abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52039134
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Precieze namen weet ik niet, maar ik bedoel gewoon de meeste buikspieroefeningen die je op je rug liggend doet: als je dan vooroverbuigt, voel je het vet gewoon zitten, soms zelfs echt pijnlijk!
Bekken kantelen is een eerste. En niet zover naar voren dat je je vetrol helemaal klem zet (en het dus pijn doet). Ga gewoon zover je kunt, hoe langer je het doet des te beter het gaat (en natuurljik wordt het vet op den duur minder, worden je spieren sterker en kan je meer/ verder).
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52039143
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat mag je vragen, maar daar zal octo zelf antwoord op moeten geven, of je zult terug moeten lezen
No thanks, de topics gaan hier zo waanzinnig snel, dat kost me een uur Ik moet ook nog werken he. Kan niet fulltime bezig zijn met nadenken over lijf, sport, eten...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:43:07 #253
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52039156
ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar hoe werkt dat met een hongerdieet? eet je dan echt extreem weinig of iets?

toen ik nog zwaar bezig was met afvallen neigde ik er een beetje naartoe volgens mij, ik at 1 boterham bij het ontbijt en 's avonds standaard avondeten, maar verder helemaal niets. Verder ging ik 5 keer per week sporten (tennis en zwemmen) en voor de trek gemiddeld 1 zak chips per week. Als ik het nu zo lees klinkt dit niet bepaald gezond, maar ik ben er wel ruim tien kilo door afgevallen op de een of andere manier. Is een hongerdieet dan zoiets van goh ik eet 2 boterhammen per dag en that's it?
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:44:56 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_52039203
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Ryoga het volgende:
ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar hoe werkt dat met een hongerdieet? eet je dan echt extreem weinig of iets?

toen ik nog zwaar bezig was met afvallen neigde ik er een beetje naartoe volgens mij, ik at 1 boterham bij het ontbijt en 's avonds standaard avondeten, maar verder helemaal niets. Verder ging ik 5 keer per week sporten (tennis en zwemmen) en voor de trek gemiddeld 1 zak chips per week. Als ik het nu zo lees klinkt dit niet bepaald gezond, maar ik ben er wel ruim tien kilo door afgevallen op de een of andere manier. Is een hongerdieet dan zoiets van goh ik eet 2 boterhammen per dag en that's it?
Er is niet echt een vastgestelde definitie voor
Een hongerdieet is jezelf uithongeren. En met alleen 1 boterham en avondeten kom je goed in die richting.

Ik deed het ook toen ik 13 was, totdat ik flauw begon te vallen op school, toen leerde ik het snel af
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:46:44 #255
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52039238
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik deed het ook toen ik 13 was, totdat ik flauw begon te vallen op school, toen leerde ik het snel af
dat is wel heel extreem ja ik kreeg zelf op het laatst ook zwarte vlekken voor mijn ogen tijdens het sporten, dus toen vond ik dat ik mijn target wel bereikt had zeg maar. ben toen weer anderhalve kilo aangekomen en dat gewicht heb ik nu al een jaar, ben ik wel tevreden mee
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52039399
Ik heb t een tijdje gedaan (niet om af te vallen overigens) toen ik net studeerde. Ik wist gewoon niet zo goed hoe ik voor mezelf moest zorgen, denk ik.

Dus ik ontbeet niet (brr, ik hou nog steeds niet van ontbijten), sloeg de lunch over (ben niet dol op brood), en at wel avondeten, maar dan een zak sla of friet of een pot witte bonen in tomatensaus.

Ik woog na een half jaar minder dan 55 kilo en droeg maatje 36.
En ik was altijd slap en misselijk, met zo'n gevoel dat je maag gaat inklappen, en altijd van die scheurende darmkrampen (ik dronk nl wel heel veel koffie).

Wat later verhuisde ik naar een studentenhuis: altijd veel eten. Uigebreid lunchen met kroketten, 's avonds grote porties warm eten, etc. Ik kwam kilo's en kilo's aan, maar mèn, wat voelde ik me goed!

De moraal van het verhaal: hongerdieten zijn kut
pi_52039427
mijn lijf zou dat gewoon gelijk niet pikken weet je dat?
Mijn minimum was iets van 3 boterhammen per dag denk ik, maar dat hield ik ook niet echt vol..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:54:54 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_52039432
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb t een tijdje gedaan (niet om af te vallen overigens) toen ik net studeerde. Ik wist gewoon niet zo goed hoe ik voor mezelf moest zorgen, denk ik.

Dus ik ontbeet niet (brr, ik hou nog steeds niet van ontbijten), sloeg de lunch over (ben niet dol op brood), en at wel avondeten, maar dan een zak sla of friet of een pot witte bonen in tomatensaus.

Ik woog na een half jaar minder dan 55 kilo en droeg maatje 36.
En ik was altijd slap en misselijk, met zo'n gevoel dat je maag gaat inklappen, en altijd van die scheurende darmkrampen (ik dronk nl wel heel veel koffie).

Wat later verhuisde ik naar een studentenhuis: altijd veel eten. Uigebreid lunchen met kroketten, 's avonds grote porties warm eten, etc. Ik kwam kilo's en kilo's aan, maar mèn, wat voelde ik me goed!

De moraal van het verhaal: hongerdieten zijn kut
Amen to that
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:56:16 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_52039469
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef teigan het volgende:
mijn lijf zou dat gewoon gelijk niet pikken weet je dat?
Mijn minimum was iets van 3 boterhammen per dag denk ik, maar dat hield ik ook niet echt vol..
Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voelde
Ze is enorm afgevallen maar blijft stug ontkennen dat ze zichzelf heeft uitgehongerd
disclaimer
pi_52039504
Deze kwam ik net tegen...
quote:
Kauwgum maakt slank
AMSTERDAM -
Kauwgum maakt slank. Wie het zou kunnen volhouden om 100 kauwbewegingen per minuut te maken, verliest maar liefst 5 kilogram vet per jaar, zo hebben Britse wetenschappers berekend.

Helaas is dit geen realistisch 'dieet'. Maar de onderzoekers hebben wel aangetoond dat kauwen vlak voor de maaltijd de eetlust vermindert, bacteriën en voedselresten verwijdert en de darmen na een operatie weer sneller op gang krijgt.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52039537
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had ooit een vriendin die heel trots op MSN verkondigde dat ze maar 3 plakjes komkommer had gegeten die dag, maar dat ze zich toch wel wat slapjes voelde
Ze is enorm afgevallen maar blijft stug ontkennen dat ze zichzelf heeft uitgehongerd
ik heb met mensen in de eetstoornissengroep gezeten die zoveel aten, dat zegt denk ik wel genoeg..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:59:18 #262
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52039545
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:57 schreef teigan het volgende:
[..]

daar kwam ik tijdens mijn dieet ook achter ja. als ik maar ergens op kauw dan heb ik geen behoefte aan iets anders.

...tijd voor een kauwgumpje uit de la
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52039551
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik mezelf zou uithongeren. Ik voel me al slapjes als ik een paar uur niks heb gegeten, laat staan de hele dag!
pi_52039560
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef Ryoga het volgende:

[..]

daar kwam ik tijdens mijn dieet ook achter ja. als ik maar ergens op kauw dan heb ik geen behoefte aan iets anders.

tijd voor een kauwgumpje uit de la
ik krijg juist meer trek van kauwgom....
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:00:09 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_52039567
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:57 schreef teigan het volgende:
[..]

Krijg je ook zeksie brede kaken van

Maar goed, als je je hele leven lang 100 armzwaaien per minuut maakt zal je ook best afvallen
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:01:04 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_52039589
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef teigan het volgende:

[..]

ik krijg juist meer trek van kauwgom....
Ik ook, dan gaat mijn maag extreem rommelen.

"Hey, je kauwt wel, waar blijft m'n vulling dan! "
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:01:31 #267
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52039604
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik mezelf zou uithongeren. Ik voel me al slapjes als ik een paar uur niks heb gegeten, laat staan de hele dag!
dat ligt er ook een beetje aan wat je doet denk ik. ik heb een luie kantoorbaan waarbij ik op de dag niets anders doe dan zitten. Ik drink wel heel veel, maar vaak sla ik de lunch over of haal ik 1 croissantje als ik echt trek heb.
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52039633
100 kauwbewegingen per minuut is ook wel vrij veel, lijkt me.

Ik heb vorige week twee pakjes stimorol fusion gekocht en die vind ik érg lekker, vooral de strawberry/lime combinatie. Dat pakje was dan ook zó leeg.
pi_52039686
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef Ryoga het volgende:

[..]

dat ligt er ook een beetje aan wat je doet denk ik. ik heb een luie kantoorbaan waarbij ik op de dag niets anders doe dan zitten. Ik drink wel heel veel, maar vaak sla ik de lunch over of haal ik 1 croissantje als ik echt trek heb.
Ik werk in het basisonderwijs en ben de hele dag in beweging. Ik zou echt flauwvallen als ik zo weinig zou eten.
Overigens heb ik nu vakantie en zou ik in principe met minder eten moeten kunnen, maar ik vind het toch altijd lastiger als ik thuis ben, meer verleidingen enzo.
pi_52039720
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nog een leuke bijwerking van het hongerdieet: je hebt het altijd koud. Behalve als je je inspant. Een trap oploopt ofzo. Dan krijg je hoofdpijn en ga je ongekend hard zweten, o-ver-al! Waardoor je het nog kouder krijgt.

Nee, voor mij is veel eten en veel bewegen nog steeds de ideale manier om af te vallen. Word ik blij en actief en fit van
pi_52039778
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Fannetje het volgende:
100 kauwbewegingen per minuut is ook wel vrij veel, lijkt me.

Ik heb vorige week twee pakjes stimorol fusion gekocht en die vind ik érg lekker, vooral de strawberry/lime combinatie. Dat pakje was dan ook zó leeg.
Oh echt? Ik vond dat zo vreselijk vies, als je erin bijt is het et alsof er iets ejaculeert in je mond

Ik krijg trouwens ook altijd honger van kauwgom. En van appels ook.
pi_52039830
ik vond die stimorol ook wel lekker, maar ik nam er dan ook teveel van, en aangezien ik ook voor de klas sta(middelbare school), en ik bij mijn vak in het practicumlokaal heel streng ben op niet eten en drinken heb ik het wel afgeleerd...

Het lijkt mij voor de leerlingen ook best vervelend, kijken naar een docent die nog een stuk kauwgom in zijn/haar mond heeft zitten..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:09:37 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_52039853
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh echt? Ik vond dat zo vreselijk vies, als je erin bijt is het et alsof er iets ejaculeert in je mond

Ik krijg trouwens ook altijd honger van kauwgom. En van appels ook.
Appels: check
Water: check
disclaimer
pi_52040002
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef teigan het volgende:
ik vond die stimorol ook wel lekker, maar ik nam er dan ook teveel van, en aangezien ik ook voor de klas sta(middelbare school), en ik bij mijn vak in het practicumlokaal heel streng ben op niet eten en drinken heb ik het wel afgeleerd...

Het lijkt mij voor de leerlingen ook best vervelend, kijken naar een docent die nog een stuk kauwgom in zijn/haar mond heeft zitten..
Ja, dat kan ook gewoon niet, vind ik.

Een collega van mij kauwt ook de hele dag door, terwijl snoep voor de kids verboden is. Vind een ook een beetje krom
pi_52040162
Het was wel grappig, bij mijn laatste practicumtoets had ik mijn coach erbij gevraagd voor de beoordeling, en die kreeg van 1 van de leerlingen op zijn kop dat hij kauwgom kauwde in het practicumlokaal.

Maar ik heb dus gewoon al bijna een jaar geen kauwgom gehad denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')