abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52032748
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Op mijn fles staat: 72 gram suiker per 100 ml pure siroop.

ik kijk naar de aangelengde versie he
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52033564
zo het was dus weer gezellig hier vandaag?

geeft niet...ik ben terug

ik heb honger, dus ik ga even valsspelen
pi_52034365
Je hebt ook niet zoveel gegeten vandaag
Maar het was idd gezellig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52035347
Het ging een beetje mis... Ik had trek in een boterham (1 plak) met kaas, en die schoof ik zonder na te denken naar binnen

onsmakelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was dus even vergeten dat ik niet meer gedachteloos eten naar binnen kan werken en werd daar even heel hard mee geconfronteerd
pi_52036157
Klinkt niet leuk octo, dat doe je vast niet nog een keer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 2 augustus 2007 @ 07:30:47 #206
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52036169
Eet jij al gewone boterhammen zo heb die echt nog tijden geroosterd voor dat ik ze at. Zodat het minder een balletje kan worden in je maagje.

Maar idd het is wel herkenbaar zeker in het begin
pi_52036287
Goedemorgen

@Yppy: ik heb de eetmeter
pi_52036313
Dat is vast een post voor iemand anders freecell.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:13:56 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_52036362
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 07:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eet jij al gewone boterhammen zo heb die echt nog tijden geroosterd voor dat ik ze at. Zodat het minder een balletje kan worden in je maagje.

Maar idd het is wel herkenbaar zeker in het begin
Ik denk de komende tijd niet meer Ik begreep een beetje dat het nog uit automatisme was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:17:29 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_52036389
Overigens, ik las net gegrilde champignons. Als je van die grote haalt en het steeltje eruit breekt en daar dan wat blauwschimmelkaas indoet en ze even onder de grill zet (combimagnetron ofzo) dan kun je ook heerlijk smullen!

Ik hoop dat het vanavond nog mooi weer is, dan ga ik barbecuen. Voordeel van barbecuen: het vlees rent wat sneller door mijn lichaam waardoor ik mee rbinnenhoud omdat het al uit mijn maag verdwenen is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:20:30 #211
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52036411
Goodmorning,

tss jullie lullen hier in ee avond bijna weer een topic vol, ben zolang ik op het werk ben alleen nog maar aan het lezen (jaja, het is druk hiero! )

Gisteravond bijna 2 uur op de tennisbaan gestaan.. pfff heb spierpijn... tennissen tegen de meervoudig clubkampioen is toch niet niets....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:22:16 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_52036424
jottum, 8 ons er af
disclaimer
pi_52036695
Wees blij met elke daling in gewicht Ik vier zelf al een feestje als er 2 ons af is 8 ons is toch bijna een kilo
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52036776
goeiemorgen...
was gisteren om 1 uur thuis, hij heeft 19 uur gewerkt.... En vandaag mag hij gelukkig iets later beginnen, maar met een beetje pech werkt hij dan alsnog 10 uur..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52037505
Ik kan vandaag niet sporten!
Ik had gister al last van hooikoorts en kortademig, maar gewapend met mn zakdoekjes ben ik toch gaan sporten. Alleen gisteravond kwam er nog koorts bij en dan is het denk ik niet zo slim om nu alweer er vol voor te gaan
Ik ga daarom denk ik vanavond/ vanmiddag wat pilates-oefeningen doen. Even kijken voor n dvd'tje ofzo.
pi_52037628
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Pff, ja, het lijkt zo niet echt gezellig hier, met die discussie vanavond. Sheesh, krijg je hier nu bij alles wat je det van die bemoeizuchtige vragen: 'waarom doe je dat' 'hoe lang al' 'wat denk je ermee te bereiken'? Dan ben ik weg, namelijk.
Als we bang zijn dat je doorslaat oid gaan we idd lastige vragen stellen. Vaak blijkt het dan wel mee te vallen, maar goed, we moeten het ook doen met wat hier gepost wordt.
Bijvoorbeeld bij Elvi, in eerste instantie lees je: net op dieet en nu elke dag 2 uur sporten en iets met een trainer die tegenwerkt. Dat klinkt dan als te snel teveel doen. Maar na uitleg blijkt het allemaal onder begeleiding te zijn en is 2 uur sporten niet meteen 2 uur maximale hartslag oid.
We zien hier te vaak dat mensen veel te enthousiast beginnen, meteen <1000kcal per dag en uren intensief sporten per dag, om maar zo snel mogelijk af te vallen, en helaas zijn dat vaak de mensen die ook heel snel afhaken, en dat is jammer.We willen mensen gewoon waarschuwen voor valkuilen die we hier tegengekomen zijn.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:40:57 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_52037646
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 08:49 schreef blue_funk het volgende:
Wees blij met elke daling in gewicht Ik vier zelf al een feestje als er 2 ons af is 8 ons is toch bijna een kilo
Ja, maar ik was eerst weer 8 ons omhoog geschoten, dus ik vraag me af hoe lang het er af blijft

mompelt iets in de trant van het glas is altijd half leeg....

De tijd zal het maar moeten leren. Het uit etentje van vanavond zal iig weinig helpen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 augustus 2007 @ 09:44:48 #218
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52037722
octo, je lichaam trekt vanzelf aan de rem Gedachtenloos eten is er inderdaad niet meer bij.

Elvi, rustig aan joh. Ziek is ziek. Beterschap!

Limonadesiroop kun je overigens best af en toe drinken als je je buik vol hebt van gewoon water. Maar laat je niet misleiden door het "fruit"verhaal Je lengt het zo vreselijk aan dat die paar atoompjes fruit ook niet echt zoden aan de dijk zetten hoor. Je kunt net zo goed gewone siroop nemen, veel goedkoper ook nog, en er een stuk fruit bij eten. Dat is dan misschien weer niet goedkoper maar wel gezonder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_52037736
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Prima, maar dan lijkt het me ook een goed plan als niemand meer tegen een ander gaat lopen roepen dat hij/zij niet goed bezig is.
Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.
We zitten hier ook juist om van elkaar te leren, dus als iemand vindt dat je niet goed bezig bent dan juich ik het toe dat er wat van wordt gezegd. Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste, maar als je niets meer tegen elkaar kunt zeggen zonder dat iedereen lange tenen heeft dan wordt de sfeer er niet beter op. En dan ligt dat niet aan de mensen die het goed bedoelden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52037920
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste,
helemaal mee eens!
Ik ben bij dat ik gister op een gegeven moment offline ben gegaan, want ik zie nu dat het nog even door gegaan is.. en ik kan daar niet zo goed tegen...

even ontopic:
ik zit wederom op het werk en het is hier nog steeds erg rustig, patienten zijn schoon en liggen lekker rustig in bed... niets mee te doen dus....
Vanmorgen weer ontbeten met yoghurt met ontbijtkoek, glas sinaasappelsap en water.
En ik zit nu met een literfles water naast me, die ik dus in de loop van de ochtend leeg ga proberen te drinken....
vanavond bij mij zus eten (op visite), maar ga proberen als ik thuis kom nog eerst ff op de crosstrainer te gaan.. wil wel graag mijn beweging hebben...:)

nou ik wens een ieder weer een gezonde dag toe en iedereen die op de weegschaal gaat vandaag *succes*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:52:50 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_52037928
quote:

[..]

Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.
We zitten hier ook juist om van elkaar te leren, dus als iemand vindt dat je niet goed bezig bent dan juich ik het toe dat er wat van wordt gezegd. Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste, maar als je niets meer tegen elkaar kunt zeggen zonder dat iedereen lange tenen heeft dan wordt de sfeer er niet beter op. En dan ligt dat niet aan de mensen die het goed bedoelden.
Het gaat me vooral om de toon waarop het soms gaat. En ik bedoel jou niet, maar voornamelijk een zeker ander persoon die alles denkt beter te weten.
disclaimer
pi_52037950
quote:

[..]

Sorry, ik ben ook een newbie hier hoor... Ik bedoelde de opmerkingen van ... hoeheetze... Over dat soepdieet. 'Of je wel weet dat dieten niet werken', etc... Dat kwam zo zuur over.
Maar hee, ik hou me erbuiten.

Misschien ga ik vandaag even pilatessen. Of loop ik dan al te hard van stapeel met mijn goede voornemens?

Sowieso merk ik dat pilates wat lastiger gaat als je wat dikker bent. Dan zit de vetrol op je buik in de weg Erg kansloos vind ik dat van mezelf.
pi_52038015
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Vanmorgen weer ontbeten met yoghurt met ontbijtkoek, glas sinaasappelsap en water.
En ik zit nu met een literfles water naast me, die ik dus in de loop van de ochtend leeg ga proberen te drinken....
Veel water drinken went. Het enige nadeel vind ik dat je zo dorstig wordt, gek genoeg. Als je jezelf aanwent om veel te drinken, krijg je sneller dorst, lijkt het.
En je moet natuurlijk de hele tijd piesen
Ik neem meestal ook nog een of twee lepels lijnzaad. Dan moet je wel veel drinken, anders raak je hopeloos verstopt.
pi_52038132
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:

Het gaat me vooral om de toon waarop het soms gaat. En ik bedoel jou niet, maar voornamelijk een zeker ander persoon die alles denkt beter te weten.
*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken? )
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:04:18 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_52038197
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken? )
Nee, dat werkt niet, omdat het wel aan een persoon ligt. Ik vind het erg frappant dat binnen notime de sfeer hier weer verziekt is. Ik vind dat erg jammer, want het ontneemt mij en ik denk anderen met mij de lol om hier te posten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:05:06 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_52038218
quote:

[..]

Het is helemaal niet veranderd, ik zie nu ineens veel mensen roepen dat het helemaal veranderd is omdat voornamelijk ik te lang door heb lopen zagen om de onwetende opmerkingen van een jong meisje. Dat heeft maar 1 avondje geduurd, dat is nu weer over, vandaag is een nieuwe dag. Diegenen die er niet in betrokken wilden worden hebben zich afzijdig gehouden. What's the point? Er is niks veranderd IMO.
disclaimer
pi_52038259
quote:

[..]

Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?
pi_52038279
Het is toch raar dat altijd hetzelfde meisje dat soort reacties bij mensen oproept? Dus ja, sinds zij terug is is de sfeer hier absoluut weer veranderd. Ik zie geen spoken. Maar als jij vindt dat er niets is veranderd nadat het hier een aantal weken gewoon domweg gezellig was zonder akelige discussies dan vind je dat maar. Is je goed recht.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:08:57 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_52038305
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?
Dat kan ook wel, dat doet ze alleen niet. En dit is een publiek forum, dus iedereen is vrij om te posten waar hij/zij wil. Ik denk dat de truc voornamelijk is om het te negeren. En aangezien ik al heel lang niet meer heb meegepost, was ik dat even vergeten. Dat, en het feit dat ik rellen heerlijk vind. Maar ik zal het niet meer doen, mijn excuses
disclaimer
pi_52038312
Mja, maar de persoon in kwestie is inmiddels op goed gewicht (let wel, zonder vals te spelen), dus zit eerder in het "slank blah blah" gebeuren dan hier. Dus, waarom moeten we het hier nog over hebben? Gewoon weer gezellig verder gaan zoals het was, en als de sfeer weer verziekt wordt door een botte opmerking, negeren, even wachten en gewoon weer op oude voet verder. Ik post zelf dan wel niet zo veel, maar lurk al een hele lange tijd... en doorgaans vind ik het bijzonder plezierig de posts van jullie te lezen... dus, niet allemaal wegrennen omdat een persoon tussendoor even irritant kwam doen, blijven posten
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52038317
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, dat kan ze niet. Dat is al 100x gevraagd, maar ze helpt graag mensen met haar inzicht en ervaring En mensen verbieden ergens te komen doen we niet aan op Fok.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:09:51 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_52038322
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Het is toch raar dat altijd hetzelfde meisje dat soort reacties bij mensen oproept? Dus ja, sinds zij terug is is de sfeer hier absoluut weer veranderd. Ik zie geen spoken. Maar als jij vindt dat er niets is veranderd nadat het hier een aantal weken gewoon domweg gezellig was zonder akelige discussies dan vind je dat maar. Is je goed recht.

Ik vind het niet veranderd, ik had haar ook gewoon kunnen negeren maar ik heb een andere keuze gemaakt. En als ik haar genegeerd had was er niks aan de hand geweest. So sue me.
disclaimer
pi_52038332
quote:

[..]

ja idd je hebt gelijk... het is iedere keer weer raak. en ik heb niet het idee dat dat gaat veranderen.....
het was idd rustig de afgelopen tijd..
jammer maar helaas dat het nu weer escaleert...

over het water drinken;
dat gaat bij mij niet zo moeilijk hoor, ik drink altijd wel veel water.. begin smorgens ook met een groot longdrinkglas en soms zelfs twee.. dan op het werk weer een glas. en nu dus een liter op en straks steeds plassen natuurlijk haha....

naja het is wel gezond natuurlijk...
als het zo rustig blijft ga ik straks eens ff het trappenhuis betreden...
pi_52038363
Maar alle pilatessers hier: hebben jullie nou ook dat het eigenlijk niet zo lekker gaat als je een vetrolletje hebt op je buik?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:12:35 #235
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52038395
Ik vergeet telkens veel water te drinken. En dat is dom, want ik krijg echt hoofdpijn als ik te weinig drink. Zeker als ik ook nog eens ga sporten. Maar zelfs de driekwart liter fles water op m'n buro helpt niet om me eraan te herinneren.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:13:00 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_52038404
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
Maar alle pilatessers hier: hebben jullie nou ook dat het eigenlijk niet zo lekker gaat als je een vetrolletje hebt op je buik?
Ik heb nog nooit gepilatest dus ik zou het niet weten. Maar over penzen kan ik wel meepraten
disclaimer
pi_52038407
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het niet veranderd, ik had haar ook gewoon kunnen negeren maar ik heb een andere keuze gemaakt. En als ik haar genegeerd had was er niks aan de hand geweest. So sue me.
nou ik voel me niet schuldig... ik vind niet dat zij ongestraft iedereen kan lopen te bemoederen hier en ik denk dat ik met haar blijf botsen...
ik lok zelfs mijn inziens niets uit, maar kan haar opmerkingen heel erg moeilijk negeren... vooral als ze zo over andermans gevoelens heenwalst....
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:15:21 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_52038474
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou ik voel me niet schuldig... ik vind niet dat zij ongestraft iedereen kan lopen te bemoederen hier en ik denk dat ik met haar blijf botsen...
ik lok zelfs mijn inziens niets uit, maar kan haar opmerkingen heel erg moeilijk negeren... vooral als ze zo over andermans gevoelens heenwalst....
En dat effect heeft ze helaas op iedereen. Maar ik ga proberen zo te denken: ik ben ouder en wijzer en als het negeren de enige manier is, dan moet het maar zo zijn
disclaimer
pi_52038501
ColdFeet: Ik doe weliswaar geen pilates maar poweryoga. Bij bepaalde oefeningen (zoals achteroverbuigingen als de ploeg, kaarsstand) zit dat achterlijke rolletje buikvet inderdaad in de weg . Kwestie van doorzetten zodat op de lange termijn dat vetrolletje minder is. Maar bij welk soort pilates oefeningen zit die rol in de weg?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:17:57 #240
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52038542
[offtopic] poweryoga lijkt wel erg veel op mijn nickname, nooit bij stilgestaan [/offtopic]
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52038572
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En dat effect heeft ze helaas op iedereen. Maar ik ga proberen zo te denken: ik ben ouder en wijzer en als het negeren de enige manier is, dan moet het maar zo zijn
yeps daar heb je ook gelijk in, maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat zij dan gewoon ongestraft die opmerkingen kan gaan plaatsen...
ik vind het regelmatig respectloos hoe ze op mensen hier reageert...
zoals bijv de opmerkingen, maat 42 gaat nog, maar vanaf maat 44 ben je echt dik en lelijk.....

hallllllowwww??? dit is nog altijd afhankelijk van andere factoren, zoals lengte, kleding, uitstraling etc etc....

ja ik haar idd beter negeren, maar zulke opmerkingen schieten bij mij echt in het verkeerde keelgat...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 augustus 2007 @ 10:21:14 #242
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52038620
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelier

En je moet maar denken: wat zij zegt, zegt meer over haar, dan over anderen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_52038665
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelier

ik zal mijn best doen, maar met tot 10 tellen ga ik het niet redden haha
(denk meer in de richting van 200 haha)
pi_52038728
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 02:43 schreef octopussy het volgende:
Het ging een beetje mis... Ik had trek in een boterham (1 plak) met kaas, en die schoof ik zonder na te denken naar binnen

onsmakelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was dus even vergeten dat ik niet meer gedachteloos eten naar binnen kan werken en werd daar even heel hard mee geconfronteerd
Sorry, ik ben nieuw hier... Waarom trekt je lichaam een boterham met kaas niet? Want dit klinkt wel heel ellendig!
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:16 schreef Pandorah het volgende:
ColdFeet: Ik doe weliswaar geen pilates maar poweryoga. Bij bepaalde oefeningen (zoals achteroverbuigingen als de ploeg, kaarsstand) zit dat achterlijke rolletje buikvet inderdaad in de weg . Kwestie van doorzetten zodat op de lange termijn dat vetrolletje minder is. Maar bij welk soort pilates oefeningen zit die rol in de weg?
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
pi_52038870
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Precies, ik doe hetzelfde en dat bevalt me ook uitstekend!

Ik snap dat het af en toe moeilijk is om niet te reageren, zo heb ik een tijdje in de clinch gelegen met iemand van een ander forum die op van elke opmerking van mij wel iets negatiefs wist te maken en daar ergerde ik me kapot aan, maar door erop te reageren wordt het vaak alleen maar erger. Nu ik die persoon negeer, heb ik het een stuk leuker daar

Oh, en freecell, dat was mijn vraag. Bedankt voor je antwoord!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:34:08 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_52038929
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sorry, ik ben nieuw hier... Waarom trekt je lichaam een boterham met kaas niet? Want dit klinkt wel heel ellendig!
[..]

Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
octopussy heeft enkele weken geleden een zware maagoperatie gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52038997
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef Troel het volgende:

[..]

octopussy heeft enkele weken geleden een zware maagoperatie gehad
Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?

Zo niet, dan niet, he.

Ik ben de laaste paar dagen echt goed bezig, weinig snoepen, gezond, en weer gesport. Maar ik ken mijn eigen discipline: het is nog te vroeg om te juichen... Bleef het maar altijd zo
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:38:55 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_52039041
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?

Zo niet, dan niet, he.

Ik ben de laaste paar dagen echt goed bezig, weinig snoepen, gezond, en weer gesport. Maar ik ken mijn eigen discipline: het is nog te vroeg om te juichen... Bleef het maar altijd zo
Ze heeft inderdaad een maagverkleining gehad vanwege haar gewichtsproblemen
En dat mag je best vragen, het is namelijk zeer uitgebreid beschreven in dit topic
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:39:34 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_52039061
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo niet, dan niet, he.

Dat mag je vragen, maar daar zal octo zelf antwoord op moeten geven, of je zult terug moeten lezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52039070
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nooit pijn bij buikspieroefeningen dus het lijkt mij dat pijn bij oefeningen niet goed is. Dan zou ik ze voorlopig niet doen totdat je wat minder buikvet hebt. En navragen bij de instructrice op de sportschool wat voor tips zij heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')