Volgens mij was dat een geintje van Brian en huub.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Hoezo moeten Jaap en Dennis niet op de bank ????
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer een live autopsie ?![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een geintje van Brian en huub.
klopt...zo van helemaal niets doen naar zoveel ineens met dat gewicht is vragen om problemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef ericahysterica het volgende:
levensgevaarlijk om zo met jaap te trainen zometeen krijgt hij een hartaanval
Alsof Dennis zich wezenlijk bezorgd maakt over Jaapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
Ik krijg hier tranen in me ogen van, ik heb exact hetzelfde als Jaap gehad.
En wat Denniks nu met Jaap doet is onverantwoord. Ik meen dit serieus.
Ik heb er niet veel verstand van, maar moet Jaap niet vetverbrandingsoefeningen doen, dus lage intensiteit en langdurig?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
en dat is dan onze intelligente Jaapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
Ik lig hier hier ook dubbelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
Dennix doet niets, Jaap wil het zelf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef wolferl het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
hij zweert de hele dag ik zweer het 100%
ja...ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vond haar dat strippakje heel pittig staan
Dennis is supertrots dat hij zo'n mooi trainingsschema voor Jaap heeft gemaakt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof Dennis zich wezenlijk bezorgd maakt over Jaap![]()
Dennix is allang blij dat hij iets kan doen, komt de toneelhaak niet te snel dicht bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof Dennis zich wezenlijk bezorgd maakt over Jaap![]()
kopje koffie erbij ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef riri het volgende:
[..]
ja...ik ook
die wijde jurkjes staan haar niet maar die pittige strakke kleding staan haar heel goed
Iedereen had het beter gekund, maar voor luie Dennis is het echt een mega-opstekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis is supertrots dat hij zo'n mooi trainingsschema voor Jaap heeft gemaakt!
Ik mis haar niet echtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef yvonne het volgende:
En toch is DGK saaier geworden zonder de brulboei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |