Gelijk al die mensen met een Rickenbacker hier beledigdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:11 schreef Svyatagor het volgende:
Of: begraaf je Rickenbacker op je akker.
Das mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er net een gekocht![]()
Maar dat is wel een fijn ding anders![]()
Ibanez![]()
Nu sla je de spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:34 schreef Aresdreams het volgende:
ach, iedereen wordt hier wel eens beledigd
zou anorexia nervosa te hard zijn voor iemand die alleen rustige muziek wil?
Haha, 10 jaar geleden was Korn nog goed ja. Nu waag ik me d'r niet meer aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe KoRn plaat is goed! Checken die handel!
Fixedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja als je nu passieve actieve elementen hebt heb je het gezeik dat je ruimte voor je batterij moet maken natuurlijk
De Mesa Boogie V-twin:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja als je nu passieve elementen hebt heb je het gezeik dat je ruimte voor je batterij moet maken natuurlijk
Ik ben nog steeds opzoek naar een goeie overdrive voor als ik bij optredens niet de mogelijkheid heb m'n eigen amp mee te nemen. Divers geluid goeie sustain geen droog geluid
Ik geloof dat als je ze 'vers' koopt, je alles pre-wired erbij krijgt. En natuurlijk zijn de instructies van hoge kwaliteit. Dus het moet goed te doen zijn. Als ik je wat mag aanraden, ik zou voor een "Zakk Wylde set" gaan (meeste mensen gaan voor 81/60). Die heeft als het goed is een EMG85 en een 81. Dat zijn allebei erg goeie nek- en brugpickups, maar ik vind bijvoorbeeld dat de 85 VEEL organischer en echter klinkt in de brug.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef Cynic het volgende:
hm, ik twijfel nu toch om eens een keer een set EMG's te proberen. ¤140 voor een nieuwe set is niet echt duur, of wel? Ligt er nog even aan hoe moeilijk het is om ziets in te bouwen...
Zijn dat geen vette bands dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef Aresdreams het volgende:
maar dean, luister je ook nog naar echt vette bands?
Johnny Cash is anders best ruig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef Aresdreams het volgende:
mwa, matig lijstje
allemaal relatief rustige muziek
Zal wel een vermogen dan kosten ook hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De Mesa Boogie V-twin:
[afbeelding]
Niet goedkoop, beetje kwetsbaar omdat er een buisje inzit, maar een-geluid. Een Mesa amp in een klein kastje.
Wat wil je eigenlijk bereiken wat voor geluid? kan je niet beter daar een los pedaal voor kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef punkjunk het volgende:
is me tvp nou alweer verwijderdwat een lul men ga wat beters doen met je tijd.
ik ga een treble booster proberen om me clean over te laten sturen omdat me dat op gitaarnet aanbevolen is.
zo goed? ja? verdomme
Je kunt ook een powersoak nemen en je amp over z'n nek jagen, dat is nog het allermooiste.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef punkjunk het volgende:
Ik zal je eerst vertellen wat ik niet wil.
Een overdrive pedaaltje, dit omdat ik niet een overdrive geluid wil, ik wil dat mijn pre-amp gaat oversturen.
Een distortion pedaaleje, dit omdat ik niet een geluid wil dat gedistortioneerd is en een beetje clean gemaakt wordt.
Ik wil dus een cleane basis die korrelig wordt. Een heel helder clean geluid dat zeg maar "boven op" de klank ranzig wordt. Clean met een hele dikke rand. Licht overstuurde buizen dus.
Een TS-9 duwt je buizen ook niet over de kop, het is gewoon een pedaaltje met een eigen karakter.
Een willekeurig OD pedaal doet eigelijk ook het zelfde.
Op gitaarnet vertelde iemand me dat ik het beste een TB kan nemen om me clean kanaal te laten oversturen dus dat is ook wat ik ga doen. Vanavond bestel ik een pakketje bij NewTone en dan kan ik volgende week of blij zijn met een super geluid of opzoek gaan naar een ander middel (eventueel andere elementen).
Met me preamp helemaal vol krijg ik em ook niet over ze nek, dus een soack is geen oplossing.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kunt ook een powersoak nemen en je amp over z'n nek jagen, dat is nog het allermooiste.
Of een compressor waarmee je je gain boost.
Dan moet je dat proberen ik heb geen ideequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef punkjunk het volgende:
Ik zal je eerst vertellen wat ik niet wil.
Een overdrive pedaaltje, dit omdat ik niet een overdrive geluid wil, ik wil dat mijn pre-amp gaat oversturen.
Een distortion pedaaleje, dit omdat ik niet een geluid wil dat gedistortioneerd is en een beetje clean gemaakt wordt.
Ik wil dus een cleane basis die korrelig wordt. Een heel helder clean geluid dat zeg maar "boven op" de klank ranzig wordt. Clean met een hele dikke rand. Licht overstuurde buizen dus.
Een TS-9 duwt je buizen ook niet over de kop, het is gewoon een pedaaltje met een eigen karakter.
Een willekeurig OD pedaal doet eigelijk ook het zelfde.
Op gitaarnet vertelde iemand me dat ik het beste een TB kan nemen om me clean kanaal te laten oversturen dus dat is ook wat ik ga doen. Vanavond bestel ik een pakketje bij NewTone en dan kan ik volgende week of blij zijn met een super geluid of opzoek gaan naar een ander middel (eventueel andere elementen).
JTM30quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je dat proberen ik heb geen idee
Wat voor amp heb je nou ?
Kan je niet gewoon op je overstuurde kanaal spelen hem niet te zwaar instellen en je volume knop dichtdraaien. Als ik m'n overstuurde kanaal aan heb staan en volume terugdraai heb ik ook kraakhelder cleanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
JTM30Super clean, echt het beste dat ik ooit gehoord heb bij dit soort amps en een lekkere diode clipping distortion. Maar geen overdrive er uit te krijgen met die slappe tele elementjes. Nou moet ik zeggen dat me tele op het clean kanaal ook al super super super lekker klinkt, maar wel echt clean.
Soort gitaar met het syndroom van downquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
Net op deze LTD Viper 400 gespeeld, speelde erg lekker soepel (heb onversterkt gespeeld, dus over geluid kan ik niks zeggen)
Maar ik wil graag nog wat meer LTD's proberen, weet iemand een winkel die het een een ander aan LTD heeft staan? (EC Series, Viper serie, MH Series, M series, H Series bij voorkeur)
Ja maar jou drive kanaal heeft geen clipping diode.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon op je overstuurde kanaal spelen hem niet te zwaar instellen en je volume knop dichtdraaien. Als ik m'n overstuurde kanaal aan heb staan en volume terugdraai heb ik ook kraakhelder clean
LTD heerscht, idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
Net op deze LTD Viper 400 gespeeld, speelde erg lekker soepel (heb onversterkt gespeeld, dus over geluid kan ik niks zeggen)
Maar ik wil graag nog wat meer LTD's proberen, weet iemand een winkel die het een een ander aan LTD heeft staan? (EC Series, Viper serie, MH Series, M series, H Series bij voorkeur)
Geen idee wat het inhoudquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja maar jou drive kanaal heeft geen clipping diode.
Als gitaren mensen waren was jij echt een keiharde facistische rascit nationalist geweest denk ikquote:
mijn distortion gaat via een een solid state versteker me buizen eindbuizen is. een clipping diode is opzich wel in te stellen tot een ligt distortion maar het is niet dat een clipping diode over ze nek gebracht moet worden ofzo; een clipping diode geeft gewoon altijd evenveel gain af no matter hoeveel je er in stopt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee wat het inhoud
http://media.putfile.com/punkjunk
Beetje brakke kwaliteit door de 5euro webcam waarmee het is opgenomen maar het gaat om het idee
Maar clipping is toch juist dat als hij te véél krijgt
nu draai ik volume terug zodat hij weinig heeft
Okeequote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
mijn distortion gaat via een een solid state versteker me buizen eindbuizen is. een clipping diode is opzich wel in te stellen tot een ligt distortion maar het is niet dat een clipping diode over ze nek gebracht moet worden ofzo; een clipping diode geeft gewoon altijd evenveel gain af no matter hoeveel je er in stopt.
Haha. Ik heb dat ding juist mede gekocht omdat er een clipping diode in zat. Ik had alleen gedacht dat me telecaster het clean kanaal ook zouden kunnen kicken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee
sloop dat ding er dan maar uit![]()
Haha, vind ze een beetje op SG's lijken, maar de andere serie's zien er mooier uit moet ik zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Soort gitaar met het syndroom van down
Ik zal ff wat opnemen om te kijken of dat is wat je bedoelt@punkjunk
Alleen zo jammer dat er zo weinig winkels zijn met ESP/LTD's.... Dirk Witte in Utrecht had alleen deze Viper 400. Music Store Keulen heeft eigelijk alleen maar de EC 500.. Thomann heeft er wel veel, maar heeft geen winkel.... *zucht*quote:
Ze hebben er erg toffe modellen tussen zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:35 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Haha, vind ze een beetje op SG's lijken, maar de andere serie's zien er mooier uit moet ik zeggen![]()
[..]
Alleen zo jammer dat er zo weinig winkels zijn met ESP/LTD's.... Dirk Witte in Utrecht had alleen deze Viper 400. Music Store Keulen heeft eigelijk alleen maar de EC 500.. Thomann heeft er wel veel, maar heeft geen winkel.... *zucht*
daarom dus die trebble boost.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:44 schreef Aresdreams het volgende:
kan je die nie in pedaal vorm krijgen: koop nu, de lekkere drive! in pedaalvorm
Ik heb twijfels of het lukt als ik m'n treble boost met m'n eq krijg ik zo'n schele herrie dat het pijn doet aan m'n oreen bijna, met mids en treble op amp al voluitquote:
Ik heb me eq op me amp altijd een beetje op 12 uur staan, alleen de bass een op 1,5 omdat dat ff beter klinkt met single coils imho, voor de rest vind ik het geluid van me amp al geweldig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb twijfels of het lukt als ik m'n treble boost met m'n eq krijg ik zo'n schele herrie dat het pijn doet aan m'n oreen bijna, met mids en treble op amp al voluit
maar geen oversturing
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als gitaren mensen waren was jij echt een keiharde facistische rascit nationalist geweest denk ik![]()
Zal een booster dan niet beter zijn als je meer input wil hebben ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:17 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb me eq op me amp altijd een beetje op 12 uur staan, alleen de bass een op 1,5 omdat dat ff beter klinkt met single coils imho, voor de rest vind ik het geluid van me amp al geweldig.
Maar ik geloof dat een TB ook gain toevoegd, datgeen dat ik nodig heb. En in het ergste geval zet ik de treble op me amp wat terug, zolang ik maar meer input (gain) in dat kreng krijg.
En jij zou precies zijn wat je nu bentquote:
Hey man, heb ook nog Epi's en Ibanezzen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En jij zou precies zijn wat je nu bent
Een Friesse boer
wat de boer niet kent dat eet ie niet![]()
met je Deans![]()
Volgende keer wel langs de ikea komen hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey man, heb ook nog Epi's en Ibanezzen hoor![]()
En mag dan uit een boere familie komen, ben het zelf niet [opa en voorvaders waren het dan wel...].
Heerlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En? Hoe heb je het gehad? Mooi weer en mooi vrouwen volk?
Ja hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgende keer wel langs de ikea komen he![]()
![]()
Farmers feed the world!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey man, heb ook nog Epi's en Ibanezzen hoor![]()
En mag dan uit een boere familie komen, ben het zelf niet [voorvaders waren het dan wel...].
Dat krijg je nou als je een SG onder afschuiving belastquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
Nah je hoort me ook niet zeggen dat het slechte gitaren zijn of iets maar je snapt wat ik bedoel. Wat je koopt moet je helemaal zelf weten als jij het fijn vind. Maar kan je dan niet beter opzoek naar een gitaar die al aan je eisen voldoet ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind mijn LC tele een echt goede gitaar. In ieder geval beter als de meeste fenders die ik bespeeld heb. Van deze weet ik niet of de hals me 100 procent bevalt maar de reviews zijn lovend. Over het algemeen was ik ook wel te spreken over de duurdere squier teles trouwens, maar die Fenders. Ik heb echt het idee dat je daar meer voor de Fender logos betaald als voor de kwaliteit.
Vanmiddag nog op een Tele gepingelt, de action zelf is lekker, speelt fijn. maar wat zijn die dingen toch lelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind mijn LC tele een echt goede gitaar. In ieder geval beter als de meeste fenders die ik bespeeld heb. Van deze weet ik niet of de hals me 100 procent bevalt maar de reviews zijn lovend. Over het algemeen was ik ook wel te spreken over de duurdere squier teles trouwens, maar die Fenders. Ik heb echt het idee dat je daar meer voor de Fender logos betaald als voor de kwaliteit.
Mwah, vergis je niet. Het zijn best mooie gitaren, maar het is echt niet te vergelijken met bv een Fender Mex. Ik heb zelf hier zo'n Squier Tele staan, en je merkt gewoon dat het een mindere houtsoort is, en dat het echt massaproductie is. Vooral aan de hals.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef punkjunk het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om er nog een tele bij te kopen.
Dit keer een squier custom II
[afbeelding]
Ik denk dat ik er dan wel andere elementen voor ga kopen. Een p90 in de brug wil ik zowiezo houden maar misschien zo'n P90 sized humbucker in de hals. Eerst dat ding maar es binnen halen hehe.
En dan een vraag, zijn GFS pickups wat? Ze zijn in ieder geval wel lekker betaalbaar.
Probeer wat van die solo en riff dingenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan wat je van ze speelt
neeeeheeeeeeequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaren, jammer van de humbuckers.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Erg mooie tele, jammer van de "Jim Root" associatie. Ik speel liever metal op een hollowbody dan dat ik een gitaar van die nu-metal kneus moet vasthouden
Tja die 2 extra drummers zijn beetje overbodige inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
Slipknot zou best een toffe band zijn geweest als ze er maar met zijn vijven in hadden gezeten. Die gitaristen zijn echt heel goed. Komen allemaal uit deathmetal bands, dat hoor je meteen
zo amerikaans alleen.. vind europees/scandinavisch toch veel toffer meestal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
Slipknot zou best een toffe band zijn geweest als ze er maar met zijn vijven in hadden gezeten. Die gitaristen zijn echt heel goed. Komen allemaal uit deathmetal bands, dat hoor je meteen
daar wou ik net ook over beginnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
zo genoeg gespeeld voor vandaagwat krijg je een zweetpoten met dit weer zeg
Pff ja speelde eerst met die kleine jazzIII dingen maar die vliegen stteds m'n poten uit met dat gezweet heb nu van die grote tortexquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:09 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
daar wou ik net ook over beginnenvooral tijdens een optreden ook last van, dat je plectrum zo langzaam uit je hand glibbert, erg irritant, vooral bij lange snelle stukken. vraag me af of daar niet iets tegen te doen valt (behalve herpakken zegmaar)?
Deze heb je ook in meer dan 1mmquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:13 schreef Bluurgh het volgende:
ik heb gewoon van die standaard 1 mm dingen, ben ff de naam kwijt, maar minder dik vind ik ook absoluut niet lekker spelen dus dat is zoiezo geen optie
zal eens rondkijkenquote:
Totdat je hem morgen kwijtraaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik gebruik mijn plectrum van ¤12 nog steeds, en tegen de tijd dat jullie meer dan 50 plectra (a ¤0,50) versleten/verloren hebben zal ik hem hem nog steeds gebruiken. De investeerder wint altijd!
Ik heb d'r eens op eens gespeelt, en ze zijn best tof.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef punkjunk het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om er nog een tele bij te kopen.
Dit keer een squier custom II
[afbeelding]
Ik denk dat ik er dan wel andere elementen voor ga kopen. Een p90 in de brug wil ik zowiezo houden maar misschien zo'n P90 sized humbucker in de hals. Eerst dat ding maar es binnen halen hehe.
En dan een vraag, zijn GFS pickups wat? Ze zijn in ieder geval wel lekker betaalbaar.
ja, had ook zo'n ZW set gezien inderdaad. Lijkt ook dat alles erbij zit, alleen de schakelaar voor de pickups niet. Maar dat zal niet zo'n karwei zijn toch? Vriend van me heeft een gitaar met een set erin (81/60, die 60 vind ik niet eens zo heel verkeerd klinken trouwens) dus die kan ik altijd een vragen hoe bij hem de boel aangesloten is. Hm, twijfel, twijfel...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je ze 'vers' koopt, je alles pre-wired erbij krijgt. En natuurlijk zijn de instructies van hoge kwaliteit. Dus het moet goed te doen zijn. Als ik je wat mag aanraden, ik zou voor een "Zakk Wylde set" gaan (meeste mensen gaan voor 81/60). Die heeft als het goed is een EMG85 en een 81. Dat zijn allebei erg goeie nek- en brugpickups, maar ik vind bijvoorbeeld dat de 85 VEEL organischer en echter klinkt in de brug.
edit: of 85/60 en 85/85... als dat bestaat.
Heb je een affinity squier of een standart squier? Daar zit heel veel verschil in. Of bedoel je met zon squier tele precies de zelfde als die ik misschien aan wil schaffen? Maar doorsparen hoef ik niet, ik denk dat ik inmiddels ook wel een Amerikaanse Fender kan kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwah, vergis je niet. Het zijn best mooie gitaren, maar het is echt niet te vergelijken met bv een Fender Mex. Ik heb zelf hier zo'n Squier Tele staan, en je merkt gewoon dat het een mindere houtsoort is, en dat het echt massaproductie is. Vooral aan de hals.
Ik zou echt even doorsparen, je hebt al een goeie Mex voor 600 euro ofzo.
Nou ik heb eigelijk niet zoveel ervaring met P90 elementen. En dit lijkt me een leuk gitaartje om P90s te verkennen en eens wat te sleutelen aan een gitaar. Misschien andere hals er op, andere elementen etc. etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah je hoort me ook niet zeggen dat het slechte gitaren zijn of iets maar je snapt wat ik bedoel. Wat je koopt moet je helemaal zelf weten als jij het fijn vind. Maar kan je dan niet beter opzoek naar een gitaar die al aan je eisen voldoet ?
Ik snap je niet echt, wat vind je der nou van? Wel of niet goed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb d'r eens op eens gespeelt, en ze zijn best tof.
Homo's
zon, vrouwenvok en bierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:26 schreef -Menn0- het volgende:
EN BIER punkjunk, VEEL BIER!
Hoe ist trouwens met die James Root signature Dean? Al meer nieuws? Prijs enzo
Ik heb een standard, en had'm ook gekocht voor de gein, maar ben er dus niet zo tevreden over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb je een affinity squier of een standart squier? Daar zit heel veel verschil in. Of bedoel je met zon squier tele precies de zelfde als die ik misschien aan wil schaffen? Maar doorsparen hoef ik niet, ik denk dat ik inmiddels ook wel een Amerikaanse Fender kan kopenMoet wel haalbaar zijn met 2200 euro lijkt mij?
Hm, das wel jammer. De teles van squier waar ik over heb gespeeld toen ik mijn LC kocht waren allemaal top, de hogere prijs klasse dan (ik dacht 400-600 oid). Ze waren echt veel beter als de goedkopere Fenders die ik bespeeld had (de mex serie?) en de duurdere (us) Fenders vond ik zeker niet die 1000 euro meer waard als me LC en ik moest heel erg wennen aan de hals. Een euro of 750 of 800 waren ze wel waard geweest maar 1200quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een standard, en had'm ook gekocht voor de gein, maar ben er dus niet zo tevreden over.
Dus ik kom een beetje terug van de overtuiging dat goedkope toy-gitaartjes ook wel wat hebben, want vooralsnog vind ik het zonde van mijn geld.
Ik ga'm binnenkort ook te koop zetten, als ik tijd heb om foto's e.d. te maken.
Ja precies! Squier is errug exemplarisch! Mijn gitaarleraar heeft een standard strat, nou dat ding klinkt alsof het dikke fender is en speelt echt het lekkerste dat ik ooit gespeeld heb op een strat. echt alles klopt aan dat ding. Bizar, ik vind squier strats namelijk over het algemeen rete slecht. De nieuwe dan, om brian maar niet in ze ballen te trappen haha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:07 schreef TeleluvR het volgende:
Bij squier moet je ook echt wel de goede exemplaren eruit pikken. Ik heb ooit zo'n custom II met p90's gehad, geweldige gitaar, lekkere dikke nek, prima bespeelbaar en de elementen klonken lekker dik p90. Als ik mijn Haar Custom tele niet had gehad (met p90's, feitelijk exact de zelfde gitaar!), dan was die squier zeker gebleven. Zeker beter dan Mex, in de buurt van USA. Gewoon prima voor een nieuwe squier!
Gewoon spelen op een exemplaar, vind jij em goed genoeg voor nu, dan is ie goed genoeg voor nu.
Het ligt ook helemaal aan wat je persoonlijk bevalt. Het geluid is op zich best lekker, maar ik vind de hals niet fijn, te stroef ofzo. Misschien komt het ook wel omdat ie nog niet goed is ingespeeld. En omdat ik verder alleen maar (imo) topgitaren heb, nl een LP custom en een Deluxe usa strat. Dan is het verschil wel groot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hm, das wel jammer. De teles van squier waar ik over heb gespeeld toen ik mijn LC kocht waren allemaal top, de hogere prijs klasse dan (ik dacht 400-600 oid). Ze waren echt veel beter als de goedkopere Fenders die ik bespeeld had (de mex serie?) en de duurdere (us) Fenders vond ik zeker niet die 1000 euro meer waard als me LC en ik moest heel erg wennen aan de hals. Een euro of 750 of 800 waren ze wel waard geweest maar 1200.
Maar wat bevalt je dan niet aan jouw squier? alleen de hals? toon? Ik heb namelijk gelezen dat die Duncan Disigned elementen niet zo best zijn en dat het erg scheeld hoe hoog je je elementen zet? En opzich bevalt het body hout wel? Omdat je zij dat vooral het hout van de hals je tege viel?
Ik heb namelijk niet echt een budget (ja niet meer geld als dat ik heb natuurlijk) dus eventueel kunnen er dingen vervangen worden en al.
Bleh, het leek me net zon leuk gitaartje voor erbij.![]()
Maar opzich lijkt een Fender Tele Cumstom sunburst me ook wel watdus er is nog hoop.
Ff iets anders,
is er hier iemand die the stranglers luisterd? Zo nu en dan vind ik het echt de beste muziek ooit en dan een dag later vind ik het een schuft band, maar nu ben ik er weer zeer van gecharmeerd.
Amsterdam toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het ligt ook helemaal aan wat je persoonlijk bevalt. Het geluid is op zich best lekker, maar ik vind de hals niet fijn, te stroef ofzo. Misschien komt het ook wel omdat ie nog niet goed is ingespeeld. En omdat ik verder alleen maar (imo) topgitaren heb, nl een LP custom en een Deluxe usa strat. Dan is het verschil wel groot.
Ik loop hier natuurlijk geen goeie reclame te maken, maar mocht je interesse hebben, dan is ie voor 200 euro van jou, inc koffer.
Utrecht. En het is een sunburst met rosewood toets, en een rode pearloid slagplaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Amsterdam toch?
En heb je een zwarte of een blonde?
Eens groei je opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
ik blijf die tele gitaren lelijk vinden, ik kan er niets aan doen
Die gebruik ik ook om te bassenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb sinds kort een dunlop stubby 3mm. Lekker dik en goed voor je toon!
[afbeelding]
Oh ik dacht dat het er een was met P90 elementen, my bad, sorry maar zo'n ding heb ik al, haha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Utrecht. En het is een sunburst met rosewood toets, en een rode pearloid slagplaat.
edit: zoals deze:
[afbeelding]
Moeilijker dan een een stel GFS pickups solderen kan het niet zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja, had ook zo'n ZW set gezien inderdaad. Lijkt ook dat alles erbij zit, alleen de schakelaar voor de pickups niet. Maar dat zal niet zo'n karwei zijn toch? Vriend van me heeft een gitaar met een set erin (81/60, die 60 vind ik niet eens zo heel verkeerd klinken trouwens) dus die kan ik altijd een vragen hoe bij hem de boel aangesloten is. Hm, twijfel, twijfel...
Afstelling van gitaar is altijd een compromis. Tone, bespeelbaarheid, fretbuzz, je hebt er allemaal mee te maken en het zal nooit perfect zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef nicoo het volgende:
ik heb vanmiddag mn brug verlaagd maar nu trillen mn snaren tegen de fretjes aan, daarna heb ik m weer een stukje verhoogd en nu doen ze het nogsteeds, maar k wil m eigenlijk niet meer verhogen want dat speelt minder lekker, wat kan ik nu het beste doen, ik zat zelf te denken aan de halspin af laten stellen ofzow![]()
Als je maar lang genoeg blijft sleutelen is het uiteindelijk wel perfectquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Afstelling van gitaar is altijd een compromis. Tone, bespeelbaarheid, fretbuzz, je hebt er allemaal mee te maken en het zal nooit perfect zijn.
Met je halspen moet je in principe (los van persoonlijke voorkeuren dus) alleen kloten als die fout afgesteld staat.
Monsterlijke mooi geluid!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n P90 element, wat houdt dat in?
Ik heb een Musicman humbuckerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef Aresdreams het volgende:
hey, val mij nie eens aan! ik hou me niet bezig met single coil!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb een Musicman hukmbucker!
Waar zitten de snarenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik kreeg alleen maar plaatjes hiervan met Google:
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
singlecoils zijn voor mietjes
humbuckers zijn tof
p90's zijn voor homo's die nog uit de kast moeten komen
ik wil misschien die goldtop gaan kopen alleen dan van epiphonequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:23 schreef TeleluvR het volgende:
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit een p90 gezien/gehoord hebt... Gebrek in je opvoeding...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Yep, hartstikke gay!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
goldtops zijn mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:38 schreef nicoo het volgende:
[..]
ik wil misschien die goldtop gaan kopen alleen dan van epiphone![]()
![]()
![]()
neem dan meteen de jeff loomis sig, die is veel beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef Aresdreams het volgende:
Wie wil mij sponseren zodat ik dit gitaartje aan kan schaffen?
[afbeelding]
Speciaal voor jou, een mooi P90 soundjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaren, en natuurlijk heb ik P90's gehoord. Dat betekent natuurlijk niet dat ik wist dat ik ernaar luisterde.
wat voor pickups zijn dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef Aresdreams het volgende:
Wie wil mij sponseren zodat ik dit gitaartje aan kan schaffen?
[afbeelding]
Anders... p90's vindt ik een lekker, bruikbaar soundje hebben... Niet zo muf als een Humbucker, maar wat voller dan een klassieke single-coil.,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Sloggi het volgende:
Mooi hoor. Maar een Tele klinkt beter.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef Aresdreams het volgende:
maar niet zo mooi
en ik wil een floyd
Duncan designed active humbuckersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat voor pickups zijn dat?
interessant.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Duncan designed active humbuckers
maar die hals is te blank en en en de kleur is lelijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef TenWords het volgende:
[..]
[afbeelding]
heeft maple fretboard, EMG's en een floyd!
maple fretboard is lame, en het heeft een snaar teveel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef TenWords het volgende:
[..]
[afbeelding]
heeft maple fretboard, EMG's en een floyd!
Nee, dat noem je gansta-rapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef Sloggi het volgende:
Je kan er in ieder geval wel vette metal mee maken...
Ah, Oosterpoort heb ik al eens gespeelt, leuk zaaltje wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:36 schreef Deansensitized het volgende:
Iduna [Drachten], Vera/Oosterpoort [Groningen], Het Bolwerk [Sneek]...
http://www.dbstudio.nl/ - Utrechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee wie weten er nog leuke zalen om in op te treden zoek iets samen met een andere band uit het buitenland als we als support act gaan fungeren
Mag door heel Nederland als het maar leuke zaak is en ze willen betalen![]()
Dat ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
http://www.dbstudio.nl/ - Utrecht
had ik wel iets over gelezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:17 schreef Aresdreams het volgende:
lol, wist je nog niet dat ik 7-snaarig bespeel?
Dat is idd een leuk zaaltje van wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
http://www.dbstudio.nl/ - Utrecht
ja nee, er staat niks over dat het je fretboard schoonmaakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
GHS Fast Fret
Smeer en reinigingsmiddel voor snaren en hals van de gitaar.
"Not a spray! Contains no silicone. It’s a liquid in an applicator. Use it on strings, fretboard, back of neck. Lets fingers slide freely, keeps strings clean, is good for wood."
Dus denk bijna van wel...
ik wil gewoon fast fret wel es proberen, omdat mn hals vaak wel stroef aanvoelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:19 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nee, anders zou het wel fretboard cleaner heten. Kijk op de site van Dunlop. Ze hebben 01 fingerboard cleaner (volgens mij), en daarna kan je 02 deep condiitoner gebruiken. Of 65 lemon oil. Die flesjes gaan lang genoeg mee, en dat is eerder aan te raden dan huis tuin & keuken crap
Kan je gewoon kopen in gitaarwinkels... en geen advies aannemen van feedbackmedewerkers. Das bijn hetzelfde als een vakkenvuller bestoken met culinaire vragen
Schone nek + 02 voelt trouwens beter dan al die glijdende meuk, vind ik.
Duncan Designed is wel een stukje minder dan echte SD's trouwens.quote:
Bedoeld als understatement... ik snap niet dat Seymour daar zijn naam op wil zien...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Duncan Designed is wel een stukje minder dan echte SD's trouwens.
Het is niet SD die daar voor kiest, de bedrijven die de gitaren maken hebben een licentie op SD pickups en maken zelf de pickups naar de specificatie van SD, maar dan met goedkopere onderdelen. Het resultaat is pickups van mindere kwaliteitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bedoeld als understatement... ik snap niet dat Seymour daar zijn naam op wil zien...![]()
Seymour had daar in the first place nooit toestemming voor moeten geven...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:18 schreef TenWords het volgende:
[..]
Het is niet SD die daar voor kiest, de bedrijven die de gitaren maken hebben een licentie op SD pickups en maken zelf de pickups naar de specificatie van SD, maar dan met goedkopere onderdelen. Het resultaat is pickups van mindere kwaliteit
tuurlijk wel, geld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Seymour had daar in the first place nooit toestemming voor moeten geven...![]()
ja het is best verradelijk vind ik voor mensen die zich niet heel erg in elementen verdiepen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Seymour had daar in the first place nooit toestemming voor moeten geven...![]()
Heb ook wel 6-snarig, maar die lage B erbij geeft wel een extra dimensiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
had ik wel iets over gelezen.
maar, alléén maar 7 snarig? ..
fast fret is eigenlijk wel lachen spul, maar ik gebruik het op me B.C amper meer, glijd dan iets te snel, net een TE natte vrouwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wil gewoon fast fret wel es proberen, omdat mn hals vaak wel stroef aanvoelt.
dus dat ga ik gewoon doen, en ik koop er een flesje lemon oil bij![]()
Maar dan is het gewoon betere elementen er in proppen en klaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Duncan Designed is wel een stukje minder dan echte SD's trouwens.
Ach, cheap ass meuk is soms best leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja het is best verradelijk vind ik voor mensen die zich niet heel erg in elementen verdiepen.
Explain?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef TenWords het volgende:
DiMarzio's zijn de enige pickups die ik gebruikIk heb alleen maar slechte ervaringen met SD
Leuk, maar zo fucking-duur!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef TenWords het volgende:
oh en Bare Knuckle pickups maar alleen voor mn high-end gitaren
Hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://degitaristen.hyves.nl
word lid allen!
Hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
word lid allen!
quote:
Over gitarenquote:
Ik heb een hyves, maar ik ben al lid van zo'n gitaristen hyves. En ik kijk d'r nooit! dus nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
word lid allen!
Zoiets had ik al door, maar gewoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over gitaren, en over Ibanezen.
Join the club.
[..]
Ik heb een hyves, maar ik ben al lid van zo'n gitaristen hyves. En ik kijk d'r nooit! dus nee.![]()
Ligt er aan wat je ons wil laten zien, bij de tieten van je moeder heb ik niet zo belang!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zoiets had ik al door, maar gewoon
Ik ben hier alwel eens eerder geweest en toen begon iedereen te zeuren over liedjes ofzo...
Ik ben gister terug gekomen van 2 weken texel, kwam thuis en mama heeft een nieuwe camera, gelijk even mee gespeeld, dus kan wel wat laten zien als er behoefte is?
tot daar ging je goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
spel vreugde spat er vanaf
maarum, si dat een B.C. Rich Warlock Kerry King signature?
't is NJ geloof ik, weet het niet eens zeker, maar was een aanbieding in Duitsland en ik vond het wel leuk. Maar hij speelt lekker en daar gaat het mij om ( + hij ziet er wel grappig uit, al zit ik wel te denken om dr 1 bij te gaan halen)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Welk type dan?
ik heb een Warlock 7-snaar NJ serrie
en een warlock 5-snaar NJ-serrie
Die bekken die je bij dat eerst filmpje trekt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:12 schreef nijnja het volgende:
zijn 2 kutfilmpjes enzo, niet hele goeie kwaliteit anders wordt het te groot, maargoed... Veel plezier ermee
blij
iets drukker
Nou, al een hele dag, dat kan geen bevlieging meer zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil nog die gitaar halen die bovenaan staat op de vorige pagina
Ja iemand wilde per se dat ik dat lied zou doen... Naja moet dan maar, maargoed ik vind hem opzich wel blij om te spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die bekken die je bij dat eerst filmpje trekt!
2e hoor ik niet zo goed, wel een strakke rechterhand zo te zien.
Lily Allen - Alfiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:23 schreef -Menn0- het volgende:
youtube doet het hier niet....
hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
word lid allen!
Die laatste is Stephanie:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef TeleluvR het volgende:
Offtopic, maar ik koop van nu af aan, alleen nog maar Dimarzio...
[afbeelding]
Waarom lopen die pokkeletters erdoorheen...![]()
[afbeelding]
quote:
Je bent mijn held van de dag!quote:
Leuk meisjequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
http://i17.tinypic.com/6afjhps.jpg
quote:
Links is los en rechts is vastquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar welke kant moet ik nou de trussrod op draaien? Welke kant doet wat? Paar keer gegoogled, maar bijna iedere site verteld me wat anders...
Als je je gitaar rechtop zetquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar welke kant gaat de nek dan op?
al bijna een week of 2 a 3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, al een hele dag, dat kan geen bevlieging meer zijn!![]()
Je bent gewoon jaloers op onze gavequote:
Ik ben al aan het oefenen, maar ik ben nog slechter...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze gave![]()
bij mij was het na twee weken vakantie wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
verdomme, ben je 3 weke ff niet aan het spelen of werken, eeld van je vingers af, ligt nu bijna me vinger op :w daar heb ik toch verdomme ook niks aan kan ik de hele dag niet mee spelen, lul.
jij kan tenminste nog spelenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Staand gitaren met verbrande schouders werk tniet![]()
Te gortig?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef punkjunk het volgende:
dat er nu ook een banner onder in staat is wel ff te gortig trouwens [afbeelding]
Zolang maak ik het hier nog niet meequote:
je hebt wel echt 18k poststquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zolang maak ik het hier nog niet mee
Hang ook in PUB SC, gaat snel daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
je hebt wel echt 18k poststspoor je wel
. ik Fok al sinds 2001 ofzo maar pas sinds deze account met posten.
idd WTFquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
je hebt wel echt 18k poststspoor je wel
. ik Fok al sinds 2001 ofzo maar pas sinds deze account met posten.
Is dat heel erg? Ik haal 3 uur per dag gitaren ook hoorquote:
ik wou dat ik dat kon volhoudenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is dat heel erg? Ik haal 3 uur per dag gitaren ook hoor
Ik zal het je nog sterker vertellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon volhoudenmaar 83 post op een dag... ik wou eigenlijk zeggen zoek een hobby maarja dat is gitaren dus al
![]()
www.thomann.dequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef Aresdreams het volgende:
wat is eigenlijk een goede site waar je elementen kan bekijken en bestellen?
Dimarzio Evolutionquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Aresdreams het volgende:
wordt ff zoeken wat een leuke is voor een 7-snaar
waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
haha, oke dan
mijn zanger wil dak actieve elementen er in stop :S
Ik heb zelf een Air Norton in de neck van mijn 7-string, die bevalt me prima.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:31 schreef Aresdreams het volgende:
en dan deze voor bij de nek?
DIMARZIO D ACTIVATOR 7 NECK DP719
in mijn BC zitten er 2 van hun zelf, komt voor mij wel een leuk geluidje uit, maar wil ok beetje gaan sleutelen enzo met een nieuwe gitaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Air Norton in de neck van mijn 7-string, die bevalt me prima.
Als ze actief zijn moet er ook ergens een batterijvak in je gitaar zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:36 schreef Aresdreams het volgende:
Ja, of duncan designed die er al in zitten (schijnen actief te zijn als ik het goed gelezen heb)
maar hoe zit dat eigenlijk met een hoge output? wat doet zoiets met je signaal?
e kan je met een hoge output nog wel een mooi clean eruit krijgen?
Bij mijn huidige is dat niet het gevalquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ze actief zijn moet er ook ergens een batterijvak in je gitaar zitten
JE stuurt met een hoge output een harder signaal uit, dus je versterker overstuurt meer. Maar je kan er nog wel een goede clean uit halen. Bij een lagere output heb ik vaak het idee dat je wat harder moet werken tijdens het spelen, maar dat vind ik persoonlijk wel plezierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |