ik wil het niet op de user spelen... en ik heb je nooit uitgescholden, alleen geuit dat ik het een bagger post vind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar waarom wordt dit alleen gezien van de users die niet op de hand van Huub zijn. Je gaat mij nou toch niet vertellen dat dit alleen door ons gebeurd? Zodra ik iets vekeerd over Huub post krijg ik de wind al van voren. En geloof me het zijn altijd de zelfde. Er zit er een bij die doet zelf niet anders, maar maakt anderen er wel op attent.
En nogmaals, ik vond jou op merking helemaal terecht, met die van akevor ben ik het niet eens.
Je wilt niet op de user spelen, maar je doet het wel en vervolgens zeg je, je mag niet op de user spelen. Dat is helemaal een leuke.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
ik wil het niet op de user spelen... en ik heb je nooit uitgescholden, alleen geuit dat ik het een bagger post vind.
Ik kan me prima vinden in Disana's post en dat is ook mij grootste irritatie.
Je post zijn soms te algemeen en niet compleet. Daardoor voelt het voor mij alsof je iets presenteert als waarheid en daardoor uitlokt tot een reaktie om iets te corrigeren omdat je post niet compleet is. Het voelt als steeds een stap terug ipv met de streams bezig te zijn. Voor mij is het Cossen niet het bashen van de wannabees maar meer hoe ze in het spel staan. Vooral reageren op wat er gebeurt en dan pas relevante info daarbij te halen. En niet alleen maar ouwe koeien enzo.
En toch nog even een sneer geven.... jammer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je wilt niet op de user spelen, maar je doet het wel en vervolgens zeg je, je mag niet op de user spelen. Dat is helemaal een leuke.
Het feit dat jij vind dat ik te algemeen en niet compleet post , is jou mening. Alhoewel ik het wel vreemd vind dat je mijn post eerst wel leuk vond om te lezen. Maar goed dat kan, iemand kan van gedachte veranderen. Ik post dingen van de steam zo goed en zo kwaad als dit kan. ik begrijp dat dit voor jou wat moeilijker te begrijpen is omdat jezelf zegt maar op een stream te kijken.
Wat voor jou het gossen is intreseerd me eigenlijk niet zoveel. Ik wil heel graag posten wat en hoe ik dat zelf wil. Ik sta ten alle tijden open voor mensen waar ik wat van kan leren. Dominaten mensen daar erger ik me aan.
Ik vind echt dat jij dingen over mij schrijft, die je op geen enkele manier kan rechtvaardigen. Doe me een lol, post lekker je eigen mening en laat mij dat ook doen. Mocht je toch nog kritiek op me hebben, zegt dat dan gewoon, maar ga niet proberen over de rug van een ander de popie joppie uit te hangen. Ik hoop in ieder geval dat ik duidelijk over gekomen ben en wil het hier graag bij laten.
Dat is ook een sneerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch nog even een sneer geven.... jammer.
Waar ik open in de discussie probeer te staan smijt jij de deur dicht. Helaas.
Jij wil gewoon niet begrijpen wat mijn irritatie naar jou toe is. En dat is ook wat ik van jou mis in de COS: Inlevingsvermogen... een plaat voor je kop.... ikke ikke ikke en de rest kan stikke...
Ik sluit de discussie dan ook niet af.quote:
Amanda zou waarschijnlijk zeggen dat Stier en Steenbok niet samen gaan....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er al een samenvatting voor mensen die geen zin hebben om die bijbel hier boven te lezen?
Dus het is gewoon slap wijvengezeik?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda zou waarschijnlijk zeggen dat Stier en Steenbok niet samen gaan....
Nee hoor dit is het Hooligan topic... je bent in de war met de SC....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het is gewoon slap wijvengezeik?
Jij bent in de war, teef.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor dit is het Hooligan topic... je bent in de war met de SC....
Owww, nou je komt maar langs hoor... maar als je denkt een wife te kunnen beaten heb je het mis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent in de war, teef.![]()
Moet ik je gebit er even uit hoeken ofzeaux?
Kijk, als je nou zó relt kan iedereen het gewoon volgen
Deze reactie had ik natuurlijk kunnen verwachten van zo'n costeefjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww, nou je komt maar langs hoor... maar als je denkt een wife te kunnen beaten heb je het mis.
Vraag maar aan je moeder....
Wat een kudt topic... ik moet alleen maar lachen....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze reactie had ik natuurlijk kunnen verwachten van zo'n costeefje
Weet ik veel, jij zit je zo druk te maken dat je hele pagina's vol loopt te lullen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een kudt topic... ik moet alleen maar lachen....
Of is het uitlachen meneer de voorspellert....?
Over Huub.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik veel, jij zit je zo druk te maken dat je hele pagina's vol loopt te lullen.
ga gossen, dominaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
beetje laat, maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en snel naar je eigen topic!!!![]()
dominaat? something new everyday enzow...quote:
Ik ben het helemaal met je eens dat users elkaar niet af moeten zeiken als zij van mening verschillen.Het leuke aan fok blijft toch dat het geen forum ala nowlive is waar je allemaal dezelfde favoriet hebt of moet hebben..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan prima begrijpen dat mensen een bloedhekel aan Huub hebben. Zijn mijn post soms gemist toen ik tegen Huub's gedrag postte zoals Huub tegen Lieke deed? Im sta geheel open voor discussie maar niet in de afzeik modus die sommige users constant hanteren. Voor mij is daar niet tegen aan te posten en daar raak ik geirriteerd van. En dan spreek ik mede fokkers daar op aan zoals ze ook mij kunnen aanspreken.
Goed punt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat users elkaar niet af moeten zeiken als zij van mening verschillen.Het leuke aan fok blijft toch dat het geen forum ala nowlive is waar je allemaal dezelfde favoriet hebt of moet hebben..
Het is me wel opgevallen dat er users zijn die regelmatig andere waarschuwen om niet persoonlijk te worden maar dat dan zelf wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |