Vertel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb ook een bijnaam, maar echt blij ben ik er niet mee
* DevilsAndDust wacht ongeduldig op een PM.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas. Dat deel wil ik eigenlijk buiten Fok houden![]()
Ook daarin moet ik je helaas teleurstellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust wacht ongeduldig op een PM.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook daarin moet ik je helaas teleurstellen.
Da's 'The Dude'. Hoofdpersoon in 'The Big Lebowski'.quote:
Ik wil je wel eens PM'men, maar dan over andere onderwerpenquote:
Het eerste gedeelte wist ik, het tweede niet. Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's 'The Dude'. Hoofdpersoon in 'The Big Lebowski'.
Daar werd ik ook nog wel eens mee vergeleken, vroeger.
Mijn deur inbox staat altijd voor je open.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens PM'men, maar dan over andere onderwerpen
Nu ja, ik heb ooit lang haar en een flinke baard gehad.quote:
Moet ik eerst wel een onderwerp hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn deur inbox staat altijd voor je open.
Je moet gaf even vervangen door geef.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, ik heb ooit lang haar en een flinke baard gehad.
Combineer dat met het feit dat ik nogal wat blowde en geen zak om autoriteit gaf, en voila; The Dude is born.
Daar heeft inderdaad niet veel verandering plaatsgevonden,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je moet gaf even vervangen door geef..
Geen idee, eigenlijk.quote:Vertel me alsjeblieft dat er geen foto's zijn overgebleven van jou met lang haar en een baard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |