goldtops zijn mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:38 schreef nicoo het volgende:
[..]
ik wil misschien die goldtop gaan kopen alleen dan van epiphone![]()
![]()
![]()
neem dan meteen de jeff loomis sig, die is veel beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef Aresdreams het volgende:
Wie wil mij sponseren zodat ik dit gitaartje aan kan schaffen?
[afbeelding]
Speciaal voor jou, een mooi P90 soundjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaren, en natuurlijk heb ik P90's gehoord. Dat betekent natuurlijk niet dat ik wist dat ik ernaar luisterde.
wat voor pickups zijn dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef Aresdreams het volgende:
Wie wil mij sponseren zodat ik dit gitaartje aan kan schaffen?
[afbeelding]
Anders... p90's vindt ik een lekker, bruikbaar soundje hebben... Niet zo muf als een Humbucker, maar wat voller dan een klassieke single-coil.,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Sloggi het volgende:
Mooi hoor. Maar een Tele klinkt beter.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef Aresdreams het volgende:
maar niet zo mooi
en ik wil een floyd
Duncan designed active humbuckersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat voor pickups zijn dat?
interessant.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Duncan designed active humbuckers
maar die hals is te blank en en en de kleur is lelijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef TenWords het volgende:
[..]
[afbeelding]
heeft maple fretboard, EMG's en een floyd!
maple fretboard is lame, en het heeft een snaar teveel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef TenWords het volgende:
[..]
[afbeelding]
heeft maple fretboard, EMG's en een floyd!
Nee, dat noem je gansta-rapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef Sloggi het volgende:
Je kan er in ieder geval wel vette metal mee maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |