Ja, groene mannetjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Effe chill Bartman, hier is davydonkey.
Nu ga ik even jouw shit lezen en daarna ga ik je -wat er ook te lezen is- helemaal dood wensen.![]()
Enzo.![]()
Gaat over aliens of zoiets, toch?
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
Je bent zeker weer voor een paar tientjes het schip in gegaan
Ik ben een ramptoeristquote:
Geen sterk repliekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een ramptoerist
Daarom stalk ik je ook![]()
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen sterk repliek![]()
De gemiddelde mavomutscosser zou er meer van gemaakt hebben.![]()
Zonnebankkuur, check.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef PH52 het volgende:
Ach, wat heeft het voor zin, die kale danst de hele dag op de gracht, die reageert toch niet meer.
Kwakje van af de gracht brug , checkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zonnebankkuur, check.
Plaats op boot van de Cockring, check.
Dat kan niet meer fout gaan.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kwakje van af de gracht brug , check![]()
Had nog een stukje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Effe chill Bartman, hier is davydonkey.
Nu ga ik even jouw shit lezen en daarna ga ik je -wat er ook te lezen is- helemaal dood wensen.![]()
Enzo.![]()
Gaat over aliens of zoiets, toch?
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
LUL!quote:
Welk programma?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.![]()
Een progje waar je als impotente oosterbuur nog van kan genieten door met 1 hand te typen cappenquote:
Hoi KZ.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:47 schreef Jappie het volgende:
LUL!![]()
Gisteren toen je dat schreef was ik echt tot in mijn tenen gekwetst...pas uren later zag ik waar het vandaan kwam.![]()
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?quote:
Omdat je dan je bril opdoet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook waarom moet ik altijd schijten als ik net de deur uit moet ?
Als ik een bril zie moet ik schijten....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
Als je moet schijten, moet je op de bril gaan zitten![]()
Een beetje vreemd, maar okayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik een bril zie moet ik schijten....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |