Lekker!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Levi heeft gelijk, ik zal Miss_Superslank niet meer plagen
Koffie anyone?
Mr. Dieetsaboteur heeft stroopwafels op tafel gezet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slurp!
Zonder koekje, maar met een handje druiven
Frikandel snapt mijn probleem niet zo goed... "dan neem je toch niet?"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
suiker
Kan die frikandel niet gewoon 1 wafel uit de verpakking nemen, die opeten, en het pak weer wegbergen?
Mannen, soms zou je ze toch echt.... argh!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Frikandel snapt mijn probleem niet zo goed... "dan neem je toch niet?"Je zou willen dat je ze een dag met oestrogeen vol kon pompen... kijken hoe ze dan tegen stroopwafels aankijken.
![]()
... knuffelen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mannen, soms zou je ze toch echt....
Awwwww....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
... knuffelen?![]()
*Na 7 jaar nog steeds verliefd is.![]()
Hier ook niet, ik woon gelukkig alleen. De pot pindakaas heb ik namelijk eergisteren al leeggegetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:31 schreef Pandorah het volgende:
Dan ben ik blij met zo'ndie net als ik niet van lekkere snoep / koek / ed kan afblijven. Er is gewoon niets lekkers in huis hier
![]()
Een klein potje. Halfvolquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Pandorah het volgende:
Een pot pindakaas!? Brrrr...
We hadden laatst wel op een avond een bak Ben & Jerry's ijs leeggegeten (omdat de Spareribsexpress te laat was met het eten)Volgende keer moeten ze maar korting geven...
quote:
Ik heb soep opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
jekkie!
Maarja, ik heb zo mijn eigen heerlijke gruwels... zoals de pannenkoeken met kwarkDie ik overigens niet gegeten heb, heb me beperkt tot wittebonen in tomatensaus en mais.
![]()
Kan een keer gebeuren toch? Volgende keer opletten waarom het fout ging of niet meer in huis halen (althans, dat zou ik doen als het bij mij gebeurd)quote:
Het ging fout omdat het er wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Kan een keer gebeuren toch? Volgende keer opletten waarom het fout ging of niet meer in huis halen (althans, dat zou ik doen als het bij mij gebeurd)
In het kader van het afkicken van de suikerverslaving heb ik vanochtend twee koekjes weer teruggebracht aan degene die ze naar mij gegooid had. Ik wilde liever mijn bakje met druiven
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging fout omdat het er was
omdat ik een zwakke vadsige eetverslaafde ben
Hey! Maar ik rook niet (meer)!!!
beide lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Pandorah het volgende:
Mijn collega ging laatst over zijn nek toen ie mij een boterham met 20+kaas en jam zag eten. The horror!. En dan de combi pindakaas met hagelslag normaal vinden
![]()
Volgende keer koop ik een nog kleiner potjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Je vriendje is alleen teleurgesteld dat zijn pindakaas nu op is.![]()
![]()
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Fannetje het volgende:
Bedankt, nu heb ik het ook in mijn hoofd
en met je bootie zwiebelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat hele lied sowieso niet. Je mag onder mijn paraplu staan. O nee, iets geiler moet het he, je mag onder mijn para-plu-hu-hu-hijghijg-hu staan.
Da's toch geen combiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef Vogue het volgende:
Ik eet nu een ijsje van verse ananas met zoetstof
en een pizzapunt, maar wel met spinazie, hartstikke gezond man
Hoi,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef Vogue het volgende:
Ik eet nu een ijsje van verse ananas met zoetstof
en een pizzapunt, maar wel met spinazie, hartstikke gezond man
cool, dat kan ik!quote:
Eh, het is 22:11quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoi,
misschien is het een gezonder idee om de spinazie van de pizza af te eten en de ananas uit het ijs te eten.
grapje, grapje![]()
Ik ga zo ff een paar champignons op de grill gooien. Heerlijk
Woensdag demo @ kleedhokje?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
cool, dat kan ik! [afbeelding]
Dat doe ik alleen op feestjes.quote:
Mag ook naakt hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen op feestjes.![]()
En niet in badpak.![]()
quote:
Ik heb zo'n tefalgrill, daar zitten niet van die hele grote gaten in. En dan gewoon schillen en in tweeën. En absoluut geen sausje, die dingen zijn veel te lekker om met saus te etenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:15 schreef Vogue het volgende:
Gegrilde champignons, hoe doe je dat? Vallen die niet door het rooster heen? En eet je die dan zonder sausje??
je haar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan danst er meer dan mijn buik alleen...
![]()
![]()
Te lekker, en calorie-arm op de koop toequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tefalgrill, daar zitten niet van die hele grote gaten in. En dan gewoon schillen en in tweeën. En absoluut geen sausje, die dingen zijn veel te lekker om met saus te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |