Ik vind het een soort van gemiste (goedmaak)kans van Carlos, zo voelt het. En ja, Jaap staat voor lul. Gelukkig is hij niet zo hanig dat er direct een punt van maakt. Maar ik vermoed dat Jaap dit niet vergeet en nog wel wat in petto heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat geeft niet... ik denk dat Carlos zich er toch niet helemaal prettig bij voelt, en dat is leuk![]()
Carlos is een trotse eikel met een laag incasseringsvermogen. En Jaap zei al dat emoJaap zou kunnen veranderen in terrorJaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van gemiste (goedmaak)kans van Carlos, zo voelt het. En ja, Jaap staat voor lul. Gelukkig is hij niet zo hanig dat er direct een punt van maakt. Maar ik vermoed dat Jaap dit niet vergeet en nog wel wat in petto heeft.
En gelijk heeft Jaap. Bedoel, hij is de millionair en Carlos ingehuurd personeel. Toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van gemiste (goedmaak)kans van Carlos, zo voelt het. En ja, Jaap staat voor lul. Gelukkig is hij niet zo hanig dat er direct een punt van maakt. Maar ik vermoed dat Jaap dit niet vergeet en nog wel wat in petto heeft.
jaap heeft gewoon carlos zijn les verziekt en dus kan jaap het vergeten.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Carlos is onschendbaar.....en dat weet iequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef agter het volgende:
[..]
En gelijk heeft Jaap. Bedoel, hij is de millionair en Carlos ingehuurd personeel. Toch?
So what?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaap heeft gewoon carlos zijn les verziekt en dus kan jaap het vergeten.....
Eigenschuldjaap
Sorry, niet helemaal correct. Jaap was niet van plan een les te verzieken. Dat het daar op uitdraaide kwam omdat Carlos hem niet in de buurt wilde hebben. Jaap wilde aanvankelijk enkel op een stoel zittend toekijken. En het is waar dat Carlos Jaap met de dood bedreigde. En het is ook waar dat Carlos zich met het spel bemoeide door te adviseren aan Brian om hem weg te stemmen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaap heeft gewoon carlos zijn les verziekt en dus kan jaap het vergeten.....
Eigenschuldjaap
Jaap gaf voorheen duidelijk aan dat Carlos een amateur was, dus kun je niet verwachten dat Carlos nu voor hem klaar staat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef agter het volgende:
[..]
En gelijk heeft Jaap. Bedoel, hij is de millionair en Carlos ingehuurd personeel. Toch?
Alsof Carlos niet weet, dat de FEBO uitmaakt wie er weggaat, en wie er mag blijven.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En het is ook waar dat Carlos zich met het spel bemoeide door te adviseren aan Brian om hem weg te stemmen.
Als er eentje daar nu net geen stijfkop is, dan is het Jaap wel. Carlos zou excuses moeten maken, ik geef Jaap daar gelijk in. Toch probeerde Jaap het vanavond goed te maken op zijn manier. Carlos is echter net zo dom als dat hij spieren heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef mazaru het volgende:
Wat een eigenwijze stijfkop is die Jaap toch.
Als die nou gewoon zijn excuses aanbiedt voor zijn onvolwassen gedrag, dan kan die gewoon weer meetrainen.
Blijkbaar weegt Jaap zijn trots meer dan die 50 kilo die die kwijt moet raken.
Kortom, Carlos is een klein ventje met een groot egoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap gaf voorheen duidelijk aan dat Carlos een amateur was, dus kun je niet verwachten dat Carlos nu voor hem klaar staat.
Als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
Jaap lacht, maar hoe zou hij zich voelen.
Jaap voelt zich kut= KutJaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
Ach, bijna elk "personeelslid binnen de villa" bemoeit zich met het spel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, niet helemaal correct. Jaap was niet van plan een les te verzieken. Dat het daar op uitdraaide kwam omdat Carlos hem niet in de buurt wilde hebben. Jaap wilde aanvankelijk enkel op een stoel zittend toekijken. En het is waar dat Carlos Jaap met de dood bedreigde. En het is ook waar dat Carlos zich met het spel bemoeide door te adviseren aan Brian om hem weg te stemmen.
Ik denk dat voor mensen zoals Jaap (180KG +) Carlos inderdaad een amateur is. Ik weet nog hoe hij Jaap liet springen enzo. En dat is niet goed voor Jaapje zijn enkels...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap gaf voorheen duidelijk aan dat Carlos een amateur was, dus kun je niet verwachten dat Carlos nu voor hem klaar staat.
Als een B-acteur in een derde rangs soap ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
Ja, dat is toen begonnen met Juf Judith en met Carlos. Daarna deed de rest het. Althans, zo zit dat in mijn geheugen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, bijna elk "personeelslid binnen de villa" bemoeit zich met het spel!
Jups, gewoon wat Jaap ook al aangaf. Goede marketing rondom Carlos, maar matige kwaliteit en slecht inzicht. Nando is wat dat betreft een stuk intelligenter denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat voor mensen zoals Jaap (180KG +) Carlos inderdaad een amateur is. Ik weet nog hoe hij Jaap liet springen enzo. En dat is niet goed voor Jaapje zijn enkels...
Ja, ik ben het met jullie eens, hij kan zich nooit echt lollig en geweldig voelen. Het kan haast niet anders of hij gaat daardoor straks nog even echt vervelend doen.quote:
nee maar gewoon fatsoen mag een carlos wel verwachten en als jaap zijn excuus gewoon aanbiedt is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
So what?Zijn de miljonairs er ter meerdere eer en glorie van Carlos, of zou Carlos als personeel ook best een toontje lager mogen zingen
![]()
En heeft een stuk minder capsones.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, gewoon wat Jaap ook al aangaf. Goede marketing rondom Carlos, maar matige kwaliteit en slecht inzicht. Nando is wat dat betreft een stuk intelligenter denk ik.
nou, een heel klein puntje dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft Dennis dan toch een puntje?
wat is er mis met een kikkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef agter het volgende:
Huub is een leuke kerel, maar hij lijkt nu wel echt op een kikker zoals hij springt met dat groene shirtje aan.
Ik vind dat Carlos het qua fatsoen richting Jaap ook meestal heeft laten afweten. Niet in het minst uit het afgeven op Jaap achter zijn rug om bleek dat hij niet op Jaap als client zat te wachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar gewoon fatsoen mag een carlos wel verwachten en als jaap zijn excuus gewoon aanbiedt is er toch niks aan de hand?
btw ik vind die Carlos ook een megarro hoor![]()
Of niet? Jaap is redelijk vergevingsgezind en behalve dat redelijk rationeel en zakelijk ingesteld. Zelfs tijdens zijn grootste ellende destijds met Huub en Erik wist hij de grenzen zeer goed te bewaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met jullie eens, hij kan zich nooit echt lollig en geweldig voelen. Het kan haast niet anders of hij gaat daardoor straks nog even echt vervelend doen.
Nee hoor dat heet voorbereiding.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef agter het volgende:
Carlos moet er zelfs een briefje bij pakken om te zien wat de groep nu moet doen.
Jezus, wat een amateur.
Jammer dat hij die grenzen niet kent zodra er vrouwen in het spel zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of niet? Jaap is redelijk vergevingsgezind en behalve dat redelijk rationeel en zakelijk ingesteld. Zelfs tijdens zijn grootste ellende destijds met Huub en Erik wist hij de grenzen zeer goed te bewaken.
Hij krijgt er vast wel 50 kg af..... Maar ben bang, dat het programma al gestopt is.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of Jaap er echt 50 kilo af kan krijgen.
Dan vind ik hem wel een held hoor!!!
Dat heeft hij wel vaker gedaan, het afvallen schijnt ook niet echt een probleem voor hem te zijn, maar het behaalde gewicht behouden is zijn probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of Jaap er echt 50 kilo af kan krijgen.
Dan vind ik hem wel een held hoor!!!
mentaal en lichamelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Dennis is ook lui hoor, als Carlos start roept gaat hij op zn dooie akkertje eens in positie en de halter pakken.
Helemaal alleen in gezelschap.........quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch is het gek, als je naar die maffe streams zit te kijken. Ik probeer afstand te houden en het objectief te bekijken. Maar als je favoriet onder vuur ligt, dan is het toch op de één of andere manier slikken. Mijn arme emo Jaap
Die veranderen dan toch in een prins/esquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef agter het volgende:
[..]
wel eens een proberen te zoenen?
werkte het?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |