quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik wilde eerder zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:33 schreef dvdfreak het volgende:
andere topic was niet niet dicht en je hebt al een nieuwe geopend![]()
Ik weet het..ik krijg ruziequote:
merhabaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef Da.Rock het volgende:
iyi aksamlar..
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
Ik kan geen Coca Cola Light drinken.
HA!
Sissyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
Ik kan geen Coca Cola Light drinken.
HA!
bestaat dat nog?quote:
Heb je mij verwijderd?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:47 schreef Emel het volgende:
het lijkt wel alsof ze dubbel staan![]()
je denkt iemand verwijdert te hebben en opeens verschijnt die persoon online![]()
tuurlijk niet..wel anderenquote:
Nee, ik heb geen msn meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Emel het volgende:
Maar weet jij hoe het komt dat iemand niet uit het lijstje gaat?
niet? dus ik kan jou ook verwijderenquote:
glimlachquote:
Komt omdat het platonisch is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Emel het volgende:
Maar weet jij hoe het komt dat iemand niet uit het lijstje gaat?
quote:
Hey! jou ken ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:14 schreef Megumi het volgende:
Eindelijk komt het er van meld ik even. Volgende maand op vakantie naar Turkije. Voornamelijk wat cultuur opsnuifen. Ben geen persoon die de hele dag aan het strand hangt.:)
We blijven niet op een plek en gaan veel op exursie. Griekse en Romeinse oudeheden. En de moskee van Aya Sofia. Enzquote:
OMG, merk je wel dat je buiten aan mij hebt gedacht?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef Emel het volgende:
Selim, ik zag laatst een Turkse jongen die precies op jou leek![]()
ik zag hem en meteen dacht ik 'wow lijkt Selim wel'quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
OMG, merk je wel dat je buiten aan mij hebt gedacht?
evet zavallim..bu ask neler yapiyor ve yakiyorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef saban het volgende:
Cliosport, hadi ya sendemi ask acisi cekiyosun
Nee, nee, ik installeer het binnenkort wel weer eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Emel het volgende:
[..]
niet? dus ik kan jou ook verwijderen![]()
waarom heb je het afgegooid?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:21 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, nee, ik installeer het binnenkort wel weer eens![]()
Ik vat het maar op als een complimentje,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zag hem en meteen dacht ik 'wow lijkt Selim wel'![]()
zn neus was groot..ik denk dat dat het was, sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vat het maar op als een complimentje,.
morgen heb ik vast weer iets andersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het lijkt op het Engelse woord clumsy, maar glimlach is mooi![]()
dat is waar, je pc was stukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niet eraf gegooid, slechts een nieuwe computer![]()
Wat voor muziek zet je er opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is waar, je pc was stuk
Weet je wat ik volgende maand ga kopen? Ipod!![]()
Oeh, wat voor één?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is waar, je pc was stuk
Weet je wat ik volgende maand ga kopen? Ipod!![]()
Zonde van je geldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oeh, wat voor één?Ik heb ook zo'n mp3 speler, maar geen Ipod, ik schaf er later wel eens eentje aan met scherm en 80 gig harddisk. Wel mooi hoor, en handig
![]()
EUR 350,00 voor zoiets vind ik gewoon teveel.quote:
ja, zoiets heb ik nu. Maar 350 valt wel mee, tijden veranderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:43 schreef saban het volgende:
[..]
EUR 350,00 voor zoiets vind ik gewoon teveel.
Waarom geen 4GB dingetje, 200 euro goedkoper.
Besteed ik liever aan mn autoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ja, zoiets heb ik nu. Maar 350 valt wel mee, tijden veranderen![]()
Van wat je nu verdient ga toch niets op zij zetten? Dat is peanuts met wat je over een paar jaar verdient. Lekker besteden en er van genietenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:45 schreef saban het volgende:
[..]
Besteed ik liever aan mn auto
Of zet ik opzij voor later, als ik het huis verlaat ...mag ik nog veel sparen
Tuurlijk zet ik niet alles opzij, maar toch wel een beetje hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Van wat je nu verdient ga toch niets op zij zetten? Dat is peanuts met wat je over een paar jaar verdient. Lekker besteden en er van genieten![]()
ik neem een Ipod 30 gb, met zo'n kleurendisplayquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oeh, wat voor één?Ik heb ook zo'n mp3 speler, maar geen Ipod, ik schaf er later wel eens eentje aan met scherm en 80 gig harddisk. Wel mooi hoor, en handig
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef Emel het volgende:
[..]
ik neem een Ipod 30 gb, met zo'n kleurendisplay![]()
Mijn hele muziekcollectie op mijn computer!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
daar zul je vast veel plezier aan beleven
![]()
Wat ga je er allemaal opzetten dan?
Arabisch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Mijn hele muziekcollectie op mijn computer!van Turks tot Arabisch
![]()
Arabisch ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Arabisch?![]()
Ik ga trouwens slapenBen niet helemaal fit maar moet morgen natuurlijk gewoon weer aan het werk, een goede nachtrust zal goed doen
![]()
En van bzn tot jantje smit ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Mijn hele muziekcollectie op mijn computer!van Turks tot Arabisch
![]()
nopequote:
Arabisch kan best heel leuk zijn, ik vind het vaak wel mysterieus overkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Arabisch ja!
Nu al joh? is nog vroeg
dat jij het ook leuk vindt!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Arabisch kan best heel leuk zijn, ik vind het vaak wel mysterieus overkomen![]()
Kan ik lekker lang slapen![]()
Slaap lekker![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Da.Rock het volgende:
De topictitel heeft een nadelig effect op het postgedrag van de mannen![]()
Aci is een groot woord, aci cekmek doe ik niet meer, tarihte kaldi o zamanlarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef saban het volgende:
Cliosport, hadi ya sendemi ask acisi cekiyosun
Spring van de Fatih Sultan Mehmetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:10 schreef Emel het volgende:
wat zegt je hart? doe dat
maw je geeft veel om haarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Spring van de Fatih Sultan Mehmet
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Da.Rock het volgende:
De topictitel heeft een nadelig effect op het postgedrag van de mannen![]()
Nee, het is benauwd en ik wil zwemmen.quote:
heyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zie de maan de schijnt door de bomen, om dit topic omhoogte schoppen
Emel heeft een foto van Tarkan, daar zit je hard op te soppen![]()
Gecmis olsun.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef ClioSporT het volgende:
3 uur geleden een kleine deprem hier trouwens. Ik zag de grond bewegen. Scary.
wat een lief kindquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:41 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gCxY9o5PJlc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |