Vertel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb ook een bijnaam, maar echt blij ben ik er niet mee
* DevilsAndDust wacht ongeduldig op een PM.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas. Dat deel wil ik eigenlijk buiten Fok houden![]()
Ook daarin moet ik je helaas teleurstellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust wacht ongeduldig op een PM.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook daarin moet ik je helaas teleurstellen.
Da's 'The Dude'. Hoofdpersoon in 'The Big Lebowski'.quote:
Ik wil je wel eens PM'men, maar dan over andere onderwerpenquote:
Het eerste gedeelte wist ik, het tweede niet. Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's 'The Dude'. Hoofdpersoon in 'The Big Lebowski'.
Daar werd ik ook nog wel eens mee vergeleken, vroeger.
Mijn deur inbox staat altijd voor je open.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens PM'men, maar dan over andere onderwerpen
Nu ja, ik heb ooit lang haar en een flinke baard gehad.quote:
Moet ik eerst wel een onderwerp hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn deur inbox staat altijd voor je open.
Je moet gaf even vervangen door geef.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik heb ooit lang haar en een flinke baard gehad.
Combineer dat met het feit dat ik nogal wat blowde en geen zak om autoriteit gaf, en voila; The Dude is born.
Daar heeft inderdaad niet veel verandering plaatsgevonden,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je moet gaf even vervangen door geef..
Geen idee, eigenlijk.quote:Vertel me alsjeblieft dat er geen foto's zijn overgebleven van jou met lang haar en een baard..
Mèn, wat leer jij daar veel voor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Moarn.
Laatste dag dat ik kan leren voor m'n theorie. Ik ben bij vlagen optimistisch en dan weer heel pessimistisch
.
Euh, ik heb er 8 uurtjes in gestoptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Mèn, wat leer jij daar veel voor!
Wat kan er in vredesnaam nog misgaan nadat je er zoveel uren in hebt gestopt?
Ik leer er inderdaad enorm veel voor, maar ik wil het gewoon halen, want mijn moeder heeft gezegd dat ze me gaat uitlachen als ik het niet haalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Mèn, wat leer jij daar veel voor!
Wat kan er in vredesnaam nog misgaan nadat je er zoveel uren in hebt gestopt?
Waar zou je toch zijn zonderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:30 schreef teigan het volgende:
computer van..
en mocht die niet werken, dan mocht ik de laptop nog pakken.... (die is van het werk van)
vloekend onderweg naar een computerreparatiebedrijf gok ik...quote:
Daar moet je nu alsnog naartoe, die pc wordt niet vanzelf gemaaktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:54 schreef teigan het volgende:
[..]
vloekend onderweg naar een computerreparatiebedrijf gok ik...
Zoveel hoef je er toch niet voor te leren? Paar uurtjes leren wat examentjes maken en klaar. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Moarn.
Laatste dag dat ik kan leren voor m'n theorie. Ik ben bij vlagen optimistisch en dan weer heel pessimistisch
.
Ik zal ongetwijfeld veel te gedetailleerde kennis hebben opgedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoveel hoef je er toch niet voor te leren? Paar uurtjes leren wat examentjes maken en klaar. Zo simpel is het.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Het is geen tentamen. Tijdens dat theorie-examen verveelde ik mij de pleuris, omdat de tijd die met de vragen gemoeid was zo lang duurde.
Hey, tof, je was mij met een joint.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik heb ooit lang haar en een flinke baard gehad.
Combineer dat met het feit dat ik nogal wat blowde en geen zak om autoriteit gaf, en voila; The Dude is born.
Dito ditoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Het is geen tentamen. Tijdens dat theorie-examen verveelde ik mij de pleuris, omdat de tijd die met de vragen gemoeid was zo lang duurde.
Leuk, maar nu moe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Had je vandaag nou je eerste werkdag? Leuk?
Dat is idd lekker genieten. Zeker met dit mooie weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:59 schreef teigan het volgende:
Ik heb net lekker in de hangmat gelegen met een mooi boek.. Wat wil een mens nog meer..
Ik had me er niets van voorgesteldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was het wat je er van voorgesteld had?
Ik ben ook dik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een man zonder t-shirt gezien bij ons in de winkel met grotere borsten dan ik.
Die man moet zich schamenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een man zonder t-shirt gezien bij ons in de winkel met grotere borsten dan ik.
Teveel stof erbij en een vonkje en je pc staat in de hensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:46 schreef teigan het volgende:
Tangarine hier:
Teigan mag wel iets vaker schoonmaken... De voeding van dr computer was zo stoffig, dat hij niks meer deed... nu dus wel weer(Alleen voel ik me nu heel stoffig door het schoonmaken van dr computerkast en voeding
)
Grotere, zei ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of een cup D gaan dragen.
Kan idd ook zijn dat ie een borstvergroting heeft gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of een cup D gaan dragen.
Ik ga niet een gezellig praatje over de Welkoop aanknopen met halfnaakte dikke mannen die hun ogen al over mijn lichaam hebben laten gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
topless mannen moeten net in winkels komen. had m lekker doorverween naar de Welkoop, daar hebben ze wel bouwvakkers shirts
Ja maar maar maar...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, dan had je niet zo vroeg uit moeten stappen....
Oh, okquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ehm ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |