Ik ben groen, groen, hartstikke groenquote:
3-navel en kikkerwangquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef riri het volgende:
nadia en dennix.........het zijn gewoon lelijke mensen...je wordt er zelfs onpasselijk van als je ziet zoenen
Zal haast wel anders waren ze al op een stream te zien geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
Huub en Lieke nu bij de FEBO?
Ja tuuuuuuuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
Huub en Lieke nu bij de FEBO?
Nadia vindt het anders TOP zonder die 2!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
DIt zou de show zijn zonder Huub en Lieke..........geen show dus.
Dat je dat vind is legitiem. Ik zal je daar nooit persoonlijk op aan vallen. Wel zal ik op het forum mijn negatieve punten van die twee neerzetten. Als antwoord krijg ik dan regelmatig persoonlijk gerichte post terug. Daar zit het verschil.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.
Huub is soms een zak eerste klas en Lieke een irritante zeurdoos. Maar ik vind dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.
Huub is soms een zak eerste klas en Lieke een irritante zeurdoos. Maar ik vind dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Ik zeg dat wordt een AANZOEKquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Flabberguest het volgende:
ieksssss brian zet mariah carry klaar met t liedje Hero
Pradaatjes van 120 euro, kunnen ze toch zeker een maand of 4 aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Wat een dom gelul zeg over hoe ze hun kinderen gaan kleden.Mooie merkkleding en tip top erbij lopen.Nou heb er hier drie lopen en merkkleren zijn ze echt niet waard.Word echt kotsmisselijk van dat bekakte gelul.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar storend is het zeker.
dan moet ze snel naar huis gaan dan is ze van ze afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Nadia vindt het anders TOP zonder die 2!
En Brian is natuurlijk DE HERO van Amanda.quote:
ik dacht het.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Wat een dom gelul zeg over hoe ze hun kinderen gaan kleden.Mooie merkkleding en tip top erbij lopen.Nou heb er hier drie lopen en merkkleren zijn ze echt niet waard.Word echt kotsmisselijk van dat bekakte gelul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |