abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52045934
maar dean, luister je ook nog naar echt vette bands?
pi_52046292
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef Aresdreams het volgende:
maar dean, luister je ook nog naar echt vette bands?
Zijn dat geen vette bands dan?
Klein lijstje van wat ik de laatste tijd zoal draai: Trivium, Metallica, Machine Head, 3 Inches Of Blood, Pantera, Dropkick murphys, Green Day, Volbeat, Children Of Bodom, In Flames, Soilwork, Static-X, Korn, Drowning Pool, Bullet For My Valentine, Ramones, Johnny Cash, Black Label Society, Down, Hatebreed, Madball, Fear Factory.

Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_52046397
mwa, matig lijstje
allemaal relatief rustige muziek
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:18:14 #29
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_52046428
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef Aresdreams het volgende:
mwa, matig lijstje
allemaal relatief rustige muziek
Johnny Cash is anders best ruig.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_52046466
Dat onsamenhangende gekrijs in microfoons is ook niks voor mij
pi_52046607
Moonspell is dat niet
Queen al helemaal niet
anorexia nervosa dan weer wel
type o negative dan weer niet
en anathema ook niet...
hmmm, tristania soms wel, als alle andere soorten bandjes die er op lijken, en verder nog wel een hoop herrie wat af en toe langs komt
pi_52046764
Moonspell live gezien dit jaar op Wâldrock. Wel geinig, maar na drie nummers eentonig allemaal.
pi_52046853
Tja, ik vind van nie
maar ben dan wel eigenlijk zo een beetje fan van moonspell
pi_52046926
Daarom, jij hebt dat vast van bands die ik leuk vind

Finntroll vind ik dan wel stoer
pi_52047211
Eh.. ja.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:09:01 #36
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52047895
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

De Mesa Boogie V-twin:

[afbeelding]

Niet goedkoop, beetje kwetsbaar omdat er een buisje inzit, maar een -geluid. Een Mesa amp in een klein kastje.
Zal wel een vermogen dan kosten ook he
Pas een tonebone getest ook tube ding vond ik lekker klinken maar ook weer 230 euro
pi_52047945
is me tvp nou alweer verwijderd wat een lul men ga wat beters doen met je tijd.

ik ga een treble booster proberen om me clean over te laten sturen omdat me dat op gitaarnet aanbevolen is.

zo goed? ja? verdomme
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:13:17 #38
125915 Dribbel_
pi_52048000
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef punkjunk het volgende:
is me tvp nou alweer verwijderd wat een lul men ga wat beters doen met je tijd.

ik ga een treble booster proberen om me clean over te laten sturen omdat me dat op gitaarnet aanbevolen is.

zo goed? ja? verdomme
Wat wil je eigenlijk bereiken wat voor geluid? kan je niet beter daar een los pedaal voor kopen

ik ga in ieder geval m'n snaren weer eens vervangen
pi_52048160
Ik zal je eerst vertellen wat ik niet wil.
Een overdrive pedaaltje, dit omdat ik niet een overdrive geluid wil, ik wil dat mijn pre-amp gaat oversturen.
Een distortion pedaaleje, dit omdat ik niet een geluid wil dat gedistortioneerd is en een beetje clean gemaakt wordt.

Ik wil dus een cleane basis die korrelig wordt. Een heel helder clean geluid dat zeg maar "boven op" de klank ranzig wordt. Clean met een hele dikke rand. Licht overstuurde buizen dus.

Een TS-9 duwt je buizen ook niet over de kop, het is gewoon een pedaaltje met een eigen karakter.
Een willekeurig OD pedaal doet eigelijk ook het zelfde.

Op gitaarnet vertelde iemand me dat ik het beste een TB kan nemen om me clean kanaal te laten oversturen dus dat is ook wat ik ga doen. Vanavond bestel ik een pakketje bij NewTone en dan kan ik volgende week of blij zijn met een super geluid of opzoek gaan naar een ander middel (eventueel andere elementen).
pi_52048259
finntroll is stoer!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:35:12 #41
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_52048594
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef punkjunk het volgende:
Een overdrive pedaaltje, dit omdat ik niet een overdrive geluid wil, ik wil dat mijn pre-amp gaat oversturen.
Een distortion pedaaleje, dit omdat ik niet een geluid wil dat gedistortioneerd is en een beetje clean gemaakt wordt.

Ik wil dus een cleane basis die korrelig wordt. Een heel helder clean geluid dat zeg maar "boven op" de klank ranzig wordt. Clean met een hele dikke rand. Licht overstuurde buizen dus.

Een TS-9 duwt je buizen ook niet over de kop, het is gewoon een pedaaltje met een eigen karakter.

Op gitaarnet vertelde iemand me dat ik het beste een TB kan nemen om me clean kanaal te laten oversturen dus dat is ook wat ik ga doen. Vanavond bestel ik een pakketje bij NewTone en dan kan ik volgende week of blij zijn met een super geluid of opzoek gaan naar een ander middel (eventueel andere elementen).
Je kunt ook een powersoak nemen en je amp over z'n nek jagen, dat is nog het allermooiste.
Of een compressor waarmee je je gain boost.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_52049020
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:35 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Je kunt ook een powersoak nemen en je amp over z'n nek jagen, dat is nog het allermooiste.
Of een compressor waarmee je je gain boost.
Met me preamp helemaal vol krijg ik em ook niet over ze nek, dus een soack is geen oplossing.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:05:53 #43
125915 Dribbel_
pi_52049554
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef punkjunk het volgende:

Dan moet je dat proberen ik heb geen idee
Wat voor amp heb je nou ?
pi_52049641
het ie 2 of 3 topics terug toch al eens verteld?
pi_52049659
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dan moet je dat proberen ik heb geen idee
Wat voor amp heb je nou ?
JTM30 Super clean, echt het beste dat ik ooit gehoord heb bij dit soort amps en een lekkere diode clipping distortion. Maar geen overdrive er uit te krijgen met die slappe tele elementjes. Nou moet ik zeggen dat me tele op het clean kanaal ook al super super super lekker klinkt, maar wel echt clean.
pi_52049680

Net op deze LTD Viper 400 gespeeld, speelde erg lekker soepel (heb onversterkt gespeeld, dus over geluid kan ik niks zeggen )

Maar ik wil graag nog wat meer LTD's proberen, weet iemand een winkel die het een een ander aan LTD heeft staan? (EC Series, Viper serie, MH Series, M series, H Series bij voorkeur )
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:13:26 #47
125915 Dribbel_
pi_52049694
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:11 schreef punkjunk het volgende:

[..]

JTM30 Super clean, echt het beste dat ik ooit gehoord heb bij dit soort amps en een lekkere diode clipping distortion. Maar geen overdrive er uit te krijgen met die slappe tele elementjes. Nou moet ik zeggen dat me tele op het clean kanaal ook al super super super lekker klinkt, maar wel echt clean.
Kan je niet gewoon op je overstuurde kanaal spelen hem niet te zwaar instellen en je volume knop dichtdraaien. Als ik m'n overstuurde kanaal aan heb staan en volume terugdraai heb ik ook kraakhelder clean
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:16:06 #48
125915 Dribbel_
pi_52049749
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]

Net op deze LTD Viper 400 gespeeld, speelde erg lekker soepel (heb onversterkt gespeeld, dus over geluid kan ik niks zeggen )

Maar ik wil graag nog wat meer LTD's proberen, weet iemand een winkel die het een een ander aan LTD heeft staan? (EC Series, Viper serie, MH Series, M series, H Series bij voorkeur )
Soort gitaar met het syndroom van down

Ik zal ff wat opnemen om te kijken of dat is wat je bedoelt @punkjunk
pi_52049760
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon op je overstuurde kanaal spelen hem niet te zwaar instellen en je volume knop dichtdraaien. Als ik m'n overstuurde kanaal aan heb staan en volume terugdraai heb ik ook kraakhelder clean
Ja maar jou drive kanaal heeft geen clipping diode.
pi_52049850
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]

LTD heerscht, idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')