Vond het wel mooi om te zien hoe hij gisteren begon te flippen door de woorden van H omtrent zijn zusje. Eindelijk zag ik een stukje echte nix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
mentaal en lichamelijkMr. Laziness in person....
Ik keek sporadisch vanaf een uur of vier en heb niets leuks gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heb vandaag nie eens gekeken!
Is er nog wat leuks gebeurd eigenlijk?
Wanhopig zoekend naar woorden....Géén inspiratie. T'is goed, T'is goed zeggen, maar hij werd gecoached door Jaap: "Wat vind je er nu van, dat hij je zo blockt ?"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef agter het volgende:
[..]
Vond het wel mooi om te zien hoe hij gisteren begon te flippen door de woorden van H omtrent zijn zusje. Eindelijk zag ik een stukje echte nix.
Ik kijk altijd even hier voor de dagsamenvatting:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heb vandaag nie eens gekeken!
Is er nog wat leuks gebeurd eigenlijk?
Dennis heeft denk ik een leider of duidelijke aanleiding nodig. Uit zichzelf is hij tot nu toe niet in staat om iets van de grond te tillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
Snap ook niet dat Dennix geen toneelhaak krijgt
Sylvia was zelfs niet zo saai als Dennix
Ik begrijp ook niet helemaal wat de rol van nix nou had moeten zijn in de kooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wanhopig zoekend naar woorden....Géén inspiratie. T'is goed, T'is goed zeggen, maar hij werd gecoached door Jaap: "Wat vind je er nu van, dat hij je zo blockt ?"
De rest van de bewoners wordt ook gek van zijn luiheid.... Als iemand nu de toneelhaak in zijn nek voelt, is het Dennis...
Maar ja, RTL hè![]()
Sylvia en Dennis in één zin noemen.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
daarom heet hij ook nix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sylvia en Dennis in één zin noemen.....![]()
Sylvia ging voor het spel , niet voor de soap.
Dennis probeert krampachtig voor de soap te gaan.....zonder enig resultaat.![]()
Hij zorgt ervoor dat Jaap totaal niet meer uit verf komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
Beetje jammer dus..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek sporadisch vanaf een uur of vier en heb niets leuks gezien![]()
wel waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Darklight het volgende:
Nee niets van bekendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef agter het volgende:
Trouwens, er zou toch nog een of ander heftig geheim rondom Lieke zijn? En Jaap zou dat weten. En als hij dat tegen Huub zou zeggen, dan was de relatie voorbij.
Iemand daar ooit nog iets van vernomen?
Precies!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sylvia en Dennis in één zin noemen.....![]()
Sylvia ging voor het spel , niet voor de soap.
Dennis probeert krampachtig voor de soap te gaan.....zonder enig resultaat.![]()
Jaap geeft ook aan dat hij voor een overlijden niet naar huis gaat, hoe sta je daar tegenover.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vond Sylvia echt totaal onzichtbaar. Het enige wat uit haar mond kon komen was "Het voelt wel of niet goed". Daarnaast ook pittig verknipt door haar jeugd. En het allerergste vond ik dat ze het spel boven het overlijden van haar vader plaatste. Op dat soort momenten ben je er voor je familie en heb je lak aan een miljoen. Tenzij je natuurlijk verknipt bent, maar ik gaf al aan zo over haar te denken.
Jaap is ook redelijk verknipt, idem dito dus. Maar Jaap vind ik wel leuk, niet agressief en zeer interessant om te volgen, dat in tegenstelling tot Sylvia, daar viel namelijk niets aan te volgen, je zag haar zelden of nooit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap geeft ook aan dat hij voor een overlijden niet naar huis gaat, hoe sta je daar tegenover.
Ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is ook redelijk verknipt, idem dito dus. Maar Jaap vind ik wel leuk, niet agressief en zeer interessant om te volgen, dat in tegenstelling tot Sylvia, daar viel namelijk niets aan te volgen, je zag haar zelden of nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |