Zoiets kan je ook voor je houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
Ah! Ik was hem al kwijt!
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets kan je ook voor je houden![]()
Dank je voor het delen van je domheid![]()
Ik wist dat je het kon![]()
Geen sterk repliek!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....![]()
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....![]()
Afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Paupers die niets-zeggende kudtjostiposts zetten die geen ene fucking zak met het topic te maken hebben en daar dan ook nog eensch ontzettend veel woorden voor gebruiken zodat het net lijkt alsof ze wél echt wat te zeggen hebben maar de gemiddelde lezer de tijd niet wil nemen om het door te lezen zodat het veel minder snel opvalt dat je eigenlijk niets te melden had maar gewoon geen zin had om gepakt te worden op je sneue tvp.
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dit ook zo'n stompzinnige nutteloze tvp. Je denkt toch werkelijk niet dat mensen die hele lap tekst van jou gaan lezen he.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Paupers die niets-zeggende kudtjostiposts zetten die geen ene fucking zak met het topic te maken hebben en daar dan ook nog eensch ontzettend veel woorden voor gebruiken zodat het net lijkt alsof ze wél echt wat te zeggen hebben maar de gemiddelde lezer de tijd niet wil nemen om het door te lezen zodat het veel minder snel opvalt dat je eigenlijk niets te melden had maar gewoon geen zin had om gepakt te worden op je sneue tvp.
![]()
![]()
![]()
Je snapt 'em?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook zo'n stompzinnige nutteloze tvp. Je denkt toch werkelijk niet dat mensen die hele lap tekst van jou gaan lezen he.![]()
Ouwe lullen moeten doodquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
Ouwe(lijke) l*llen die samen een tijdje komen rondhangen [afbeelding]
Dát bedoel ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jwonxZQwtnA
quote:
IK HAAT KNUFFELENquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
Flikker nu ff lekker allemaal na de sc ga lekker`cyber knuffelen![]()
cyber droog neuqen dan !quote:
Ga eens een COS openen, doe je nog wat nuttigsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
Flikker nu ff lekker allemaal na de sc ga lekker`cyber knuffelen![]()
OK !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga eens een COS openen, doe je nog wat nuttigs![]()
quote:
Mens ga cyber ......uhmmm FIETSEN !quote:
Ik ga helemaal niet cybers doen!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mens ga cyber ......uhmmm FIETSEN !
Krijg jij eigenlijk gratis streams van de redactie?quote:
Ja natuurlijk, domme user.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk gratis streams van de redactie?
Door die blauw-gele én die groen-gele staan we niet op rijquote:
'User' voor jou.quote:
Wat slim van je. Ik hoop dat het zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
'User' voor jou.![]()
Gewoon een mailtje naar Tien sturen dat de klok fout stond en je krijgt een maandje gratis.![]()
Hmmz, ik heb tot 2 september, gaan de streams dan toch door?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Wat slim van je. Ik hoop dat het zo is.
Een beetje meer BB (saaier) zou me nog wel passen, bij mij is het meer dat de types beroerd gekozen zijn (en de verbondjes ook).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Moet haast wel, want ze bieden nog steeds streams voor een maand aan....
Van mij mag het stoppen als het niet snel leuker wordt.
Ik vond het leuk om te volgen omdat zoveel mensen dachten dat het echt was, maar nu blijkt het een beetje 'echt' te worden omdat de 'Pim-zou-het-zo-gewild-hebben' kijkers hun zin krijgen.![]()
Er is totaal geen spanning meer.
Het zijn allemaal laffe hondjes die binnen het RTL format moeten passen.
Dennis en Nadia vind ik inderdaad inmiddels weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Een beetje meer BB (saaier) zou me nog wel passen, bij mij is het meer dat de types beroerd gekozen zijn (en de verbondjes ook).
Gaat het daar om???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:17 schreef petraa het volgende:
[..]
So what!!!Heb je die tekst gedeponeerd ?
Geen gezeik tegen mijn sig-provider hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef dieenebart het volgende:
Die PumaStreamer toch, he?
Corrupte fuckmod!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen gezeik tegen mijn sig-provider hè.![]()
Ga even een uurtje in de COS rondhangen, en geef onze grote vriend PunaniStreamer een pak rammelquote:
Sterf eens dan, gaan wij je (misschien) verheerlijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:46 schreef Polonium-120 het volgende:
...hooligans worden veels te veel verheerlijkt, vooral als er een op een 'heldhaftige' manier sterft...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga even een uurtje in de COS rondhangen, en geef onze grote vriend PunaniStreamer een pak rammel![]()
Hij is weer bezig hoor, onze afgewezen bus-adept. Verkeerde paddo's of een mislukte slaappillencocktail - ik weet het niet. Maar wellicht helpt het als iemand hem nog een keer uitlegt waar COS ook al weer voor staat: Commentaren Op de Streams.
*zet martelwerktuig klaar, stuurt PM*
mijn moeder zegt dat ik aan tafel moet komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sterf eens dan, gaan wij je (misschien) verheerlijken.![]()
Laat hem nou ff, hij zit in het park. Af te koelen van drie minuten aandacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is mijn eerste hooligan ervaring, ik heb een zwak voor de zwakkere onder ons, maar als ik er een virtueel door midden kan zagen
![]()
Puma ga terug naar je fotolab en ga je ballen belichten![]()
kookt ze zo goed???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn moeder zegt dat ik aan tafel moet komenvandaag gaat het niet lukken
![]()
door puma moet er weer een nieuw maatschappelijk onderzoek uitgevoerd worden. misschien komt zijn gedrag voort uit en drank- en drugsgebruik. ik seg :laten we passende maatregelen treffen en hem een taakstraf opleggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Laat hem nou ff, hij zit in het park. Af te koelen van drie minuten aandacht.
(ik vond het nog een beetje zwakjes van je, maar je doet het natuurlijk volgens de regeltjes van Gert, nietwaar?)
de laatste maaltijd is meestal beter, maar vandaag leef ik nogquote:
die 16de eeuwse zangerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef PC eend het volgende:
Heeft hidiho soury weggejaagd?
Ik moest het verdomme zelf opzoeken, want die kutBart kan niet quoten![]()
Hidiho, Soury of Bartquote:
Nou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hidiho, Soury of Bart
Wees eens wat duidelijker![]()
maar deze hoefde nou ook weer niet...quote:
Kun je effe in het kort uiteggen wie die Tillman vogel is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
maar deze hoefde nou ook weer niet...
Truth About Tillman ... Murder's Not 'Friendly Fire'
http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=view_all&address=103x298503
Hmm, links maken lukt nog niet zo geweldig, dunkt me.
edit: valt mee.
Huh? Ik dacht dat alleen die nare wielrenners onsportief waren! Onaangepaste cycloneuroten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je effe in het kort uiteggen wie die Tillman vogel is?
So far vind ik die fixed tennispartij van Davydenko veel erger.![]()
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je effe in het kort uiteggen wie die Tillman vogel is?
So far vind ik die fixed tennispartij van Davydenko veel erger.![]()
Oh er is er nog 1 wakker die doet of hij het snaptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaan
Nee dan is het echte wereldleed niet aan jou besteed![]()
Ja, groene mannetjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Effe chill Bartman, hier is davydonkey.
Nu ga ik even jouw shit lezen en daarna ga ik je -wat er ook te lezen is- helemaal dood wensen.![]()
Enzo.![]()
Gaat over aliens of zoiets, toch?
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaan
Ik ben een ramptoeristquote:
Geen sterk repliekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een ramptoerist
Daarom stalk ik je ook![]()
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen sterk repliek![]()
De gemiddelde mavomutscosser zou er meer van gemaakt hebben.![]()
Zonnebankkuur, check.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef PH52 het volgende:
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.
Kwakje van af de gracht brug , checkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zonnebankkuur, check.
Plaats op boot van de Cockring, check.
Dat kan niet meer fout gaan.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kwakje van af de gracht brug , check![]()
Had nog een stukje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Effe chill Bartman, hier is davydonkey.
Nu ga ik even jouw shit lezen en daarna ga ik je -wat er ook te lezen is- helemaal dood wensen.![]()
Enzo.![]()
Gaat over aliens of zoiets, toch?
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
LUL!quote:
Welk programma?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
Een progje waar je als impotente oosterbuur nog van kan genieten door met 1 hand te typen cappenquote:
Hoi KZ.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:47 schreef Jappie het volgende:
LUL!![]()
Gisteren toen je dat schreef was ik echt tot in mijn tenen gekwetst...pas uren later zag ik waar het vandaan kwam.![]()
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?quote:
Omdat je dan je bril opdoet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?
Als ik een bril zie moet ik schijten....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
Als je moet schijten, moet je op de bril gaan zitten![]()
Een beetje vreemd, maar okayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik een bril zie moet ik schijten....![]()
M'n laptop werkt prima op de wc hoor....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar okay
[afbeelding]
En nu wil ik je voorlopig hier niet meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |