Dat is idd een leuk zaaltje van wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
http://www.dbstudio.nl/ - Utrecht
ja nee, er staat niks over dat het je fretboard schoonmaakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
GHS Fast Fret
Smeer en reinigingsmiddel voor snaren en hals van de gitaar.
"Not a spray! Contains no silicone. It’s a liquid in an applicator. Use it on strings, fretboard, back of neck. Lets fingers slide freely, keeps strings clean, is good for wood."
Dus denk bijna van wel...
ik wil gewoon fast fret wel es proberen, omdat mn hals vaak wel stroef aanvoelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:19 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nee, anders zou het wel fretboard cleaner heten. Kijk op de site van Dunlop. Ze hebben 01 fingerboard cleaner (volgens mij), en daarna kan je 02 deep condiitoner gebruiken. Of 65 lemon oil. Die flesjes gaan lang genoeg mee, en dat is eerder aan te raden dan huis tuin & keuken crap
Kan je gewoon kopen in gitaarwinkels... en geen advies aannemen van feedbackmedewerkers. Das bijn hetzelfde als een vakkenvuller bestoken met culinaire vragen
Schone nek + 02 voelt trouwens beter dan al die glijdende meuk, vind ik.
Duncan Designed is wel een stukje minder dan echte SD's trouwens.quote:
Bedoeld als understatement... ik snap niet dat Seymour daar zijn naam op wil zien...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Duncan Designed is wel een stukje minder dan echte SD's trouwens.
Het is niet SD die daar voor kiest, de bedrijven die de gitaren maken hebben een licentie op SD pickups en maken zelf de pickups naar de specificatie van SD, maar dan met goedkopere onderdelen. Het resultaat is pickups van mindere kwaliteitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bedoeld als understatement... ik snap niet dat Seymour daar zijn naam op wil zien...![]()
Seymour had daar in the first place nooit toestemming voor moeten geven...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:18 schreef TenWords het volgende:
[..]
Het is niet SD die daar voor kiest, de bedrijven die de gitaren maken hebben een licentie op SD pickups en maken zelf de pickups naar de specificatie van SD, maar dan met goedkopere onderdelen. Het resultaat is pickups van mindere kwaliteit
tuurlijk wel, geld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Seymour had daar in the first place nooit toestemming voor moeten geven...![]()
ja het is best verradelijk vind ik voor mensen die zich niet heel erg in elementen verdiepen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Seymour had daar in the first place nooit toestemming voor moeten geven...![]()
Heb ook wel 6-snarig, maar die lage B erbij geeft wel een extra dimensiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
had ik wel iets over gelezen.
maar, alléén maar 7 snarig? ..
fast fret is eigenlijk wel lachen spul, maar ik gebruik het op me B.C amper meer, glijd dan iets te snel, net een TE natte vrouwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wil gewoon fast fret wel es proberen, omdat mn hals vaak wel stroef aanvoelt.
dus dat ga ik gewoon doen, en ik koop er een flesje lemon oil bij![]()
Maar dan is het gewoon betere elementen er in proppen en klaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Duncan Designed is wel een stukje minder dan echte SD's trouwens.
Ach, cheap ass meuk is soms best leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja het is best verradelijk vind ik voor mensen die zich niet heel erg in elementen verdiepen.
Explain?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef TenWords het volgende:
DiMarzio's zijn de enige pickups die ik gebruikIk heb alleen maar slechte ervaringen met SD
Leuk, maar zo fucking-duur!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef TenWords het volgende:
oh en Bare Knuckle pickups maar alleen voor mn high-end gitaren
Hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://degitaristen.hyves.nl
word lid allen!
Hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://degitaristen.hyves.nl
word lid allen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |