ik kijk naar de aangelengde versie hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op mijn fles staat: 72 gram suiker per 100 ml pure siroop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was dus even vergeten dat ik niet meer gedachteloos eten naar binnen kan werken en werd daar even heel hard mee geconfronteerd![]()
Ik denk de komende tijd niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eet jij al gewone boterhammen zoheb die echt nog tijden geroosterd voor dat ik ze at. Zodat het minder een balletje kan worden in je maagje.
Maar idd het is wel herkenbaar zeker in het begin![]()
Als we bang zijn dat je doorslaat oid gaan we idd lastige vragen stellen. Vaak blijkt het dan wel mee te vallen, maar goed, we moeten het ook doen met wat hier gepost wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Pff, ja, het lijkt zo niet echt gezellig hier, met die discussie vanavond. Sheesh, krijg je hier nu bij alles wat je det van die bemoeizuchtige vragen: 'waarom doe je dat' 'hoe lang al' 'wat denk je ermee te bereiken'? Dan ben ik weg, namelijk.
Ja, maar ik was eerst weer 8 ons omhoog geschoten, dus ik vraag me af hoe lang het er af blijftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:49 schreef blue_funk het volgende:
Wees blij met elke daling in gewichtIk vier zelf al een feestje als er 2 ons af is
8 ons is toch bijna een kilo
Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Prima, maar dan lijkt het me ook een goed plan als niemand meer tegen een ander gaat lopen roepen dat hij/zij niet goed bezig is.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste,
Het gaat me vooral om de toon waarop het soms gaat. En ik bedoel jou niet, maar voornamelijk een zeker ander persoon die alles denkt beter te weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.![]()
We zitten hier ook juist om van elkaar te leren, dus als iemand vindt dat je niet goed bezig bent dan juich ik het toe dat er wat van wordt gezegd. Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste, maar als je niets meer tegen elkaar kunt zeggen zonder dat iedereen lange tenen heeft dan wordt de sfeer er niet beter op. En dan ligt dat niet aan de mensen die het goed bedoelden.
Sorry, ik ben ook een newbie hier hoor... Ik bedoelde de opmerkingen van ... hoeheetze... Over dat soepdieet. 'Of je wel weet dat dieten niet werken', etc... Dat kwam zo zuur over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laten we vooral iedereen maar dezelfde fouten laten maken, daar worden we allemaal beter van.![]()
We zitten hier ook juist om van elkaar te leren, dus als iemand vindt dat je niet goed bezig bent dan juich ik het toe dat er wat van wordt gezegd. Op een niet betuttelende, vriendelijke manier uiteraard en niet met een wijzend vingertje. Elkaar steunen vind ik overigens nog steeds het belangrijkste, maar als je niets meer tegen elkaar kunt zeggen zonder dat iedereen lange tenen heeft dan wordt de sfeer er niet beter op. En dan ligt dat niet aan de mensen die het goed bedoelden.
Veel water drinken went. Het enige nadeel vind ik dat je zo dorstig wordt, gek genoeg. Als je jezelf aanwent om veel te drinken, krijg je sneller dorst, lijkt het.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Vanmorgen weer ontbeten met yoghurt met ontbijtkoek, glas sinaasappelsap en water.
En ik zit nu met een literfles water naast me, die ik dus in de loop van de ochtend leeg ga proberen te drinken....
*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat me vooral om de toon waarop het soms gaat. En ik bedoel jou niet, maar voornamelijk een zeker ander persoon die alles denkt beter te weten.
Nee, dat werkt niet, omdat het wel aan een persoon ligt. Ik vind het erg frappant dat binnen notime de sfeer hier weer verziekt is. Ik vind dat erg jammer, want het ontneemt mij en ik denk anderen met mij de lol om hier te posten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken?)
Het is helemaal niet veranderd, ik zie nu ineens veel mensen roepen dat het helemaal veranderd is omdat voornamelijk ik te lang door heb lopen zagen om de onwetende opmerkingen van een jong meisje. Dat heeft maar 1 avondje geduurd, dat is nu weer over, vandaag is een nieuwe dag. Diegenen die er niet in betrokken wilden worden hebben zich afzijdig gehouden. What's the point? Er is niks veranderd IMO.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*zucht* het spijt me zo enorm om keer op keer te moeten constateren dat hetgeen je nu zegt klopt. Het is hier een aantal weken erg gezellig geweest en dat is 'zomaar ineens' weer veranderd en iedereen weet wel waar het aan ligt. Of aan wie het ligt. En ik zou zo graag niet 'de schuld' bij één persoon willen leggen, maar het werkt niet. Het klikt niet en het botst. (kan ik nog meer cliché's bedenken?)
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, dat doet ze alleen niet. En dit is een publiek forum, dus iedereen is vrij om te posten waar hij/zij wil. Ik denk dat de truc voornamelijk is om het te negeren. En aangezien ik al heel lang niet meer heb meegepost, was ik dat even vergeten. Dat, en het feit dat ik rellen heerlijk vind. Maar ik zal het niet meer doen, mijn excusesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?
Nee, dat kan ze niet. Dat is al 100x gevraagd, maar ze helpt graag mensen met haar inzicht en ervaringquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat ik weet over wie het gaat. Kan zij, gezien het feit dat ze niet eens in de doelgroep van dit topic valt, niet gewoon ergens anders gaan posten?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Het is toch raar dat altijd hetzelfde meisje dat soort reacties bij mensen oproept? Dus ja, sinds zij terug is is de sfeer hier absoluut weer veranderd. Ik zie geen spoken. Maar als jij vindt dat er niets is veranderd nadat het hier een aantal weken gewoon domweg gezellig was zonder akelige discussies dan vind je dat maar. Is je goed recht.
ja idd je hebt gelijk... het is iedere keer weer raak. en ik heb niet het idee dat dat gaat veranderen.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gepilatest dus ik zou het niet weten. Maar over penzen kan ik wel meepratenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
Maar alle pilatessers hier: hebben jullie nou ook dat het eigenlijk niet zo lekker gaat als je een vetrolletje hebt op je buik?
nou ik voel me niet schuldig... ik vind niet dat zij ongestraft iedereen kan lopen te bemoederen hier en ik denk dat ik met haar blijf botsen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het niet veranderd, ik had haar ook gewoon kunnen negeren maar ik heb een andere keuze gemaakt. En als ik haar genegeerd had was er niks aan de hand geweest. So sue me.
En dat effect heeft ze helaas op iedereen. Maar ik ga proberen zo te denken: ik ben ouder en wijzer en als het negeren de enige manier is, dan moet het maar zo zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ik voel me niet schuldig... ik vind niet dat zij ongestraft iedereen kan lopen te bemoederen hier en ik denk dat ik met haar blijf botsen...
ik lok zelfs mijn inziens niets uit, maar kan haar opmerkingen heel erg moeilijk negeren... vooral als ze zo over andermans gevoelens heenwalst....
yeps daar heb je ook gelijk in, maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat zij dan gewoon ongestraft die opmerkingen kan gaan plaatsen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat effect heeft ze helaas op iedereen. Maar ik ga proberen zo te denken: ik ben ouder en wijzer en als het negeren de enige manier is, dan moet het maar zo zijn
Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik lok zelfs mijn inziens niets uit, maar kan haar opmerkingen heel erg moeilijk negeren... vooral als ze zo over andermans gevoelens heenwalst....
ik zal mijn best doen, maar met tot 10 tellen ga ik het niet redden hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelier![]()
En je moet maar denken: wat zij zegt, zegt meer over haar, dan over anderen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:43 schreef octopussy het volgende:
Het ging een beetje mis... Ik had trek in een boterham (1 plak) met kaas, en die schoof ik zonder na te denken naar binnen
onsmakelijk:
Sorry, ik ben nieuw hier... Waarom trekt je lichaam een boterham met kaas niet? Want dit klinkt wel heel ellendig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was dus even vergeten dat ik niet meer gedachteloos eten naar binnen kan werken en werd daar even heel hard mee geconfronteerd
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:16 schreef Pandorah het volgende:
ColdFeet: Ik doe weliswaar geen pilates maar poweryoga. Bij bepaalde oefeningen (zoals achteroverbuigingen als de ploeg, kaarsstand) zit dat achterlijke rolletje buikvet inderdaad in de weg. Kwestie van doorzetten zodat op de lange termijn dat vetrolletje minder is. Maar bij welk soort pilates oefeningen zit die rol in de weg?
Precies, ik doe hetzelfde en dat bevalt me ook uitstekend!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer het eens. Ik doe het al een tijdje en het bevalt me uitstekend. Gewoon helemaal niet reageren. Werkt als een tierelier![]()
En je moet maar denken: wat zij zegt, zegt meer over haar, dan over anderen
octopussy heeft enkele weken geleden een zware maagoperatie gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nieuw hier... Waarom trekt je lichaam een boterham met kaas niet? Want dit klinkt wel heel ellendig!
[..]
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
octopussy heeft enkele weken geleden een zware maagoperatie gehad
Ze heeft inderdaad een maagverkleining gehad vanwege haar gewichtsproblemenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?
Zo niet, dan niet, he.
Ik ben de laaste paar dagen echt goed bezig, weinig snoepen, gezond, en weer gesport. Maar ik ken mijn eigen discipline: het is nog te vroeg om te juichen... Bleef het maar altijd zo![]()
Dat mag je vragen, maar daar zal octo zelf antwoord op moeten geven, of je zult terug moeten lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mag ik nog zo nieuwsgierig zijn om te vragen of dat vanwege overgewicht was, of dat het andere redenen had?
Zo niet, dan niet, he.
Ik ben de laaste paar dagen echt goed bezig, weinig snoepen, gezond, en weer gesport. Maar ik ken mijn eigen discipline: het is nog te vroeg om te juichen... Bleef het maar altijd zo![]()
Ik heb nooit pijn bij buikspieroefeningen dus het lijkt mij dat pijn bij oefeningen niet goed is. Dan zou ik ze voorlopig niet doen totdat je wat minder buikvet hebt. En navragen bij de instructrice op de sportschool wat voor tips zij heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |