Farmers feed the world!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey man, heb ook nog Epi's en Ibanezzen hoor![]()
En mag dan uit een boere familie komen, ben het zelf niet [voorvaders waren het dan wel...].
Dat krijg je nou als je een SG onder afschuiving belastquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
Net op deze LTD Viper 400 gespeeld, speelde erg lekker soepel (heb onversterkt gespeeld, dus over geluid kan ik niks zeggen)
Maar ik wil graag nog wat meer LTD's proberen, weet iemand een winkel die het een een ander aan LTD heeft staan? (EC Series, Viper serie, MH Series, M series, H Series bij voorkeur)
Nah je hoort me ook niet zeggen dat het slechte gitaren zijn of iets maar je snapt wat ik bedoel. Wat je koopt moet je helemaal zelf weten als jij het fijn vind. Maar kan je dan niet beter opzoek naar een gitaar die al aan je eisen voldoet ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind mijn LC tele een echt goede gitaar. In ieder geval beter als de meeste fenders die ik bespeeld heb. Van deze weet ik niet of de hals me 100 procent bevalt maar de reviews zijn lovend. Over het algemeen was ik ook wel te spreken over de duurdere squier teles trouwens, maar die Fenders. Ik heb echt het idee dat je daar meer voor de Fender logos betaald als voor de kwaliteit.
Vanmiddag nog op een Tele gepingelt, de action zelf is lekker, speelt fijn. maar wat zijn die dingen toch lelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind mijn LC tele een echt goede gitaar. In ieder geval beter als de meeste fenders die ik bespeeld heb. Van deze weet ik niet of de hals me 100 procent bevalt maar de reviews zijn lovend. Over het algemeen was ik ook wel te spreken over de duurdere squier teles trouwens, maar die Fenders. Ik heb echt het idee dat je daar meer voor de Fender logos betaald als voor de kwaliteit.
Mwah, vergis je niet. Het zijn best mooie gitaren, maar het is echt niet te vergelijken met bv een Fender Mex. Ik heb zelf hier zo'n Squier Tele staan, en je merkt gewoon dat het een mindere houtsoort is, en dat het echt massaproductie is. Vooral aan de hals.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef punkjunk het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om er nog een tele bij te kopen.
Dit keer een squier custom II
[afbeelding]
Ik denk dat ik er dan wel andere elementen voor ga kopen. Een p90 in de brug wil ik zowiezo houden maar misschien zo'n P90 sized humbucker in de hals. Eerst dat ding maar es binnen halen hehe.
En dan een vraag, zijn GFS pickups wat? Ze zijn in ieder geval wel lekker betaalbaar.
Probeer wat van die solo en riff dingenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt eraan wat je van ze speelt
neeeeheeeeeeequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaren, jammer van de humbuckers.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Erg mooie tele, jammer van de "Jim Root" associatie. Ik speel liever metal op een hollowbody dan dat ik een gitaar van die nu-metal kneus moet vasthouden
Tja die 2 extra drummers zijn beetje overbodige inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
Slipknot zou best een toffe band zijn geweest als ze er maar met zijn vijven in hadden gezeten. Die gitaristen zijn echt heel goed. Komen allemaal uit deathmetal bands, dat hoor je meteen
zo amerikaans alleen.. vind europees/scandinavisch toch veel toffer meestal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
Slipknot zou best een toffe band zijn geweest als ze er maar met zijn vijven in hadden gezeten. Die gitaristen zijn echt heel goed. Komen allemaal uit deathmetal bands, dat hoor je meteen
daar wou ik net ook over beginnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
zo genoeg gespeeld voor vandaagwat krijg je een zweetpoten met dit weer zeg
Pff ja speelde eerst met die kleine jazzIII dingen maar die vliegen stteds m'n poten uit met dat gezweet heb nu van die grote tortexquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:09 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
daar wou ik net ook over beginnenvooral tijdens een optreden ook last van, dat je plectrum zo langzaam uit je hand glibbert, erg irritant, vooral bij lange snelle stukken. vraag me af of daar niet iets tegen te doen valt (behalve herpakken zegmaar)?
Deze heb je ook in meer dan 1mmquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:13 schreef Bluurgh het volgende:
ik heb gewoon van die standaard 1 mm dingen, ben ff de naam kwijt, maar minder dik vind ik ook absoluut niet lekker spelen dus dat is zoiezo geen optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |