Ik denk dat Tien haar niet meer zo lief vindtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:23 schreef wie.. het volgende:
wrom 'mag' cora niet komen .. weet iemand dat ?
Geeft niets!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is schijnbaar nu de bedoeling dat we op elkaar spellingsfouten gaan letten? Begrijp dat niet zo.....
Je maakt structureel dezelfde fouten, dat vraagt om correctie, omdat het domweg irritant begint te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is schijnbaar nu de bedoeling dat we op elkaar spellingsfouten gaan letten? Begrijp dat niet zo.....
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Geeft niets!
Er zijn een aantal taalpuristen en daar kan je veel van leren![]()
Moet je niet zo zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Uhm, Brian die Amanda in het gezicht spuugde en sloeg. Dat heb ik Jaap niet zien doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
Jaap krijgt een preek van Brian over zijn omgang met vrouwen.
Ja please laat Lieke blokken. Alles van Lieke wordt ook geblokt door Amandaquote:
Brian die enorm denigrerend kan doen tegen Amanda......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, Brian die Amanda in het gezicht spuugde en sloeg. Dat heb ik Jaap niet zien doen.
Als het structureel is, dan zit er in ieder geval een lijn in en is het consistent. Dat is alvast heel wat. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je het irritant vind. Je leest mijn postings dan toch gewoon niet! Volgens mij gaat dit hier om DGK en niet over eventuele schrijffouten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je maakt structureel dezelfde fouten, dat vraagt om correctie, omdat het domweg irritant begint te worden![]()
Doen Lieke en huub nooit.Amanda en Brian krijgen altijd hun zin.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja please laat Lieke blokken. Alles van Lieke wordt ook geblokt door Amanda
Wat denk je...... 10 minuten voor Nadia het weet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
Brian wil een afspraak met Amanda om 22:00 uur in de chill.
Ze mag het niet tegen Nadia en Dennis zeggen.
Laat dat eventuele maar achterwege in jouw geval, verder ga ik akkoord met je voorstel om niet meer op je postings in te gaan (Hoewel ze een doorn in 't oog zijn)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het structureel is, dan zit er in ieder geval een lijn in en is het consistent. Dat is alvast heel wat. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je het irritant vind. Je leest mijn postings dan toch gewoon niet! Volgens mij gaat dit hier om DGK en niet over eventuele schrijffouten.
Zou achter hem ingefluisterd hebben dat hij wel eens iets romantisch kan doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
Brian wil een afspraak met Amanda om 23:50 uur in de chill.
Ze mag het niet tegen Nadia en Dennis zeggen.
Het zou zo maar kunnen, dat Amanda haar mond houdt hierover ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat denk je...... 10 minuten voor Nadia het weet?
Tuurlijk, zelf kan hij dat niet verzinnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou achter hem ingefluisterd hebben dat hij wel eens iets romantisch kan doen?![]()
Mannieeeeeeeeeeeeeeeee........... we zouden toch girltalk gaan doen???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, dat Amanda haar mond houdt hierover ?
Dat denk ik zeker, 100%.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou achter hem ingefluisterd hebben dat hij wel eens iets romantisch kan doen?![]()
Hij gaat zich vast verloven met 'mannie'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedankt voor je vriendelijkheid! Het doet me goed......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat dat eventuele maar achterwege in jouw geval, verder ga ik akkoord met je voorstel om niet meer op je postings in te gaan (Hoewel ze een doorn in 't oog zijn)![]()
Huwelijks aanzoek, er zal en moet een huwelijk komen in de kooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Amanda om 10 voor 12 in de chill spreken, en hij wil dat ze d'r etting om doet.
Amanda mag en krijgt altijd alles.Ze mag zomaar slapen,ziet ze een hond dan mag ze haar hondjes uit nodigen.Huub en Lieke krijgen nooit iets.Zijn wij nou echt zo blind dat we Huub leuk vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef riri het volgende:
weer amanda die weer alle aandacht krijgt
Al die weddingplanners e.d. die nog op de rol staan, er moet en zal getrouwd worden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huwelijks aanzoek, er zal en moet een huwelijk komen in de kooi
En dan vinden alle bewoners het zo romantisch en gunnen die twee het.Brian neukt ook gewoon voor dekking en uit eigen belang.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn geen rokjes, maar dat weet Nadia nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
De rokjes van Nadia worden ook steeds korter
Voor haar geldt duidelijk hetzelfde als voor Jaap. Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet. Jaap wordt onzichtbaar door Niks, Nada kleedt en gedraagt zich al net zo hoerig als haar "hartsvriendin" Nadaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
De rokjes van Nadia worden ook steeds korter
Laten we hiet niet over spelfoutjes gaan zeiken en nou moet ik even Leandra aanhalen die daar kortgeleden ook over klaagde: het gaat om de communicatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik leer daar niets van vanwege bepaalde redenen. Ik vind het nogal flauw, niet steekhoudend en het lijkt op persoonlijk taggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Hierbij krijg ik het gevoel dat je het voornamelijk doet om "dat andere geluid." Om te zien hoe andere reageren op een afwijkende instelling omdat jij het zo interressant vindt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx.....ik vind inderdaad Huub en Lieke de twee meest luizige spelers (om verschillende redenen). Gelukkig dat ik dat mag zeggen zo af en toe als "het andere geluid".
Lieke zit er erg mee dat ze alleen maar Huub heeft, en verder helemaal niemand.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor ze denken nu al dat Lieke blokt.Huub en Lieke blokken haast nooit iets.Amanda blokt altijd alles voor Lieke.
Ah, fock, dat heb ik gemist!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Amanda verteld het al door.
Zal wel door achter gezegd zijn.Zo krijgt Dennis ook weer effe zijn moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
Zit dennis nu het eten dat lieke heeft gemaakt op te eten???
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ah, fock, dat heb ik gemist!
Weet Nadia echt al van de date om 10 voor 12?
lieke heeft al zo vaak gezegd dat je alleen op jezelf kan vertrouwen en in principe altijd alleen staat....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieke zit er erg mee dat ze alleen maar Huub heeft, en verder helemaal niemand.
Die wil dolgraag aardig gevonden worden, en zal niets blokken.
Diezelfde ergernis heb ik, als mensen in de COS constant Dennix blijven typen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef Dark het volgende:
Bah, wat is het irritant dat Nadia consequent Slieko blijft zeggen!
En altijd achter haar rug, in haar gezicht zegt ze 'schatje'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef Dark het volgende:
Bah, wat is het irritant dat Nadia consequent Slieko blijft zeggen!
Wat denk je zelf.Ze zitten nu al te kwaken en sliko te roepen.Dus we weten weer welke kant het op gaat.Dit is de straf voor de streamers.De favoriet moet er nu voor bloeden en dat is jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:41 schreef farceman het volgende:
En zouden Huub en lLieke weer iets van de stemming moeten maken..of zal iemand anders keertje risico op zich nemen?
vind ik ook, nix is genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Diezelfde ergernis heb ik, als mensen in de COS constant Dennix blijven typen!
ja mee eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En net zo irritant als er mensen zijn die in de COS constant Huppeltje blijven typen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelijk heb je maar ik stop pas met Dennix als Slieko weer liek word.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
En net zo irritant als er mensen zijn die in de COS constant Huppeltje blijven typen!
zo heb je over iedereen wel wat.
Bedankt voor de informatie !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
denk het ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke zitten achter mee te kijken.
I hope so~!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke zitten achter mee te kijken.
Ja, het nieuwe is er af. Ik deed het ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En je was doet.... en de troep achter je kont opruimt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef farceman het volgende:
Kan iemand niet eens zeggendat nadia stopt met dan Slieko?
Vind dat echt te neerbuigend voor iemand die elke dag voor je kookt
En de was voor je doet!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef farceman het volgende:
Kan iemand niet eens zeggendat nadia stopt met dan Slieko?
Vind dat echt te neerbuigend voor iemand die elke dag voor je kookt
Die is bij Amanda met een uurtje slap ouwehoeren zo weer terug.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoelang gaat het duren, voordat Nadir Brainless in haar klauwtjes heeft?
A'Del laat nu alles ogenschijnlijk over zich heen gaan. Nu heeft ze nog vertrouwen.
Mag luub en hieke wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Gelijk heb je maar ik stop pas met Dennix als Slieko weer liek word.
Toen er tig cossen waren met HDNKKK en ZDNGMW heb ik je ook niet gehoord dus niet zo zeiken maar gewoon lekker blijven lullenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al heb ik met de bijnaampjes gekapt. Soms is het in de context best grappig en COS-waardig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |