quote:
Lekker rellenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
jeeeeeeeeeeeeezus
ben ik een avondje inpakken (calorieen verbranden en een spier in je voet verrekken waardoor je niet meer kunt lopen) en jullie lullen bijna een heel topic vol
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Na een avondje succesvol stroopwafels weerstaan ga ik nu lekker slapen. Tot morgen mensjes!![]()
Miss_S, dit is echt een nare opmerking van je..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus ergens zie ik het als valsspelen
ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Miss_S, je bent een eng meisjezoiets zeggen tegen/bij mensen die alles geprobeerd hebben om af te vallen en om gezondheidsredenen een operatie ondergaan om de gevolgen van het jojo-effect tegen te gaan, is niet zoiets als in een topic waar mensen praten over het feit dat zwanger worden best moeilijk is, zeggen dat een IVF-behandeling valsspelen is, en dat het dan eigenlijk geen 'echt kind' is, want zonder was het ze waarschijnlijk niet gelukt
Je kan het ook gewoon niet zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik denk
ik kan er niets aan doen dat ik het zo voel
ik zeg het echt niet om mensen te kwetsen
kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet zeggen
Soms is dat beter
Ik heb het je anders al vaak zat zien zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klopt
maar op dat moment had ik de behoefte om het te vertellen zoals ik ook andere dingen vanavond heb gezegd die ik normaal niet zeg
wat je over die foto zegt klopt helemaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
'ik..'
'ik..'
'ik..'
misschien wordt het eens tijd om ook aan de gevoelens van andere mensen te denken.
Als ik zeg dat dat jong op jouw foto gewoon een enge player is en je hem aankijkt alsof hij gigantisch uit z'n bek meurt, dan is dat ook mijn mening, mijn gevoel en ik wil jou er echt niet mee kwetsen. Maar dat doe ik dan toch, omdat jij het een leuke jongen en een leuke foto vindt, anders had je hem niet op internet gezet neem ik aan..
meisje.. word eens wakker.. de wereld draait niet alleen om jou, er zijn mensen die anders denken en voelen dan jij. En natuurlijk leven we in een vrij land, en mogen we denken en zeggen wat we willen, maar dat betekent niet, al is het niet je bedoeling, dat dat altijd maar KAN omdat je (onverhoopt) wel eens aardig wat mensen kunt kwetsen. Dit is het laatste wat ik hierover zeg. Doe ermee wat je wilt...
En wat motorbloempje zegt. Al heb ik een vaag vermoeden wat het antwoord van Miss_S op deze post gaat zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
'ik..'
'ik..'
'ik..'
misschien wordt het eens tijd om ook aan de gevoelens van andere mensen te denken.
Als ik zeg dat dat jong op jouw foto gewoon een enge player is en je hem aankijkt alsof hij gigantisch uit z'n bek meurt, dan is dat ook mijn mening, mijn gevoel en ik wil jou er echt niet mee kwetsen. Maar dat doe ik dan toch, omdat jij het een leuke jongen en een leuke foto vindt, anders had je hem niet op internet gezet neem ik aan..
meisje.. word eens wakker.. de wereld draait niet alleen om jou, er zijn mensen die anders denken en voelen dan jij. En natuurlijk leven we in een vrij land, en mogen we denken en zeggen wat we willen, maar dat betekent niet, al is het niet je bedoeling, dat dat altijd maar KAN omdat je (onverhoopt) wel eens aardig wat mensen kunt kwetsen. Dit is het laatste wat ik hierover zeg. Doe ermee wat je wilt...
ik had het over andere dingen die ik gezegd hebquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het je anders al vaak zat zien zeggen
Have phunquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
never mind![]()
![]()
ik ga lekker van een vodkaatje genieten met mn vent![]()
Is iedereen elkaar aan het aanvallen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:05 schreef teigan het volgende:
jeetje, moet dit nou allemaal weer...
geeft mij niet echt de motivatie om hier wat meer te gaan posten, ik was blij met de nieuwe aanwas, dat leek mij best gezellig, maar om hun en ons nou ook gelijk weer aan te vallen, nee dank je..
Ik had t anders niet over jou. Hoor. Niet meer huilen danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me aangesproken
terwijl ik niet eens de aanstichtser was
misschien niet de aanstichtser maar euhm... sinds een paar weken zijn we wel nieuwe regels in de dieetclub, en in de slank de zomer in topics. namelijk dat we niet reageren op sneren onder water, en dat er ook een ban op staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me aangesproken
terwijl ik niet eens de aanstichtser was
Okee, dat wist ik niet, dus als iemand anders een rechtstreekse domme opmerking maakt en je reageert er op wordt jij gepakt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
misschien niet de aanstichtser maar euhm... sinds een paar weken zijn we wel nieuwe regels in de dieetclub, en in de slank de zomer in topics. namelijk dat we niet reageren op sneren onder water, en dat er ook een ban op staat.
daarom gooi ik even voor iedereen (niet alleen jou SQ, maar gewoon iedereen, dus ook mezelf) de link weer hier neer, laat iedereen dat weer even lezen, zodat deze ruzie's niet meer nodig zijn en mensen niet geband worden of juist wegvluchten omdat het hier steeds minder gezellig is.
Dames van de dieettopics, kom eens hier?
Okee. Ik was niet op de hoogte van de nieuwe regelsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had t anders niet over jou. Hoor. Niet meer huilen dan![]()
jij en degene die die opmerking maakt (als de mods het een sneer of uitdaging vinden)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet, dus als iemand anders een rechtstreekse domme opmerking maakt en je reageert er op wordt jij gepakt?![]()
Prima, maar dan lijkt het me ook een goed plan als niemand meer tegen een ander gaat lopen roepen dat hij/zij niet goed bezig is.
OMG, dus eigenlijk een vrijkaartje om kutopmerkingen te maken want je mag er niet meer op reagerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jij en degene die die opmerking maakt (als de mods het een sneer of uitdaging vinden)
whahaha zat erop te wachtenquote:
op de voorkant staat: karvan cevitam aardbei, 70% puur fruit, met vitamine b, c en E, geen kleurstoffen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:40 schreef Ryoga het volgende:
is dat zo gezond dan? kga morgen toch nog maar even goed kijken in de supermarkt dan
hmmm toch maar een koekje d'rbij
Wit wijntjequote:
En hoeveel suiker?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
op de voorkant staat: karvan cevitam aardbei, 70% puur fruit, met vitamine b, c en E, geen kleurstoffen.
en op de achterkant iets met adh en kcal (38 per 100 ml aangelengd)
suikerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:45 schreef Ryoga het volgende:
ik ben helaas nog steeds geen expert in dat soort waardes, maar ik vraag me wel af wat die andere 30% dan is. Ik krijg er in ieder geval al trek in
zal zo weer naar de keuken lopenquote:
als koolhydraten suikers zijn, dan 9,3 per 100 ml. ach mijn tandarts en huisarts vinden het in ieder geval beter dan chocomel of colaquote:
Op mijn fles staat: 72 gram suiker per 100 ml pure siroop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:45 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zal zo weer naar de keuken lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |