Ik denk dat Tien haar niet meer zo lief vindtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:23 schreef wie.. het volgende:
wrom 'mag' cora niet komen .. weet iemand dat ?
Geeft niets!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is schijnbaar nu de bedoeling dat we op elkaar spellingsfouten gaan letten? Begrijp dat niet zo.....
Je maakt structureel dezelfde fouten, dat vraagt om correctie, omdat het domweg irritant begint te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is schijnbaar nu de bedoeling dat we op elkaar spellingsfouten gaan letten? Begrijp dat niet zo.....
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Geeft niets!
Er zijn een aantal taalpuristen en daar kan je veel van leren![]()
Moet je niet zo zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Uhm, Brian die Amanda in het gezicht spuugde en sloeg. Dat heb ik Jaap niet zien doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
Jaap krijgt een preek van Brian over zijn omgang met vrouwen.
Ja please laat Lieke blokken. Alles van Lieke wordt ook geblokt door Amandaquote:
Brian die enorm denigrerend kan doen tegen Amanda......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, Brian die Amanda in het gezicht spuugde en sloeg. Dat heb ik Jaap niet zien doen.
Als het structureel is, dan zit er in ieder geval een lijn in en is het consistent. Dat is alvast heel wat. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je het irritant vind. Je leest mijn postings dan toch gewoon niet! Volgens mij gaat dit hier om DGK en niet over eventuele schrijffouten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je maakt structureel dezelfde fouten, dat vraagt om correctie, omdat het domweg irritant begint te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |