Ik denk dat Tien haar niet meer zo lief vindtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:23 schreef wie.. het volgende:
wrom 'mag' cora niet komen .. weet iemand dat ?
Geeft niets!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is schijnbaar nu de bedoeling dat we op elkaar spellingsfouten gaan letten? Begrijp dat niet zo.....
Je maakt structureel dezelfde fouten, dat vraagt om correctie, omdat het domweg irritant begint te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is schijnbaar nu de bedoeling dat we op elkaar spellingsfouten gaan letten? Begrijp dat niet zo.....
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Geeft niets!
Er zijn een aantal taalpuristen en daar kan je veel van leren![]()
Moet je niet zo zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Uhm, Brian die Amanda in het gezicht spuugde en sloeg. Dat heb ik Jaap niet zien doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
Jaap krijgt een preek van Brian over zijn omgang met vrouwen.
Ja please laat Lieke blokken. Alles van Lieke wordt ook geblokt door Amandaquote:
Brian die enorm denigrerend kan doen tegen Amanda......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, Brian die Amanda in het gezicht spuugde en sloeg. Dat heb ik Jaap niet zien doen.
Als het structureel is, dan zit er in ieder geval een lijn in en is het consistent. Dat is alvast heel wat. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je het irritant vind. Je leest mijn postings dan toch gewoon niet! Volgens mij gaat dit hier om DGK en niet over eventuele schrijffouten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je maakt structureel dezelfde fouten, dat vraagt om correctie, omdat het domweg irritant begint te worden![]()
Doen Lieke en huub nooit.Amanda en Brian krijgen altijd hun zin.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja please laat Lieke blokken. Alles van Lieke wordt ook geblokt door Amanda
Wat denk je...... 10 minuten voor Nadia het weet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
Brian wil een afspraak met Amanda om 22:00 uur in de chill.
Ze mag het niet tegen Nadia en Dennis zeggen.
Laat dat eventuele maar achterwege in jouw geval, verder ga ik akkoord met je voorstel om niet meer op je postings in te gaan (Hoewel ze een doorn in 't oog zijn)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het structureel is, dan zit er in ieder geval een lijn in en is het consistent. Dat is alvast heel wat. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je het irritant vind. Je leest mijn postings dan toch gewoon niet! Volgens mij gaat dit hier om DGK en niet over eventuele schrijffouten.
Zou achter hem ingefluisterd hebben dat hij wel eens iets romantisch kan doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
Brian wil een afspraak met Amanda om 23:50 uur in de chill.
Ze mag het niet tegen Nadia en Dennis zeggen.
Het zou zo maar kunnen, dat Amanda haar mond houdt hierover ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat denk je...... 10 minuten voor Nadia het weet?
Tuurlijk, zelf kan hij dat niet verzinnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou achter hem ingefluisterd hebben dat hij wel eens iets romantisch kan doen?![]()
Mannieeeeeeeeeeeeeeeee........... we zouden toch girltalk gaan doen???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, dat Amanda haar mond houdt hierover ?
Dat denk ik zeker, 100%.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou achter hem ingefluisterd hebben dat hij wel eens iets romantisch kan doen?![]()
Hij gaat zich vast verloven met 'mannie'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedankt voor je vriendelijkheid! Het doet me goed......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat dat eventuele maar achterwege in jouw geval, verder ga ik akkoord met je voorstel om niet meer op je postings in te gaan (Hoewel ze een doorn in 't oog zijn)![]()
Huwelijks aanzoek, er zal en moet een huwelijk komen in de kooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Amanda om 10 voor 12 in de chill spreken, en hij wil dat ze d'r etting om doet.
Amanda mag en krijgt altijd alles.Ze mag zomaar slapen,ziet ze een hond dan mag ze haar hondjes uit nodigen.Huub en Lieke krijgen nooit iets.Zijn wij nou echt zo blind dat we Huub leuk vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef riri het volgende:
weer amanda die weer alle aandacht krijgt
Al die weddingplanners e.d. die nog op de rol staan, er moet en zal getrouwd worden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huwelijks aanzoek, er zal en moet een huwelijk komen in de kooi
En dan vinden alle bewoners het zo romantisch en gunnen die twee het.Brian neukt ook gewoon voor dekking en uit eigen belang.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn geen rokjes, maar dat weet Nadia nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
De rokjes van Nadia worden ook steeds korter
Voor haar geldt duidelijk hetzelfde als voor Jaap. Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet. Jaap wordt onzichtbaar door Niks, Nada kleedt en gedraagt zich al net zo hoerig als haar "hartsvriendin" Nadaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
De rokjes van Nadia worden ook steeds korter
Laten we hiet niet over spelfoutjes gaan zeiken en nou moet ik even Leandra aanhalen die daar kortgeleden ook over klaagde: het gaat om de communicatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Hierbij krijg ik het gevoel dat je het voornamelijk doet om "dat andere geluid." Om te zien hoe andere reageren op een afwijkende instelling omdat jij het zo interressant vindt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx.....ik vind inderdaad Huub en Lieke de twee meest luizige spelers (om verschillende redenen). Gelukkig dat ik dat mag zeggen zo af en toe als "het andere geluid".
Lieke zit er erg mee dat ze alleen maar Huub heeft, en verder helemaal niemand.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor ze denken nu al dat Lieke blokt.Huub en Lieke blokken haast nooit iets.Amanda blokt altijd alles voor Lieke.
Ah, fock, dat heb ik gemist!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Amanda verteld het al door.
Zal wel door achter gezegd zijn.Zo krijgt Dennis ook weer effe zijn moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
Zit dennis nu het eten dat lieke heeft gemaakt op te eten???
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ah, fock, dat heb ik gemist!
Weet Nadia echt al van de date om 10 voor 12?
lieke heeft al zo vaak gezegd dat je alleen op jezelf kan vertrouwen en in principe altijd alleen staat....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieke zit er erg mee dat ze alleen maar Huub heeft, en verder helemaal niemand.
Die wil dolgraag aardig gevonden worden, en zal niets blokken.
Diezelfde ergernis heb ik, als mensen in de COS constant Dennix blijven typen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef Dark het volgende:
Bah, wat is het irritant dat Nadia consequent Slieko blijft zeggen!
En altijd achter haar rug, in haar gezicht zegt ze 'schatje'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef Dark het volgende:
Bah, wat is het irritant dat Nadia consequent Slieko blijft zeggen!
Wat denk je zelf.Ze zitten nu al te kwaken en sliko te roepen.Dus we weten weer welke kant het op gaat.Dit is de straf voor de streamers.De favoriet moet er nu voor bloeden en dat is jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:41 schreef farceman het volgende:
En zouden Huub en lLieke weer iets van de stemming moeten maken..of zal iemand anders keertje risico op zich nemen?
vind ik ook, nix is genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Diezelfde ergernis heb ik, als mensen in de COS constant Dennix blijven typen!
ja mee eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En net zo irritant als er mensen zijn die in de COS constant Huppeltje blijven typen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelijk heb je maar ik stop pas met Dennix als Slieko weer liek word.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
En net zo irritant als er mensen zijn die in de COS constant Huppeltje blijven typen!
zo heb je over iedereen wel wat.
Bedankt voor de informatie !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
denk het ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke zitten achter mee te kijken.
I hope so~!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke zitten achter mee te kijken.
Ja, het nieuwe is er af. Ik deed het ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En je was doet.... en de troep achter je kont opruimt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef farceman het volgende:
Kan iemand niet eens zeggendat nadia stopt met dan Slieko?
Vind dat echt te neerbuigend voor iemand die elke dag voor je kookt
En de was voor je doet!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef farceman het volgende:
Kan iemand niet eens zeggendat nadia stopt met dan Slieko?
Vind dat echt te neerbuigend voor iemand die elke dag voor je kookt
Die is bij Amanda met een uurtje slap ouwehoeren zo weer terug.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoelang gaat het duren, voordat Nadir Brainless in haar klauwtjes heeft?
A'Del laat nu alles ogenschijnlijk over zich heen gaan. Nu heeft ze nog vertrouwen.
Mag luub en hieke wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Gelijk heb je maar ik stop pas met Dennix als Slieko weer liek word.
Toen er tig cossen waren met HDNKKK en ZDNGMW heb ik je ook niet gehoord dus niet zo zeiken maar gewoon lekker blijven lullenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al heb ik met de bijnaampjes gekapt. Soms is het in de context best grappig en COS-waardig.quote:
Ruud, ik denk niet dat ik mij tegenover wie dan ook hoef te verantwoorden over mijn redelijk normale teksten hier op het forum.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hierbij krijg ik het gevoel dat je het voornamelijk doet om "dat andere geluid." Om te zien hoe andere reageren op een afwijkende instelling omdat jij het zo interressant vindt.
Verkeerde aanname?
Dat zou een goeie zijn, dan moet Amanda iedereen overhalen om Lieke de contactpunten te gunnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Lieke zegt 150 contactpunten uit de box voor mij,
en anders geen hondjes ....... kijken wat er dan gebeurt![]()
Dat is slim !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Lieke zegt 150 contactpunten uit de box voor mij,
en anders geen hondjes ....... kijken wat er dan gebeurt![]()
Brian zal wel willen dat Amanda nadia bewerkt om Dennix naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
Wat zou Brian van achter om 2350 moeten vragen aan Amanda ?
Als dat een huwelijk is dan stop ik acuut met deze gescripte zooi
Idd, die sfeer heerst nog steeds, ondanks de vakantie van Beequeen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
omdat ik uit ondervinding weet dat je, wanneer je niet voor Huub of Lieke bent, men nogal snel posting zeer persoonlijk gaat adresseren. Je wordt getolereerd, maar met moeite. En men zal niet nalaten om het je te laten weten dat je volledig fout zit, het volledig fout ziet en je eigenlijk niet van deze wereld bent als je een andere favoriet hebt.
wat ben je toch zieligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud, ik denk niet dat ik mij tegenover wie dan ook hoef te verantwoorden over mijn redelijk normale teksten hier op het forum.
Voor jou dan toch dit: "Het andere geluid" is bewust hier neergezet omdat ik uit ondervinding weet dat je, wanneer je niet voor Huub of Lieke bent, men nogal snel posting zeer persoonlijk gaat adresseren. Je wordt getolereerd, maar met moeite. En men zal niet nalaten om het je te laten weten dat je volledig fout zit, het volledig fout ziet en je eigenlijk niet van deze wereld bent als je een andere favoriet hebt.
Het wijzen op een spelfout maakt daar ook onderdeel van uit. Dat is zeer irritant en ik kan het, sorry, sorry, dan ook niet nalaten om af en toe een steekje onder water te geven.
Nee ze moest haar ketting om hebben, dus dat wordt een vriendschapsring of zoiets.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal wel willen dat Amanda nadia bewerkt om Dennix naar huis te sturen.
,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal wel willen dat Amanda nadia bewerkt om Dennix naar huis te sturen.
Wat een walgelijke reactie over iemand, die er niet een is. Erg laag!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, die sfeer heerst nog steeds, ondanks de vakantie van Beequeen.
+1quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een walgelijke reactie over iemand, die er niet een is. Erg laag!
Helemaal mee eens je kan op zn minst wachten tot iemand zich kan verdedigenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een mooie actie zou zijn als rat aan snollie voorstelt om de staafketting te ruilen tegen Tamara's tulpenkettingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee ze moest haar ketting om hebben, dus dat wordt een vriendschapsring of zoiets.....
Zou wel een leuke aktie zijn!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef riri het volgende:
idiot brian denkt dat huub en lieke zich verstoppen
Hij vroeg ok nog aan d'r of ze haar ketting mooi vond. Ik heb het idee dat 'ie nu een ketting met hartje(s) voor d'r heeft laten regelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee ze moest haar ketting om hebben, dus dat wordt een vriendschapsring of zoiets.....
meet Peter6000quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij haar ten huwelijk vraagt , prachtig voor het programma , schrijft geschiedenis , en publiciteitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian loopt alweer leip te doen.Hij krijgt een mooi gescript romantisch tv moment.
Hopelijk romantischer dan die langwerpige koude tafel met die dwangmatig gedeponeerde rozenblaadjes, die Huub altijd voor Lieke organiseert.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian loopt alweer leip te doen.Hij krijgt een mooi gescript romantisch tv moment.
Een violist, een zanger, Brian die een eigen nummer gaat zingen, een zanger die een nummer van Brian komt zingen...... Manolo Blahniks.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadia zit Amanda lekker op te fokken, ik denk dat Brainless gewoon een gedicht gaat voordragen ....![]()
Ja, zonder dennix-dennix-dennix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk, Huub en Lieke zitten weer lekker achter, met zijn tweetjes.
Wat heeft Beequeen daar nou weer mee te maken!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, die sfeer heerst nog steeds, ondanks de vakantie van Beequeen.
Ik denk een demo van zijn nieuwe cd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadia zit Amanda lekker op te fokken, ik denk dat Brainless gewoon een gedicht gaat voordragen ....![]()
Ondanks dat je te veel drinktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef riri het volgende:
[quote]Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens je kan op zn minst wachten tot iemand zich kan verdedigen
[/quote
we weten dan ook uit wat voor soort kamp deze mensen komen....palma heeft zo haar vriendjes..en we weten wat voor gedrag die vertonen
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud, ik denk niet dat ik mij tegenover wie dan ook hoef te verantwoorden over mijn redelijk normale teksten hier op het forum.
Voor jou dan toch dit: "Het andere geluid" is bewust hier neergezet omdat ik uit ondervinding weet dat je, wanneer je niet voor Huub of Lieke bent, men nogal snel posting zeer persoonlijk gaat adresseren. Je wordt getolereerd, maar met moeite. En men zal niet nalaten om het je te laten weten dat je volledig fout zit, het volledig fout ziet en je eigenlijk niet van deze wereld bent als je een andere favoriet hebt.
Het wijzen op een spelfout maakt daar ook onderdeel van uit. Dat is zeer irritant en ik kan het, sorry, sorry, dan ook niet nalaten om af en toe een steekje onder water te geven.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ondanks dat je te veel drinkt
En gigantisch stinkt
Ben jij toch de vrouw
waarin ik hem het liefste indouw.
Zoiets?
te mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En gigantisch stinkt
Ben jij toch de vrouw
Zoiets?
Laat lekker gaan, hij leest alleen wat hem uitkomt, lijkt het...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.
Huub is soms een zak eerste klas en Lieke een irritante zeurdoos. Maar ik vind dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken.
niets toe te voegenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.
Huub is soms een zak eerste klas en Lieke een irritante zeurdoos. Maar ik vind dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Volgens mij mag deze stemming pas plaatsvinden als iedereen er is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef farceman het volgende:
Je ziet ze wachten gewoon op Lieke en Huub voor wat aktie..zonder hun zou er niks gebeuren
Mooi gezegd en ook de huub en lieke fans zeggen het als Huub of lieke mega irritant of stom bezig zijn. Dat willen de fans van de rest nog wel eens vergeten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook !quote:
Jij blijft ook wachten op betere tijden.Heel vaak schrijf jij wat ik ook wil schrijven.Maar we blijven hopen dat niet eens Huub en Lieke de show moeten maken.Laat er ook eens in het andere kamp ruzie uitbreken.Kan die Nadia met haar sliko niet meer aan horen.Toch blijf ik kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef farceman het volgende:
Je ziet ze wachten gewoon op Lieke en Huub voor wat aktie..zonder hun zou er niks gebeuren
Die zijn als ongewenste elementen verjaagd, door types als Mootie en Beequeen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi gezegd en ook de huub en lieke fans zeggen het als Huub of lieke mega irritant of stom bezig zijn. Dat willen de fans van de rest nog wel eens vergeten.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En gigantisch stinkt
Ben jij toch de vrouw
Zoiets?
Waarom val je nu users aan!!!! Mootie en ook Beequeen zeggen het OOK als Huub en Lieke stomme akties ondernemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die zijn als ongewenste elementen verjaagd, door types als Mootie en Beequeen.
Kosten besparen hé.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, ik zel even ON-topic posten: Het water van het zembad is echt TE groen.
Doe eens ff lekker normaal...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan iedereen nou kappen hierover jeetje wat een kleuterklas niveauquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi groen is niet lelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, ik zal even ON-topic posten: Het water van het zembad is echt TE groen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
Ah... het is weer gezellig hier...
Hier of daar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef wie.. het volgende:
het word zo wel knallen vermoed ik..
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef wie.. het volgende:
het word zo wel knallen vermoed ik..
Goeie streams HiDiHoquote:
Ik ben groen, groen, hartstikke groenquote:
3-navel en kikkerwangquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef riri het volgende:
nadia en dennix.........het zijn gewoon lelijke mensen...je wordt er zelfs onpasselijk van als je ziet zoenen
Zal haast wel anders waren ze al op een stream te zien geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
Huub en Lieke nu bij de FEBO?
Ja tuuuuuuuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
Huub en Lieke nu bij de FEBO?
Nadia vindt het anders TOP zonder die 2!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
DIt zou de show zijn zonder Huub en Lieke..........geen show dus.
Dat je dat vind is legitiem. Ik zal je daar nooit persoonlijk op aan vallen. Wel zal ik op het forum mijn negatieve punten van die twee neerzetten. Als antwoord krijg ik dan regelmatig persoonlijk gerichte post terug. Daar zit het verschil.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zeg dat wordt een AANZOEKquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Flabberguest het volgende:
ieksssss brian zet mariah carry klaar met t liedje Hero
Pradaatjes van 120 euro, kunnen ze toch zeker een maand of 4 aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Wat een dom gelul zeg over hoe ze hun kinderen gaan kleden.Mooie merkkleding en tip top erbij lopen.Nou heb er hier drie lopen en merkkleren zijn ze echt niet waard.Word echt kotsmisselijk van dat bekakte gelul.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar storend is het zeker.
dan moet ze snel naar huis gaan dan is ze van ze afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Nadia vindt het anders TOP zonder die 2!
En Brian is natuurlijk DE HERO van Amanda.quote:
ik dacht het.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Wat een dom gelul zeg over hoe ze hun kinderen gaan kleden.Mooie merkkleding en tip top erbij lopen.Nou heb er hier drie lopen en merkkleren zijn ze echt niet waard.Word echt kotsmisselijk van dat bekakte gelul.
Gemiddeld 2000 per dag ongeveer. (gebruikers)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goeie streams HiDiHoKun jij ook zien hoeveel streamers er via jouw TOP-site kijken?
Toen ze klein waren, gewoon wibra, zeeman en H&Mquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Tegengas is nooit verkeerd. Het zet mensen aan tot nadenken, maar IK VIND (heel subjectief) dat jij doordrraaft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je dat vind is legitiem. Ik zal je daar nooit persoonlijk op aan vallen. Wel zal ik op het forum mijn negatieve punten van die twee neerzetten. Als antwoord krijg ik dan regelmatig persoonlijk gerichte post terug. Daar zit het verschil.
Ook jij roept mij min of meer ter verantwoording over twee woorden. Je zou dat vermoedelijk niet zo snel doen als ik alleen maar pro Huub en Lieke zou schrijven. Dan schijnt namelijk veel te mogen en versterkt men elkaar voortdurend met de grootste onzin (iedere ademhaling van iemand wordt langs de meetlat gelegt en positief bevonden). Net zoals men elkaar versterkt met de grootste onzin als het over tegenstanders gaat (iedere ademhaling wordt langs de meetlat gelegt en negatief bevonden).
En de eerste reactie (van een derde) op een antwoord aan jou is dat ik zielig ben. Ik ben verre van zielig, maar storend is het zeker.
Noem dat eerder laf.Je laat je spontaniteit toch niet afhangen van Huub.Hij kan Huub toch met gemak verslaan en Huub is niks voor hem.Dus ben je een looser als je bang bent als Huub er is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan echt goed merken dat Dennis losser is, als Huub er niet is.
Huub veroorzaakt een hoop verlies van spontaniteit, bij veel mensen.
Zo dom zal Brian toch niet zijn? Het moet aanvangen om 10 voor 12. Om 12 uur gaat het hoge woord eruit denk ik dan. Hebben ze dan misschien zoveel maanden iets samen?quote:
Amanda is er begin februari ingekomen, en ze is er nu bijna een half jaar, 5 maandenfeestje zou dan een optie zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo dom zal Brian toch niet zijn? Het moet aanvangen om 10 voor 12. Om 12 uur gaat het hoge woord eruit denk ik dan. Hebben ze dan misschien zoveel maanden iets samen?
Net 2 maanden... ze hebben sinds 27 mei een "relatie" (als ik me de uitzending van Jensen goed herinner)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo dom zal Brian toch niet zijn? Het moet aanvangen om 10 voor 12. Om 12 uur gaat het hoge woord eruit denk ik dan. Hebben ze dan misschien zoveel maanden iets samen?
Weet jewat jij moet doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gemiddeld 2000 per dag ongeveer. (gebruikers)
Op dit moment 352 aanvragen per uur (gemiddeld)
Veel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Huub, doet Dennix en Brian na, Hemd uit broek zoals Brian, Onderbroeken van Dennix aan
misschien kent hij Tamara dan 6 jaar of zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net 2 maanden... ze hebben sinds 27 mei een "relatie" (als ik me de uitzending van Jensen goed herinner)
En dan zet ik me bedrijf op jouw naamquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet jewat jij moet doen?
Je inschrijven bij de KvK!![]()
![]()
Ja....heel erg....:)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind jij het water van het zwembad ook niet te groen?
ik ben al zo lang verslaafd aan deze "show",quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
DIt zou de show zijn zonder Huub en Lieke..........geen show dus.
Zou Brian een gedicht voor haar hebben geschreven?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
1 augustus zit ze een half jaar in de kooi ennn om 12 uur is het 1 augustus. Dus krijgt ze een halfjaarskadootje.
scherp.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
1 augustus zit ze een half jaar in de kooi ennn om 12 uur is het 1 augustus. Dus krijgt ze een halfjaarskadootje.
Wat ben jij slim, tuurlijk ze kennen elkaar een half jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef blomst het volgende:
Zei Dennix dat echt, dat huub hem nadeed???
of 'n kettinkie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou Brian een gedicht voor haar hebben geschreven?![]()
Jij bent echt goedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
Daar komen ze nog wel achter!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
mmmm, frikandelletje?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gemiddeld 2000 per dag ongeveer. (gebruikers)
Op dit moment 352 aanvragen per uur (gemiddeld)
Zo raar dat als ze ruzie heeft met Amanda dat ze de stemming niet laat doorgaan!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Ning het volgende:
Nee he, Dennis gaat los als de stemming niet door gaat. Alweer?
quote:
en die sukkels hebben nog nooit een cent verdiendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar komen ze nog wel achter!
Als die kids straks met hun dure merkkleding door de modder gaan, scheuren erin, neuzen van de schoenen verrot en dergelijke.............![]()
Oh my god, wat heb je nu weer gedaan? Dat setje wat je draagt kost een slordige 1000 euro, ben je wel goed bij je hoofd?
Arme kinderen.![]()
Dat waren tulpjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Misschien gaat Brian de hartjes die voor Tamara bestemd waren wel aan Amanda geven![]()
Brian en Dennix zijn ook al heel lang afwezig geweest vandaag, dus ik denk dat ze het nieuwe script aan het doorlezen zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef demins het volgende:
Waarom is er gespeculeer over de reden van de afwezigheid van H&L, en waarom het zo idioot lang duurt...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke gewoon ergens in de bosjes verstopt liggen.![]()
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke dan een best wel erge longontsteking oplopen, door de kou.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke gewoon ergens in de bosjes verstopt liggen.![]()
quote:
Toen ik je zag. (Die Hero?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat waren tulpjes.
Hij heeft de cd van hero geregeld
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijkketchup, curry mayo en uitjes?
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Wat heb jij gebruikt vanavond, snuif snuif.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke dan een best wel erge longontsteking oplopen, door de kou.![]()
nee hero van mariah carryquote:
Achteraf bleken het tulpjes te zijn...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Misschien gaat Brian de hartjes die voor Tamara bestemd waren wel aan Amanda geven![]()
je valt in herhalingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis komt gewoon lekker ontspannen los nu.
Het is goed dat Huub en Lieke er niet bij zitten.
Ach nieuw slachtoffer gevonden.weer iemand die iedereen niet mag.Echt verrassendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[..]
't liedje wat amanda altijd zingt en zong bij zangles judith.
inderdaad dan hoeven ze dat oeverloze gezwets niet aan te horen wat een flapdrol die nixnutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stomme stereotypering, net als dat alle dikkerds gezellig zijn en alle zwarte mensen goed kunnen zingen (behalve Natasja).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Dark het volgende:
Dennis vindt surinaamse mensen echt vet, altijd vrolijk, gastvrij enzo............1 en al gezelligheid.
Hij moet ff op YouTube gaan kijken naar leuke beelden van het zomercarnaval!
Wat voor een telefoontje? Samantha moet werken op haar halfjaardag?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Amanda is boos op Samantha door het telefoontje.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef mahe het volgende:
[..]
inderdaad dan hoeven ze dat oeverloze gezwets niet aan te horen wat een flapdrol die nixnut
Heb je nog geschreven met Jaap?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
jahoe heet dat wijf...natasja was ook zo gezelligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Dark het volgende:
Dennis vindt surinaamse mensen echt vet, altijd vrolijk, gastvrij enzo............1 en al gezelligheid.
Hij moet ff op YouTube gaan kijken naar leuke beelden van het zomercarnaval!
Ze was superongeinteresseerd en zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen, ze heeft ook nog een leven na de kooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een telefoontje? Samantha moet werken op haar halfjaardag?
Die zondag had Lieke het zelf uitgelokt door de nagelspulletjes te verstoppenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was superongeinteresseerd en zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen, ze heeft ook nog een leven na de kooi.
Amanda neemt aan dat ze dat zei omdat ze met meisjes had gezoend, plausibeler is dat het om de zondag ging, maar dat snapt Amanda niet, want dat was toch helemaal niet raar of verkeerd.![]()
Ik zie heel wat anders, een bonk zenuwen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wederom zou je maar zo weer eens gelijk kunnen hebben. Vooral dat Huub zoveel verliest is vreemd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Huub en Lieke achter zijn omtrent hun gewicht.
trustequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot naar me nest. Die kuthaan begint om 4:30 weer te krijsen. (Van de kutkip die 's morgens krijst ben ik af en José de Palma kan niet meer krijsen, die is haar stem kwijt).
Truste Fok.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef wie.. het volgende:
Ze gaat het dus blokken
Weltrustequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot naar me nest. Die kuthaan begint om 4:30 weer te krijsen. (Van de kutkip die 's morgens krijst ben ik af en José de Palma kan niet meer krijsen, die is haar stem kwijt).
Truste Fok.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wederom zou je maar zo weer eens gelijk kunnen hebben. Vooral dat Huub zoveel verliest is vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |