klopt maar de irritatie leek aanvankelijk ook minder.......maar helaas hebben dennix en nada nu ook weer meer tv momenten en jaap gaat steeds slapper ouwehoeren. natasia dan maar weer terug?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
En toch is DGK saaier geworden zonder de brulboei.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
Eerder door Nix en Nada. Sinds die 2 er zijn is het kommer en kwel op de streams. Die twee zijn gewoon zo dom en nikszeggend dat ik iig streamen niks meer aan vind.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
Misschien heeft Nando het er wel met Jaap over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:52 schreef riri het volgende:
echt onverantwoord dat de redaktie dat laat gebeuren....
ik krijg geen tranen van blijdschap.quote:
Denk ik wel, als hij het heeft gezien. Ik schreef al dat ik dacht dat hij er niet zo blij mee zou zijn. Volgens mij weet Nando wel wat hij doet met Jaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Misschien heeft Nando het er wel met Jaap over.
Dit weet Jaap zelf ook wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik krijg geen tranen van blijdschap.
ik krijg tranen omdat Jaap het ongelovelijk dom doet.
Denniks gaat deze week alle opvoeren, maar ik durf te wedden dat als Jaap en Denniks op deze manier door trainen dat Jaap komende Zaterdag met de ambulance wordt opgehaald.
Jaap moet gewoon lekker om de dag 2 uurtjes gaan fitnessen, en dan smorgens smiddag en savonds een normale maaltijd. En tussendoor een stuk fruit en/of rauwkorst. Veel water of thee drinken.
Na 1 jaar is Jaap 70 kilo kwijt. Hoe sneller eraf, hoe sneller eraan.
Nando lijkt mij een aardige verstandige man die het tactvol weet over te brengen op jaapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, als hij het heeft gezien. Ik schreef al dat ik dacht dat hij er niet zo blij mee zou zijn. Volgens mij weet Nando wel wat hij doet met Jaap.
Maar ja, als een incompetente randdebiel als Dennis zich ermee gaat bemoeien...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nando lijkt mij een aardige verstandige man die het tactvol weet over te brengen op jaap
Ik ben ook momenteel bezig met een documantaire script over het horloge terror schandaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Dennis begint weer over de horloge terror.
Dit is de best voorbereide terroractie sinds 9/11. Huiveringwekkend.
Halosiegatequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben ook momenteel bezig met een documantaire script over het horloge terror schandaal.
Dan wordt het DagJaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
levensgevaarlijk om zo met jaap te trainen zometeen krijgt hij een hartaanval
Ik kijk ook steeds minder. Hoop echt dat ze iets verzinnen om het weer leuk te maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heb vandaag nie eens gekeken!
Is er nog wat leuks gebeurd eigenlijk?
Wat zal die jongen in kleedkamers vaak met een natte handdoek geslagen zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
Dennis voetbalt als een mislukte balletdanser.
Een man heeft het niet van hem gemaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat zal die jongen in kleedkamers vaak met een natte handdoek geslagen zijn.
Het is gewoon een sneu mannetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat zal die jongen in kleedkamers vaak met een natte handdoek geslagen zijn.
quote:
Mannen zijn er bijna niet meer te vinden op de Nederlandse velden, het zijn tegenwoordig dwergenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Een man heeft het niet van hem gemaakt![]()
Hier ben ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Mannen zijn er bijna niet meer te vinden op de Nederlandse velden, het zijn tegenwoordig dwergen
jij hebt geeneens benen en maar één handje.quote:
weeeeul waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Borga het volgende:
[..]
jij hebt geeneens benen en maar één handje.
Dennis mag wel mee eten, ze heeft een boterham met pindakaas voor hem gesmeerd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
waarom laat Lieke Dennix nu niet meeeten?
Je bereikt er toch niets mee.
hij had al gegeten en daarbij hij eet toch mee...een boterham met pindakaas....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef blomst het volgende:
waarom laat Lieke Dennix nu niet meeeten?
Je bereikt er toch niets mee.
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Dennis begint weer over de horloge terror.
Dit is de best voorbereide terroractie sinds 9/11. Huiveringwekkend.
YES, LIEKEquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef riri het volgende:
[..]
hij had al gegeten en daarbij hij eet toch mee...een boterham met pindakaas....![]()
Hoe weet huub dat dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.
Ik lach me echt stuk als hij gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niet reageert.
En zegt leuk geprobeert Dennis , alleen volgende keer beter voorbereiden, hahaa
Heeft Jaap het aan Huub verteld dan ??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.
Ik lach me echt stuk als hij gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niet reageert.
En zegt leuk geprobeert Dennis , alleen volgende keer beter voorbereiden, hahaa
Denniks kwaakt zelf een stuk beter dan Huub, met z'n kikkerwangenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis speelt voetbal met zijn vriendjes de kikkers in de vijver, misschien kwaken ze nu terug naar hem.
![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eerder interessanter.... De mensen komen nu pas los.... Kijk eens hoe ontspannen Brian is.....
Hamster, tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:17 schreef riri het volgende:
konijnenmondje heeft nadia
En niet van de wijn te drinken, "Heb je lopen te kutten met de wijn sliko"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:17 schreef Visual het volgende:
nadia is aan het doorslaan ze durf zelfs eten van lieke niet te eten
Haar hyper momenten..... Als ze als een 10-jarige door de kooi heen stuiterde....."Wat dan, wat dan ?"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.
En los daarvan vind ik het een zegen om niet meer die stem te hoeven horen, niet meer die loensende lelijke inteeltharses te hoeven zien, en geen reet ter grootte van twee skippyballen meer in een strakke witte broek gespannen te hoeven zien staan.![]()
zei ze dat zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En niet van de wijn te drinken, "Heb je lopen te kutten met de wijn sliko"![]()
![]()
![]()
Het wordt wel eens tijd, dat Brian ook eens iets initieert.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef farceman het volgende:
Brian zit al lamg achter; hoop dat hij eens met goede aktie tegen Dennis komt
Al gebeurt er in die hut helemaal niets, elk moment dat ik de streams aan heb geniet ik van haar afwezigheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.
En los daarvan vind ik het een zegen om niet meer die stem te hoeven horen, niet meer die loensende lelijke inteeltharses te hoeven zien, en geen reet ter grootte van twee skippyballen meer in een strakke witte broek gespannen te hoeven zien staan.![]()
-edit- en geen ranzige misvormde uiers meer ingesmeerd zien te worden.![]()
ah, die kuthondjes, BLOKKENquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda wil straks iedereen op de bank hebben........ De hondjes waarschijnlijk
wie is dat dennis????zit die daar in het huis??????????????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zitten jullie toch te hakken de hele tijd op Dennis. Lieke doet ook niets anders dan als een loops teefje achter Huub aanrennen die ook bijna geen moer doet (behalve de huishouding taggen waar hij niets mee opschiet). Brian doet niets, Amanda doet niets.....Jaap doet soms iets. Het is allemaal wel erg voorspelbaar hier. Doet hij iets is het niet goed, doet hij niets, is het niet goed.
Dat weten we nog niet!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zitten jullie toch te hakken de hele tijd op Dennis. Lieke doet ook niets anders dan als een loops teefje achter Huub aanrennen die ook bijna geen moer doet (behalve de huishouding taggen waar hij niets mee opschiet). Brian doet niets, Amanda doet niets.....Jaap doet soms iets. Het is allemaal wel erg voorspelbaar hier. Doet hij iets is het niet goed, doet hij niets, is het niet goed.
graagquote:
José!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef fladdie het volgende:
en hoop elke dag weer dat die kikker face een trap van fries kreeg.
dat is pas lachen
Jawel geheel vrijwillig!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Huub volledig gestopt is met drinken?
Zeker niet vrijwillig?
Dennis doet het niets ook nog eens op een foute manier..... KKK Kikker.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
grappige woordkeusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef fladdie het volgende:
wat een stront hoer die lieke Bah
Ze is te bedonderd om haar sportschoenen schoon te maken. Die gebruikt ze ook voor paardrijden!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Achter heeft gebelt met de vraag: waarom sport jij op hakken , Nadia?
Is Palma hier ?quote:
Hallo Palma...hoe is het?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef fladdie het volgende:
en hoop elke dag weer dat die kikker face een trap van fries kreeg.
dat is pas lachen
ze tangt lieverquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is te bedonderd om haar sportschoenen schoon te maken. Die gebruikt ze ook voor paardrijden!!!
Hier heet ze Fladdie! Vanwege haar fladderende ledematen als iets haar helemaal niets doet...quote:
en ze maakt zich ook totaal niet drukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Hier heet ze Fladdie! Vanwege haar fladderende ledematen als iets haar helemaal niets doet...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Hier heet ze Fladdie! Vanwege haar fladderende ledematen als iets haar helemaal niets doet...
Jij bent zeker Palmaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef fladdie het volgende:
wat een stront hoer die lieke Bah
helaas is de cos er niet met geluid dan hadden we het zeker geweten of fladdie palma isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
volgens mij was het vrijwillig hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij moest stoppen van achter.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, hij moest stoppen van achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |