Je bent mijn held van de dag!quote:
Leuk meisjequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
http://i17.tinypic.com/6afjhps.jpg
quote:
Links is los en rechts is vastquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar welke kant moet ik nou de trussrod op draaien? Welke kant doet wat? Paar keer gegoogled, maar bijna iedere site verteld me wat anders...
Als je je gitaar rechtop zetquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar welke kant gaat de nek dan op?
al bijna een week of 2 a 3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, al een hele dag, dat kan geen bevlieging meer zijn!![]()
Je bent gewoon jaloers op onze gavequote:
Ik ben al aan het oefenen, maar ik ben nog slechter...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze gave![]()
bij mij was het na twee weken vakantie wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
verdomme, ben je 3 weke ff niet aan het spelen of werken, eeld van je vingers af, ligt nu bijna me vinger op :w daar heb ik toch verdomme ook niks aan kan ik de hele dag niet mee spelen, lul.
jij kan tenminste nog spelenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Staand gitaren met verbrande schouders werk tniet![]()
Te gortig?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef punkjunk het volgende:
dat er nu ook een banner onder in staat is wel ff te gortig trouwens [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |