Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaan
Ik ben een ramptoeristquote:
Geen sterk repliekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een ramptoerist
Daarom stalk ik je ook![]()
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen sterk repliek![]()
De gemiddelde mavomutscosser zou er meer van gemaakt hebben.![]()
Zonnebankkuur, check.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef PH52 het volgende:
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.
Kwakje van af de gracht brug , checkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zonnebankkuur, check.
Plaats op boot van de Cockring, check.
Dat kan niet meer fout gaan.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kwakje van af de gracht brug , check![]()
Had nog een stukje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Effe chill Bartman, hier is davydonkey.
Nu ga ik even jouw shit lezen en daarna ga ik je -wat er ook te lezen is- helemaal dood wensen.![]()
Enzo.![]()
Gaat over aliens of zoiets, toch?
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
LUL!quote:
Welk programma?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
Een progje waar je als impotente oosterbuur nog van kan genieten door met 1 hand te typen cappenquote:
Hoi KZ.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:47 schreef Jappie het volgende:
LUL!![]()
Gisteren toen je dat schreef was ik echt tot in mijn tenen gekwetst...pas uren later zag ik waar het vandaan kwam.![]()
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?quote:
Omdat je dan je bril opdoet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?
Als ik een bril zie moet ik schijten....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
Als je moet schijten, moet je op de bril gaan zitten![]()
Een beetje vreemd, maar okayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik een bril zie moet ik schijten....![]()
M'n laptop werkt prima op de wc hoor....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar okay
[afbeelding]
En nu wil ik je voorlopig hier niet meer zien
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Je ziet wel weer wie er het eerst hier zitten he: Ik mis alleen eend nog![]()
gaan we matten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee.
Laat die rel nu maar losbarsten![]()
Ja hoor, even iets bedenkenquote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben in de kerststemming. Kan iemand me daar vanaf helpen?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Het wil nog niet echt van de grond komen hè hier!
quote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij doet óók niet echt je best buuf, hand in eigen boezem!
En als je daar een foto van plaatst, dan wil dat vast helpen.![]()
Wrom nie?quote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg! doe n's niet tegen mij rellen!
![]()
![]()
en je hand in je boezem doet heul erg pijn volgens mij, en bloederig enzo...
mijn eigense bloed niet!quote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wrom nie?Zie jij hier iemand anders?
![]()
Jij bent zuster, dus een beetje bloed moet je wel kunnen hebben.
Da's dan weer niet zo snugger, om je enige relpartner uit te willen schakelen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn eigense bloed niet!![]()
Dat van jou daarentegen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 10:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben in de kerststemming. Kan iemand me daar vanaf helpen?
Jij ook een fijne kerstavondquote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, stel fucking bokmongolen, zoek een leven ofzo, kansloze tiefushoeren!
Jij ook, dudequote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook een fijne kerstavond.
Strakke rel-yellquote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, stel fucking bokmongolen, zoek een leven ofzo, kansloze tiefushoeren!
GEESTELIJK UITGEDAAGDE BIERHOER!!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ACHTERLIJKE BESSENTEEF!
Kerstavondvreugde voor u, Leannemais
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[quote:Op maandag 24 december 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij moet je gewoon douchenquote:
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.quote:Op maandag 24 december 2007 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heerlijk, ik krijg hier zo'n warm gevoel van, zou dat nu het Kerstgevoel zijn?[
wat moet je nou,achterlijke bergviool, wil je een paar klappen?
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?quote:Op maandag 24 december 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoor de oningelezen pauperkloon doen alsof hij ook maar iets te melden heeft.
Schraap je behaarde reet van die tweedehandse bureaustoel en zoek een baan, bijstandsmongool!
Wehehe, zelfpwnage!quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij, hij? Gaan we nog beledigen ook?
En mijn behaarde reet kun je kussen, ezelsveulen.
DoubleSelfPwnificationzors!quote:Op maandag 24 december 2007 23:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ge kunt me de kloten kussen
1 persoon noemt je Peter, en alle Huubfans zijn geobsedeerd door Peter.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Who the fuckin hell is Peter? Waar al die Huubfans zo geobserdeerd door zijn?
Wehehe, achterlijke n00bquote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik weet dat december altijd een zware maand voor je is... (al die dames zijn dan al snel boven de 60quote:
Heeej groupie..... GA ES DOODquote:Op woensdag 26 december 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
EDIT: Het is al opgelost begrijp ik.
quote:
quote:
Ga jij eens even deaud of zo....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef 64-Bitch het volgende:
Ach hel en verdoemenis. Jij ook weer...quote:
Sommige bestemmingen hoor je gewoon per trein te doen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:00 schreef dieenebart het volgende:
(ik zou met kerst in Auschwitz zitten, maar halverwege Duitsland ging de auto stuk. Kutduitsers altijd.)
Ja maar dan konden we niet meer terugquote:Op donderdag 27 december 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige bestemmingen hoor je gewoon per trein te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |