Bekken kantelen is een eerste. En niet zover naar voren dat je je vetrol helemaal klem zet (en het dus pijn doet). Ga gewoon zover je kunt, hoe langer je het doet des te beter het gaat (en natuurljik wordt het vet op den duur minder, worden je spieren sterker en kan je meer/ verder).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
No thanks, de topics gaan hier zo waanzinnig snel, dat kost me een uurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar daar zal octo zelf antwoord op moeten geven, of je zult terug moeten lezen
Er is niet echt een vastgestelde definitie voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Ryoga het volgende:
ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar hoe werkt dat met een hongerdieet? eet je dan echt extreem weinig of iets?
toen ik nog zwaar bezig was met afvallen neigde ik er een beetje naartoe volgens mij, ik at 1 boterham bij het ontbijt en 's avonds standaard avondeten, maar verder helemaal niets. Verder ging ik 5 keer per week sporten (tennis en zwemmen) en voor de trek gemiddeld 1 zak chips per week. Als ik het nu zo lees klinkt dit niet bepaald gezond, maar ik ben er wel ruim tien kilo door afgevallen op de een of andere manier. Is een hongerdieet dan zoiets van goh ik eet 2 boterhammen per dag en that's it?
dat is wel heel extreem jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik deed het ook toen ik 13 was, totdat ik flauw begon te vallen op school, toen leerde ik het snel af
Amen to thatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb t een tijdje gedaan (niet om af te vallen overigens) toen ik net studeerde. Ik wist gewoon niet zo goed hoe ik voor mezelf moest zorgen, denk ik.
Dus ik ontbeet niet (brr, ik hou nog steeds niet van ontbijten), sloeg de lunch over (ben niet dol op brood), en at wel avondeten, maar dan een zak sla of friet of een pot witte bonen in tomatensaus.
Ik woog na een half jaar minder dan 55 kilo en droeg maatje 36.
En ik was altijd slap en misselijk, met zo'n gevoel dat je maag gaat inklappen, en altijd van die scheurende darmkrampen (ik dronk nl wel heel veel koffie).
Wat later verhuisde ik naar een studentenhuis: altijd veel eten. Uigebreid lunchen met kroketten, 's avonds grote porties warm eten, etc. Ik kwam kilo's en kilo's aan, maar mèn, wat voelde ik me goed!
De moraal van het verhaal: hongerdieten zijn kut
Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voeldequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef teigan het volgende:
mijn lijf zou dat gewoon gelijk niet pikken weet je dat?
Mijn minimum was iets van 3 boterhammen per dag denk ik, maar dat hield ik ook niet echt vol..
quote:Kauwgum maakt slank
AMSTERDAM -
Kauwgum maakt slank. Wie het zou kunnen volhouden om 100 kauwbewegingen per minuut te maken, verliest maar liefst 5 kilogram vet per jaar, zo hebben Britse wetenschappers berekend.
Helaas is dit geen realistisch 'dieet'. Maar de onderzoekers hebben wel aangetoond dat kauwen vlak voor de maaltijd de eetlust vermindert, bacteriën en voedselresten verwijdert en de darmen na een operatie weer sneller op gang krijgt.
ik heb met mensen in de eetstoornissengroep gezeten die zoveel aten, dat zegt denk ik wel genoeg..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voelde![]()
Ze is enorm afgevallen maar blijft stug ontkennen dat ze zichzelf heeft uitgehongerd![]()
daar kwam ik tijdens mijn dieet ook achter ja. als ik maar ergens op kauw dan heb ik geen behoefte aan iets anders.quote:
ik krijg juist meer trek van kauwgom....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef Ryoga het volgende:
[..]
daar kwam ik tijdens mijn dieet ook achter ja. als ik maar ergens op kauw dan heb ik geen behoefte aan iets anders.
tijd voor een kauwgumpje uit de la
Krijg je ook zeksie brede kaken vanquote:
Ik ook, dan gaat mijn maag extreem rommelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef teigan het volgende:
[..]
ik krijg juist meer trek van kauwgom....
dat ligt er ook een beetje aan wat je doet denk ik. ik heb een luie kantoorbaan waarbij ik op de dag niets anders doe dan zitten. Ik drink wel heel veel, maar vaak sla ik de lunch over of haal ik 1 croissantje als ik echt trek heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik mezelf zou uithongeren. Ik voel me al slapjes als ik een paar uur niks heb gegeten, laat staan de hele dag!
Ik werk in het basisonderwijs en ben de hele dag in beweging. Ik zou echt flauwvallen als ik zo weinig zou eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef Ryoga het volgende:
[..]
dat ligt er ook een beetje aan wat je doet denk ik. ik heb een luie kantoorbaan waarbij ik op de dag niets anders doe dan zitten. Ik drink wel heel veel, maar vaak sla ik de lunch over of haal ik 1 croissantje als ik echt trek heb.
Nog een leuke bijwerking van het hongerdieet: je hebt het altijd koud. Behalve als je je inspant. Een trap oploopt ofzo. Dan krijg je hoofdpijn en ga je ongekend hard zweten, o-ver-al! Waardoor je het nog kouder krijgt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voelde![]()
Ze is enorm afgevallen maar blijft stug ontkennen dat ze zichzelf heeft uitgehongerd![]()
Oh echt? Ik vond dat zo vreselijk vies, als je erin bijt is het et alsof er iets ejaculeert in je mondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Fannetje het volgende:
100 kauwbewegingen per minuut is ook wel vrij veel, lijkt me.
Ik heb vorige week twee pakjes stimorol fusion gekocht en die vind ik érg lekker, vooral de strawberry/lime combinatie. Dat pakje was dan ook zó leeg.
Appels: checkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond dat zo vreselijk vies, als je erin bijt is het et alsof er iets ejaculeert in je mond![]()
Ik krijg trouwens ook altijd honger van kauwgom. En van appels ook.
Ja, dat kan ook gewoon niet, vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef teigan het volgende:
ik vond die stimorol ook wel lekker, maar ik nam er dan ook teveel van, en aangezien ik ook voor de klas sta(middelbare school), en ik bij mijn vak in het practicumlokaal heel streng ben op niet eten en drinken heb ik het wel afgeleerd...
Het lijkt mij voor de leerlingen ook best vervelend, kijken naar een docent die nog een stuk kauwgom in zijn/haar mond heeft zitten..
Pff, ik probeer juist van kauwgom af te blijven, ik ben echt verslaafd aan dat spul. Maar dat was waarschijnlijk wel een van de oorzaken van mijn buikkrampen (veel kauwgom werkt laxerend) Nu neem ik een glas water als ik zin heb in kauwgom, kom soms wel op meer dan 3 liter water op een dag op deze manierquote:
Goh, ik probeer ook van de kauwgom af te komen omdat het bij mij een oorzaak is voor mijn maagklachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:38 schreef omearos het volgende:
Pff, ik probeer juist van kauwgom af te blijven, ik ben echt verslaafd aan dat spul. Maar dat was waarschijnlijk wel een van de oorzaken van mijn buikkrampen (veel kauwgom werkt laxerend) Nu neem ik een glas water als ik zin heb in kauwgom, kom soms wel op meer dan 3 liter water op een dag op deze manier![]()
Twee kilo eraf in drie dagen tijd is wel erg veel! Goed hoor! En inderdaad even hopen dat het maandag nog zo is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Patries86 het volgende:
Heb wel weer de goede week uitgekozen om te beginnen.. NOT
Ben sinds zondag ongesteld maar erger dan ooit op 1 of andere manier
En de eerste dagen ging nog wel, maar gisteren echt de drang naar chocolade en andere slechte dingen.. en is nu alleen nog maar erger![]()
Heb me gisteren gelukkig weten in te houden, me vriend had lekkere tosti met 30+ kaas en kipfile gemaakt ipv dat ik een zak chips zou open trekken
Vandaag er gewoon weer tegenaan, kon mezelf niet weerhouden om toch even op die weegschaal te gaan staan haha, viel mee tot me verbazing
Maandag: 82.5
Vandaag: 80.5
Kijken of het maandagochtend ook dit gewicht is,want dan tel ik het pas officeel mee!
Wat liefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Patries86 het volgende:
Heb me gisteren gelukkig weten in te houden, me vriend had lekkere tosti met 30+ kaas en kipfile gemaakt ipv dat ik een zak chips zou open trekken
Vandaag er gewoon weer tegenaan, kon mezelf niet weerhouden om toch even op die weegschaal te gaan staan haha, viel mee tot me verbazing
Maandag: 82.5
Vandaag: 80.5
Kijken of het maandagochtend ook dit gewicht is,want dan tel ik het pas officeel mee!
Wat bij mij altijd goed mijn zoetbehoefte bevredigt: een bakje frambozen! Héérlijk! Of blauwe bessen ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Twee kilo eraf in drie dagen tijd is wel erg veel! Goed hoor! En inderdaad even hopen dat het maandag nog zo is.
Ik ben ook ongesteld en heb nu ook opeens zin in allerlei zoete dingen. Gelukkig is er gewoon niet veel in huis. Daarom eet ik nu maar een bakje cherry tomaatjes, ook lekker
Ik ben ook aan de pil, maar meer dan twee strips achter elkaar doorslikken gaat niet, dan krijg ik last van doorbraakbloedingen enzo. Dus na twee strips stop ik altijd een weekje, dat is nog wel te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben aan de pil, dus ik heb gelukkig geen last van die ongesteldheidsperikelen
Frambozen zijn inderdaad heerlijk, maar ook erg duur!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat bij mij altijd goed mijn zoetbehoefte bevredigt: een bakje frambozen! Héérlijk! Of blauwe bessen ofzo
Ja, ik ook hoor, doe het nooit langer dan twee maanden. Ik heb gewoon geen last van dat gezeik met hormonen e.d. Een half uurtje kramp, that's allquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de pil, maar meer dan twee strips achter elkaar doorslikken gaat niet, dan krijg ik last van doorbraakbloedingen enzo. Dus na twee strips stop ik altijd een weekje, dat is nog wel te doen
Ik zwel altijd enorm op als ik doorslik. Doe het dan ook zelden (alleen als het echt nodig is). En tijdens de menstruatieweek ga ik gewoon voor pure chocolade (nee, geen reep per dag... klein stukje per dag is al genoeg voor mij).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de pil, maar meer dan twee strips achter elkaar doorslikken gaat niet, dan krijg ik last van doorbraakbloedingen enzo. Dus na twee strips stop ik altijd een weekje, dat is nog wel te doen
Ik ga een of twee keer per week naar de markt, en dan koop ik daar gewoon wat er toevallig goedkoop is! Twee bakjes frambozen voor een euro, een pond blauwe bessen voor 2,50quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Frambozen zijn inderdaad heerlijk, maar ook erg duur!
Nu heb ik een oom die frambozen teelt en waar ik ze gratis kan halen, maar die woont niet echt dichtbij, dus dat is ook geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |