Vond het wel mooi om te zien hoe hij gisteren begon te flippen door de woorden van H omtrent zijn zusje. Eindelijk zag ik een stukje echte nix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
mentaal en lichamelijkMr. Laziness in person....
Ik keek sporadisch vanaf een uur of vier en heb niets leuks gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heb vandaag nie eens gekeken!
Is er nog wat leuks gebeurd eigenlijk?
Wanhopig zoekend naar woorden....Géén inspiratie. T'is goed, T'is goed zeggen, maar hij werd gecoached door Jaap: "Wat vind je er nu van, dat hij je zo blockt ?"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef agter het volgende:
[..]
Vond het wel mooi om te zien hoe hij gisteren begon te flippen door de woorden van H omtrent zijn zusje. Eindelijk zag ik een stukje echte nix.
Ik kijk altijd even hier voor de dagsamenvatting:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
Dennis heeft denk ik een leider of duidelijke aanleiding nodig. Uit zichzelf is hij tot nu toe niet in staat om iets van de grond te tillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
Snap ook niet dat Dennix geen toneelhaak krijgt
Sylvia was zelfs niet zo saai als Dennix
Ik begrijp ook niet helemaal wat de rol van nix nou had moeten zijn in de kooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wanhopig zoekend naar woorden....Géén inspiratie. T'is goed, T'is goed zeggen, maar hij werd gecoached door Jaap: "Wat vind je er nu van, dat hij je zo blockt ?"
De rest van de bewoners wordt ook gek van zijn luiheid.... Als iemand nu de toneelhaak in zijn nek voelt, is het Dennis...
Maar ja, RTL hè![]()
Sylvia en Dennis in één zin noemen.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
daarom heet hij ook nix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sylvia en Dennis in één zin noemen.....![]()
Sylvia ging voor het spel , niet voor de soap.
Dennis probeert krampachtig voor de soap te gaan.....zonder enig resultaat.![]()
Hij zorgt ervoor dat Jaap totaal niet meer uit verf komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
Beetje jammer dus..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek sporadisch vanaf een uur of vier en heb niets leuks gezien![]()
wel waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
Nee niets van bekendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef agter het volgende:
Trouwens, er zou toch nog een of ander heftig geheim rondom Lieke zijn? En Jaap zou dat weten. En als hij dat tegen Huub zou zeggen, dan was de relatie voorbij.
Iemand daar ooit nog iets van vernomen?
Precies!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sylvia en Dennis in één zin noemen.....![]()
Sylvia ging voor het spel , niet voor de soap.
Dennis probeert krampachtig voor de soap te gaan.....zonder enig resultaat.![]()
Jaap geeft ook aan dat hij voor een overlijden niet naar huis gaat, hoe sta je daar tegenover.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vond Sylvia echt totaal onzichtbaar. Het enige wat uit haar mond kon komen was "Het voelt wel of niet goed". Daarnaast ook pittig verknipt door haar jeugd. En het allerergste vond ik dat ze het spel boven het overlijden van haar vader plaatste. Op dat soort momenten ben je er voor je familie en heb je lak aan een miljoen. Tenzij je natuurlijk verknipt bent, maar ik gaf al aan zo over haar te denken.
Jaap is ook redelijk verknipt, idem dito dus. Maar Jaap vind ik wel leuk, niet agressief en zeer interessant om te volgen, dat in tegenstelling tot Sylvia, daar viel namelijk niets aan te volgen, je zag haar zelden of nooit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap geeft ook aan dat hij voor een overlijden niet naar huis gaat, hoe sta je daar tegenover.
Ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is ook redelijk verknipt, idem dito dus. Maar Jaap vind ik wel leuk, niet agressief en zeer interessant om te volgen, dat in tegenstelling tot Sylvia, daar viel namelijk niets aan te volgen, je zag haar zelden of nooit.
Dat is toch sneu? Zelden iemand gezien die zo leeg is, zo weinig van zichzelf heeft!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft denk ik een leider of duidelijke aanleiding nodig. Uit zichzelf is hij tot nu toe niet in staat om iets van de grond te tillen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik wil dat de gouden kooi gewoon gescript wordt dan kan ik het goed doen."
Jij bent ook niet goed snik, je veroordeelt Sylvia, die al 10 jaar geen contact had met haar pa, omdat ze niet meteen hysterisch gillend villa uitrende toen hij overleed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is ook redelijk verknipt, idem dito dus. Maar Jaap vind ik wel leuk, niet agressief en zeer interessant om te volgen, dat in tegenstelling tot Sylvia, daar viel namelijk niets aan te volgen, je zag haar zelden of nooit.
ook de reden is toch niet bekend waarom sylvia met haar vader gebroken had?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent ook niet goed snik, je veroordeelt Sylvia, die al 10 jaar geen contact had met haar pa, omdat ze niet meteen hysterisch gillend villa uitrende toen hij overleed.
Psies!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ook de reden is toch niet bekend waarom sylvia met haar vader gebroken had?
Jaap gaf toe aan Huub dat het niet waar was, hij wist niets.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef agter het volgende:
Trouwens, er zou toch nog een of ander heftig geheim rondom Lieke zijn? En Jaap zou dat weten. En als hij dat tegen Huub zou zeggen, dan was de relatie voorbij.
Iemand daar ooit nog iets van vernomen?
Gelukkig staan er aan paar camera's op hemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
levensgevaarlijk om zo met jaap te trainen zometeen krijgt hij een hartaanval
ik dacht het ook net..... Hij is erg boos, dus hij gaat zijn kwaadheid eruit trainen.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig staan er aan paar camera's op hem![]()
door zijn zweren was hij vandaag wat ziekjes en koortsig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
Waarom doet Dennix niet mee, doet hij ook nog wat.
Krijgen we dan weer een live autopsie ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dus niet moord, maar een "live" dode was de opzet.....
![]()
dat heb ik even gemist....waar had dennix zweren dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
[..]
door zijn zweren was hij vandaag wat ziekjes en koortsig.
Dus hij moet het rustig aan doen.
hij zweert de hele dag ik zweer het 100%quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist....waar had dennix zweren dan?
Hij zweert de hele dag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat heb ik even gemist....waar had dennix zweren dan?
ik vond haar dat strippakje heel pittig staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef riri het volgende:
Leuk jurkje heeft Lieke aan....strakke klediing staat haar het beste
Volgens mij was dat een geintje van Brian en huub.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Hoezo moeten Jaap en Dennis niet op de bank ????
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer een live autopsie ?![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een geintje van Brian en huub.
klopt...zo van helemaal niets doen naar zoveel ineens met dat gewicht is vragen om problemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
Alsof Dennis zich wezenlijk bezorgd maakt over Jaapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
Ik krijg hier tranen in me ogen van, ik heb exact hetzelfde als Jaap gehad.
En wat Denniks nu met Jaap doet is onverantwoord. Ik meen dit serieus.
Ik heb er niet veel verstand van, maar moet Jaap niet vetverbrandingsoefeningen doen, dus lage intensiteit en langdurig?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
en dat is dan onze intelligente Jaapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
Ik lig hier hier ook dubbelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
Dennix doet niets, Jaap wil het zelf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
hij zweert de hele dag ik zweer het 100%
ja...ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vond haar dat strippakje heel pittig staan
Dennis is supertrots dat hij zo'n mooi trainingsschema voor Jaap heeft gemaakt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof Dennis zich wezenlijk bezorgd maakt over Jaap![]()
Dennix is allang blij dat hij iets kan doen, komt de toneelhaak niet te snel dicht bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof Dennis zich wezenlijk bezorgd maakt over Jaap![]()
kopje koffie erbij ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef riri het volgende:
[..]
ja...ik ook
die wijde jurkjes staan haar niet maar die pittige strakke kleding staan haar heel goed
Iedereen had het beter gekund, maar voor luie Dennis is het echt een mega-opstekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis is supertrots dat hij zo'n mooi trainingsschema voor Jaap heeft gemaakt!
Ik mis haar niet echtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
En toch is DGK saaier geworden zonder de brulboei.
klopt maar de irritatie leek aanvankelijk ook minder.......maar helaas hebben dennix en nada nu ook weer meer tv momenten en jaap gaat steeds slapper ouwehoeren. natasia dan maar weer terug?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
Eerder door Nix en Nada. Sinds die 2 er zijn is het kommer en kwel op de streams. Die twee zijn gewoon zo dom en nikszeggend dat ik iig streamen niks meer aan vind.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
Misschien heeft Nando het er wel met Jaap over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:52 schreef riri het volgende:
echt onverantwoord dat de redaktie dat laat gebeuren....
ik krijg geen tranen van blijdschap.quote:
Denk ik wel, als hij het heeft gezien. Ik schreef al dat ik dacht dat hij er niet zo blij mee zou zijn. Volgens mij weet Nando wel wat hij doet met Jaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Misschien heeft Nando het er wel met Jaap over.
Dit weet Jaap zelf ook wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik krijg geen tranen van blijdschap.
ik krijg tranen omdat Jaap het ongelovelijk dom doet.
Denniks gaat deze week alle opvoeren, maar ik durf te wedden dat als Jaap en Denniks op deze manier door trainen dat Jaap komende Zaterdag met de ambulance wordt opgehaald.
Jaap moet gewoon lekker om de dag 2 uurtjes gaan fitnessen, en dan smorgens smiddag en savonds een normale maaltijd. En tussendoor een stuk fruit en/of rauwkorst. Veel water of thee drinken.
Na 1 jaar is Jaap 70 kilo kwijt. Hoe sneller eraf, hoe sneller eraan.
Nando lijkt mij een aardige verstandige man die het tactvol weet over te brengen op jaapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, als hij het heeft gezien. Ik schreef al dat ik dacht dat hij er niet zo blij mee zou zijn. Volgens mij weet Nando wel wat hij doet met Jaap.
Maar ja, als een incompetente randdebiel als Dennis zich ermee gaat bemoeien...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nando lijkt mij een aardige verstandige man die het tactvol weet over te brengen op jaap
Ik ben ook momenteel bezig met een documantaire script over het horloge terror schandaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Dennis begint weer over de horloge terror.
Dit is de best voorbereide terroractie sinds 9/11. Huiveringwekkend.
Halosiegatequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben ook momenteel bezig met een documantaire script over het horloge terror schandaal.
Dan wordt het DagJaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik kijk ook steeds minder. Hoop echt dat ze iets verzinnen om het weer leuk te maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
Wat zal die jongen in kleedkamers vaak met een natte handdoek geslagen zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
Dennis voetbalt als een mislukte balletdanser.
Een man heeft het niet van hem gemaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat zal die jongen in kleedkamers vaak met een natte handdoek geslagen zijn.
Het is gewoon een sneu mannetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat zal die jongen in kleedkamers vaak met een natte handdoek geslagen zijn.
quote:
Mannen zijn er bijna niet meer te vinden op de Nederlandse velden, het zijn tegenwoordig dwergenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Een man heeft het niet van hem gemaakt![]()
Hier ben ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Mannen zijn er bijna niet meer te vinden op de Nederlandse velden, het zijn tegenwoordig dwergen
jij hebt geeneens benen en maar één handje.quote:
weeeeul waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Borga het volgende:
[..]
jij hebt geeneens benen en maar één handje.
Dennis mag wel mee eten, ze heeft een boterham met pindakaas voor hem gesmeerd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
waarom laat Lieke Dennix nu niet meeeten?
Je bereikt er toch niets mee.
hij had al gegeten en daarbij hij eet toch mee...een boterham met pindakaas....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
waarom laat Lieke Dennix nu niet meeeten?
Je bereikt er toch niets mee.
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Dennis begint weer over de horloge terror.
Dit is de best voorbereide terroractie sinds 9/11. Huiveringwekkend.
YES, LIEKEquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef riri het volgende:
[..]
hij had al gegeten en daarbij hij eet toch mee...een boterham met pindakaas....![]()
Hoe weet huub dat dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.
Ik lach me echt stuk als hij gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niet reageert.
En zegt leuk geprobeert Dennis , alleen volgende keer beter voorbereiden, hahaa
Heeft Jaap het aan Huub verteld dan ??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.
Ik lach me echt stuk als hij gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niet reageert.
En zegt leuk geprobeert Dennis , alleen volgende keer beter voorbereiden, hahaa
Denniks kwaakt zelf een stuk beter dan Huub, met z'n kikkerwangenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis speelt voetbal met zijn vriendjes de kikkers in de vijver, misschien kwaken ze nu terug naar hem.
![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eerder interessanter.... De mensen komen nu pas los.... Kijk eens hoe ontspannen Brian is.....
Hamster, tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:17 schreef riri het volgende:
konijnenmondje heeft nadia
En niet van de wijn te drinken, "Heb je lopen te kutten met de wijn sliko"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:17 schreef Visual het volgende:
nadia is aan het doorslaan ze durf zelfs eten van lieke niet te eten
Haar hyper momenten..... Als ze als een 10-jarige door de kooi heen stuiterde....."Wat dan, wat dan ?"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.
En los daarvan vind ik het een zegen om niet meer die stem te hoeven horen, niet meer die loensende lelijke inteeltharses te hoeven zien, en geen reet ter grootte van twee skippyballen meer in een strakke witte broek gespannen te hoeven zien staan.![]()
zei ze dat zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En niet van de wijn te drinken, "Heb je lopen te kutten met de wijn sliko"![]()
![]()
![]()
Het wordt wel eens tijd, dat Brian ook eens iets initieert.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef farceman het volgende:
Brian zit al lamg achter; hoop dat hij eens met goede aktie tegen Dennis komt
Al gebeurt er in die hut helemaal niets, elk moment dat ik de streams aan heb geniet ik van haar afwezigheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.
En los daarvan vind ik het een zegen om niet meer die stem te hoeven horen, niet meer die loensende lelijke inteeltharses te hoeven zien, en geen reet ter grootte van twee skippyballen meer in een strakke witte broek gespannen te hoeven zien staan.![]()
-edit- en geen ranzige misvormde uiers meer ingesmeerd zien te worden.![]()
ah, die kuthondjes, BLOKKENquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda wil straks iedereen op de bank hebben........ De hondjes waarschijnlijk
wie is dat dennis????zit die daar in het huis??????????????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zitten jullie toch te hakken de hele tijd op Dennis. Lieke doet ook niets anders dan als een loops teefje achter Huub aanrennen die ook bijna geen moer doet (behalve de huishouding taggen waar hij niets mee opschiet). Brian doet niets, Amanda doet niets.....Jaap doet soms iets. Het is allemaal wel erg voorspelbaar hier. Doet hij iets is het niet goed, doet hij niets, is het niet goed.
Dat weten we nog niet!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zitten jullie toch te hakken de hele tijd op Dennis. Lieke doet ook niets anders dan als een loops teefje achter Huub aanrennen die ook bijna geen moer doet (behalve de huishouding taggen waar hij niets mee opschiet). Brian doet niets, Amanda doet niets.....Jaap doet soms iets. Het is allemaal wel erg voorspelbaar hier. Doet hij iets is het niet goed, doet hij niets, is het niet goed.
graagquote:
José!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef fladdie het volgende:
en hoop elke dag weer dat die kikker face een trap van fries kreeg.
dat is pas lachen
Jawel geheel vrijwillig!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Huub volledig gestopt is met drinken?
Zeker niet vrijwillig?
Dennis doet het niets ook nog eens op een foute manier..... KKK Kikker.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
grappige woordkeusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef fladdie het volgende:
wat een stront hoer die lieke Bah
Ze is te bedonderd om haar sportschoenen schoon te maken. Die gebruikt ze ook voor paardrijden!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Achter heeft gebelt met de vraag: waarom sport jij op hakken , Nadia?
Is Palma hier ?quote:
Hallo Palma...hoe is het?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef fladdie het volgende:
en hoop elke dag weer dat die kikker face een trap van fries kreeg.
dat is pas lachen
ze tangt lieverquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is te bedonderd om haar sportschoenen schoon te maken. Die gebruikt ze ook voor paardrijden!!!
Hier heet ze Fladdie! Vanwege haar fladderende ledematen als iets haar helemaal niets doet...quote:
en ze maakt zich ook totaal niet drukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Hier heet ze Fladdie! Vanwege haar fladderende ledematen als iets haar helemaal niets doet...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Hier heet ze Fladdie! Vanwege haar fladderende ledematen als iets haar helemaal niets doet...
Jij bent zeker Palmaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef fladdie het volgende:
wat een stront hoer die lieke Bah
helaas is de cos er niet met geluid dan hadden we het zeker geweten of fladdie palma isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
volgens mij was het vrijwillig hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij moest stoppen van achter.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tja, moet toch niet gekker worden - wat een stom mokkelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
baby jaap wordt gevoerd door zorgzame nada
BS.... geef je bron maar....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian vroeg het hem nogal confronterend. Hij kon toen niets anders doen dan toegeven en dat deed hij dus ook.quote:
Dat wil hij graag, want huub heeft een drank probleem, en dan kan hij zelf nooit stoppen.quote:
je bandenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef fladdie het volgende:
aub een hele emmer met chloor over die vieze rot kop van lieke
Zou je het bij commentaar op streams willen houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef fladdie het volgende:
aub een hele emmer met chloor over die vieze rot kop van lieke
Een alcoholrestrictie komt altijd per brief de villa binnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
omdat niemand, inclusief jij, dat zeker kan wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. Ik verzin het niet, het waren zijn eigen woorden. Maar natuurlijk is het Huub. En Huubje doet natuurlijk alles zelf......vermoeiend, vermoeiend.
Hij moest toen stoppen met drinken net als NADIA, MAAR DAT GELDT ALLANG NIET MEERquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. Ik verzin het niet, het waren zijn eigen woorden. Maar natuurlijk is het Huub. En Huubje doet natuurlijk alles zelf......vermoeiend, vermoeiend.
Het was toch echt vrijwillig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat jij het bent ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon aannemen dat wanneer ik zeg dat hij moest stoppen met drinken, dat dat dan ook gewoon zo is. .
Volgens mij is het wel vrijwillig! Hij zou tegen iedereen zeggen dat het van achteren kwam dat hij niet meer mocht drinken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nogmaals, Brian vroeg het hem en Huub zei een dat het zo is. Hij kon het ook niet ontkennen, want Brian wist het.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat niemand, inclusief jij, dat zeker kan weten![]()
Wat een onfatsoenlijk misbaksel is die Nada. Lieke moet ook Nada in het vervolg maar broodjes pindakaas gaan voeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat late reactie, maar zo zei ze het!
Ik zou dan maar een tukje gaan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke sopt, Huub niet hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
Lieke kan weer niet soppen over het afvallen van Huub.
Huub eet genoeg, en het zal wel door de alcohol komen.
Leuke typoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
Ik heb huub meerdere malen anders horen beweren. Dus ik geloof liever dat wat ik zelf hoor, dan wat jij beweert. Jij loopt Huub immers altijd af te zeikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo heeft Huub besloten het te brengen, dat heeft hij Lieke zo verteld. Een officiële brief met een algeheel alcoholverbod voor Huub is er daarnaast gewoon nooit geweest. Nu jij weer. Overigens, vind je dit nou echt belangrijk? Zo ja, waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian vroeg het hem en Huub zei een dat het zo is. Hij kon het ook niet ontkennen, want Brian wist het.
Lieke dramt zo door.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef blomst het volgende:
En daarna was de restrictie voor hem en Nadia opgeheven, toen heeft hij zelf verkozen niet meer te drinken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian vroeg het hem nogal confronterend. Hij kon toen niets anders doen dan toegeven en dat deed hij dus ook.
'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb huub meerdere malen anders horen beweren. Dus ik geloof liever dat wat ik zelf hoor, dan wat jij beweert. Jij loopt Huub immers altijd af te zeiken
dat bedoel ik en dat is bij lieke niet anders .....maar ga rustig je gang hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'
Dat ik hem altijd af loop te zeiken is feitelijk onjuist. Al geef in zondermeer toe dat wanneer er een aanleiding is ik het niet zal nalaten.
Ik kijk niet de hele dag. Ik heb alleen toen, inderdaad het was toen met Nadia, gehoord dat het voor onbepaalde tijd was. Wanneer is het dan opgeheven?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En daarna was de restrictie voor hem en Nadia opgeheven, toen heeft hij zelf verkozen niet meer te drinken.
Al tijden terug. En voortaan gewoon geen dingen meer neerpennen alsof het een feit isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk niet de hele dag. Ik heb alleen toen, inderdaad het was toen met Nadia, gehoord dat het voor onbepaalde tijd was. Wanneer is het dan opgeheven?
Daar staat me vaag ook iets van bij... maar toen had ik het gevoel dat Huub van Brian af wou zijn en meer in de trant dat Huub het vervelend vond dat Brian een zwakpunt had gevonden. Maar officieel is het dus niet bevestigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nogmaals, Brian vroeg het hem en Huub zei een dat het zo is. Hij kon het ook niet ontkennen, want Brian wist het.
Veel te weinig voor gezonde jongelui van die leeftijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Lieke & Huub vallen teveel in een te snelle tijd af.. conclusie: ze neuken teveel
Thnx.....ik vind inderdaad Huub en Lieke de twee meest luizige spelers (om verschillende redenen). Gelukkig dat ik dat mag zeggen zo af en toe als "het andere geluid".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat bedoel ik en dat is bij lieke niet anders .....maar ga rustig je gang hoor![]()
Hij heeft pas ook een drankje genomen, geen telefoontje gehad oid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar staat me vaag ook iets van bij... maar toen had ik het gevoel dat Huub van Brian af wou zijn en meer in de trant dat Huub het vervelend vond dat Brian een zwakpunt had gevonden. Maar officieel is het dus niet bevestigd.
Volgens mij 1.72quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
Wie weet hoe lang Huub is?
Ik val slechts neemmijnietserieus bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft pas ook een drankje genomen, geen telefoontje gehad oid.
Huub is 1.68 m. volgens TIEN.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
Wie weet hoe lang Huub is?
Ja, ik vond ook dat Huub zich er snel vanaf maakte. Maar voor mijn gevoel kwam dat omdat hij wilde doen laten geloven dat hij zelf niet meer dronk. Voordat Brian hem daarmee confronteerde had hij dat ook zelf al gezegd, woordelijk "Ik stop met drinken". Dat Brian het van achter wist was een tegenslagje voor hem. Maar lamaar, het zal d'r ook allemaal wel goed om gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar staat me vaag ook iets van bij... maar toen had ik het gevoel dat Huub van Brian af wou zijn en meer in de trant dat Huub het vervelend vond dat Brian een zwakpunt had gevonden. Maar officieel is het dus niet bevestigd.
Dat wisten we toch allang ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Pffff weer twee streams over sliko en Huub.Wat verfrissend weer.Brian zit ook weer te slijmen met Japio.Japio haat Huub en Lieke ook.Dus ze willen ze kwijt.
Het ging erover dat als door externe omstandigheden 1 van de 2 weg moet (geweld, familie), de ander meteen eruit gestemd wordt (na 23 september), en dat dat een enorme doorbraak zou zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef noekje het volgende:
Hoe willen ze in godesnaam Lieke eruit krijgen? Dan kunnen ze het net zo goed over het wegstemmen van Amanda hebben. Het is zo dom.
En zegt tussen de regels door maar even dat Cementa een enorme slet isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Amanda is boos op Samantha door het telefoontje.
Huub heeft nooit niks meer door.Hij staat tegenwoordig overal buiten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef riri het volgende:
alles komt binnen in het huis...ook dit gesprek van brian en jaap
Eeeeeeeeh hoe hij net lachte..... dat was echt eng!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
bah wat een eng figuur die Brian
quote:
Zeker nog vaker kwaak en sliko roepen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef farceman het volgende:
Hoelang is Nix al achter?
Mag toch hopen dat hij op zijn flikker krijgt en niet allerlei plannnen krijgt aangereikt
yep en er komt weer niets zinnigs uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeeeeeh hoe hij net lachte..... dat was echt eng!
Heeft Dennis niet nodig. Die zit van zichzelf vol met HONDERDEN plannen hoor !!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef farceman het volgende:
Hoelang is Nix al achter?
Mag toch hopen dat hij op zijn flikker krijgt en niet allerlei plannnen krijgt aangereikt
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heeft Dennis niet nodig. Die zit van zichzelf vol met HONDERDEN plannen hoor !!!
Als hij nooit niks meer door heeft, dan heeft hij het dus altijd wel door !!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft nooit niks meer door.Hij staat tegenwoordig overal buiten.
Ik weet het niet.Huub is minder spontaan en alert geworden.Huub word door Lieke helemaal geisoleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Als hij nooit niks meer door heeft, dan heeft hij het dus altijd wel door !!!![]()
![]()
Je doet het weer!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, Brian verteldt wel over niets doen, maar daar heeft hij ook een abonnement op.
Ik val even in voor Deminsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Jaap met Brian spreekt over het spel dan is Jaap altijd heel terughoudend. Jaap vertrouwdt Brian voor geen cent
komaan, als je al denkt dat daar een d hoort te staan, voeg er dan op z'n minst nog een t achter. het is natuurlijk gewoon vertelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, Brian verteld wel over niets doen, maar daar heeft hij ook een abonnement op.
Jaap zegt ook regelmatig dat hij Brian een ontzettende sneak vindt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Jaap met Brian spreekt over het spel dan is Jaap altijd heel terughoudend. Jaap vertrouwd Brian voor geen cent
Hij vertelde wel een waarheid, niet in deze bewoordingen (maar dat is even toepasselijk): veel kwaak kwaak maar hij doet verder niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Brian, niet zeuren, je doet zelf ook echt 0,0 om het spel te spelen.
Ja, het is schijnbaar nu de bedoeling dat we op elkaar spellingsfouten gaan letten? Begrijp dat niet zo.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |