Afstelling van gitaar is altijd een compromis. Tone, bespeelbaarheid, fretbuzz, je hebt er allemaal mee te maken en het zal nooit perfect zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef nicoo het volgende:
ik heb vanmiddag mn brug verlaagd maar nu trillen mn snaren tegen de fretjes aan, daarna heb ik m weer een stukje verhoogd en nu doen ze het nogsteeds, maar k wil m eigenlijk niet meer verhogen want dat speelt minder lekker, wat kan ik nu het beste doen, ik zat zelf te denken aan de halspin af laten stellen ofzow![]()
Als je maar lang genoeg blijft sleutelen is het uiteindelijk wel perfectquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Afstelling van gitaar is altijd een compromis. Tone, bespeelbaarheid, fretbuzz, je hebt er allemaal mee te maken en het zal nooit perfect zijn.
Met je halspen moet je in principe (los van persoonlijke voorkeuren dus) alleen kloten als die fout afgesteld staat.
Monsterlijke mooi geluid!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n P90 element, wat houdt dat in?
Ik heb een Musicman humbuckerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef Aresdreams het volgende:
hey, val mij nie eens aan! ik hou me niet bezig met single coil!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb een Musicman hukmbucker!
Waar zitten de snarenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik kreeg alleen maar plaatjes hiervan met Google:
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
singlecoils zijn voor mietjes
humbuckers zijn tof
p90's zijn voor homo's die nog uit de kast moeten komen
ik wil misschien die goldtop gaan kopen alleen dan van epiphonequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:23 schreef TeleluvR het volgende:
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit een p90 gezien/gehoord hebt... Gebrek in je opvoeding...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Yep, hartstikke gay!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |