Over gitarenquote:
Ik heb een hyves, maar ik ben al lid van zo'n gitaristen hyves. En ik kijk d'r nooit! dus nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://degitaristen.hyves.nl
word lid allen!
Zoiets had ik al door, maar gewoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over gitaren, en over Ibanezen.
Join the club.
[..]
Ik heb een hyves, maar ik ben al lid van zo'n gitaristen hyves. En ik kijk d'r nooit! dus nee.![]()
Ligt er aan wat je ons wil laten zien, bij de tieten van je moeder heb ik niet zo belang!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zoiets had ik al door, maar gewoon
Ik ben hier alwel eens eerder geweest en toen begon iedereen te zeuren over liedjes ofzo...
Ik ben gister terug gekomen van 2 weken texel, kwam thuis en mama heeft een nieuwe camera, gelijk even mee gespeeld, dus kan wel wat laten zien als er behoefte is?
tot daar ging je goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
spel vreugde spat er vanaf
maarum, si dat een B.C. Rich Warlock Kerry King signature?
't is NJ geloof ik, weet het niet eens zeker, maar was een aanbieding in Duitsland en ik vond het wel leuk. Maar hij speelt lekker en daar gaat het mij om ( + hij ziet er wel grappig uit, al zit ik wel te denken om dr 1 bij te gaan halen)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Welk type dan?
ik heb een Warlock 7-snaar NJ serrie
en een warlock 5-snaar NJ-serrie
Die bekken die je bij dat eerst filmpje trekt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:12 schreef nijnja het volgende:
zijn 2 kutfilmpjes enzo, niet hele goeie kwaliteit anders wordt het te groot, maargoed... Veel plezier ermee
blij
iets drukker
Nou, al een hele dag, dat kan geen bevlieging meer zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil nog die gitaar halen die bovenaan staat op de vorige pagina
Ja iemand wilde per se dat ik dat lied zou doen... Naja moet dan maar, maargoed ik vind hem opzich wel blij om te spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die bekken die je bij dat eerst filmpje trekt!
2e hoor ik niet zo goed, wel een strakke rechterhand zo te zien.
Lily Allen - Alfiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:23 schreef -Menn0- het volgende:
youtube doet het hier niet....
hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://degitaristen.hyves.nl
word lid allen!
Die laatste is Stephanie:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef TeleluvR het volgende:
Offtopic, maar ik koop van nu af aan, alleen nog maar Dimarzio...
[afbeelding]
Waarom lopen die pokkeletters erdoorheen...![]()
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |