Het zou me niet verbazen als hij haar ten huwelijk vraagt , prachtig voor het programma , schrijft geschiedenis , en publiciteitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian loopt alweer leip te doen.Hij krijgt een mooi gescript romantisch tv moment.
Hopelijk romantischer dan die langwerpige koude tafel met die dwangmatig gedeponeerde rozenblaadjes, die Huub altijd voor Lieke organiseert.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian loopt alweer leip te doen.Hij krijgt een mooi gescript romantisch tv moment.
Een violist, een zanger, Brian die een eigen nummer gaat zingen, een zanger die een nummer van Brian komt zingen...... Manolo Blahniks.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadia zit Amanda lekker op te fokken, ik denk dat Brainless gewoon een gedicht gaat voordragen ....![]()
Ja, zonder dennix-dennix-dennix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk, Huub en Lieke zitten weer lekker achter, met zijn tweetjes.
Wat heeft Beequeen daar nou weer mee te maken!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, die sfeer heerst nog steeds, ondanks de vakantie van Beequeen.
Ik denk een demo van zijn nieuwe cd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nadia zit Amanda lekker op te fokken, ik denk dat Brainless gewoon een gedicht gaat voordragen ....![]()
Ondanks dat je te veel drinktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef riri het volgende:
[quote]Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens je kan op zn minst wachten tot iemand zich kan verdedigen
[/quote
we weten dan ook uit wat voor soort kamp deze mensen komen....palma heeft zo haar vriendjes..en we weten wat voor gedrag die vertonen
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud, ik denk niet dat ik mij tegenover wie dan ook hoef te verantwoorden over mijn redelijk normale teksten hier op het forum.
Voor jou dan toch dit: "Het andere geluid" is bewust hier neergezet omdat ik uit ondervinding weet dat je, wanneer je niet voor Huub of Lieke bent, men nogal snel posting zeer persoonlijk gaat adresseren. Je wordt getolereerd, maar met moeite. En men zal niet nalaten om het je te laten weten dat je volledig fout zit, het volledig fout ziet en je eigenlijk niet van deze wereld bent als je een andere favoriet hebt.
Het wijzen op een spelfout maakt daar ook onderdeel van uit. Dat is zeer irritant en ik kan het, sorry, sorry, dan ook niet nalaten om af en toe een steekje onder water te geven.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ondanks dat je te veel drinkt
En gigantisch stinkt
Ben jij toch de vrouw
waarin ik hem het liefste indouw.
Zoiets?
te mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ondanks dat je te veel drinkt
En gigantisch stinkt
Ben jij toch de vrouw
waarin ik hem het liefste indouw.
Zoiets?
Laat lekker gaan, hij leest alleen wat hem uitkomt, lijkt het...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.
Huub is soms een zak eerste klas en Lieke een irritante zeurdoos. Maar ik vind dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken.
niets toe te voegenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan daar best in meegaan, maar soms (je bent er niet 24/7, ik ook niet) lijkt het of je de afkeer van wat users hier over Huub of Lieke neerpennen over het hoofd ziet. Users die Huub- of Lieke-fan zijn maar die toch zijn laagbijdegrondse uitspraken veroordelen omdat zij vinden dat dit koppel voldoende intellect bezit om de rest aan te pakken op een hoger niveau dan dat van de "tegenpartij". Daar ben ik er een van.
Huub is soms een zak eerste klas en Lieke een irritante zeurdoos. Maar ik vind dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Volgens mij mag deze stemming pas plaatsvinden als iedereen er is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef farceman het volgende:
Je ziet ze wachten gewoon op Lieke en Huub voor wat aktie..zonder hun zou er niks gebeuren
Mooi gezegd en ook de huub en lieke fans zeggen het als Huub of lieke mega irritant of stom bezig zijn. Dat willen de fans van de rest nog wel eens vergeten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook !quote:
Jij blijft ook wachten op betere tijden.Heel vaak schrijf jij wat ik ook wil schrijven.Maar we blijven hopen dat niet eens Huub en Lieke de show moeten maken.Laat er ook eens in het andere kamp ruzie uitbreken.Kan die Nadia met haar sliko niet meer aan horen.Toch blijf ik kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef farceman het volgende:
Je ziet ze wachten gewoon op Lieke en Huub voor wat aktie..zonder hun zou er niks gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |