al bijna een week of 2 a 3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, al een hele dag, dat kan geen bevlieging meer zijn!![]()
Je bent gewoon jaloers op onze gavequote:
Ik ben al aan het oefenen, maar ik ben nog slechter...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze gave![]()
bij mij was het na twee weken vakantie wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
verdomme, ben je 3 weke ff niet aan het spelen of werken, eeld van je vingers af, ligt nu bijna me vinger op :w daar heb ik toch verdomme ook niks aan kan ik de hele dag niet mee spelen, lul.
jij kan tenminste nog spelenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Staand gitaren met verbrande schouders werk tniet![]()
Te gortig?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef punkjunk het volgende:
dat er nu ook een banner onder in staat is wel ff te gortig trouwens [afbeelding]
Zolang maak ik het hier nog niet meequote:
je hebt wel echt 18k poststquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zolang maak ik het hier nog niet mee
Hang ook in PUB SC, gaat snel daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
je hebt wel echt 18k poststspoor je wel
. ik Fok al sinds 2001 ofzo maar pas sinds deze account met posten.
idd WTFquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
je hebt wel echt 18k poststspoor je wel
. ik Fok al sinds 2001 ofzo maar pas sinds deze account met posten.
Is dat heel erg? Ik haal 3 uur per dag gitaren ook hoorquote:
ik wou dat ik dat kon volhoudenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is dat heel erg? Ik haal 3 uur per dag gitaren ook hoor
Ik zal het je nog sterker vertellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon volhoudenmaar 83 post op een dag... ik wou eigenlijk zeggen zoek een hobby maarja dat is gitaren dus al
![]()
www.thomann.dequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef Aresdreams het volgende:
wat is eigenlijk een goede site waar je elementen kan bekijken en bestellen?
Dimarzio Evolutionquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Aresdreams het volgende:
wordt ff zoeken wat een leuke is voor een 7-snaar
waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:27 schreef Aresdreams het volgende:
haha, oke dan
mijn zanger wil dak actieve elementen er in stop :S
Ik heb zelf een Air Norton in de neck van mijn 7-string, die bevalt me prima.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:31 schreef Aresdreams het volgende:
en dan deze voor bij de nek?
DIMARZIO D ACTIVATOR 7 NECK DP719
in mijn BC zitten er 2 van hun zelf, komt voor mij wel een leuk geluidje uit, maar wil ok beetje gaan sleutelen enzo met een nieuwe gitaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Air Norton in de neck van mijn 7-string, die bevalt me prima.
Als ze actief zijn moet er ook ergens een batterijvak in je gitaar zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:36 schreef Aresdreams het volgende:
Ja, of duncan designed die er al in zitten (schijnen actief te zijn als ik het goed gelezen heb)
maar hoe zit dat eigenlijk met een hoge output? wat doet zoiets met je signaal?
e kan je met een hoge output nog wel een mooi clean eruit krijgen?
Bij mijn huidige is dat niet het gevalquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ze actief zijn moet er ook ergens een batterijvak in je gitaar zitten
JE stuurt met een hoge output een harder signaal uit, dus je versterker overstuurt meer. Maar je kan er nog wel een goede clean uit halen. Bij een lagere output heb ik vaak het idee dat je wat harder moet werken tijdens het spelen, maar dat vind ik persoonlijk wel plezierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |