Ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is ook redelijk verknipt, idem dito dus. Maar Jaap vind ik wel leuk, niet agressief en zeer interessant om te volgen, dat in tegenstelling tot Sylvia, daar viel namelijk niets aan te volgen, je zag haar zelden of nooit.
Dat is toch sneu? Zelden iemand gezien die zo leeg is, zo weinig van zichzelf heeft!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft denk ik een leider of duidelijke aanleiding nodig. Uit zichzelf is hij tot nu toe niet in staat om iets van de grond te tillen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik wil dat de gouden kooi gewoon gescript wordt dan kan ik het goed doen."
Jij bent ook niet goed snik, je veroordeelt Sylvia, die al 10 jaar geen contact had met haar pa, omdat ze niet meteen hysterisch gillend villa uitrende toen hij overleed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is ook redelijk verknipt, idem dito dus. Maar Jaap vind ik wel leuk, niet agressief en zeer interessant om te volgen, dat in tegenstelling tot Sylvia, daar viel namelijk niets aan te volgen, je zag haar zelden of nooit.
ook de reden is toch niet bekend waarom sylvia met haar vader gebroken had?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent ook niet goed snik, je veroordeelt Sylvia, die al 10 jaar geen contact had met haar pa, omdat ze niet meteen hysterisch gillend villa uitrende toen hij overleed.
Psies!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ook de reden is toch niet bekend waarom sylvia met haar vader gebroken had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |