quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
slot
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Organisatie is altijd ver te zoeken bij Turken
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Organisatie is altijd ver te zoeken bij Turken
hebben we nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Mag ik een broodje shoarma?
Selim!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Daarvoor moet je de Egypte topic raadplegen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Mag ik een broodje shoarma?
Shoarma is toch echt Turks hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Daarvoor moet je de Egypte topic raadplegen..
een vrouwquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:49 schreef saban het volgende:
http://izlee.com/v.php?videoid=VkZudW96Um9nbm8=
shoarma komt van het Turkse woord çevrime en is Turks.quote:
Is shoarma Egyptisch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Daarvoor moet je de Egypte topic raadplegen..
Ne haber?quote:
Niet dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Is shoarma Egyptisch?
(het topic)
Das toch niet nodig Henk, dat jij je meer voelt als hem?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Is shoarma Egyptisch?
(het topic)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef -scorpione- het volgende:
GC Feedback Ja dat mod
Wat een secreet ook![]()
ff snel wiki gecheckt zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
shoarma komt van het Turkse woord çevrime en is Turks.
De Turken hebben het later anders genoemd maar de omringende Arabische (en Israël) landen hebben die naam behouden. Maar ze konden geen çevirme zeggen dus werd het shoarma of shwarma.
no shitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef -scorpione- het volgende:
GC Feedback Ja dat mod
Wat een secreet ook![]()
,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef dvdfreak het volgende:
.
Wist ik al hoor. Maar wel van wiki ooit ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ff snel wiki gecheckt zekerJe zou best eens gelijk kunnen hebben.
Het is ook nog fout.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Das toch niet nodig Henk, dat jij je meer voelt als hem?
jij ookquote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Is shoarma Egyptisch?
(het topic)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie Emel durft te bannen moet deaud
wat precies?quote:
Alles okay. Alles draait nog goed. Je camera aan het inwijden?quote:
vertalen:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:01 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
HET TOPIC!!!
De topic klikt toch niet?
Jah!! Leuk johquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles okay. Alles draait nog goed. Je camera aan het inwijden?
Kan allebei.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:01 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
HET TOPIC!!!
De topic klikt toch niet?
ook voor jou dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
vertalen:
topic - onderwerp
De onderwerp..
turken
jezelfquote:
Ik durf mezelf niet aan jullie bloot te stellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Jah!! Leuk joh![]()
jij komt ook naar de meet?
Het was een vertaling wijsneus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:04 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ook voor jou dan maar
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik durf mezelf niet aan jullie bloot te stellen.
wat voor een?quote:
Foto'squote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Het was een vertaling wijsneus.
Dan nog.. de onderwerp van gesprek?
Tokkie..![]()
niet flirten hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga ik vragen aan de verkoper.
Zo begon Emel 2 jaar geleden ook..quote:
Ik heb die van jou schijnbaar ook gemist..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
Da.Rock ook..foto's!
quote:
jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik heb die van jou schijnbaar ook gemist..
postenquote:
op mijn pcquote:
Ik heb geen nieuwe foto's, alle foto's hebben jullie al gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Emel het volgende:
saban post mooie foto's
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe foto's, alle foto's hebben jullie al gezien.
[[url=http://img167.imagevenue.com/loc522/th_16404_Afbeelding_008_123_522lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img186.imagevenue.com/loc20/th_16405_DSC01234_123_20lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img162.imagevenue.com/loc683/th_16410_Afbeelding_093_123_683lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img105.imagevenue.com/loc750/th_16415_sinan_in_rood_123_750lo.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, is ook erg lastig op een 13 inch scherm lijkt me..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef saban het volgende:
[..]
Je bent werkzaam in de grafische branche?
Zie ik vanaf hier toch nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:24 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nee, is ook erg lastig op een 13 inch scherm lijkt me..
welke bakkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:28 schreef ClioSporT het volgende:
Agirlik coktu, net vers brood gehaald bij de bakkerSicacik net uit de oven.. Heerlijk bakkers die 24 uur lang open zijn
Het zijn van die yatili dingen. Waar kinderen in de zomer over de islam leren.quote:
Het is zo'n nonnieuws dat je haast zou denken dat het stemmingmakerij is..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het zijn van die yatili dingen. Waar kinderen in de zomer over de islam leren.
Heb er ervaring mee. Majah, organisatie kan wat beter inderdaad. maar ik kan iedereen verzekeren dat het niet om terroristenkampen of iets dergelijks gaat.
Inderdaad, pure stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Het is zo'n nonnieuws dat je haast zou denken dat het stemmingmakerij is..
Oh wacht even, dat is het ook..
Caminin yanindaki yasli amcanin firiniquote:
Tip: ga eten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef dvdfreak het volgende:
hmm heb best wel honger
We slapen er een nachtje over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef saban het volgende:
Opvallend weinig reacties eigelijk.
Artikel over Turken scoort altijd 100+ reacties
Juist! Dat ga ik doen, slapenquote:
Die is ook mooi, maar er is een betere Turkse doc, ik zoek even voor jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:14 schreef saban het volgende:
Is dit de juiste Gelibolu/Gallipoli of is er een (betere) Turkse versie?
De Turken op een forum zijn er niet blij mee,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef yvonne het volgende:
Hebbes:
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=828&highlight=gallipoli
Soms ben je zoooooooo vaag he zarretje,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Turken op een forum zijn er niet blij mee,.
Ik bedoel er niets mee, alleen een Turkse forum waar je over allerlei films kan praten, vond men die film niet echt geslaagd...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms ben je zoooooooo vaag he zarretje,
wat bedoel je NU weer!
Wat vonden ze er slecht aan danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoel er niets mee, alleen een Turkse forum waar je over allerlei films kan praten, vond men die film niet echt geslaagd...
Zeg, is het nou Z. of Zarretje. Ik heb liever zG.
Dat er te weinig over de Turken werd besproken en te veel over de achtergrond van de vijand werd besproken. En ook over de naam "Gallipoli" ipv "Gelibolu",quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
Yvonne, dedem bi hatun ariyor kendisine, gelinimiz olurmusun. Yas farkida yoktur pek nasil olsa.
Er was weinig te "heldendaden"daarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat er te weinig over de Turken werd besproken en te veel over de achtergrond van de vijand werd besproken. En ook over de naam "Gallipoli" ipv "Gelibolu",.
Maar ja, dat zijn Turken, eh. Die kijken net wat anders dan met iemand die geen Turk is... Ze vonden dat het niet te veel inging op de heldendaden, zeg maar.
Mja, met die heldendaden bedoelde ik dus niet het aantal slachtoffers, maar - hoe zal ik het zeggen - dat Engeland en Frankrijk (en de rest) op een manier werden gestopt die je niet terug kan zien in de film.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was weinig te "heldendaden"daar
Veel te veel slachtoffers,
ze hadden ( deze lui die commentaar hadden) naar de woorden van Ataturk moeten luisteren..
"Those heroes that shed their blood
and lost their lives...
You are now lying in the soil of a friendly country,
therefore rest in peace.
There is no difference between the Jonnies
and the Mehmets to us where they lie side by side.
Here in this country of ours...
You, the mothers,
who sent their sons from far away countries
wipe away your tears.
Your sons are now lying in our bossom
and are in peace.
After having lost their lives on this land they have
become our sons as well."
Mustafa Kemal ATATURK
ANZAC Memorial, 1934.
Trusten pop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:35 schreef yvonne het volgende:
Trigger ging me nog Turks leren
Maar goed, over films en historie kun je uren volpraten
Maaaaaaaaaaaaaaar, ik ga pitten, trusten
Trigger was aan het werkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:02 schreef yvonne het volgende:
Waar isTrigger
als je hem nodig hebt...
Here I come to save Yvonnes day, mighty trigger is on his wayquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef yvonne het volgende:
Trigger!!!!!!!!!!!! Ze pesten me!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Here I come to save Yvonnes day, mighty trigger is on his way
Trust me, jouw opa kan Yvonne niet aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
Yvonne, dedem bi hatun ariyor kendisine, gelinimiz olurmusun. Yas farkida yoktur pek nasil olsa.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
Geen enkele opa, geen enkel jonkie, zelfs Zarretje nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trust me, jouw opa kan Yvonne niet aan
Soort internaatdingen zekerquote:
Nou.... Ik kwam anders wel aardig in de buurt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele opa, geen enkel jonkie, zelfs Zarretje niet
Ja, moeten we nog aan beginnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:35 schreef yvonne het volgende:
Trigger ging me nog Turks leren
Maar goed, over films en historie kun je uren volpraten
Maaaaaaaaaaaaaaar, ik ga pitten, trusten
Ik kom hier wel vaker tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:19 schreef Emel het volgende:
Hey yvon! Wat leuk dat je hier bent.
Nee, jammer genoeg niet. Let maar niet op ze hoor, dat ze je zo pesten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom hier wel vaker toch
Mogguh Emel, ga je nog op vakantie?
Hmmmz, ik wás hier wel vaak, of dat was het ramadan-topic?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Let maar niet op ze hoor, dat ze je zo pesten.![]()
Jah, ik ga op vakantie. Jij ook?
Na je vakantie! Ik wil een heeeeeeeeeel klein beetje Turks kennen in oktober.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, moeten we nog aan beginnen
Ik heb de komende dagen helemaal niets te doen, buiten voorbereiden enzo, dus geef maar een primair lijstje, dan ga ik er achteraanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na je vakantie! Ik wil een heeeeeeeeeel klein beetje Turks kennen in oktober.
Tijdens de Ramadan was je vaak hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, ik wás hier wel vaak, of dat was het ramadan-topic?
ik ga in oktober weer, met iteejer, zonder de kids
En uiteraard naar TR
Waar is het Ramadan topic gebleven?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, ik wás hier wel vaak, of dat was het ramadan-topic?
Die is dichtgegaan tot de volgende Ramadanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar is het Ramadan topic gebleven?![]()
Ik heb geboekt in Bodrum, maar hij weet nog niet dat we gaan reizen en boottochten gaan makenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Tijdens de Ramadan was je vaak hiertoen er een meet geregeld werd enzo.
Romantisch!!! Waar in Turkije?
Hmm, niet helemaal opgelet of mee gekregen, nou ja, nog anderhalf maand.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is dichtgegaan tot de volgende Ramadan
Ja, jeetje, basaal gesprekje kunnen voeren!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb de komende dagen helemaal niets te doen, buiten voorbereiden enzo, dus geef maar een primair lijstje, dan ga ik er achteraan
Wat hadden wij afgesproken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geboekt in Bodrum Istanbul, maar hij weet nog niet dat we gaan reizen en boottochten gaan maken
Alles is al geplanned
Oh! Je mag wél water drinken tijdens Ramadan als je zwaar werk hebt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal opgelet of mee gekregen, nou ja, nog anderhalf maand.![]()
Kan je een lijstje sturen, dan krijg je er eentje terugquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, jeetje, basaal gesprekje kunnen voeren!
Aahquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geboekt in Bodrum, maar hij weet nog niet dat we gaan reizen en boottochten gaan maken
Alles is al geplanned
Mag die man eerst ff wennen aan TR?!quote:
Mop, theologie win je niet van mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh! Je mag wél water drinken tijdens Ramadan als je zwaar werk hebt!
Waarom zou hij beter wennen aan TR in Bodrum dan in Istanbul?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag die man eerst ff wennen aan TR?!
Turken op de werkvloer drinken water!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mop, theologie win je niet van mij.![]()
Turken drinken op de werkvloer ook Raki (zelfs tijdens Ramadan)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Turken op de werkvloer drinken water!
Oh, en btw, je mag nooit iets doen dat je lichaam schade berokkend!!!! Zéker tijdens de Ramadan niet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mop, theologie win je niet van mij.![]()
Ja, dat wel, maar kan dat ze d'r mond alleen bevochtigden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:42 schreef Emel het volgende:
Misschien waren ze niet aan het vasten.
Goede dorstlesser hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken drinken op de werkvloer ook Raki (zelfs tijdens Ramadan)![]()
Pas als je kunt aan tonen dat het schade berokkend, dan mag je niet eens vasten, ook niet tijdens Ramadan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, en btw, je mag nooit iets doen dat je lichaam schade berokkend!!!! Zéker tijdens de Ramadan niet!
ha!
Volgens mij mag je je mond wel bevochtigen maar je mag geen water inslikken. Denk ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar kan dat ze d'r mond alleen bevochtigden?
Niet gezien of ze het doorslikten eik.
Doe jij aan Ramadan Emel?
Laat hem nou eerst maar daar wennen, hij moet eerst van het idee af dat alle Turken snorren hebben en wollen mutsjes opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom zou hij beter wennen aan TR in Bodrum dan in Istanbul?
Whehe, een Nler ging bij ons op werk knock omdat hij een glaas puur zonder water trachte te drinkenquote:
Wat een watje! Het hoort ook zonder waterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe, een Nler ging bij ons op werk knock omdat hij een glaas puur zonder water trachte te drinken
Arme, arme, arme iteejer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat hem nou eerst maar daar wennen, hij moet eerst van het idee af dat alle Turken snorren hebben en wollen mutsjes op
Is best ranzig zonder water.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een watje! Het hoort ook zonder water
Heb ik van horen zeggen hè!
Ja joh, totaal verkeerd beeld van TR en Turkenquote:
Ik ga dit jaar een dag solidair zijn, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Volgens mij mag je je mond wel bevochtigen maar je mag geen water inslikken. Denk ik!
Jah, ik doe aan Ramadan. Ik vind het wel zwaar met werk.
Inderdaad, als er een verkeerd beeld heerst, het beste wat je dan kunt doen is er zelf achter na gaan. Al dan wel niet op het strand, of juist welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja joh, totaal verkeerd beeld van TR en Turken
Stomme kranten hier!
We gaan reiheizen! En varenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, als er een verkeerd beeld heerst, het beste wat je dan kunt doen is er zelf achter na gaan. Al dan wel niet op het strand, of juist wel
Echt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar een dag solidair zijn, ik ben benieuwd.
Tijdens de Ramadan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef yvonne het volgende:
We openen toch weer een ramadan-topic?
het lijkt me echt enorm moeilijk!
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef yvonne het volgende:
We openen toch weer een ramadan-topic?
het lijkt me echt enorm moeilijk!
Nou ik vind het maar akelig laat donker worden hiero.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:15 schreef Emel het volgende:
Tijdens Ramadan zit ik in Turkije. Daar wordt het eerder donker hehe
Ja joh?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar akelig laat donker worden hiero.![]()
Dankjewel! Dat vind ik nog eens leuk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Er komt een Turkenmeet. Mocht je zin in hebben, ben je hierbij uitgenodigd
Details hoor je nog wel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat vind ik nog eens leuk!
Na 7 (?) jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Details hoor je nog wel!
Wie weet gaan we elkaar eindelijk zien![]()
7 jaar jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na 7 (?) jaar
Ik ga iets ijverigs doen
alles goed?quote:
FILMPJEquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:30 schreef Emel het volgende:
01 Augustus 2007 NOS
Incident met achtbaan in Efteling
Een groep bezoekers aan de Efteling heeft maandagavond in de Python enkele angstige minuten beleefd. De achtbaan bleef op het hoogste punt steken, waarop medewerkers van het attractiepark naar 29 meter hoogte gingen om de mensen uit de karretjes te halen.
Terwijl ze daar mee bezig waren, zette een medewerker het treintje alsnog in beweging. Eén passagier kon nog net zijn beugel sluiten voor de karretjes omlaag stortten. Acht van de 26 passagiers bleven boven achter.
De Efteling heeft het incident met de Python bevestigd en de procedures voor ontruimingen aangescherpt.
![]()
quote:
is engquote:
Ook goed!quote:
Weet je wat eng is, een foto van een meisje zonder neus.quote:
Of zonder tietenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Weet je wat eng is, een foto van een meisje zonder neus.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Ook goed!
Ik ben even naar mijn opticien. Mijn lenzen ophalen. Laters!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Weet je wat eng is, een foto van een meisje zonder neus.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:39 schreef ClioSporT het volgende:
Volgens mij missen we een deel van het verhaal.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:44 schreef ClioSporT het volgende:
Oh ok. Dat wilde je even kwijt dus.
jij appelsap?quote:
Ja wat dacht je dan dat ik 24 uur per dag alcohol drinkquote:
iig hele avondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan dat ik 24 uur per dag alcohol drink
Als je alleen bent niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef ClioSporT het volgende:
Alleen als ik in gezelschap van vrienden ben drink ik (en de rest drinkt ook)
hahaha..how come?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef ClioSporT het volgende:
nee, dat is saai. Heel misschien als ik liefdesverdriet heb maar daar doe ik tegenwoordig niet meer aan
dat is waar...tja liefdequote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef ClioSporT het volgende:
Daarom, gewoon appelsap drinken, krijg ik ook niet de neiging om liefde op te zoeken![]()
schijntquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef ClioSporT het volgende:
is dat appelsap.. beetje overtijd geloof ik.
flessen water bedoel jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef ClioSporT het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/7005098.asp?gid=180&a=895589
neem je wel je fles water mee straks
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef ClioSporT het volgende:
Heee sarhos olucan ondan sonra dirdir cenen hic cekilmez.
Tenminste, dat was wel bij m'n vriendin/ex![]()
Ik drink wel eens totdat ik dronken word ja, maar wanneer ik dronken ben wordt het alleen maar gezelligerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:35 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik drink niet!
drink jij tot je dronken wordt?
trouwens, waarom bel je gewoon je vriendin niet op?
Wat is gururquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:36 schreef Emel het volgende:
Heeft het weer te maken met mannelijke gurur?
Jaaaaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:25 schreef ClioSporT het volgende:
en die stamt weer af van de kangeroe
hahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik drink wel eens totdat ik dronken word ja, maar wanneer ik dronken ben wordt het alleen maar gezelliger![]()
Mannelijke gururJuist tegenovergestelde, sms gonderdim dun ona birbirimize o kadar kotu sey soyledikten sonra 2 hafta evvel
7 uur later:
Gece 4'te biri aradi, turks nummer, had teveel slaap dus nam niet op. Az evvel arastirdim, telefon numarasi bursa'dan (waar ze woont) bir adama ait. (kut had wel moeten opnemen)
Of het is haar nieuwe vriend en die komt mij bedreigen (turkish style)of ze heeft een turks nummer die ze leent van iemand en ze belde mij op.
![]()
Dizi olduk valla.![]()
Trotsquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:25 schreef ClioSporT het volgende:
en die stamt weer af van de kangeroe
Haar NL nummer staat uit en dat TR nummer van gisteren ook. Trut, bilerek yapiyorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:35 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha
Wel goed van je dat je contact zoekt. Bel gewoon die nummer op, misschien dat ze opneemt.
en ik maar denken dat je door je gurur haar negeerde![]()
machtstrijd in een relatiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Haar NL nummer staat uit en dat TR nummer van gisteren ook. Trut, bilerek yapiyor![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef ClioSporT het volgende:
Aslinda ilk gordugun yerde bi kafa, iki tekme bi dirsek, yapistiracan duvara, bak bidaha kapatiyormu telefonu gunduzleri.![]()
Cok mu abarttim![]()
tss wat dayakquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:51 schreef ClioSporT het volgende:
Geef nou maar toe, erkek dayakci olmayinca siz dahada havalaniyorsunuz, ara sira bi kulak cekmek gerek aslinda. Light kaliyoruz.
Telefona ciksa bi hele, weet niet eens waarom ze gebelt heeft, misschien wel zwaar negatiefquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:51 schreef Emel het volgende:
zeg gewoon sorry, dan smelt ze ook en is het weer ok![]()
Ortada her zaman son lafi isteyen iki horoz olunca comi momi olmuyor.quote:
Hoe lang heb je met haar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Telefona ciksa bi hele, weet niet eens waarom ze gebelt heeft, misschien wel zwaar negatief
Het is geven en nemen..soms moet jij toegeven, soms zij...birbirinizi oyle idare edeceksin iste..zolang je gek op elkaar bent!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ortada her zaman son lafi isteyen iki horoz olunca comi momi olmuyor.![]()
Aardig lang dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:55 schreef ClioSporT het volgende:
sinds oktober vorig jaar![]()
Mja een beetje zoals altijd, maar dan iets heftiger.
Ik denk dat ik gewoon even naar Bursa ga zo110 km rijden, hopelijk zit ze niet ergens anders.
preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef ClioSporT het volgende:
anders is het even Bursa iskender eten en weer terug![]()
welneequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:02 schreef ClioSporT het volgende:
Cok light oluyoruz beyler cooook.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:05 schreef ClioSporT het volgende:
Anlat anlat heyecanli oluyor.
Wat als we beide ontzettend eigenwijs kunnen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef Emel het volgende:
Je houdt van haar? en zij van jou? Heel simpel toch!
Ga ervoor. Als zij eigenwijs is, moet jij maar toegeven. Anders gaat het doodals jullie elkaar negeren.
Je zoekt geen smoesje voor jezelf, hm?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:02 schreef ClioSporT het volgende:
Cok light oluyoruz beyler cooook.
En wat helpt dat jullie?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat als we beide ontzettend eigenwijs kunnen zijn![]()
Volgens mij wel een beetje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zoekt geen smoesje voor jezelf, hm?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Volgens mij wel een beetje.Laat maar, ik ga al niet, laat haar maar eerst opnieuw bellen. Sabahtan beri ara ara canim cikti.
he hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:24 schreef ClioSporT het volgende:
We blijven beide tot midden september zowiezo hier, dus we hebben de tijd
(ok ok, ik zal af en toe nog proberen te bellen)
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:43 schreef ClioSporT het volgende:
K, zullen we nu weer over nuttige dingen praten?
Jij ook!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turken zijn oké
ik voelde al een klikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben altijd oké
want ik ben ook een buitenlander![]()
Aahhquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Laatst ging er zoeen Turks stel bij mij in de buurt trouwen en verhuizen naar duitsland, de moeder moest huilen omdat ze haar dochter moest loslaten
geen uithuwelijking trouwens
Ik ben een kangeroequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben altijd oké
want ik ben ook een buitenlander![]()
oh vertelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:48 schreef skippy22 het volgende:
Kangeroe is net weer culinair geweest![]()
effe doorposten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |