Ik ben ook dik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een man zonder t-shirt gezien bij ons in de winkel met grotere borsten dan ik.
Die man moet zich schamenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een man zonder t-shirt gezien bij ons in de winkel met grotere borsten dan ik.
Teveel stof erbij en een vonkje en je pc staat in de hensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:46 schreef teigan het volgende:
Tangarine hier:
Teigan mag wel iets vaker schoonmaken... De voeding van dr computer was zo stoffig, dat hij niks meer deed... nu dus wel weer(Alleen voel ik me nu heel stoffig door het schoonmaken van dr computerkast en voeding
)
Grotere, zei ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of een cup D gaan dragen.
Kan idd ook zijn dat ie een borstvergroting heeft gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of een cup D gaan dragen.
Ik ga niet een gezellig praatje over de Welkoop aanknopen met halfnaakte dikke mannen die hun ogen al over mijn lichaam hebben laten gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
topless mannen moeten net in winkels komen. had m lekker doorverween naar de Welkoop, daar hebben ze wel bouwvakkers shirts
Ja maar maar maar...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, dan had je niet zo vroeg uit moeten stappen....
Oh, okquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ehm ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |