quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo dames,
Ik ga ook maar eens meeposten.
Ik ben nogal een liefhebber van lekker etenKook graag, echt een wine&dine-figuur. En daar wordt mijn figuur ook steeds meer naar.
Twee jaar geleden besloot ik met een vriendin te gaan fitnessen. Dat ging helemaal goed, ik voelde me weer veel fitter en fijner, en ik werd slanker. Hoera!
Bijna een jaar geleden trouwde & verhuisde ik. De sportschool was te ver weg, de vriendin stopte met sporten, en ik niet veel later ook.
Het grote dichtgroeien kon weer beginnen en ik ben vooral in het afgelopen half jaar enorm aangekomen. Begin er behoorlijk van te balen en daarom is de knoop doorgehakt: man en ik gaan samen naar een sportschool. We beginnen vandaag.
Ik ga dus niet echt diëten. Ik eet over het algemeen heel erg gezond. Misschien af en toe eens wat minderen, of wat minder snoepen en snacken. Maar ik hoop dat sporten voldoende is om mij weer enigszins in model te krijgen, en vooral, om me lekkerder in m'n vel te krijgen.
Mijn BMI is nu ongeveer 27, schat ik. Maar ik wil dus niet steeds op de weegschaal, vreselijk frustrerend vind ik dat. Vooral omdat je met sporten eerst veel spieren opbouwt en het dus rustig een halfjaar of meer kan duren voordat je gaat afvallen.
Ik heb daarom besloten vooral mijn broekmaat en tailleomvang in de gaten te houden. Want daar moet gewoon wel wat af!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Elvi het volgende:
Ik ben 3 weken geleden begonnen met gezonder eten. Dat zei mn trainer ook al: niet alles tegelijk veranderen. Daarom doe ik nu pas de sport erbij.
Zolang ik me er goed bij voel, en de trainer me ook nog niet wegjaagt zie ik geen probleemAls ik de training te zwaar vind doe ik de oefening iets korter of met minder gewicht en als ik me flauw voel dan eet ik een boterham extra vooraf. Ik ben ook nog niet met de training voor het afvallen begonnen. Ik moet eerst minstens 1 week wennen aan het trainen en de apparaten en pas daarna kijkt hij verder of ik het 16-weken stappenplan kan gaan doen. Dan word ik ook gewogen en ze meten je bloeddruk enzo. Dus het word goed gecontroleerd
Mn moeder sport er ook en zij mag bijvoorbeeld de crosstrainer van hem niet meer doen omdat dr hart dan tekeer gaat. Daar word dus echt op gelet!
![]()
Ik honger me niet uit en ik ben niet de héle dag in de sportschoolZolang ik nog niet bezwijk voor de groepslessen is er niks aan de hand
![]()
![]()
Waar ik alleen niet aan kan wennen is die oude vrouwen die gaan douchen na afloop en zich helemaal nergens voor schamen. Gewoon uitgebreid in hun nakie met elkaar pratenSla dan n handdoek om ofzo
Ik hoef niet te zien dat werkelijk álles gaat hangen
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga jij niet douchen en doe je dat thuis.. mendoe niet zo bekrompen
Doe ik ook, heel mager en lekkerder dan die kleffe shakes of repenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef Miss_S het volgende:
Elvi wat ik me ook afvroeg waarom kies je voor het soepdieet?
ja ok dat snap ik dan nogquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe ik ook, heel mager en lekkerder dan die kleffe shakes of repen![]()
Omdat het wel lekker is om even een weekje een kickstart te krijgen zodat je ff snel resultaat ziet en dus meer zin hebt om er echt voor te gaan.... met gezond eten en sporten en de hele rimram.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ok dat snap ik dan nog
maar waarom voor een dieet kiezen en niet gewoon gezond normaal eten
Haal een lekkere maaltijsalade bij de Albert Heijn! Ik eet vanavond weer de zomerfruitsalade met gerookte kip, die is zó lekker!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef teigan het volgende:
Mijneet vanavond niet thuis, en ik heb geen zin om echt te gaan koken voor mezelf, maar ik weet ook niet wat ik anders zou moeten gaan eten, aangezien ik als lunch ook al rauwkost met wat stokbrood heb gehad..
Dank je welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:58 schreef Vogue het volgende:
Rewimo ik las laatst je weblog. Super huis heb je, echt heel mooi!!
Ik vind soep vooral ideaal als 'snack' aan het einde van de middag. Het vult als een idioot en vervult ook echt je hartige trek. En meestal maak ik behoorlijk caloriearme soepjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe ik ook, heel mager en lekkerder dan die kleffe shakes of repen![]()
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:30 schreef teigan het volgende:
Ik heb een betere oplossing gevonden Fannetje, er komt hier zo gewoon iemand eten, en dan heb ik wel ineens weer meer motivatie om te koken..
zo leuk is dat helemaal nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:12 schreef Isabeau het volgende:
En wat klinkt verzindag lief, gothic-blackie![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:46 schreef teigan het volgende:
Tangarine hier:
Teigan mag wel iets vaker schoonmaken... De voeding van dr computer was zo stoffig, dat hij niks meer deed... nu dus wel weer(Alleen voel ik me nu heel stoffig door het schoonmaken van dr computerkast en voeding
)
en hoe gaat het tot nu toe?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het wel lekker is om even een weekje een kickstart te krijgen zodat je ff snel resultaat ziet en dus meer zin hebt om er echt voor te gaan.... met gezond eten en sporten en de hele rimram.
Je trainer denkt van welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:23 schreef Elvi het volgende:
3: ik vind het een beetje ontmoedigend als ik gewoon post in de trant van "heej t sporten gaat lekker!" en meteen zien mensen me al als een soort anorexia-patiënt dood neervallen en wegschieten op de loopband omdat mn hart het niet hield. Lief dat jullie bezorgd zijn, maar ik ken mn lichaam en ik ga heus niet te ver.
![]()
http://www.kippie.nl/keizerswaard.htmlquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar doen ze dat dan voor het douchen Elvi? Want als je net gedoucht hebt en je gaat in je nakie staan kletsen krijg je het toch hardstikke koud
Enneh, GB, wie of wat is kippie?
Heb ik ook last van. Het kleedhok in mijn sportschool is bizar klein, en de douche nog kleiner. Op een drukke ochtend/ avond sta je letterlijk tegen elkaar aangedrukt daar. Mja, daar heb ik nou ook niet echt behoefte aan, zeker niet als de blote dames (oud, jong, dik, dun, slap,strak) ook nog eens tegen me aan beginnen te praten terwijl ik heel hard bezig ben met uit te vogelen waar ik kijken moet. Thuis douchen heeft dus mijn voorkeur. Wel een voordeel dat ik op zo'n vijf minuten afstand van de sportschool woon. Ren na een les direct het kleedhok in, kleed me snel om en sprint dan naar mijn auto.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:23 schreef Elvi het volgende:
1: ik douche idd thuis ja. En ik mag het toch ook gewoon niet prettig vinden als mensen zo klef doen in hun nakieVooral die oude vrouwen gaan ineens met je praten en die slaan niet eens even een handdoek om... Als je het niet doet met kleren aan: dan moet je het ook niet doen zónder
Ineens gaan ze tegen je aan staan lullen... nah ik heb daar geen behoefte aan en dat maakt mij nog niet bekrompen. Misschien is het eerder bekrompen als je niet kan accepteren dat een ander het gewoon vervelend vind?
![]()
Ah, wij hebben hier ook een soort kippie (maar die heet het Goudhaantjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:39 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
http://www.kippie.nl/keizerswaard.html
dat is kippie, kipverkoper
zeker lekker, had vanmiddag, om te proberen, gehaktballetjes in ketjapsaus (was op zich te etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, wij hebben hier ook een soort kippie (maar die heet het Goudhaantje). Lekker hoor
Nou, eerst was ik aangekomen, en nu stond ik op de weegschaal en er lijkt een kilo vanaf te zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoe gaat het tot nu toe?
of ben je net pas begonnen
maar als je daarna weer aankomt kan je er dan beter helemaal niet mee beginnen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, eerst was ik aangekomen, en nu stond ik op de weegschaal en er lijkt een kilo vanaf te zijn
Maar morgen gaan we toch al weer uit eten dus moet ik weer breaken. Langer dan een week hou je zoiets toch niet vol.
Meisje, alsjeblieftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar als je daarna weer aankomt kan je er dan beter helemaal niet mee beginnen?
ik zie het nut echt niet van dieeten
bijna iedereen komt daarna altijd weer aan
tuurlijk is het fijn om in een week 10 kilo af te vallen
ik doe steeds ongeveer een jaar over 10 kilo dat gaat super langzaam maar het blijft er wel af
als je weet wat goede voeding is waarom dan een soepdieet doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meisje, alsjeblieft
Ik wist dat deze post ging komen, ik wist alleen nog niet wat voor antwoord ik er op zou gaan geven, maar laten we het er maar op houden dat ik weet wat goede voeding is
Jij bent echt vervelend!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je weet wat goede voeding is waarom dan een soepdieet doen?
echt ik snap dat snel afvallen een goed gevoel geeft maar je moet toch verder kijken
en die 23 kilo ben je nog steeds afgevallen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent echt vervelend!
Waarom moet je tegen iedereen die hier iets post wat jij anders zou doen verkondigen dat ze slecht bezig zijn en dat jouw methode de enige juiste is?
Ik zal je vertellen, ik ben 23 kilo afgevallen op mijn manier. En dat was niet met een soepdieet maar gewoon door gezond te eten en veel te bewegen. Oh. Net als jouw manier dus.
Wat ik je net zeg is dat ik dit EEN PAAR DAGEN doe voor een kickstart en dat ik DAARNA gewoon op de oude manier verder ga. Hoe moeilijk is dat nou, lezen? Hou eens op met dat betweterige "Ja, maar IK...." gedoe
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en die 23 kilo ben je nog steeds afgevallen?
natuurlijk hoeft mijn methode niet voor jou te werken
maar als jou methode al niet voor jezelf werkt waarom dan nog een keer proberen?
ik denk alleen maar dat je jezelf voor de gek houd met die kickstart
Hoeveel kcal had jij ook alweer op vandaag?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef freecell het volgende:
Wij roepen hier ook met een stapeltje dat Elvi niet handig bezig is en op zich heeft Miss_s wel een punt.
Ik weet niet of het zo is, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je lichaam na een week crashen elke calorie aangrijpt om weer aan te komen.
Dan heeft je kickstart dus een averechts effect.
ik neem aan dat die 23 kilo er dus weer aan zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik wil maar 1 ding nog zeggen; ik wil je graag nog een keer spreken als je 25 bent
Zoals ik al zei, ik wil je dus wel een keer spreken over een jaar of zesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik neem aan dat die 23 kilo er dus weer aan zitten
dus zeg niet tegen jezelf dat het een keer gelukt is
afvallen is inderdaad niet moeilijk maar het gaat erover om het er af te houden wel
ik lees niemand de lesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik denk dat jij niet openstaat voor iemand die een andere mening als die van jou verkondigd Miss-S....
zoals al eerder vermeld zijn er hier genoeg mensen die minimaal hetzelfde als jou bereikt hebben, dus hoef je hier niet de les te lezen aan bepaalde mensen....
altijd die negatieve reacties op iedereen....
Je moet eens een nieuwe tekst verzinnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik lees niemand de les
ik wil ook gewoon leren van de mensen hier
alleen als iemand zegt hoe zijn methode werkt maar dat het blijkt dat ze daarna gewoon weer alles is aangekomen ja sorry die methode ga ik dan niet proberen
en ik ben van iedereen hier op een na meeste afgevallen zonder een operatie
dus volgens mij weet ik aardig wat ik doe
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeveel kcal had jij ook alweer op vandaag?
ach je bent niet de eerste die denkt dat ik er over 6 jaar weer alles aan zitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wil je dus wel een keer spreken over een jaar of zes
edit: en ik weet lekker toch al wat je hier op gaat antwoorden, dus bespaar jezelf de moeite
ik eet overigens wel meer dan alleen soep, maar ik vind die discussies zo leukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef freecell het volgende:
![]()
[..]
Dat is ook weer waar
Ik zei ook niet dat ik wél gezond bezig was toch?
Nuja, whatever, ik zou zelf wrs ook een kickstart willen, maar de vraag blijft of het werkt
Maar een lekker gevoel geeft het in ieder geval, is ook wat waard!![]()
gaat moeilijk als dat de waarheid is hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet eens een nieuwe tekst verzinnen
Je hebt nog nauwelijks een volwassen leven en uitgegroeid ben je nog zeker nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach je bent niet de eerste die denkt dat ik er over 6 jaar weer alles aan zit
en toch hebben diegene het fout
ik ben in heel mijn volwassen leven alleen nog maar afgevallen dus ik zie dat niet veranderen
Het is bullshit, maar dat geeft niet, je bent nog jong dus ik zal het je vergevenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gaat moeilijk als dat de waarheid is he
uitgegroeid ben ik al een tijdjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt nog nauwelijks een volwassen leven en uitgegroeid ben je nog zeker niet
Ik wens jou niet het slechte toe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
uitgegroeid ben ik al een tijdje
en volwassen leven bedoel ik oud genoeg om eigen keuzes te maken
en waarom mij het slechte toewensen?
maakt dat jou niet nog erger dan ik?
ik zei niet dat ik de enige wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus ben je nu nog de enige die veeeeel is afgevallen zonder operatie???
In het lijstje jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik de enige was
maar er zijn er wel maar 3 die inderdaad rond de -30 zitten
Dat dacht ik dus ook toen ik de discussie lasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef freecell het volgende:
Wij roepen hier ook met een stapeltje dat Elvi niet handig bezig is
Dat is ook zo en ik bedoelde het niet rottig, ik heb alleen te vaak gehoord van mensen die uit het niets heel vaak gingen sporten, die ineens dood neervielen. Het was niet als kritiek bedoeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik de discussie las![]()
Als iedereen nou gewoon doet waar ze zich goed bij voelt...Als het niet werkt merk je het vanzelf en dan probeer je weer wat anders. Afvallen is ook uitproberen wat voor jóu werkt en wat voor jóu goed is en voor iedereen is dat weer anders.
![]()
ik quote:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik de enige was
maar er zijn er wel maar 3 die inderdaad rond de -30 zitten
ik kan toch niets zeggen hier dus dat maakt niet uitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik quote:
en ik ben van iedereen hier op een na meeste afgevallen zonder een operatie
das dus niet waar.....
en het gaat om hoe je dingen brengt, je kan het ook wat genuanceerder doen, zonder dat mensen zich direct aangevallen voelen....
mijn haar staat soms echt recht overeind als ik jou reacties op andere mensen lees....
Wat een onzin, als je gewoon eens een andere invalshoek zou nemen in je reacties zou dat al een hoop schelen. Beetje humor ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kan toch niets zeggen hier dus dat maakt niet uit
ik vind het van SQ niet slim wat ze doet, dieeten werken nu eenmaal niet
en ik heb het nooit over mijzelf, niemand geeft hier ook maar iets omdat ik nu een gezond gewicht heb
iets wat ik nog nooit heb kunnen zeggen
Ik kan geen dieten volhouden, daarvoor hou ik te veel van etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:33 schreef blue_funk het volgende:
Gezellig hier![]()
Stormqueen, doe gezellig mee met South Beach![]()
Soepjes doe ik overigens af en toe ook wel een weekje ofzo hoor. Werkt goed, en ik kom daarna niet aan (slechte koolhydraten zijn mijn zwakke punt... zolang ik daarvan af blijf gaat het). Veel minder erg dan crashen met een echt crash-dieet zoals het ziekenhuisdieet (ja, ook gedaan.... 10 kilo's in 2 weken eraf, 13 erbij in de weken erna)
Geloof me: als ik moe word stop ik heus welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is ook zo en ik bedoelde het niet rottig, ik heb alleen te vaak gehoord van mensen die uit het niets heel vaak gingen sporten, die ineens dood neervielen. Het was niet als kritiek bedoeld.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan geen dieten volhouden, daarvoor hou ik te veel van eten
't Heikele punt bij mij is mijn voorliefde voor kaas, snacks en chocolaatjes, als ik die niet eet is er weinig aan de hand
ik kannie wilnie zonder carbsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:37 schreef blue_funk het volgende:
[..]
SBeach is geen dieet, het is lifestyle
Mwehehe, dacht ik van mezelf ook (ben een brood en rijst liefhebber), maar toen ik zag wat mijn weegschaal en maatlint deden toen ik het effe niet at.... pfffffffffffff! Overigens mag je van SBeach (nee, ik probeer het je niet te verkopenquote:
Klinkt zo mogelijk nog walgelijker dan de eierkoeken van Sonja B.quote:
Oeh, Zoetermeerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:55 schreef Liejannuh het volgende:
Hier trouwens nog liefhebbers voor een avondje dansen in Zoetermeer a.s. vrijdag?
Het is een 80's en 90's party en Technotronic schijnt ook op te treden.
Eierkoeken zijn lekker! met slagroom erin en poedersuiker bovenopquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:49 schreef Levitation het volgende:
Klinkt zo mogelijk nog walgelijker dan de eierkoeken van Sonja B.![]()
dat was geen sneerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geloof me: als ik moe word stop ik heus welOok de reden waarom ik de crosstrainer maar 5 minuten doe: als ik die 15 minuten doe dan blijf ik erin
![]()
Owja Miss_S: goed van je dat je zoveel bent afgevallen. Maar waarom een sneer naar mensen die een operatie hebben gehad? Alsof dat zo'n pretje is en alsof dat een 'makkelijke' oplossing is. Alsof je dat 'even' beslist.
Slanke mensen zijn echt niet beter dan de dikkere mensen. Misschien voelt het zo omdat ze "weten wat goed eten en bewegen is" , maar blijkbaar worden ze er niet gezelliger op gezien de reacties die je uitlokt![]()
gadverdegadverdegadverquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn lekker! met slagroom erin en poedersuiker bovenop![]()
Ik heb trouwens online wat Pilates-filmpjes gevonden. Misschien handig/leuk om thuis wat te oefenen?
KLIK!
Ben nog aan het bijkomen van mijn 60 baantjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn lekker! met slagroom erin en poedersuiker bovenop![]()
Ik heb trouwens online wat Pilates-filmpjes gevonden. Misschien handig/leuk om thuis wat te oefenen?
KLIK!
Met n operatie val je ook nog op eigen kracht af hoor... er komt zoveel meer bij kijken. Als heb je een operatie gehad: als je er niet nóg meer energie in steekt val je alsnog niks af. Ik denk dat mensen met n operatie het nog zwaarder hebben want die hebben alles al geprobeerd en dit is het laatste wat ze kunnen doen. Maar ik denk dat anderen hier je dat ook al uitgelegd hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
dat was geen sneer
maar toch vind ik het niet het zelfde als mensen die op eigen kracht afvallen
en dat klinkt waarschijnlijk bot maar ik kan er niets aan doen dat ik het zo voel
en slanke mensen hebben het wel degelijk makkelijker dan dikke mensen, ik wil echt nooit meer dik zijn
ik vind dik zijn wel ergquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met n operatie val je ook nog op eigen kracht af hoor... er komt zoveel meer bij kijken. Als heb je een operatie gehad: als je er niet nóg meer energie in steekt val je alsnog niks af. Ik denk dat mensen met n operatie het nog zwaarder hebben want die hebben alles al geprobeerd en dit is het laatste wat ze kunnen doen. Maar ik denk dat anderen hier je dat ook al uitgelegd hebben.
En ik weet niet of slanke mensen het makkelijk hebben... Mij lijkt het heel moeilijk om ineens overal in te passen en niet genoeg geld te hebben om het allemaal te kopenMoet je alsnog winkels voorbij lopen en deze keer omdat je bank protesteert
![]()
Dik zijn is trouwens ook weer niet zóóó ergHet is niet het einde van de wereld.
liever dat dan dat ze je na staren omdat je veelste dik bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond het vervelende aan slank zijn dat je nergens binnen kon komen of er hingen van die vieze gladde kerels om je nek
De eerste weken is het nog leuk, daarna echt niet meer
Nu heb ik alleen nog last van negers![]()
Zo'n enorme zeekoe was je nou ook weeer niet hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
liever dat dan dat ze je na staren omdat je veelste dik bent
dat heb ik al heel mijn leven gehad
voor een kind/tiener dus welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n enorme zeekoe was je nou ook weeer niet hoor
Alsof dikke mensen niet mooi kunnen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:06 schreef Miss_S het volgende:
ik vind dik zijn wel erg
maarja ik hou erg van mooie dingen en bij mij rijmt dat niet met dik zijn
en ik zeg niet dat bij een operatie geen wilskracht komt kijken, maar ik vraag me wel af of ze net zoveel zouden zijn afgevallen zonder
dus ergens zie ik het als valsspelen
Waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk waren ze dan nu dood. Gore valsspelersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind dik zijn wel erg
maarja ik hou erg van mooie dingen en bij mij rijmt dat niet met dik zijn
en ik zeg niet dat bij een operatie geen wilskracht komt kijken, maar ik vraag me wel af of ze net zoveel zouden zijn afgevallen zonderdus ergens zie ik het als valsspelen
Welkom terug! Iedereen heeft je zó ontzettend gemist.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:06 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk waren ze dan nu dood. Gore valsspelers
42 kan ook zeker mooi zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alsof dikke mensen niet mooi kunnen zijnSorry, maar ik vind maat 36/ 38 niet mooi. Maat 42 zal in jouw ogen dan wel dik zijn; in mijn ogen is dat De Ideale Maat.
En natuurlijk zouden ze nooit zoveel zijn afgevallen zonder operatieWaarom denk je anders dat ze zich laten opereren?
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent weer lekker bezig! Laat haar toch... ze is pas 13!
Lekker!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Levi heeft gelijk, ik zal Miss_Superslank niet meer plagen
Koffie anyone?
Mr. Dieetsaboteur heeft stroopwafels op tafel gezet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slurp!
Zonder koekje, maar met een handje druiven
Frikandel snapt mijn probleem niet zo goed... "dan neem je toch niet?"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
suiker
Kan die frikandel niet gewoon 1 wafel uit de verpakking nemen, die opeten, en het pak weer wegbergen?
Mannen, soms zou je ze toch echt.... argh!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Frikandel snapt mijn probleem niet zo goed... "dan neem je toch niet?"Je zou willen dat je ze een dag met oestrogeen vol kon pompen... kijken hoe ze dan tegen stroopwafels aankijken.
![]()
... knuffelen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mannen, soms zou je ze toch echt....
Awwwww....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
... knuffelen?![]()
*Na 7 jaar nog steeds verliefd is.![]()
Hier ook niet, ik woon gelukkig alleen. De pot pindakaas heb ik namelijk eergisteren al leeggegetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:31 schreef Pandorah het volgende:
Dan ben ik blij met zo'ndie net als ik niet van lekkere snoep / koek / ed kan afblijven. Er is gewoon niets lekkers in huis hier
![]()
Een klein potje. Halfvolquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Pandorah het volgende:
Een pot pindakaas!? Brrrr...
We hadden laatst wel op een avond een bak Ben & Jerry's ijs leeggegeten (omdat de Spareribsexpress te laat was met het eten)Volgende keer moeten ze maar korting geven...
quote:
Ik heb soep opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
jekkie!
Maarja, ik heb zo mijn eigen heerlijke gruwels... zoals de pannenkoeken met kwarkDie ik overigens niet gegeten heb, heb me beperkt tot wittebonen in tomatensaus en mais.
![]()
Kan een keer gebeuren toch? Volgende keer opletten waarom het fout ging of niet meer in huis halen (althans, dat zou ik doen als het bij mij gebeurd)quote:
Het ging fout omdat het er wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Kan een keer gebeuren toch? Volgende keer opletten waarom het fout ging of niet meer in huis halen (althans, dat zou ik doen als het bij mij gebeurd)
In het kader van het afkicken van de suikerverslaving heb ik vanochtend twee koekjes weer teruggebracht aan degene die ze naar mij gegooid had. Ik wilde liever mijn bakje met druiven
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging fout omdat het er was
omdat ik een zwakke vadsige eetverslaafde ben
Hey! Maar ik rook niet (meer)!!!
beide lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Pandorah het volgende:
Mijn collega ging laatst over zijn nek toen ie mij een boterham met 20+kaas en jam zag eten. The horror!. En dan de combi pindakaas met hagelslag normaal vinden
![]()
Volgende keer koop ik een nog kleiner potjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Je vriendje is alleen teleurgesteld dat zijn pindakaas nu op is.![]()
![]()
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Fannetje het volgende:
Bedankt, nu heb ik het ook in mijn hoofd
en met je bootie zwiebelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat hele lied sowieso niet. Je mag onder mijn paraplu staan. O nee, iets geiler moet het he, je mag onder mijn para-plu-hu-hu-hijghijg-hu staan.
Da's toch geen combiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef Vogue het volgende:
Ik eet nu een ijsje van verse ananas met zoetstof
en een pizzapunt, maar wel met spinazie, hartstikke gezond man
Hoi,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef Vogue het volgende:
Ik eet nu een ijsje van verse ananas met zoetstof
en een pizzapunt, maar wel met spinazie, hartstikke gezond man
cool, dat kan ik!quote:
Eh, het is 22:11quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoi,
misschien is het een gezonder idee om de spinazie van de pizza af te eten en de ananas uit het ijs te eten.
grapje, grapje![]()
Ik ga zo ff een paar champignons op de grill gooien. Heerlijk
Woensdag demo @ kleedhokje?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
cool, dat kan ik! [afbeelding]
Dat doe ik alleen op feestjes.quote:
Mag ook naakt hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen op feestjes.![]()
En niet in badpak.![]()
quote:
Ik heb zo'n tefalgrill, daar zitten niet van die hele grote gaten in. En dan gewoon schillen en in tweeën. En absoluut geen sausje, die dingen zijn veel te lekker om met saus te etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:15 schreef Vogue het volgende:
Gegrilde champignons, hoe doe je dat? Vallen die niet door het rooster heen? En eet je die dan zonder sausje??
je haar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan danst er meer dan mijn buik alleen...
![]()
![]()
Te lekker, en calorie-arm op de koop toequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tefalgrill, daar zitten niet van die hele grote gaten in. En dan gewoon schillen en in tweeën. En absoluut geen sausje, die dingen zijn veel te lekker om met saus te eten
quote:
Lekker rellenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
jeeeeeeeeeeeeezus
ben ik een avondje inpakken (calorieen verbranden en een spier in je voet verrekken waardoor je niet meer kunt lopen) en jullie lullen bijna een heel topic vol
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Na een avondje succesvol stroopwafels weerstaan ga ik nu lekker slapen. Tot morgen mensjes!![]()
Miss_S, dit is echt een nare opmerking van je..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Miss_S, je bent een eng meisjezoiets zeggen tegen/bij mensen die alles geprobeerd hebben om af te vallen en om gezondheidsredenen een operatie ondergaan om de gevolgen van het jojo-effect tegen te gaan, is niet zoiets als in een topic waar mensen praten over het feit dat zwanger worden best moeilijk is, zeggen dat een IVF-behandeling valsspelen is, en dat het dan eigenlijk geen 'echt kind' is, want zonder was het ze waarschijnlijk niet gelukt
Je kan het ook gewoon niet zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik denk
ik kan er niets aan doen dat ik het zo voel
ik zeg het echt niet om mensen te kwetsen
kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet zeggen
Soms is dat beter
Ik heb het je anders al vaak zat zien zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klopt
maar op dat moment had ik de behoefte om het te vertellen zoals ik ook andere dingen vanavond heb gezegd die ik normaal niet zeg
wat je over die foto zegt klopt helemaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
'ik..'
'ik..'
'ik..'
misschien wordt het eens tijd om ook aan de gevoelens van andere mensen te denken.
Als ik zeg dat dat jong op jouw foto gewoon een enge player is en je hem aankijkt alsof hij gigantisch uit z'n bek meurt, dan is dat ook mijn mening, mijn gevoel en ik wil jou er echt niet mee kwetsen. Maar dat doe ik dan toch, omdat jij het een leuke jongen en een leuke foto vindt, anders had je hem niet op internet gezet neem ik aan..
meisje.. word eens wakker.. de wereld draait niet alleen om jou, er zijn mensen die anders denken en voelen dan jij. En natuurlijk leven we in een vrij land, en mogen we denken en zeggen wat we willen, maar dat betekent niet, al is het niet je bedoeling, dat dat altijd maar KAN omdat je (onverhoopt) wel eens aardig wat mensen kunt kwetsen. Dit is het laatste wat ik hierover zeg. Doe ermee wat je wilt...
En wat motorbloempje zegt. Al heb ik een vaag vermoeden wat het antwoord van Miss_S op deze post gaat zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
'ik..'
'ik..'
'ik..'
misschien wordt het eens tijd om ook aan de gevoelens van andere mensen te denken.
Als ik zeg dat dat jong op jouw foto gewoon een enge player is en je hem aankijkt alsof hij gigantisch uit z'n bek meurt, dan is dat ook mijn mening, mijn gevoel en ik wil jou er echt niet mee kwetsen. Maar dat doe ik dan toch, omdat jij het een leuke jongen en een leuke foto vindt, anders had je hem niet op internet gezet neem ik aan..
meisje.. word eens wakker.. de wereld draait niet alleen om jou, er zijn mensen die anders denken en voelen dan jij. En natuurlijk leven we in een vrij land, en mogen we denken en zeggen wat we willen, maar dat betekent niet, al is het niet je bedoeling, dat dat altijd maar KAN omdat je (onverhoopt) wel eens aardig wat mensen kunt kwetsen. Dit is het laatste wat ik hierover zeg. Doe ermee wat je wilt...
ik had het over andere dingen die ik gezegd hebquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het je anders al vaak zat zien zeggen
Have phunquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
never mind![]()
![]()
ik ga lekker van een vodkaatje genieten met mn vent![]()
Is iedereen elkaar aan het aanvallen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:05 schreef teigan het volgende:
jeetje, moet dit nou allemaal weer...
geeft mij niet echt de motivatie om hier wat meer te gaan posten, ik was blij met de nieuwe aanwas, dat leek mij best gezellig, maar om hun en ons nou ook gelijk weer aan te vallen, nee dank je..
Ik had t anders niet over jou. Hoor. Niet meer huilen danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me aangesproken
terwijl ik niet eens de aanstichtser was
misschien niet de aanstichtser maar euhm... sinds een paar weken zijn we wel nieuwe regels in de dieetclub, en in de slank de zomer in topics. namelijk dat we niet reageren op sneren onder water, en dat er ook een ban op staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me aangesproken
terwijl ik niet eens de aanstichtser was
Okee, dat wist ik niet, dus als iemand anders een rechtstreekse domme opmerking maakt en je reageert er op wordt jij gepakt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
misschien niet de aanstichtser maar euhm... sinds een paar weken zijn we wel nieuwe regels in de dieetclub, en in de slank de zomer in topics. namelijk dat we niet reageren op sneren onder water, en dat er ook een ban op staat.
daarom gooi ik even voor iedereen (niet alleen jou SQ, maar gewoon iedereen, dus ook mezelf) de link weer hier neer, laat iedereen dat weer even lezen, zodat deze ruzie's niet meer nodig zijn en mensen niet geband worden of juist wegvluchten omdat het hier steeds minder gezellig is.
Dames van de dieettopics, kom eens hier?
Okee. Ik was niet op de hoogte van de nieuwe regelsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had t anders niet over jou. Hoor. Niet meer huilen dan![]()
jij en degene die die opmerking maakt (als de mods het een sneer of uitdaging vinden)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet, dus als iemand anders een rechtstreekse domme opmerking maakt en je reageert er op wordt jij gepakt?![]()
Prima, maar dan lijkt het me ook een goed plan als niemand meer tegen een ander gaat lopen roepen dat hij/zij niet goed bezig is.
OMG, dus eigenlijk een vrijkaartje om kutopmerkingen te maken want je mag er niet meer op reagerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jij en degene die die opmerking maakt (als de mods het een sneer of uitdaging vinden)
whahaha zat erop te wachtenquote:
op de voorkant staat: karvan cevitam aardbei, 70% puur fruit, met vitamine b, c en E, geen kleurstoffen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:40 schreef Ryoga het volgende:
is dat zo gezond dan? kga morgen toch nog maar even goed kijken in de supermarkt dan
hmmm toch maar een koekje d'rbij
Wit wijntjequote:
En hoeveel suiker?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
op de voorkant staat: karvan cevitam aardbei, 70% puur fruit, met vitamine b, c en E, geen kleurstoffen.
en op de achterkant iets met adh en kcal (38 per 100 ml aangelengd)
suikerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:45 schreef Ryoga het volgende:
ik ben helaas nog steeds geen expert in dat soort waardes, maar ik vraag me wel af wat die andere 30% dan is. Ik krijg er in ieder geval al trek in
zal zo weer naar de keuken lopenquote:
als koolhydraten suikers zijn, dan 9,3 per 100 ml. ach mijn tandarts en huisarts vinden het in ieder geval beter dan chocomel of colaquote:
Op mijn fles staat: 72 gram suiker per 100 ml pure siroop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:45 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zal zo weer naar de keuken lopen
ik kijk naar de aangelengde versie hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op mijn fles staat: 72 gram suiker per 100 ml pure siroop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was dus even vergeten dat ik niet meer gedachteloos eten naar binnen kan werken en werd daar even heel hard mee geconfronteerd![]()
Ik denk de komende tijd niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eet jij al gewone boterhammen zoheb die echt nog tijden geroosterd voor dat ik ze at. Zodat het minder een balletje kan worden in je maagje.
Maar idd het is wel herkenbaar zeker in het begin![]()
Als we bang zijn dat je doorslaat oid gaan we idd lastige vragen stellen. Vaak blijkt het dan wel mee te vallen, maar goed, we moeten het ook doen met wat hier gepost wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Pff, ja, het lijkt zo niet echt gezellig hier, met die discussie vanavond. Sheesh, krijg je hier nu bij alles wat je det van die bemoeizuchtige vragen: 'waarom doe je dat' 'hoe lang al' 'wat denk je ermee te bereiken'? Dan ben ik weg, namelijk.
Ja, maar ik was eerst weer 8 ons omhoog geschoten, dus ik vraag me af hoe lang het er af blijftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:49 schreef blue_funk het volgende:
Wees blij met elke daling in gewichtIk vier zelf al een feestje als er 2 ons af is
8 ons is toch bijna een kilo
Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Prima, maar dan lijkt het me ook een goed plan als niemand meer tegen een ander gaat lopen roepen dat hij/zij niet goed bezig is.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste,
Het gaat me vooral om de toon waarop het soms gaat. En ik bedoel jou niet, maar voornamelijk een zeker ander persoon die alles denkt beter te weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.![]()
We zitten hier ook juist om van elkaar te leren, dus als iemand vindt dat je niet goed bezig bent dan juich ik het toe dat er wat van wordt gezegd. Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste, maar als je niets meer tegen elkaar kunt zeggen zonder dat iedereen lange tenen heeft dan wordt de sfeer er niet beter op. En dan ligt dat niet aan de mensen die het goed bedoelden.
Sorry, ik ben ook een newbie hier hoor... Ik bedoelde de opmerkingen van ... hoeheetze... Over dat soepdieet. 'Of je wel weet dat dieten niet werken', etc... Dat kwam zo zuur over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.![]()
We zitten hier ook juist om van elkaar te leren, dus als iemand vindt dat je niet goed bezig bent dan juich ik het toe dat er wat van wordt gezegd. Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste, maar als je niets meer tegen elkaar kunt zeggen zonder dat iedereen lange tenen heeft dan wordt de sfeer er niet beter op. En dan ligt dat niet aan de mensen die het goed bedoelden.
Veel water drinken went. Het enige nadeel vind ik dat je zo dorstig wordt, gek genoeg. Als je jezelf aanwent om veel te drinken, krijg je sneller dorst, lijkt het.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Vanmorgen weer ontbeten met yoghurt met ontbijtkoek, glas sinaasappelsap en water.
En ik zit nu met een literfles water naast me, die ik dus in de loop van de ochtend leeg ga proberen te drinken....
*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat me vooral om de toon waarop het soms gaat. En ik bedoel jou niet, maar voornamelijk een zeker ander persoon die alles denkt beter te weten.
Nee, dat werkt niet, omdat het wel aan een persoon ligt. Ik vind het erg frappant dat binnen notime de sfeer hier weer verziekt is. Ik vind dat erg jammer, want het ontneemt mij en ik denk anderen met mij de lol om hier te posten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken?)
Het is helemaal niet veranderd, ik zie nu ineens veel mensen roepen dat het helemaal veranderd is omdat voornamelijk ik te lang door heb lopen zagen om de onwetende opmerkingen van een jong meisje. Dat heeft maar 1 avondje geduurd, dat is nu weer over, vandaag is een nieuwe dag. Diegenen die er niet in betrokken wilden worden hebben zich afzijdig gehouden. What's the point? Er is niks veranderd IMO.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken?)
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, dat doet ze alleen niet. En dit is een publiek forum, dus iedereen is vrij om te posten waar hij/zij wil. Ik denk dat de truc voornamelijk is om het te negeren. En aangezien ik al heel lang niet meer heb meegepost, was ik dat even vergeten. Dat, en het feit dat ik rellen heerlijk vind. Maar ik zal het niet meer doen, mijn excusesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?
Nee, dat kan ze niet. Dat is al 100x gevraagd, maar ze helpt graag mensen met haar inzicht en ervaringquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Het is toch raar dat altijd hetzelfde meisje dat soort reacties bij mensen oproept? Dus ja, sinds zij terug is is de sfeer hier absoluut weer veranderd. Ik zie geen spoken. Maar als jij vindt dat er niets is veranderd nadat het hier een aantal weken gewoon domweg gezellig was zonder akelige discussies dan vind je dat maar. Is je goed recht.
ja idd je hebt gelijk... het is iedere keer weer raak. en ik heb niet het idee dat dat gaat veranderen.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gepilatest dus ik zou het niet weten. Maar over penzen kan ik wel meepratenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
Maar alle pilatessers hier: hebben jullie nou ook dat het eigenlijk niet zo lekker gaat als je een vetrolletje hebt op je buik?
nou ik voel me niet schuldig... ik vind niet dat zij ongestraft iedereen kan lopen te bemoederen hier en ik denk dat ik met haar blijf botsen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het niet veranderd, ik had haar ook gewoon kunnen negeren maar ik heb een andere keuze gemaakt. En als ik haar genegeerd had was er niks aan de hand geweest. So sue me.
En dat effect heeft ze helaas op iedereen. Maar ik ga proberen zo te denken: ik ben ouder en wijzer en als het negeren de enige manier is, dan moet het maar zo zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ik voel me niet schuldig... ik vind niet dat zij ongestraft iedereen kan lopen te bemoederen hier en ik denk dat ik met haar blijf botsen...
ik lok zelfs mijn inziens niets uit, maar kan haar opmerkingen heel erg moeilijk negeren... vooral als ze zo over andermans gevoelens heenwalst....
yeps daar heb je ook gelijk in, maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat zij dan gewoon ongestraft die opmerkingen kan gaan plaatsen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat effect heeft ze helaas op iedereen. Maar ik ga proberen zo te denken: ik ben ouder en wijzer en als het negeren de enige manier is, dan moet het maar zo zijn
Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik lok zelfs mijn inziens niets uit, maar kan haar opmerkingen heel erg moeilijk negeren... vooral als ze zo over andermans gevoelens heenwalst....
ik zal mijn best doen, maar met tot 10 tellen ga ik het niet redden hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelier![]()
En je moet maar denken: wat zij zegt, zegt meer over haar, dan over anderen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:43 schreef octopussy het volgende:
Het ging een beetje mis... Ik had trek in een boterham (1 plak) met kaas, en die schoof ik zonder na te denken naar binnen
onsmakelijk:
Sorry, ik ben nieuw hier... Waarom trekt je lichaam een boterham met kaas niet? Want dit klinkt wel heel ellendig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was dus even vergeten dat ik niet meer gedachteloos eten naar binnen kan werken en werd daar even heel hard mee geconfronteerd
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:16 schreef Pandorah het volgende:
ColdFeet: Ik doe weliswaar geen pilates maar poweryoga. Bij bepaalde oefeningen (zoals achteroverbuigingen als de ploeg, kaarsstand) zit dat achterlijke rolletje buikvet inderdaad in de weg. Kwestie van doorzetten zodat op de lange termijn dat vetrolletje minder is. Maar bij welk soort pilates oefeningen zit die rol in de weg?
Precies, ik doe hetzelfde en dat bevalt me ook uitstekend!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelier![]()
En je moet maar denken: wat zij zegt, zegt meer over haar, dan over anderen
octopussy heeft enkele weken geleden een zware maagoperatie gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nieuw hier... Waarom trekt je lichaam een boterham met kaas niet? Want dit klinkt wel heel ellendig!
[..]
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
octopussy heeft enkele weken geleden een zware maagoperatie gehad
Ze heeft inderdaad een maagverkleining gehad vanwege haar gewichtsproblemenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?
Zo niet, dan niet, he.
Ik ben de laaste paar dagen echt goed bezig, weinig snoepen, gezond, en weer gesport. Maar ik ken mijn eigen discipline: het is nog te vroeg om te juichen... Bleef het maar altijd zo![]()
Dat mag je vragen, maar daar zal octo zelf antwoord op moeten geven, of je zult terug moeten lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?
Zo niet, dan niet, he.
Ik ben de laaste paar dagen echt goed bezig, weinig snoepen, gezond, en weer gesport. Maar ik ken mijn eigen discipline: het is nog te vroeg om te juichen... Bleef het maar altijd zo![]()
Ik heb nooit pijn bij buikspieroefeningen dus het lijkt mij dat pijn bij oefeningen niet goed is. Dan zou ik ze voorlopig niet doen totdat je wat minder buikvet hebt. En navragen bij de instructrice op de sportschool wat voor tips zij heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
Bekken kantelen is een eerste. En niet zover naar voren dat je je vetrol helemaal klem zet (en het dus pijn doet). Ga gewoon zover je kunt, hoe langer je het doet des te beter het gaat (en natuurljik wordt het vet op den duur minder, worden je spieren sterker en kan je meer/ verder).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
No thanks, de topics gaan hier zo waanzinnig snel, dat kost me een uurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar daar zal octo zelf antwoord op moeten geven, of je zult terug moeten lezen
Er is niet echt een vastgestelde definitie voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Ryoga het volgende:
ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar hoe werkt dat met een hongerdieet? eet je dan echt extreem weinig of iets?
toen ik nog zwaar bezig was met afvallen neigde ik er een beetje naartoe volgens mij, ik at 1 boterham bij het ontbijt en 's avonds standaard avondeten, maar verder helemaal niets. Verder ging ik 5 keer per week sporten (tennis en zwemmen) en voor de trek gemiddeld 1 zak chips per week. Als ik het nu zo lees klinkt dit niet bepaald gezond, maar ik ben er wel ruim tien kilo door afgevallen op de een of andere manier. Is een hongerdieet dan zoiets van goh ik eet 2 boterhammen per dag en that's it?
dat is wel heel extreem jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik deed het ook toen ik 13 was, totdat ik flauw begon te vallen op school, toen leerde ik het snel af
Amen to thatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb t een tijdje gedaan (niet om af te vallen overigens) toen ik net studeerde. Ik wist gewoon niet zo goed hoe ik voor mezelf moest zorgen, denk ik.
Dus ik ontbeet niet (brr, ik hou nog steeds niet van ontbijten), sloeg de lunch over (ben niet dol op brood), en at wel avondeten, maar dan een zak sla of friet of een pot witte bonen in tomatensaus.
Ik woog na een half jaar minder dan 55 kilo en droeg maatje 36.
En ik was altijd slap en misselijk, met zo'n gevoel dat je maag gaat inklappen, en altijd van die scheurende darmkrampen (ik dronk nl wel heel veel koffie).
Wat later verhuisde ik naar een studentenhuis: altijd veel eten. Uigebreid lunchen met kroketten, 's avonds grote porties warm eten, etc. Ik kwam kilo's en kilo's aan, maar mèn, wat voelde ik me goed!
De moraal van het verhaal: hongerdieten zijn kut
Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voeldequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef teigan het volgende:
mijn lijf zou dat gewoon gelijk niet pikken weet je dat?
Mijn minimum was iets van 3 boterhammen per dag denk ik, maar dat hield ik ook niet echt vol..
quote:Kauwgum maakt slank
AMSTERDAM -
Kauwgum maakt slank. Wie het zou kunnen volhouden om 100 kauwbewegingen per minuut te maken, verliest maar liefst 5 kilogram vet per jaar, zo hebben Britse wetenschappers berekend.
Helaas is dit geen realistisch 'dieet'. Maar de onderzoekers hebben wel aangetoond dat kauwen vlak voor de maaltijd de eetlust vermindert, bacteriën en voedselresten verwijdert en de darmen na een operatie weer sneller op gang krijgt.
ik heb met mensen in de eetstoornissengroep gezeten die zoveel aten, dat zegt denk ik wel genoeg..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voelde![]()
Ze is enorm afgevallen maar blijft stug ontkennen dat ze zichzelf heeft uitgehongerd![]()
daar kwam ik tijdens mijn dieet ook achter ja. als ik maar ergens op kauw dan heb ik geen behoefte aan iets anders.quote:
ik krijg juist meer trek van kauwgom....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef Ryoga het volgende:
[..]
daar kwam ik tijdens mijn dieet ook achter ja. als ik maar ergens op kauw dan heb ik geen behoefte aan iets anders.
tijd voor een kauwgumpje uit de la
Krijg je ook zeksie brede kaken vanquote:
Ik ook, dan gaat mijn maag extreem rommelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef teigan het volgende:
[..]
ik krijg juist meer trek van kauwgom....
dat ligt er ook een beetje aan wat je doet denk ik. ik heb een luie kantoorbaan waarbij ik op de dag niets anders doe dan zitten. Ik drink wel heel veel, maar vaak sla ik de lunch over of haal ik 1 croissantje als ik echt trek heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik mezelf zou uithongeren. Ik voel me al slapjes als ik een paar uur niks heb gegeten, laat staan de hele dag!
Ik werk in het basisonderwijs en ben de hele dag in beweging. Ik zou echt flauwvallen als ik zo weinig zou eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef Ryoga het volgende:
[..]
dat ligt er ook een beetje aan wat je doet denk ik. ik heb een luie kantoorbaan waarbij ik op de dag niets anders doe dan zitten. Ik drink wel heel veel, maar vaak sla ik de lunch over of haal ik 1 croissantje als ik echt trek heb.
Nog een leuke bijwerking van het hongerdieet: je hebt het altijd koud. Behalve als je je inspant. Een trap oploopt ofzo. Dan krijg je hoofdpijn en ga je ongekend hard zweten, o-ver-al! Waardoor je het nog kouder krijgt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voelde![]()
Ze is enorm afgevallen maar blijft stug ontkennen dat ze zichzelf heeft uitgehongerd![]()
Oh echt? Ik vond dat zo vreselijk vies, als je erin bijt is het et alsof er iets ejaculeert in je mondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Fannetje het volgende:
100 kauwbewegingen per minuut is ook wel vrij veel, lijkt me.
Ik heb vorige week twee pakjes stimorol fusion gekocht en die vind ik érg lekker, vooral de strawberry/lime combinatie. Dat pakje was dan ook zó leeg.
Appels: checkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond dat zo vreselijk vies, als je erin bijt is het et alsof er iets ejaculeert in je mond![]()
Ik krijg trouwens ook altijd honger van kauwgom. En van appels ook.
Ja, dat kan ook gewoon niet, vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef teigan het volgende:
ik vond die stimorol ook wel lekker, maar ik nam er dan ook teveel van, en aangezien ik ook voor de klas sta(middelbare school), en ik bij mijn vak in het practicumlokaal heel streng ben op niet eten en drinken heb ik het wel afgeleerd...
Het lijkt mij voor de leerlingen ook best vervelend, kijken naar een docent die nog een stuk kauwgom in zijn/haar mond heeft zitten..
Pff, ik probeer juist van kauwgom af te blijven, ik ben echt verslaafd aan dat spul. Maar dat was waarschijnlijk wel een van de oorzaken van mijn buikkrampen (veel kauwgom werkt laxerend) Nu neem ik een glas water als ik zin heb in kauwgom, kom soms wel op meer dan 3 liter water op een dag op deze manierquote:
Goh, ik probeer ook van de kauwgom af te komen omdat het bij mij een oorzaak is voor mijn maagklachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:38 schreef omearos het volgende:
Pff, ik probeer juist van kauwgom af te blijven, ik ben echt verslaafd aan dat spul. Maar dat was waarschijnlijk wel een van de oorzaken van mijn buikkrampen (veel kauwgom werkt laxerend) Nu neem ik een glas water als ik zin heb in kauwgom, kom soms wel op meer dan 3 liter water op een dag op deze manier![]()
Twee kilo eraf in drie dagen tijd is wel erg veel! Goed hoor! En inderdaad even hopen dat het maandag nog zo is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Patries86 het volgende:
Heb wel weer de goede week uitgekozen om te beginnen.. NOT
Ben sinds zondag ongesteld maar erger dan ooit op 1 of andere manier
En de eerste dagen ging nog wel, maar gisteren echt de drang naar chocolade en andere slechte dingen.. en is nu alleen nog maar erger![]()
Heb me gisteren gelukkig weten in te houden, me vriend had lekkere tosti met 30+ kaas en kipfile gemaakt ipv dat ik een zak chips zou open trekken
Vandaag er gewoon weer tegenaan, kon mezelf niet weerhouden om toch even op die weegschaal te gaan staan haha, viel mee tot me verbazing
Maandag: 82.5
Vandaag: 80.5
Kijken of het maandagochtend ook dit gewicht is,want dan tel ik het pas officeel mee!
Wat liefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Patries86 het volgende:
Heb me gisteren gelukkig weten in te houden, me vriend had lekkere tosti met 30+ kaas en kipfile gemaakt ipv dat ik een zak chips zou open trekken
Vandaag er gewoon weer tegenaan, kon mezelf niet weerhouden om toch even op die weegschaal te gaan staan haha, viel mee tot me verbazing
Maandag: 82.5
Vandaag: 80.5
Kijken of het maandagochtend ook dit gewicht is,want dan tel ik het pas officeel mee!
Wat bij mij altijd goed mijn zoetbehoefte bevredigt: een bakje frambozen! Héérlijk! Of blauwe bessen ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Twee kilo eraf in drie dagen tijd is wel erg veel! Goed hoor! En inderdaad even hopen dat het maandag nog zo is.
Ik ben ook ongesteld en heb nu ook opeens zin in allerlei zoete dingen. Gelukkig is er gewoon niet veel in huis. Daarom eet ik nu maar een bakje cherry tomaatjes, ook lekker
Ik ben ook aan de pil, maar meer dan twee strips achter elkaar doorslikken gaat niet, dan krijg ik last van doorbraakbloedingen enzo. Dus na twee strips stop ik altijd een weekje, dat is nog wel te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben aan de pil, dus ik heb gelukkig geen last van die ongesteldheidsperikelen
Frambozen zijn inderdaad heerlijk, maar ook erg duur!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat bij mij altijd goed mijn zoetbehoefte bevredigt: een bakje frambozen! Héérlijk! Of blauwe bessen ofzo
Ja, ik ook hoor, doe het nooit langer dan twee maanden. Ik heb gewoon geen last van dat gezeik met hormonen e.d. Een half uurtje kramp, that's allquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de pil, maar meer dan twee strips achter elkaar doorslikken gaat niet, dan krijg ik last van doorbraakbloedingen enzo. Dus na twee strips stop ik altijd een weekje, dat is nog wel te doen
Ik zwel altijd enorm op als ik doorslik. Doe het dan ook zelden (alleen als het echt nodig is). En tijdens de menstruatieweek ga ik gewoon voor pure chocolade (nee, geen reep per dag... klein stukje per dag is al genoeg voor mij).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de pil, maar meer dan twee strips achter elkaar doorslikken gaat niet, dan krijg ik last van doorbraakbloedingen enzo. Dus na twee strips stop ik altijd een weekje, dat is nog wel te doen
Ik ga een of twee keer per week naar de markt, en dan koop ik daar gewoon wat er toevallig goedkoop is! Twee bakjes frambozen voor een euro, een pond blauwe bessen voor 2,50quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Frambozen zijn inderdaad heerlijk, maar ook erg duur!
Nu heb ik een oom die frambozen teelt en waar ik ze gratis kan halen, maar die woont niet echt dichtbij, dus dat is ook geen optie.
Voor mij geen zoet of troep vandaag! Wil die 80 houden en nog meer eraf haha! Wil niet dat maandag die weegschaal hoger aangeeft haha!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ach weet je, rond de menstruatie kan je gewicht erg fluctueren doordat je in het begin vocht vasthoudt en dat soort ongein. Maar als je niet teveel snoep en snacks eet, zit je vast maandag nog steeds op 80!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |