abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55671431
als er nog iemand kwaadspreekt over beequeen, neuk ik 'm dood(geen bluf)!

jullie zijn gewoon jaloers(geen grap)!

pi_55672976
quote:
Op maandag 31 december 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:

[ afbeelding ]
Ik lust geen honing Jij wel zo te zien
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55681613
quote:

[ afbeelding ]
Belofte maakt schuld
pi_55715739
quote:

[ afbeelding ]
Dank je voor je Bij-drage
Ik snap wel dat je haar hier ff gaat BIJvallen
Maar als je zo een veelposter bent speel je je nou eenmaal automatisch in de kijker, mensen gaan zich een mening over je vormen, vooral in een forum over dgk, omdat dit nou eenmaal DE hobby is van de mensen die er rondhangen (vraag maar aan voormalige topposters, die hebben ook genoeg over hun heen gehad ).

JA, ik ben dus heel jaloers, daarom ben ik zo blij met dit topic, hier kan ik ongegeneerd mijn frustratie uiten zodat ik haar niet in de cos hoef lastig te vallen
Ik ben trouwens niet alleen heel jaloers op haar (postcount) maar ook op die hele zwerm die er zo irritant omheen zoemt,je kent ze wel, ze dansen meestal vreemd om haar heen en vertellen elkaar slechte grappen.... de hofnarren van beequeen zeg maar die met, meestal door waanideeen gecreeerde haatmantra's, lekker gezamelijk elkaar BIJvallen en haat zaaien richting redactie, of alles wat niet huub is.

Zo anti-redactie zijn, maar hun 'product' toch zo intensief blijven consumeren, dat is net zoiets als heel erg van patat houden, maar anti-aardappel zijn -
Ik kan er echt met mijn verstand niet BIJ
Ik word er helemaal emotioneel van

Maar dit is hooligans, dus ik HOEF helemaal niks uit te leggen
Dus die complottrut bee-scheme mot haar hoedje eens afzetten

En uiteraard aan het gas niet te vergeten

Naast een insectisidecoctail, wens ik die BEEatch verder nog een BIJholte-ontsteking en als ze er niet van terug heeft betaald ze maar BIJ

Dus we motten ff een gaatje prikken vrind zet ik de vaseline vast warm

Ondertussen steek ik er nog maar 1 op, je weet maar nooit waar het goed voor is...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:17:02 #205
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55717490
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 03:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar als je zo een veelposter bent speel je je nou eenmaal automatisch in de kijker, mensen gaan zich een mening over je vormen, vooral in een forum over dgk, omdat dit nou eenmaal DE hobby is van de mensen die er rondhangen (vraag maar aan voormalige topposters, die hebben ook genoeg over hun heen gehad ).

JA, ik ben dus heel jaloers, daarom ben ik zo blij met dit topic, hier kan ik ongegeneerd mijn frustratie uiten zodat ik haar niet in de cos hoef lastig te vallen
Ik ben trouwens niet alleen heel jaloers op haar (postcount) maar ook op die hele zwerm die er zo irritant omheen zoemt,je kent ze wel, ze dansen meestal vreemd om haar heen en vertellen elkaar slechte grappen.... de hofnarren van beequeen zeg maar die met, meestal door waanideeen gecreeerde haatmantra's, lekker gezamelijk elkaar BIJvallen en haat zaaien richting redactie, of alles wat niet huub is.

Zo anti-redactie zijn, maar hun 'product' toch zo intensief blijven consumeren, dat is net zoiets als heel erg van patat houden, maar anti-aardappel zijn -

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Naast een insectisidecoctail, wens ik die BEEatch verder nog een BIJholte-ontsteking en als ze er niet van terug heeft betaald ze maar BIJ

Ondertussen steek ik er nog maar 1 op, je weet maar nooit waar het goed voor is...
[ afbeelding ]
WTF....welke steen

Verder driewerf hoesee hoesee hoesee
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:40:40 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55717793
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oeps, verkeerde topic voor een

Jij vuige releend!!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:10:50 #207
188345 Py
op zich
pi_55721017
I call the bluff

Owkeee. En nu gaat willem-jozef PC eend doodneuken.

Ik verwacht op zéér korte termijn camshots van deze fatale duckfuck.

--> Game (!!!) <-- on
pi_55731671
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

WTF....welke steen
De steen des aanstoots
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:49:32 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55735102
Lieftallige eend, mijn lachspieren, wat doe je....

oh nee....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55810164
Wat een gedoe he die fora
wie vrij van zonde is werpe de eerste steen, dus ik gooi danmaar weer... een knuppel in het hoenderhok

Die ian kan soms wel grappig zijn en het lijkt me niet iemand die zich zo maar laat wegjagen door iemand in de SC
Zal dan ook wel een kutsmoes zijn om de hele SC leeg te trekken en als rattenvanger van hamelen naar zijn eigen forum te lokken
En nu zitten alle huilies huilie te doen op hun eigen huilie forum

Dat is op zich al lachen (om een grap met een baard ) maar dan gaat ie nog goedkoop zijn gram halen en komt nog even terug om de desbetreffende persoon ordinair verrot te schelden
Dat is zo goedkoop op zichzelf, daar hoef je niet eens tegenaan te rellen

Het grootste verwijt dat ik hem zag maken is overigens dat er teveel geslijmd werd richting oa Gert en APK.... maar ik heb hem zelf niet anders zien doen
Gert hapte niet erg, dus volgens mij is hij gewoon jaloers lol

Volgens mij is het gewoon een machtswellusteling, die gefrustreerd is omdat hij zichzelf hier niet eens fatsoenlijk kan inlikken om zo mod te worden
Het is maar goed dat Gert dat doorzag, maar het was dan ook niet te missen
pi_55810198
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Lieftallige eend, mijn lachspieren, wat doe je....

oh nee....
Ik hoop dat je ze verrekt hebt
pi_55838785
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Toevallig heb ik wel de 1e prijs bij de FOKawards als meest lieve user
alleen wat unfair dat je eens hebt gezegd: "niemand op fok interesseert me geen ene moer, ik doe het alleen uit verveling".

staat een beetje haaks op die award en je geslijm bij users, huichelaar. was voor mij ook de reden om met jou geen contact meer te hebben en om de sc te lezen zonder teil.

ik ga ff snurken, de groeten.
  FOK!Babe maandag 7 januari 2008 @ 01:50:48 #213
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55838814
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef PC eend het volgende:
Wat een gedoe he die fora
wie vrij van zonde is werpe de eerste steen, dus ik gooi danmaar weer... een knuppel in het hoenderhok

Die ian kan soms wel grappig zijn en het lijkt me niet iemand die zich zo maar laat wegjagen door iemand in de SC
Zal dan ook wel een kutsmoes zijn om de hele SC leeg te trekken en als rattenvanger van hamelen naar zijn eigen forum te lokken
En nu zitten alle huilies huilie te doen op hun eigen huilie forum

Dat is op zich al lachen (om een grap met een baard ) maar dan gaat ie nog goedkoop zijn gram halen en komt nog even terug om de desbetreffende persoon ordinair verrot te schelden
Dat is zo goedkoop op zichzelf, daar hoef je niet eens tegenaan te rellen

Het grootste verwijt dat ik hem zag maken is overigens dat er teveel geslijmd werd richting oa Gert en APK.... maar ik heb hem zelf niet anders zien doen
Gert hapte niet erg, dus volgens mij is hij gewoon jaloers lol

Volgens mij is het gewoon een machtswellusteling, die gefrustreerd is omdat hij zichzelf hier niet eens fatsoenlijk kan inlikken om zo mod te worden
Het is maar goed dat Gert dat doorzag, maar het was dan ook niet te missen
Aids, je hebt me door

Nu haat ik je voor altijd

*gaat een haattopique over Eendt schrijven op zijn eigenste veel toffere forum
  maandag 7 januari 2008 @ 01:57:34 #214
2018 PC eend
relativist
pi_55838889
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Aids, je hebt me door

Nu haat ik je voor altijd

*gaat een haattopique over Eendt schrijven op zijn eigenste veel toffere forum
Ik wil op z'n minst een subforum
  FOK!Babe maandag 7 januari 2008 @ 01:59:45 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55838912
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik wil op z'n minst een subforum
Bronchitis kan je krijgen

Mevrouw ik-blijf-een-half-jaar-weg-zodat-iedereen-me-gaat-missen-en-ik-fucking-populair-kan-doen-als-ik-eindelijk-terugkom
  maandag 7 januari 2008 @ 02:03:18 #216
2018 PC eend
relativist
pi_55838934
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Bronchitis kan je krijgen

Mevrouw ik-blijf-een-half-jaar-weg-zodat-iedereen-me-gaat-missen-en-ik-fucking-populair-kan-doen-als-ik-eindelijk-terugkom
Ja ik ga geen jaren wachten op een kom-alstjeblieft-terug-topic
Kutusers hier
  FOK!Babe maandag 7 januari 2008 @ 02:06:15 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55838952
quote:
Op maandag 7 januari 2008 02:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja ik ga geen jaren wachten op een kom-alstjeblieft-terug-topic
Kutusers hier
Ik had een speciaal forum voor je gemaakt maar het moest dicht van Scanman omdat hij vond dat jij niet méér credit verdiende dan hij

Bovendien had hij het erover dat je iemand die "pas 1 keer weg is gegaan" eigenlijk moet ontgroenen door het te negeren.

Enne, je kan zeggen wat je wil maar die gast is expert op het gebied van weggaan
  maandag 7 januari 2008 @ 03:15:32 #218
2018 PC eend
relativist
pi_55839270
quote:
Op maandag 7 januari 2008 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik had een speciaal forum voor je gemaakt maar het moest dicht van Scanman omdat hij vond dat jij niet méér credit verdiende dan hij

Bovendien had hij het erover dat je iemand die "pas 1 keer weg is gegaan" eigenlijk moet ontgroenen door het te negeren.

Enne, je kan zeggen wat je wil maar die gast is expert op het gebied van weggaan
Ik vond scanman leuker met al die comebacks
Hij neemt dat weggaan steeds serieuzer
  maandag 7 januari 2008 @ 14:32:49 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55847704
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoop dat je ze verrekt hebt
en dat je maar zwemvlieseczeem mag krijgen. En dan de meest jeukende variant
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55862333
Gelukkig nieuwjaar !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_55883873
Vorig jaar was ik echt nog in der veronderstelling dat DGK een leuk programma was. Het heeft zeker tot april geduurd dat ik tot het inzicht kwam dat het allemaal fake is. Ik denk ook dat ik vanaf die periode zou moeten betalen voor het toezenden van de beelden en daar pastte ik voor.

Dankzij de streamers die wel de beelden hebben, kan ik het nog volgen. Bedankt daarvoor.

Mijn hooligan gedrag??? Ik haat de regisseurs van DGK. Het is jammer dat het van John over is gegaan naar Fons. Als Fons al goed zou zijn dan had hij Flens er als eerste uitgegooid.

Er gebeurt helemaal niets meer. Pappen en nathouden en allemaal "aap wat heb je een lieve jongen". Het rekken van deze ongeloofwaardige reality is doodvermoeiend. Brian had allang exit moeten zijn.

Fons toon ballen en laat je kop niet hangen naar de financiers. Kappen met die hap. Je hebt het programma verknalt in mijn ogen.
pi_55889813
Djeeez zeg.... zitten jullie nou nog steeds hier????
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:41:59 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_55905306
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef PC eend het volgende:

You what
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_55908115
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

You what
Ga je inlezen
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:20:36 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_55909967
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ga je inlezen
ik heb de laatste twee paginas gelezen en ik vroeg mij af wat ik er mee te maken had en was ook wel benieuwd naar de url van dat loserforum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')