook in een lijstje met Pumastreamert...
Zo klopt ie wel ongeveer... verder heb ik een fotoboek, maar daar staat geen foto van m'n afwasmachine in, dus je zult me wat dat betreft op m'n woord moeten geloven.quote:Ik heb nu een visual van een schurftige, puisterige dikke heks met een afwasMiele van 4 jaar en voetschimmel en een welgevormde neus. Daarnaast geen verstand van koken persoonlijke hygiene en verjaardagen. Het zou kunnen zijn dat je je onbedaarlijk laat gaan tijdens de sex.
Die van mij is ingebouwd en hoop niet dat ie op de kast gaat. Of eruit komtquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:35 schreef Py het volgende:
Hehehe![]()
Zitten alle hooligans nu al op de kast?
enge foto's manquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reclame maken voor mezelf hoef ik niet te doen door een opsomming van mijn kwaliteiten, maar omdat je er op staat en ik jou graag een plezier doe, even een overzicht van wat wel en niet goed is van je gokje...
[..]
Zo klopt ie wel ongeveer... verder heb ik een fotoboek, maar daar staat geen foto van m'n afwasmachine in, dus je zult me wat dat betreft op m'n woord moeten geloven.
Tief es op zeikerdquote:
Ik vind alles best, iedereen dood,.... als ian maar als eerst gaatquote:Op donderdag 27 december 2007 16:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om een ieder die kerst heeft overleefd, alsnog dood te wensen?
Met name:
64-bit
beequeer
pumastreamer
ian Nick
peter6000 ()
pumastreamer
pumastreamer
64-bit
pumastreamerpumastreamerpumastreamerpumastreamer
pumastreamer
64-bit
alle huisvrouwen
en
pumastreamer
Dank u wel.
Moet je vooral in duitsland gaan wonenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaarne, maar niet met die idioten om mij heen
Korte lontjes graagquote:Op zaterdag 29 december 2007 04:09 schreef OssieMan het volgende:
Bommen op dit topic
In je reet graagquote:
Steek maar niet aan hoorquote:
en een dubbele pleuritis voor jou!quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind alles best, iedereen dood,.... als ian maar als eerst gaat![]()
Bij nader inzien laat ik mike en de huurvrouw er misschien met een agressieve tyfus vanaf komen![]()
Tsskquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij is ingebouwd en hoop niet dat ie op de kast gaat. Of eruit komt[ afbeelding ]
Yep.. doodswens enzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is hier de moderator inmiddels een tijdje dood
Ik lust geen honingquote:Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
als er nog iemand kwaadspreekt over beequeen, neuk ik 'm dood(geen bluf)!
jullie zijn gewoon jaloers(geen grap)!
[ afbeelding ]
Belofte maakt schuldquote:Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je voor je Bij-dragequote:Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |